Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

René 08-09-2020

Via internet bij deze winkel terecht gekomen voor nieuwe inbouwvaatwasser (Bosch). Netjes te woord gestaan bij vragen; ook duidelijk antwoord dat ze iets niet wisten. Wilden bij fabrikant informeren en mij terugbellen, maar vond ik niet nodig. Enkele goede 'check' vragen, omdat ik apparaat zelf wilde inbouwen. Als dat niet zou lukken, kon ik alsnog contact opnemen voor inbouwservice ! Snelle afhandeling en bezorging. Keurige bezorger en bezorgdienst (duidelijke bezorgtijd en meldingen). Kortom meer dan tevreden. Waarom niet meer dan een acht...sja heb apparaat pas, weet nooit of ik nog beroep moet doen op winkel en hoe dan gereageerd wordt...maar voor nu een zeer ruime voldoende, uitstekend zelfs !

Theo 08-09-2020

Prima, alles zoals beloofd. Ook bij vragen goed te contacten. ik heb geen ervaring met aftersales.

Marc 08-09-2020

De aankoop is prima verlopen, de levering was weliswaar niet mogelijk op de geplande datum maar dit werd netjes gecommuniceerd. Op het moment dat het product beschikbaar was is het meteen uitgeleverd. Wij zijn helemaal tevreden.

chagrijnige klant 08-09-2020

Oude apparatuur zou worden meegenomen, maar de auto was te vol volgens chauffeur en zou een andere chauffeur regelen die dag om Apparatuur op te halen. Na drie dagen zelf maar naar de milieustraat gebracht.

Henk 08-09-2020

Ik heb contact gehad over mijn bestelling ze hebben het prima uitgelegd en mede daardoor mijn bestelling geplaatst.
Bestelling mooi en zeer goed verpakt ontvangen.

Nico Glasbergen 08-09-2020

Gegoogeld naar de door ons gekozen koelkast. Daarna snelle en accurate levering en twee medewerkers die de inbouw hebben verzorgd, verstonden hun vak.
Perfect.

Marc de Best 08-09-2020

We hebben een nieuwe inbouwkoelkast besteld ter vervanging van een overleden exemplaar. De keuze was snel gemaakt en bij het afrekenen gekozen voor montage. Hierop volgde per mail enkele vragen om zeker te zijn dat de nieuwe koelkast wel zou passen en de werkzaamheden in te schatten. De vervolgens gemaakte afspraak is keurig nagekomen en de koelkast is perfect gemonteerd. Al het verpakkingsmateriaal is afgevoerd alsmede de oude koelkast. Zeer prettige monteur, en vooral kundig. Absoluut een aanrader.

Ronny 08-09-2020

Grote keuze , goede prijs ,goede service en snelle levering zou het iedereen aanbevelen om keukentoestellen te bestellen via Keukenloods.nl

Vanessa 08-09-2020

duidelijk en snelle levering
En heel blij met de kookplaat, koken is nu een plezier

Zita 08-09-2020

Mooie showroom. Veel keus, goede levering.
Vriendelijk Personeel.
Nette bezorger.

Tom 08-09-2020

Snel en betrouwbare accurate shop! Vakkundig geïnstalleerd en een prima combi- oven! Werkt uitstekend.

Ben V 04-09-2020

goede meedenk communicatie en al is er met verschillende medewerkers gesproken
alllen kunnen dossier inzien en pakkeh het prima op

H.D.F.S. 04-09-2020

Deskundig, zeer zorgvuldig, stript en klantgericht.
Kortom, van harte aanbevolen.

Knollenburg 04-09-2020

Wij waren/ zijn zeer tevreden over de shop. Zeer vriendelijk personeel. De persoon die ons heeft ontvangen, had heel veel kennis over het door ons geïnteresseerde product. Over de levering, geen enkele opmerking. Eveneens zeer tevreden over de levering en de plaatsing van ons apparaat door de installateur.
Waarom wij voor deze shop gekozen hebben, was puur toeval. Niet op aanraden van anderen.

Kelly 03-09-2020

Wij zijn netjes ontvangen in de winkel, en werden goed geholpen met onze vragen die we hadden.
Ook de levering ging vlotjes.
Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf

Esther 03-09-2020

Hele goede service van keukenloods! Ik had alleen keukenapparatuur nodig, en had (op internet) al veel zitten zoeken. Omdat ik de apparatuur ‘t liefst bij één leverancier wilde bestellen, heb ik contact met keukenloods opgenomen. Een aantal producten konden ze voor nog scherpere prijzen leveren, en telefonisch hebben ze me goed geadviseerd. Toen alle producten op voorraad waren, heb ik nog een aantal keren moeten schuiven in de leverdatum (wegens uitlopende verbouwing), ook dat was telkens geen enkel probleem. Heel tevreden met alle service!

EW 03-09-2020

Goed telefonisch advies, afspraken werden nagekomen. Tevreden over product.

GG 03-09-2020

Goede prijzen, snelle en correcte levering. Communicatie ook prima! De mogelijkheid tot achteraf betalen was ook een pluspunt.

Rosa 03-09-2020

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van de Koelkast, een puntje van aandacht de beschrijving van de deur draaien MAG ook wel met een tekst erbij!! dat zou voor veel mensen een stuk eenvoudiger werken.

Toine Visker 02-09-2020

Keukenloods is wat ons betreft het meest klantvriendelijke en servicegerichte bedrijf ooit. Met name onze verkoper X heeft ons zeer correct geholpen, maar ook de bezorging weet wat dienstverlening inhoud. Chapeau!

Opa neusje 02-09-2020

duidelijke webshop, zonder moeite inductieplaat en koelkast gevonden en goed alternatief advies voor moeilijk te leveren exemplaar kookplaat. Wel wat langer moeten wachten op koelkast. Maar ook hierover goed gecommuniceerd.

Poul 02-09-2020

Veel keuze bij de keuken apparatuur. Naast een uitgebreid assortiment ook veel informatie en uitleg bij de artikelen waardoor een keuze goed te maken is. Ook de winkel zelf is de moeite waard om even te kijken, staan veel verschillende apparaten en we kregen een prima uitleg.

Erwin 02-09-2020

Voor de aankoop van een vaatwasser (de oude had de geest gegeven) eerst georienteerd op het internet. Prijzen zijn nagenoeg overal gelijk, alhoewel Keukenloods vaak net iets goedkoper is. Ook is er een fysieke showroom 'bij mij om de hoek', dus ik kan ook gaan kijken om de verschillen te aanschouwen (bestekkorf vs besteklade bijvoorbeeld). Ze hebben genoeg verschillende modellen en merken staan om deze verschillen te kunnen bekijken.
Terug thuis opnieuw op het internet gekeken naar diverse reviews om een keus in merk te maken, met mijn wensen in het achterhoofd. Keus gemaakt, telefonisch bevestigd gekregen dat mijn voorkeur ook daadwerkelijk op voorraad was en de bestelling geplaatst.
Levering keurig binnen het aangegeven tijdvak, vaatwasser tot in de keuken gereden en de oude werd netjes meegenomen. Vriendelijke chauffeur!

Goede mogelijkheden om verschillende modellen te vergelijken, nette telefonische medewerker, levering volgens afspraak en prima prijs. Kortom, een zeer tevreden klant!

Bjorn van Horsen 02-09-2020

Keukenloods.nl is een goed bedrijf met concurrerende prijzen en een goed advies. Belangrijk is dat ze met je met je met je meedenken en overleggen. Dit terwijl de prijzen lager zijn dan de gemiddelde andere verkoper.

Pierre 02-09-2020

Goede snelle on-line, telefoon hulp bij keuze, Duidelijke verwachting tav levertijd en prima installatie service.