Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jacky 25-05-2020

Ik heb voor de keukenloods gekozen vanwege de prijs en de naam. Bovendien een erg goeie service. Nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een mail met vragen betreffende de bestelling, om te voorkomen dat ik het verkeerde artikel had besteld en zodoende terug zou moeten sturen. Wat € 50,00 euro zou kosten.
Dus dik tevreden.

Peter 25-05-2020

Goede hulp bij aankoop (telefonisch). Snelle levering. Goede concurerende prijs. 1ste apparaat was niet goed. Snelle reactie (binnen 2 dagen) snelle omwisseling (volgende dag). Toppie

Monique 24-05-2020

Helder en vakkundig advies, komt afspraken exact na, ruime keuzevariatie, goede prijsstelling

Marko 22-05-2020

Een uitgebreid assortiment in combinatie met fysieke winkels én deskundige verkopers maken voor mij de reden dat ik hier graag mijn keukenapparatuur aanschaf. Na eerst een selectie te hebben gemaakt konden we, dankzij het advies van de verkoper, al snel uit een aantal apparaten het voor ons meest geschikte model kiezen en dat bleek nog voordeliger te zijn ook. We zijn nu langzaam alle mogelijkheden van de nieuwe oven aan het ontdekken, maar zijn tot dusver uiterst tevreden met het model.

Ton.Brinkhof 22-05-2020

Fijne en vlotte reacties/service en snelle levering op de afgesproken datum. Kortom: meer dan tevreden.

Jos 22-05-2020

Goede service, snel geleverd, goede communicatie qua levering. Komt afspraken na. Tot nu toe erg tevreden over gekochte bbq

Rene 22-05-2020

Nette winkel mooi ingericht. Maar belangrijkste medewerkers die de tijd voor je nemen.

T.H.M.crommentuyn. 22-05-2020

dat de bestelling direct werd bevestigd en via de mail op de hoogte werd gehouden wanneer het afgeleverd zou worden de tijd die was aangegeven klopte precies en perfect verpakt.

Chandra 22-05-2020

Het produkt is duidelijk omschreven, alle details. En ook per mail en telefonisch ben ik snel en duidelijk geadviseerd en geholpen

Rick 22-05-2020

Wat moet je zeggen over een bedrijf, wat z'n afspraken goed nakomt alles naar wens zoals het hoort, en je zelfs in prijs nog wat tegemoet komt ook ?! Absoluut goeie ervaring !!!

Yasin Söğütlü 22-05-2020

De klantvriendelijkheid en service is ongekend je wordt vriendelijk te woord gestaan en gebeld om alles na te lopen super service

Robert Kok 22-05-2020

De Goedkoopste leverancier voor een Quooker kraan en heel snel vakkundig gemonteerd

bert 22-05-2020

ze hebben groot assortiment ,vriendelijke medewerkers goede afspraak mogelijkheden.ben tevreden over produkt die ik besteld heb en zou in de toekomst zeker hier nog eens bestellen.

Jos P 22-05-2020

Zeer snelle levering van afzuigkap, oude afzuigkap meegenomen doorbezorger vroeg zelf of er een oude was. Zeer correcte bezorging en vriendelijk.

De Jong 22-05-2020

Duidelijk site. Vaatwasser die ik besteld had bleek niet meer leverbaar. Nieuw type aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Supersnelle levering. Prima in orde!

Patrick 22-05-2020

Zeer tevreden over de toestellen en over het personeel .
Ook snelle en vlotte levering.

Anna 22-05-2020

In eerste instantie gingen wij voor de lage prijzen, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, afspraken zijn goed nagekomen.

Ton van der Kooij 22-05-2020

Al eerder kookplaat gekocht en ben ook toen zo goed geholpen dat ik weer contact opnam vanwege de overleden koelkast. Opnieuw zeer correct geholpen, heel goede uitleg over de verschillende types met de voor en nadelen hiervan. Ook de prijs netjes dus direct akkoord gegeven en met een paar dagen netjes thuisbezorgd en de oude koelkast mee retour genomen. Dik tevreden.

Tahnee Fraser 22-05-2020

Top service. Onze wasmachine was niet op voorraad en wij hebben een andere aangeboden gekregen tegen dezelfde prijs. Super snelle levering tot aan de voordeur en de oude wasmachine werd me teruggenomen!

HJansen 22-05-2020

Een gebruiksvriendelijke site en een uitstekende levering en servive alles op de afgesproken tijd in huis gekregen

Van harte aanbevolen! 21-05-2020

Mooie producten, scherpe prijsstelling en bij contact met medewerkers een en al vriendelijkheid.

Herman 21-05-2020

Veel verschillende producten tegen een gunstige prijs. Overzichtelijk en steeds weer nieuwe opstellingen.

Selma Hausil 21-05-2020

Goede service, geeft goed informatie bij beschadigingen en wat je moet doen.

Flipse 21-05-2020

Keukenloods.nl doet wat ik verwacht. Ik kies een apparaat, betaal en keukenloods levert.

Terence 21-05-2020

Klantenservice is echt uitstekend! Behulpzaam !Product laten bezorgen. Zeer tevreden over onze keuze vanaf online shopping.