Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Michelle 30-04-2020

Vanwege goede verhalen hebben we de winkel gekozen. Wij zijn naar de winkel in Drunen gegaan en zijn daar hartelijk ontvangen en geadviseerd. Ik vind dat er echt naar ons geluisterd is, en er niets werd aangepraat of een verkooppraatje gehouden werd. Alle gegevens werden keurig genoteerd en vervolgens kregen we een mail dat we de inductieplaat op konden komen halen. Ook hierbij werden we goed ontvangen. Er is iemand vanuit de winkel meegelopen naar de auto om de plaat erin te leggen.

Toen we eenmaal een paar dagen later thuis de plaat wilde leggen zaten er geen spullen bij om hem vast te leggen waardoor hij dus kon schuiven. We hebben naar de winkel opgebeld met de vraag waar die spullen waren. Hier hebben ze ons duidelijke informatie gegeven en stonden ze ons goed te woord!

Ik zou het echt iedereen aanraden om hier te gaan winkelen!

Janny 30-04-2020

We zijn gewoon in de winkel geweest, goede en vriendelijke verkoper. Levering prima, we konden zelf beslissen wanneer het geleverd werd. Prachtige afzuigkap van Novy voor een heel aantrekkelijke prijs.

Serge 30-04-2020

Superwinkel online! Álles was direct geregeld! Ik had een paar vragen over het product en 5 min later werd ik gebeld door jullie! Fantastische service, ik ga nergens anders meer! TOP

Henrike Vos 30-04-2020

Mooi zeeppompje geleverd, nette service, snel geleverd ondanks coronacrisis! Bedankt voor de service!

Alma Witteveen 30-04-2020

Het onderdeel dat ik zocht kon ik vrijwel nergens anders bestellen Het geleverde is van beter materiaal dan het oorspronkelijke

Marco 30-04-2020

Prima kwaliteit keuken voor een verrassende prijs. Ingehuurde keukenmonteur ZZPér Jeroen is een topper, werkt snel en netjes. Nadat er door een externe leverancier een probleem was veroorzaakt bij de montage van een betonnen werkblad, heeft Keukenloods snel en naar tevredenheid gehandeld.

Syppie 30-04-2020

Het is een mega winkel er is zo veel. De keuze is reuze. Personeel is vriendelijk. En er is een snelle levering.

Jeannine 30-04-2020

Wederom een zeer goede ervaring door een apparaat via Keukenloods aan te schaffen. Ik beveel Keukenloods ten zeerste aan!

Joeljaco 29-04-2020

Mooie zaak, waar de producten overzichtelijk zijn opgesteld. Enthousiaste verkopers die met je meedenken! De winkel voelt vertrouwd aan! Stipte bezorging en aansluiting.

Saskia 29-04-2020

Snelle levering en keurige communicatie, een beschadigd onderdeel vliegensvlug vervangen, echt top

Jan Oerlemans 29-04-2020

Voor hwt gekozen merk en type waren er geen andere leveringsmogelijkheden. Uiteindelijk was het type toch niet leverbaar maar er werd snel gereageerd met een meer dan acceptabel alternatief

Willem 29-04-2020

Toen Keukenloods hoorde dat mijn oude koelkast (ook bij Keukenloods gekocht) binnen 4 jaar defect was gegaan, boden ze korting aan op mijn nieuwe. Prima service.
Levering conform afspraak: op tijd en goed geïnformeerd.

Ilona 29-04-2020

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers! Goed advies gekregen voor onze keukenapparatuur en leuk contact gehad tijdens het hele proces. Een aanrader dus!

Barry 29-04-2020

De webshop is gemakkelijk in gebruik. Verder heeft keukenloods.nl over het algemeen de scherpste prijzen en dit is natuurlijk prettig. Verder wordt er snel gereageerd op mail/vragen en kregen wij een passend voorstel aangeboden. Wij zijn dik tevreden.

Marion 29-04-2020

Prima telefonisch advies gehad en daarna snelle levering. Helaas vanwege corona levering bij de voordeur. Plaatsing viel erg tegen, maar dat lag niet aan de Keukenloods.

Peter Stassen 29-04-2020

Mijn inbouw-vaatwasser was aan vervanging toe, en na mijn positieve ervaring met Keukenloods (aankoop van een inbouw-ijskast ) ook nu advies ingewonnen en prima geholpen, en ook nog tegen een mooie aanbieding

Kristel 29-04-2020

Prima website en snelle levering. Ook nog eens tegen een goede prijs. Ik ben tevreden.

J. Rutten 29-04-2020

Correcte service en gemakkelijke bestelprocedure.
Breed assortiment en snelle levering .

Erwin 29-04-2020

Goed advies via Whatsapp en vakkundige installatie van mijn inbouw koel vries combi. Blij mee.

S van elteren 29-04-2020

De site is Oké maar wat boven verwachting is ,is de service als je de shop in Roosendaal belt . Ik had een vraag en meneer heeft me super geholpen .hij heeft het hele internet afgezocht voor me en ik hoorde zijn collega op de achtergrond ook meedenken. Super ! Ik ga zeker terug naar deze winkel en zal het iedereen aan bevelen

Karin 29-04-2020

Supergoed geholpen! Snelle en correcte service en inbouwteam werkt ook top. Heel erg tevreden met mijn nieuwe vaatwasser!

Edward 29-04-2020

Duidelijk & heldere Website - goede interface - snelle levering en goede ‘track & trace’ - prettige communicatie en uitstekende service !

Rijnbeek 29-04-2020

Makkelijk te bestellen. Snel en goed geleverd. Oude koelkast van ons weer meegenomen.

Annemieke 29-04-2020

Overzichtelijke website, juiste prijs kwaliteitsverhouding en snelle levering!

Carlo 29-04-2020

goede service en prima product. Na met Pasen telefonisch contact te hebben gehad was de koop snel gemaakt! Snelle, professionele en vriendelijke bezorging