Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Martijn Tuithof 15-06-2015

zo via internet zoeken vergelijken en bestellen

volgende dag geleverd tot aan het gat waar mijn oude vaatwasser stond, ik hoefde hem alleen maar aan te sluiten en in het gat te plaatsen, en de oude vaatwasser namen ook nog mee retour😃

Assortiment
ruim voldoende keus, dat was nog het meeste werk

zou hem iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Duidelijke omschrijvingen en reviews op de site bij artikelen, goede service tot aan de keuken en super dat ze het oude apparaat mee terug namen, topservice👍🏼

M. Mentokarijo 15-06-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

Op de website van Keukenloods kan je eigenlijk niet alle producten vinden die je in de winkel vindt. Aan de ene kant een goede marketingstrategie, want daarvoor moet je dan juist wel langs de winkel gaan om het gehele assortiment te bekijken. Aan de andere kant een nadeel. Op andere websites staan soms goedkopere producten en dan denk jij als klant zijnde dat Keukenloods zulke producten niet verkoopt, terwijl het tegendeel waar is!

Als je binnenkomt in de winkel wordt je meteen begroet door de medewerkers. Ook als je naar de eerste verdieping loopt, wordt je begroet en vraagt een medewerker meteen of ze je ergens mee kunnen helpen.

Assortiment
Keukenloods heeft echt heel veel producten in het assortiment. Soms weet je gewoon niet waar je moet kijken. Het is een pluspunt! Je hebt een ruime keuze aan producten en er is altijd iemand in de buurt die je wegwijs kan maken en uitleg kan geven over de producten.

Aanbeveling
Het is een grote winkel met heel veel keus aan producten. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Het is zeker aan te bevelen aan meerdere mensen om bij Keukenloods te gaan shoppen!

Extra toelichting
Keukenloods, de website is een ja en nee geval. Ik zocht een vlakscherm afzuigkap. Op de website stonden alleen de wat duurdere afzuigkappen, waardoor ik dacht op andere websites zijn ze goedkoper. Toch goede marketing strategie, want ik ben toch langs Keukenloods gegaan in Zaandam. Blijkt dat ze meer producten in het assortiment hebben dan op de website staat. Ik / Wij waren erg tevreden over de service die is verleend door de medewerkers van Keukenloods. Heel vriendelijk en servicegericht. De medewerkers hadden ook verstand van de producten die zij verkopen dat is ook heel belangrijk! Ik zou Keukenloods zeker aanraden aan familie en vrienden. Voor elk budget is er wel iets te vinden bij Keukenloods. Ik zou zeggen, ga zo door en ik hoop tot een volgende keer weer bij Keukenloods Zaandam!

jeroen 1955 15-06-2015

snel bestellen via de site of via email

nalevering geschiedt perfect

heb geen overige wensen

Aanbeveling
is al vaker gebeurd dus behoeft geen toelichting

Extra toelichting
ben gewoon al jaren een fan. bestel regelmatig zakelijk keukens voor appartementen die ik verbouw.Recentelijk prive een ijskast gekocht. kijken ,mailen en geleverd krijgen!

Beatrix47 15-06-2015

het gezochte artikel was heel snel op de site te vinden

op gemelde moment werd de zending afgeleverd

heel breed

Aanbeveling
goede prijs voor het juiste artikel

Extra toelichting
bij enige twijfel kreeg ik vlot telefonische uitleg

Paul & marijke 15-06-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

Alle producten zijn bij elkaar gesorteerd op soort bv alle vaatwassers bij elkaar

We werden goed ingelicht over het te kopen apparaat en ook over de verschillende leveranciers

Assortiment
Assortiment is een ruime aanbod

Aanbeveling
Zoals wij geholpen werden,zo zou je altijd als klant geholpen willen worden.

Albert kraaijinga 15-06-2015 Via de website gekocht

Goede website waar je gemakkelijk kan bestellen met foto's van het product

Bezorging en behulpzaamheid was prima van de chauffeur

Assortiment
Groot en diep, ruime keuze

Extra toelichting
Bij familie en vrienden, het gemak en snelheid van het gekochte product

co van der hoek 15-06-2015 Via de website gekocht

de items die ik wilde bestellen waren eenvoudig te vinden, de maten in verband werkvoorbereiding waren verwarrend.

een tien mag ook, ik kreeg alle hulp en informatie om de verlangde data te verkrijgen. geen moeite gespaard.

Aanbeveling
waarom niet? niet iedereen maar degene die weet wat hij zoekt is hier aan het goede adres

Mr1470 15-06-2015

Duidelijke site met ruimte voor consumenten vragen bij de producten. Daardoor makkelijk extra info te verkrijgen.

Snelle reacties, makkelijk bereikbare servicedesk en bestellingen worden correct en snel afgehandeld.

Assortiment
Grootste assortiment op het web. Wat kun je hier in vredesnaam nog meer verwachten?

Aanbeveling
Gemakkelijke manier om snel en vooral tegen super concurrerende prijzen te kopen.

Extra toelichting
Ook wanneer je niet van te voren precies weet wat je wil, dan is Keukenloods een prima site om vergelijkingen te maken en te slagen met je aankoop.

gezin uit dordrecht 15-06-2015

altijd de bestelde producten supersnel in huis.

het type dat wij besteld hadden was niet voorradig, we kregen kosteloos een nieuwer type geleverd. top!

Altijd zeer ruime keus.

JCMC. Hartman. 15-06-2015

Gemakkelijk zoeken naar apparatuur.

als je het niet kan vinden wordt je snel teruggebeld.

uitstekend, en (bijna) altijd
de goede prijzen.

ja.

Roos2803 15-06-2015

Alle informatie is duidelijk op de site en bestellen is net zo makkelijk.

Als er onverhoopt iets is dan komen zij tijdig en eventueel met een goed alternatief.

Zeer ruim!

Om bovenstaande motivaties!

Nan1966 15-06-2015

In de winkel werd ik als klant direct duidelijk geholpen, men wist wat ik bedoelde en gaven eerlijk advies.

Alles zoals beloofd werd nagekomen en dat allemaal nog eens razend snel.

Wat ik zocht was er

Dit heb ik reeds gedaan

Extra toelichting
Ik ben over all zeer tevreden, mocht ik weer eens wat nodig hebben dan kom ik zeker terug.

Jannesje 15-06-2015

heel overzichtelijke opstelling

keurig en adequaat geholpen

Assortiment
meer dan verwacht; enorm uitgebreid. super om uit zoveel keuze te kunnen kiezen

Extra toelichting
heerlijke winkel, overzichtelijk/bekwaam en vriendelijk personeel en bovenal: goede merken en een enorm ruime keuze. EEN AANRADER! (ook erg leuk om via de Keukenloods bij de kookwinkel binnen te lopen...., uiteraard ook daar leuke keukenspullen gekocht! )

Jan Jongerden 15-06-2015 Via de website gekocht

Had al ervaring door eerdere bestelling

Werd dmv e-mails op de hoogte gehouden van bestel/ leverigsstatus

Assortiment
De naam Keukenloods zegt al genoeg.Compleet assortiment

Zie boven

Ricky van Grinsven 15-06-2015

Alles is goed en overzichtelijk geplaatst binnen de shop en je kan gemakkelijk bestellen.

De medewerkers van keukenloods hebben ons waar nodig geholpen, advies gegeven en extra service geboden.

Assortiment
Genoeg op voorraad. Indien iets niet op een locatie aanwezig is wordt er zonder moeite een andere vestiging gebeld om te controleren of ze het product daar wel hebben.

Aanbeveling
Wij zijn echt top geholpen door de keukenloods en zeer tevreden over onze keuken en de apparatuur.

Extra toelichting
Wij hebben onszelf eerst georiënteerd op de webshop en daarna op locatie wezen kijken voor de keuken kasten e.d. Zonder afspraak hier naar binnen gewandeld en werden meteen netjes geholpen. Er werd een keuken voor ons uitgetekend en men keek met ons mee naar de apparatuur. Hierbij werd een duidelijk advies gegeven en de voor en nadelen van de diverse apparaten besproken. Ook hadden ze nog een model staan van een van de apparaten van vorig jaar welke betreffende specificaties overeen kwam met het nieuwe model. Deze werd ook in het advies meegenomen om zo de kosten te drukken. Zeer netjes.

Alice1955 15-06-2015

Een zeer goede uitleg door een 18 jarige jongen met een goede vergelijkings / inzicht.

Assortiment
meer als genoeg en kwaliteitsverhouding

Aanbeveling
Aan ieder die ons daarom vraagt naar aanleiding van de keukenapparatuur die we aangekocht hebben

Extra toelichting
gewoon goed! Ook toen we de traiteur winkel hebben gestart 8 jaar geleden en nu voor de prive keuken. Prima

i dekker 15-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden op de site en net zo makkelijk te bestellen

voor 9 uur besteld om 2 uur de zelfde dag geleverd perfect

meer dan voldoende

goed goedkoop snel

zie vorige

MarcDavidson 15-06-2015

6,8

Bestellen, betalen, klik = klaar. Prima webshop

Levertijd is een essentieel onderscheidend vermogen. Je komt er bij mij dan niet mee weg om bijvoorbeeld 1-2 dagen te beloven waarbij wordt opgemerkt dat dit 'afhankelijk is van de levertijd van de leverancier'. Nee. Jullie zijn mijn leverancier! Dus wees exact en snel met leveren en vermoei mij niet met afhankelijkheden in de keten. Dat is niet mijn zorg! Sterker nog, als die 1-2 dagen niet worden waargemaakt (al 2x het geval bij een bestelling van mij), raak ik toch ernstig teleurgesteld. Beloof een korte doorlooptijd onvoorwaardelijk en maak 'm ook waar!

Diana57 15-06-2015

er is veel keus en bij het telefonisch bestellen is er goed meegedacht en goed advies gegeven.

alles is zeer snel geregeld en ik werd dezelfde dag gebeld om te overleggen over plaatsing vaatwasser.

Assortiment
erg veel keus in diverse prijsklassen

zie boven

Extra toelichting
veel keus, snelle levering en ook goed afgeleverd

W. ter Beek 15-06-2015

overzichtelijke website en product omschrijving

goede uitleg bij telefonisch contact

ruime keus

Aanbeveling
ik ga er niet mee lopen leuren, maar als het zo uit komt noem ik zeker jullie naam en dat is dus al vaker gebeurd

Extra toelichting
service en, heel belangrijk, de prijs is goed

Ton-82 15-06-2015

Vlot en goed telefonisch contact en prima ter zake doende antwoorden.

Uiutstekend.

Bijv. duidelijke opgave van kwaliteit, techniek en levering .
Dit laatste ook voor 100% nagekomen

Assortiment
Alles wat we vroegen was er of moest besteld worden.
Duidelijke info hierover

Aanbeveling
Voor alles op Uw gebieds zouden we dit doen

Extra toelichting
Prima we zijn zeer tevreden. Gezien de vele reacties van tevredenheid op Uw site , was dit voor ons de belangrijkste reden om onze bestelling bij U te plaatsen. T.z.t. is onze koelkast aan vervanging toe en komen we zeker bij U terug.

ACLementina 15-06-2015

Je hoeft de deur niet uit

telefonisch contact gehad toen ik bestelde en heb toen ook de inbouw koel/vries combinatie besteld per telefoon

Alles is er gewoon

Aanbeveling
Geen problemen,goede service en snelle levering,

Extra toelichting
Fijn dat je van te voren een belletje krijgt dat ze onderweg zijn,

9461aa 15-06-2015

Uitstekende service

Ruime keus

zeker aan te raden

Extra toelichting
Klantvriendelijk, deskundig en snelle servive

danny 1970 15-06-2015

Aanbeveling
alles netjes op tijd geleverd en de nalevering zonder problemen ook geleverd

Anja Heemskerk 15-06-2015 Via de website gekocht

telefonisch dag prijs korting

direkt volgende dag geleverd

precies wat ik zocht

Aanbeveling
gemakkelijk en goede prijs kwaliteit verhouding met telefonische service

Extra toelichting
persoonlijk geholpen door telefonisch contact

Zwart T. 15-06-2015

Duidelijke site, makkelijk bestellen.

Goed telefonisch bereikbaar, snel iemand fysiek aan de lijn.
Bij online bestellen goed te zien wanneer je bestelling verwacht wordt.

Assortiment
Groot aanbod van keukenkranen, in allerlei prijsklassen.

Aanbeveling
Zeer goede verhouding tussen: Prijs, aanbod, service, en lever stiptheid.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Wat ik vooral als erg prettig ervaar is de goede telefonische bereikbaarheid voor wanneer je vragen hebt.

JFA van der Linden 15-06-2015 In de winkel gekocht
Almere.

Plaatselijk- en telefonisch contact verliep attent en ontspannen. Afspraken zijn prima nageleefd.

Assortiment
Weliswaar niet veel van het merk Liebherr aanwezig, wèl direct informatie en illustraties.

Aanbeveling
Misschien juist doordat de zaak geen luxe uitstraalt zijn ontvangst en prijzen aangenaam verrassend.

Gerrit W H 15-06-2015

Even de oven wezen bekijken in Gaanderen en een paardaden later via de website besteld. De volgende dag in ontvangst genomen en aan de chauffeur betaald. Erg gemakkelijk allemaal.

Assortiment
Er waren veel inbouwovens in de vestiging in gaanderen zodat we een goed keus konden maken.

Aanbeveling
Prima en snel. Goede prijs.

Extra toelichting
Alles liep op rolletjes, De oven doet het prima, we zijn heel tevreden. Service hebben we nog geen ervaring mee, maar ik neem aan dat eventuele klachten op een goede wijze afgehandeld zullen worden.

Kees en Nella 15-06-2015 Via de website gekocht

online uitkiezen, even bellen met wat vragen voor meer informatie. Makkelijker kan niet.

Telefonisch bestelling geplaatst. Ik had nog wat vragen en nadat die beantwoord waren gelijk de bestelling geplaatst. We werden gemaild en gebeld over de bezorging en konden aan de deur betalen door middel van pin. Fantastisch

Veel keuze!

Aanbeveling
De service en het gemak.

Xander Hagenaars 15-06-2015 In de winkel gekocht
Roosendaal

goed

topservice

Assortiment
was maar naar n paar dingen op zoek, dus weet niet zo goed. maar volgens mij prima.

zie boven

siepie28 15-06-2015

makkelijke site

Goede telefoon service

gewoon een prima keuze

zie bovenstaande mening

Extra toelichting
Alles bij elkaar een goede en duidelijke site met voldoende keuze. Is er iets niet duidelijk dan bel je even en wordt het je eenvoudig en snel uitgelegd door een vriendelijke en behulpzame kundige medewerker.

J. Venhuis 15-06-2015 Via de website gekocht

Goede/duidelijke en overzichtelijke webshop

Prima op de hoogte gehouden v/h proces van m'n bestelling

Assortiment
Volop keuze: van goedkoop tot design

Prima zaak: bestelgemak
vlotte afhandeling
div. betaalmogelijkheden oa. bij
aflevering

Extra toelichting
Zoals gezegd: topper! Wanneer ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij KEUKENLOODS kijken

mevr Blom 15-06-2015 In de winkel gekocht
Almere

Alles ging erg soepel eerst geweest om te kijken daarna om te bestellen was geen probleem vind je niet vaak meer in de winkels jammer genoeg .

Erg goed zelfs leuke verkoopsters in Almere

Assortiment
Denk wel genoeg wij hadden alleen een afwas machine nodig , wel even rond gekeken . Voor als er meer stuk gaat, hopelijk nog even niet ;)

Aanbeveling
Erg hoog alleen al vanwege de leuke dames en heren die er klaar staan voor de klant toppie

Extra toelichting
Gewoon een heerlijke zaak geen nonsens praatje kan ook.

edi Cohen 15-06-2015 Via de website gekocht

ging makkelijk

goed geholpen

alles aanwezig

ging vlekkeloos, zonder gedonder

WimBJ 15-06-2015

Ben langs geweest in Waddinxveen en goed en vakkundig geholpen

zie gemak

Hadden wat we zochten

Aanbeveling
Prima geholpen, kundig personeel en goede service

Extra toelichting
In Waddinxveen goed en vakkundig geholpen door Rick Verburgt. Prima service en advies.

Jos kamerling 15-06-2015 In de winkel gekocht
roosendaal

zeer vriendelijk

ruim voldoende

Aanbeveling
ik heb dit momenteel al vele malen gedaan

treini 15-06-2015

duidelijk te vinden, en als je belt krijg je een duidelijk antwoord.

had gevraagd wanneer de bestelling verstuurd zou worden en ze zouden een mail sturen wanneer, en inderdaad een mail wanneer ik het apparaat kon ontvangen

Assortiment
genoeg keuze, en als je het niet meer weet gewoon bellen en je krijgt een duidelijk advies

Aanbeveling
ze hebben nagenoeg alles voor een hele scherpe prijs

Extra toelichting
Ik had een kookplaat gevonden die goedkoper was bij een ander en ze gingen gewoon mee in de prijs, TOP!!

13mc18 15-06-2015

je kan op internet je keuken spullen uit zoeken echt super en veel goedkoper dan in de winkel

je vragen worden serieus behandeld en ik ben goed geholpen

super

zeker aanbevelen

Extra toelichting
goede prijs en kwaliteit verhouding

Ronald09 15-06-2015

goed bereikbare winkel

uitstekend, volde dag al thuis geleverd en geplaatst

Assortiment
veel merken en modellen in div prijsklasses aanwezig

Aanbeveling
prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Familie Van Bergen 15-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, gemakkelijke bestelprocedure.

Gebeld en gemailed en kon de bestelling meteen afhalen!

Meer dan genoeg keus!

Aanbeveling
Heb ik al gedaan! Ik ben tevreden en laat anderen dat dan ook weten.

Extra toelichting
Duidelijk en gemakkelijk en echt een super prijs kwaliteitsverhouding.

helmut1933 15-06-2015

goed bereikbaar,overzichtelijk opgesteld

uitvoerig geholpen,na bestelling via e-mails op de hoogte gehouden van de voortgang tot en met aflevering

Assortiment
voor elke beurs is de mogelijkheid om wat aan te schaffen

zie bovenstaande opmerkingen

Extra toelichting
aan al onze wensen werd voldaan

JosineH 15-06-2015

Overzichtelijke website.

Top communicatie per mail en telefonisch.

Zeer goede ervaringen.

karelzwa 15-06-2015 Via de website gekocht

Snel antwoord. Foto's gemaild en klaar.

Snelle afhandeling met fabrikant met snel een nieuw apparaat.

Heel uitgebreid.

Goede afhandeling.

281966ronny 15-06-2015

Ruime keuze en advies in een handomdraai.

Goede uitleg. Werkelijk heel vriendelijk, deskundig en duidelijk. Ook als er onverhoopt wat fout gaat, komen zij met een correcte oplossing!

Assortiment
Onze inductieplaat ging kapot en we hadden op korte termijn een nieuwe nodig. Bij andere leveranciers kwamen wij niet de gewenste maat tegen. Keukenloods heeft gewoon alle maten en voor een gunstige prijs. Zeker wanneer de dagprijs genoemd wordt!

Aanbeveling
Lang geleden dat we op zo'n correcte en vriendelijke manier geholpen zijn. Gunstige prijzen en zeer snelle service, kosteloos. Vòòr 9 uur besteld betekend dat u dezlefde dag het artikel in huis geeft. Fantastisch toch?

Extra toelichting
Fijn bedrijf welke de klant goed aanvoelt en deskundige medewerkers. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

E. Schellen 15-06-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

Door iemand getipt jullie te benaderen. Alles kon/kan.

Alles naar wens.

Assortiment
Ruim genoeg en prima aanbiedingen.

Aanbeveling
Zonder problemen aan bevolen, al meerdere keren.

Extra toelichting
Je keuken veranderen en een goed humeur krijgen, hartelijk dank voor jullie goede zorgen!

bartstan56 15-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk overzichtelijke site , goede informatie artikelen

goede service , telefonische bereikbaarheid is prima geen lange wachttijden voordat je iemand aan de lijn krijgt , achteraf artikelen betalen.

Assortiment
groot assortiment , genoeg keuze , voor elk wat wils , prijs is goed .

prima bedrijf

Extra toelichting
keukenloods.nl verdient een dikke tien , perfecte levering , personeel die de goederen leverde is zeer vriendelijk en correct en zijn niet beroerd om een handje mee te helpen , gemaakte afspraken zijn goed nagekomen , communicatie over de levering waren perfect , artikelen zijn goed verpakt

city bouw 15-06-2015 Via de website gekocht

Keurig en snel

Goede service een duidelijke site

Betaalbare assortiment

Extra toelichting
Ik had niets anders verwacht. Reeds eerder besteld bij keukenloods. En wederom naar tevredenheid

ChadM 15-06-2015 Via de website gekocht

Bestelproces was zonder enige problemen, verliep heel goed.

Moes even bellen om de front te bevestigen, hulp was prima in orde!

Ruim!

Zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Prettige ervaring, professioneel en heel goed!

Jurre1983 15-06-2015

Inclusief verzending de scherpste prijs voor het SMEG gasfornuis en na een paar muisklikken binnen een dag bezorgd.

Levering tot in de keuken en, nav een gestelde vraag, een persoonlijke mail over het tijdstip van levering.

Assortiment
Wat betreft gezochte producten zeer volledig.

Aanbeveling
Precies waarom ik winkelen via Internet zo prettig vindt. Makkelijk bekijken en vergelijken en met een fijne service aan huis bezorgd.

Extra toelichting
Een hele scherpe prijs (gasfornuis SMEG) en een hele fijne service! Bij de bestelling had ik een vraag geplaatst over het tijdstip van levering. 's Avonds nog kreeg ik een persoonlijke mail terug. Zeer klantvriendelijk evenals de bezorger welke het gasfornuis tot de juiste plaats bracht. De mogelijkheid om het volledige bedrag met pin te betalen aan de chauffeur is ook erg fijn!!

LizeAnne 15-06-2015

we hoefden niet zelf te zoeken in het ruime aanbod. we werden onmiddellijk vakkundig geholpen.

dezelfde avond kon onze inductie plaat nog worden ingebouwd en deze werd ook meegenomen door de monteur.

Assortiment
de beste merken zijn voorradig.

Aanbeveling
service, gemak en assortiment zijn ruim en wanneer je hetzelfde produkt elders goedkoper hebt gezien dan krijg je het voor dezelfde prijs, zonder probleem of gesteggel.

Extra toelichting
wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop en de wijze waarop wij zijn geholpen.