Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

L de Visser 03-06-2020

Zoals afgesproken data geleverd en vooraf een telefoontje met de tijd van afleveren

JP Liebregts 03-06-2020

Super vriendelijk geholpen door een jongeman met een bijzondere voornaam (is me ontschoten). Dacht mee in oplossingen en gaf goede informatie over de apparatuur zodat we gefundeerd een keuze konden maken.
Keukenloods Drunen zullen we onthouden voor het volgende witgoed dat we nodig hebben.

John 03-06-2020

Snelle levering en mooi dat het oude apparaat gelijk werd meegenomen.
Ondanks de coronatijd was de aflevering snel geregeld , netjes tot aan de voordeur.

Dennis 03-06-2020

Keukenloods is een prima webwinkel. De levering was goed geregeld en uitgevoerd. Zal een volgende keer hier zeker weer even kijken als ik wat nodig heb voor mijn keuken.

Dhr Persie 03-06-2020

Zeer prettig bedrijf! Aankoop in winkel Rotterdam gedaan. Hele prettige sfeer, niet opdringerig en nemen de tijd voor je en de koffie staat klaar! Waar word je zo nog ontvangen?! Twee apparaten gekocht en op afgesproken dag en tijd bezorgt. Ook bezorger zeer vriendelijk en netjes binnen gezet. Volgende aankoop weet ik waar ik moet zijn!! Een dikke 10 !

Erik 03-06-2020

Scherpe prijzen. Snelle reactie. Ze blijven meedenken. Bij mijn xxl vaatwasser vroegen ze even door of de inbouwnis wel de juiste maat had (blad hoogte) en of de bestaande deur wel ging passen. Prima check.

Arthur 03-06-2020

Prima service en informatie voorziening, lage prijs. Keurig geleverd. Goede eerdere ervaring.

Johan 03-06-2020

Prima via de telefoon door mijn keuze mogelijkheden gegaan die ik had voor een nieuwe magnetron-combi inbouw oven. Was niet direct op voorraad, maar werd toch sneller geleverd dan was verwacht. De levering was prima en mijn oude is meegenomen.

R. Lopes Cardozo 03-06-2020

Zeer goede informatie per telefoon, aardig, geduldig en service gericht.
zeer snelle levering.

geo 02-06-2020

gewoon heel eerlijke voorlichting van produkt, een super prijs en een super afhandeling wat wil je nog meer. Natuurlijk zijn de geleverde apparaten ook ok

Hans 02-06-2020

snelle en correcte service! denken mee in de keus en zorgen voor snelle levering

D. Sekertzis 02-06-2020

Snelle levering en een betrouwbaar winkel. De priizen zijn ook erg goed! Zeer overzichtelijk site.

theo 02-06-2020

Gevonden op internet, keurig behandeld en mee gedacht.
Vriendelijke verkoper en niet te lui om mee te helpen dragen.

Cor 02-06-2020

Donderdags voor de Pinksteren via internet besteld.Dinsdag supersnelle levering. Om 8 uur was de bezorger er al.
Moeten alleen nog een afwerkstrip voor onder de combi-oven hebben. Nu zit er een kier.

Raeven 02-06-2020

Zeer prettig geholpen in uw filiaal Nederweert, goede advisering en aanpassing order achteraf bleek geen probleem. Plaatsing door vakkundige en vriendelijke medewerkers.

Atie 30-05-2020

Al diverse aankopen gedaan bij de Keukenloods en omdat dat goed is bevallen kom ik daar ook terug. De levering is snel en volgens afspraak. Ook de plaatsing die ik dit keer bij nader inzien toch nodig had is prima geregeld door een echte vakman, die de uitdaging aanging en prima werk heeft geleverd.

Mark 29-05-2020

Goed meegekeken naar de juiste vaatwasser. De door mij gekochte vaatwasser bleek nl. niet de juiste te zijn.
Jammer dat de montage zo lang duurt....maar dat is door een externe firma. Uiteindelijk heb ik dat zelf geregeld.

Jeroen 29-05-2020

Goed geholpen en alles volgens afspraak geleverd gegaan. Miste 1 klein onderdeel en deze is heel netjes nageleverd.

Rick 29-05-2020

Top prijs en erg behulpzaam personeel in de winkel die ook gewoon een praatje maken. Top.

Anita 29-05-2020

Goede producten en prettig meedenken van het personeel. Zeer tevreden over de wijze waarop ik te woord gestaan ben en gezocht is naar een antwoord op de vragen die ik had over mijn bestelde artikel

Henk Lugtmeijer 29-05-2020

Mooie duidelijke website, mocht je eventueel vragen hebben kan je bellen en zelfs via WhatsApp kan je vragen stellen. Beide wordt je goed geholpen.
Ben hier bij Keukenloods terecht gekomen via internet.

Marieke 28-05-2020

De keuze van inductiekookplaten was groot, de prijzen waren meer danl redelijk en daarna werd de bestelling snel en goed geïnstalleerd.

Sas 28-05-2020

Goede verkoper. Het was allemaal snel veregeld. Communicatie na aanschaf zeer overzichtelijk en duidelijk. Ook over het moment van bezorgen (tijdstip) goede communicatie. En ben blij met de vaatwasser!

Willem 28-05-2020

plezierig contact (opnieuw), vlotte hulp en levering en niet te vergeten aantrekkelijke prijs

Frits 28-05-2020

Snelle levering en heb ook via de telefoon contact gehad over een afzuigkap duidelijke info en advies om dit product elders te kopen omdat ze niet de juiste maten hadden.