Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Annie 22-10-2020

Wij zijn netjes geholpen en ze gaven goed advies. Onze bestelling werd netjes volgens afspraak bezorgd en als we weer iets nodig hebben gaan we zeker weer bij de keukenloods kijken.

José 22-10-2020

Kitchenaid besteld in appelrood. Op de bevestigingsmail stond fuchsia. Gebeld met keukenloods, ze namen direct contact op met de leverancier terwijl ik even wachtte en het antwoord was dat er wel fuchsia stond, maar appelrood zou geleverd worden. En ja wel hoor de volgende dag kwam de mooie appelrode Kitchenaid binnen. Super!! Dik tevreden en snel geleverd.

Piet 22-10-2020

Zeer goede winkel netjes en vriendelijk personeel aan de lijn mijn afwasmachine werd afgeleverd en had schade dit is snel en goed opgelost top

Jacques 22-10-2020

Snelle en correcte levering. En uitstekende telefonische informatie gekregen.

Olesya 22-10-2020

Vanaf order plaatsen tot de levering heel erg goed geholpen. Tijdens orderplastsing gelijk te horen gekregen dat door mij bestelde oven niet op voorraad is en moet besteld worden bij de fabrikant en dat ik op totaal 3 wk qua wachttijd in acht moet nemen (incl.plannen van montage). Na verstrekken van dit termijn heb ik netjes mail gekregen met de info dat door lange productie bij de fabrikant gaat het helaas langer duren en of ik contact met de Keukenloods hierover wilt opnemen om te kijken naar eventueel iets anders. Ik heb contact opgenomen en te horen gekregen dat er ondertussen bevestigingsmail van de fabrikant was binnen gekomen met de leveringsdatum en of ik daarop alsnog wilt wachten of toch voor iets anders kan kiezen. Nou ik moest nog 2 wk wachten, dus heb maar gekozen om te wachten. Op de Keukenloods aangegeven datum ben ik netjes gebeld voor bezorg en montage afspraak. Dit kon gelukkig wel binnen enkele dagen plaats vonden. Op de afgesproken datum is monteur langsgekomen, heeft snel oude keuken apparatuur eruit gehaald en de nieuwe weer geplaatst. Heeft ook snel en zeer netjes gewerkt. Ben heel tevreden met de service van Keukenloods.

Margrethe 22-10-2020

Prima service, snelle levering en zeer vriendelijke en behulpzame monteur. Stoomoven en combi oven voor een schappelijke prijs.

Frank 22-10-2020

Snel, kundig en vriendelijke installatie van kookplaat.
Accurate afhandeling en zeer tevreden

Schuurman 22-10-2020

Deze via internetwinkel KEUKENLOODS gevonden heeft veel leuke aanbiedingen een zeer breed scala aan witgoedproduten.
Vol goede/ leuke aanbiedingen.
Ik raad deze Keukenloods als zeer goed aan.
Duidelijke informatie met snelle leveringen en informatie.
Je krijgt per email een offerte aangeboden geldig een hele week

Henk Koot 22-10-2020

Goede ondersteuning en korrect behandeld keurig op tijd geleverd en ben erg blij met deze zaak

b 22-10-2020

keukenloods was behulpzaam en duidelijk in de communicatie over levertijd. wat ik wil jammer vond was dat in eerste instantie de verkoper aangaf dat de levertijd van mijn aankoop ongeveer 4 weken zou zijn wat uiteindelijk (na dat dit duidelijk was gecommuniceerd met de vraag of ik bereid was hier op te wachten) 8 weken geworden is. ik had geen haast en kon hier wel op wachten dus desondanks vind ik dat de winkel wel een goed cijfer verdient.

Martijn72 22-10-2020

Keukenloods doet wat ze beloven, goed omschreven, ook waar je als consument op letten moet! Top!

Jacques. 22-10-2020

Verkoop ging vlot en duidelijk. Bezorging prima. Bij installatie Bosch wasmachine ontbrak een onderdeel dat volgens Bosch niet nodig is, omdat dit onderdeel niet bestaat (!?). Maar Keukenloods heeft het onderdeel toch keurig door Bosch laten bezorgen. TOP. 10+

Gul Alp 22-10-2020

Behulpzaam klant vriendelijk, Goede leveringen. Zeer snelle reactie en servies.

Schouten 22-10-2020

We hebben gekozen voor deze shop omdat zij het product konden leveren dat wij zochten. Website is gebruiksvriendelijk. Het bestelde product was de volgende dag al in huis

Marjo van loosdregt 22-10-2020

Goede service en correcte hulp bij bestelling.
Bezorging duidelijk aangekondigd en keurig afgeleverd

A te Heerhugowaard 21-10-2020

Netjes afgeleverd. Keurig op tijd. En prima geïnstalleerd. Klantvriendelijk en doet op deze manier aan klantenbinding.

Maaike 21-10-2020

Gekozen model koelkast was niet op voorraad. Prima alternatief gekregen. Keurig ingebouwd ook nog. Top!

Arjan 21-10-2020

Top service!! Eind van de middag besteld, de volgende ochtend al in huis. Medewerkers en chauffeur heel vriendelijk.

Hennie 21-10-2020

Deze shop heeft een overzichtelijke indeling voor het zoeken van apparatuur.
Het bestellen is makkelijk te doen.
De service m.b.t. levering en installatie was prima.

A. van der Heijden 21-10-2020

Gekozen om dat we zelf een keuken bouwen om niet afhankelijk te zijn van de zgn. Keuken specialisten.

web shop 21-10-2020

Fijn geholpen via telefoon. Er was een misverstand over de aflever datum....alsnog in orde gemaakt en op juiste datum is de apparatuur afgeleverd. Klasse!!!!!!
er was een nieuw scharnier nodig voor de koelkast......binnen drie dagen gratis bezorgd!
DANK

Kees en Corinne 21-10-2020

Alweer voor de derde keer een heel prettige ervaring met Keukenloods in Drunen. Geen gezeik maar vlotte hulp naar hetgeen we zochten. Bovendien een spontane geste op de gevraagde prijs van het product. Ze zien ons daar zeker weer terug!

Dennis 21-10-2020

denken mee in de aankoop van een inductie kook plaat. De benodigde stekker werd netjes aangeboden in een separate mail, waardoor de montage in 10 min was gebeurd.

Cor Willems 21-10-2020

Wij vinden deze winkel zeer goed en goed bereikbaar,.We zijn eerst in gewone winkels geweest maar zij konden de eerste maand niets leveren, Toen naar wat zoeken kwamen we op jullie site terecht en naar slecht 1 telefoontje hadden we met wat hulp van jullie kant gevonden wat we zochten. Naar een paar dagen werd het op de datum en uur geleverd. we zijn zeer tevreden met onze nieuwe inbouw koelkast.

Jim 21-10-2020

Goede prijs. Goede selectie. De installateur was vriendelijk en kundig. Wij zijn heel blij met onze nieuwe koelkast.