Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Petra 04-03-2020

Zowel in de winkel zelf, als ook op de website goede en duidelijke info.

Snelle levering, wij zijn zeer tevreden!!

H.Tiemessen 04-03-2020

De levering was perfect!! Geen opmerkingen ook de tussentijdse melding van de tijd, wanneer ze zouden komen klopte.

Wilma van Geel 04-03-2020

Aankoop bij Keukenloods Drunen. Helaas bleek apparatuur kapot. Hoofdkantoor heeft onmiddellijk akie ondernomen en meteen nieuwe levering aan huis gerealiseerd. Top! Wij waren heel blij en opgelucht. Geeft vertrouwen!

Fam. Timmermans 04-03-2020

Goede telefonische bereikbaarheid, lage prijs en snelle levering. In 1 woord TOP

Els van de Reijt 04-03-2020

Ik vind het een prima winkel. Gekozen heb ik ervoor omdat ik een inbouwkoelkast nodig had
Heel vriendelijk personeel. Bij de levering klopte alles en wat een goede en snelle monteurs!

Mathias 04-03-2020

Keukenloods heeft een uitstekende verkoops- en klantendienst en levert wat ze beloven. Bovendien zijn de prijzen heel interessant. Kortom: top!

Johan 04-03-2020

De vaatwasser die ik had besteld was niet voorradig werd er netjes over gebeld en kreeg een ander model aangeboden die beter en duurder was voor de zelfde prijs. Hij doet het perfect en echt een prima service. Zou ze zeker aanbevelen aan iedereen.

Bruno Berkhout 04-03-2020

Het op de hoogte houden van de bestelling
Klasse. Via de mails
En ook via de telefoon.

Rob 04-03-2020

De internetsite is goed opgebouwd en alles is snel te vinden bestellen en betalen van de bestelling ging zonder moeite en was hierna ook goed te volgen

Willem S 04-03-2020

Alles verliep op rolletjes. Prettige medewerker in de winkel. Duidelijke uitleg over het verdere proces van levering en plaatsing. Netjes op tijd gebeld voor het doorgeven van het tijdstip van levering. Monteur is een man van de de klok, een secure werker en plezierig in de omgang. Alles, oude apparaat en verpakkingsmateriaal van het nieuwe apparaat wordt meegenomen voor recycling. Top

Marc 04-03-2020

scherpe(scherpste...)prijs en snelle(gratis) levering!!goede produkt omschrijving op website zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

Christel 04-03-2020

Ruime keus, snelle levering. Duidelijk en makkelijk met bestellen en plannen voor levering.

Ikink 03-03-2020

Zowel een koffie machine als oven hier gekocht. Beide super snel geleverd. Helaas door eigen fout een verkeerde oven besteld. Dit kon gelukkig omgeruild worden. Zeer goede service en goede prijzen

willem 03-03-2020

lage prijs, goede service, correcte aflevering, vriendelijke telefoniste. bezorging duurde iets langer, staat tegenover een prijs van ca 90 € minder dan de concurrentie

Familie L. uit Zwijndrecht 03-03-2020

Duidelijke website met scherpe prijzen makkelijk te vinden via Google. Na plaatsen van onze order (Siemens vaatwasser incl inbouw) snelle reactie van de Keukenloods, zowel per mail als telefoon. Inbouw afspraak netjes binnen termijn van 2 weken na bestelling. Toen bleek dat het betreffende model vaatwasser niet meer voorradig was zowaar een flink duurder model gekregen voor dezelfde prijs !! Compliment ! Inbouw snel & professioneel uitgevoerd door vriendelijke monteur . Alle papieren op orde en aanwezig. De Keukenloods moet je doen ! Familie. L te Zwijndrecht

J. Baas 03-03-2020

Snel en goed verpakt geleverd. Oude apparatuur wed meegenomen. Verpakking nieuw apparaat moest ik zelf afvoeren.

Ine 03-03-2020

De site is is duidelijk, het contact was prima. We zijn zeer blij met onze nieuwe inbouw koelkast A+++. We zullen Jullie zeker aanbevelen.

Nel bakker 03-03-2020

Wij vinden het een prettige winkel veel aanbod en vriendelijke benadering dus zeggen wij ga naar keukenloods dan zit je snor.

Fam. Lam 03-03-2020

Keukenloods was ons aanbevolen door een installateur, en terecht! Snelle levering (gratis) door een vriendelijke heer; de prijs in orde en wat een assortiment! Je kunt er voor van alles terecht.

Orhan 03-03-2020

Zeer alert, zeer snelle service en levering. Voorzorg en nazorg is goed. Ik beveel deze verkoper aan.

Theo Russchen 03-03-2020

Ik heb met een medewerker telefonische contact gehad en deze medewerker was zeer correct en wist me ook goed te helpen op technische gebied.
De winkel is een aanrader.

Astrid 03-03-2020

Verkeerde koelkast uitgekozen met hulp van een medewerker de juiste kunnen kopen. Snelle levering door aardige mannen. Oude netjes mee. Helemaal goed dus.

Klaas Spreen 03-03-2020

Kan natuurlijk beste een 9 of 10 geven maar iets te wensen moet er altijd blijven, dit om jullie scherp te houden.
V.w.b. onze bestelling niet nodig....alles prima conform de opdracht uitgevoerd. Zeer tevreden met het eindresultaat.
Ga vooral zo door en tot een volgend keer.

Evi Van Sweevelt 03-03-2020

Zeer tevreden! Snelle service, na mijn bestelling s’ochtends om half9 telefoon dat ze niet vrijdag maar op maandag zouden leveren, zeer correct.

Ashley Aukes 03-03-2020

Deze hoes gekocht omdat die bij vele andere sites uitverkocht was. De hoes was snel geleverd en was netjes verpakt.