Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Cock van Puffelen 12-05-2020

De Monteur was zeer vriendelijk, kundig en efficient. Het was zeer prettig samenwerken

Frank Staps 12-05-2020

Goed geholpen ondanks de drukte. Soms wat chaotisch daardoor. Mag aan de telefoon iets vriendelijker. Corona-stress denk ik!

Kevin 12-05-2020

Keukenloods Roosendaal is een eerlijke winkel met gezellig personeel die goed en duidelijk advies geven.

Peter de Wit 12-05-2020

Op zoek zijnde naar een vervangend exemplaar voor de vaatwasser kwam ik uit bij Keukenloods. interessante prijzen.
was van plan af te reizen naar Roosendaal maar eerst maar even een telefoontje en tot mijn verbazing werd ik telefonisch zo goed te woord gestaan dat afreizen niet nodig bleek. Telefonisch de deal op vrijdag rond gemaakt en op maandag vond de levering al plaats en ook dit uiterst correct.

TM 12-05-2020

Goede duidelijke site, na invullen terug bel formulier volgende dag (zaterdag) ism medewerker een vervangende vaatwasser geselecteerd. Maandag al geleverd, avonds al direct eerst vaat mee gedraaid! Duidelijke afspraken, prijzen en levertijden.

Nathalie 12-05-2020

Ik was op zoek naar een goede maar betaalbare vaatwasser en via de zoekmachine bij De Keukenloods beland. De machine is netjes afgeleverd. Enige nadeel was het aangeven van de bezorgtijd. Eerst was dat tussen 12.00 en 22.00 uur, dat werd op de dag zelf aangepast naar 19.30 en 22.30 uur. Om kwart voor negen werd de machine bezorgd, maar kreeg rond tien uur een tekstbericht dat de machine om kwart voor twaalf bezorgd zou worden. Dat was dus wat chaotisch.
Officiele reactie van Keukenloods 12-05-2020

Beste Nathalie,

Hartelijk bedankt voor je review. Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn om verschillende tijden voorbij te zien komen. In de ochtend wordt de planning opgemaakt - daarom kreeg je een specifieker tijdvak toegewezen. Helaas gaat het niet altijd goed met het sms-systeem, dat ging niet helemaal goed. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop dat de vaatwasser desondanks goed bevalt!

Groeten, Emma

Jan willem 12-05-2020

Alles perfect en voldoet aan mijn verwachtingen
Ga zo door met jullie assortiment

Robert 12-05-2020

Net en vriendelijk behandeld.
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Moest product ophalen bij de winkel. Verkoper hielp bij inladen.

Frank R. 11-05-2020

Perfecte service, advies en meedenken van de klantenservice, bevestigingen per mail alles helder. Vervoerders bericht per mail, bericht per SMS met verwachte tijdstip, mobiel "we verwachten met 30 min bij u te zijn". Top vaatwasser met duidelijke installatie.

André 11-05-2020

Ik heb deze shop/website gevonden via een advertentie op Marktplaats.
Ik heb de complete wastafel set voor in m'n toiletruimte gekozen. Niet alleen is de set helemaal compleet, dus geen passen, meten en zoeken naar de bijbehorende accessoires, de behandeling via de website is wat men hoopt te kunnen verwachten van kopen via internet. Snel, accuraat alles gericht op de klant. De informatie voorziening tussen de aankoop en aflevering kan nauwelijks beter. Een regelrechte aanrader voor iedereen Keukenloods.

Gerard 11-05-2020

Goede voorlichting en goede prijs, Het product was overeenkomstig de verwachtingen . Tevens een snelle levering

Martine 11-05-2020

Heel goed advies gekregen over onze koelkast
Laten inbouwen toen onze scharnieren te breed bleken heel goed opgelost door de monteur
Werkte erg netjes

Arie 11-05-2020

Eerlijke prijzen en goed advies
Netjes geholpen met een artikel dat niet op de website staat

Brabo 11-05-2020

Reeds eerder artikelen aangeschaft, zeer snelle en correcte afhandeling. Ondanks de Corona problemen was het voor de keukenloods geen probleem om de bestelling reeds de andere dag af te leveren.

erik smits 11-05-2020

Goede ervaringen uit het verleden. Ook dit keer goede bereikbaarheid, lage prijzen en vriendelijke medewerkers.

S.P. 11-05-2020

Keukenloods bood de Quooker die ik graag wilde hebben zeer voordelig aan. Het contact met de klantenservice was ook zeer prettig. Afspraken werden heel goed nagekomen. Zeer tevreden.

drsP 10-05-2020

Ondanks Corona en een outlet aanbieding. Heb ik voor extern transport gezorgd. Waardoor deze op afstand gekocht is en vervoerd is. Chapeau keukenloods. Wellicht dat jullie in de toekomst nadenken over zelf vervoeren voor een bedrag van 50 euro extra. Zou jullie goed staan. Desondanks goed geregeld met keukenloods. Dat voor de derde keer. Ga zo door.

jos 10-05-2020

super bbq en super deal zal het zeker aanbevelen bij vrienden en voor andere producten kom ik zeker terug

Rob Deutekom 10-05-2020

Snelle levering, prima service, duidelijke site en een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

L.J. 10-05-2020

Prima prijs en snelle levering. Oud apparaat wordt ook meteen meegenomen. Fijne service.

Eric Dingemanse 09-05-2020

Snel en kundig goede deal aangeboden, goede communicatie over levering. Zeker aan te raden.

j.wurth 08-05-2020

vriendelijk ontvangen,goed en leuk rondgeleid,goed en proffesioneel geinformeerd, koop prima afgehandeld.
datum ingegeven voor levering en precies afgeleverd zoals afgesproken. heel goed

Anneke Stam 07-05-2020

Keukenloods is geweldig. De winkel in Amsterdam -Zuod oost is erg klein, zodat wij geen vaatwassers niet konden zien en even uitproberen in de showroom. Daarom waren wij juist naar de winkel gegaan. De medewerker was echter heel vriendelijk en deskundig. Dus alsnog de aankoop gedaan, zonder dat we de vaatwasser hebben kunnen bezichtigen.

Stuivenberg 07-05-2020

ik heb via internet een Samsung combi magnetron besteld.
per direct keurige bevestiging van de bestelling
vlotte service, keurige levering e het kapotte apparaat werd gelijk mee retour genomen.

Willem 07-05-2020

Prima artikel.
Goede prijs.
Zeer goede communicatie!!
Is al gemonteerd en werkt uitstekend.
Alleen een wat late levering, maar dat is wellicht uw schuld niet.