Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Karin 14-06-2020

Snellere levering dan bij andere leveranciers en het product was voordeliger dan elders.

Constance 14-06-2020

Ik kom er graag. Het is dichtbij, goede service, vriendelijke medewerkers, ruime winkel en er wordt meegedacht.

Fam. Polderman 13-06-2020

Fijne winkel, zonder gedoe, verkopers zijn niet opdringerig maar gewoon vriendelijk. Ze hebben kennis van zaken en vragen worden goed beantwoord. Mooie apparaten uit kunnen kiezen waar we heel tevreden over zijn.

Sylvia 13-06-2020

Uitstekende service en goed geholpen met mijn keuze. Producten werden snel geleverd. Helaas moest ik wat langer op een monteur wachten maar dat zal ook met Corona te maken hebben gehad. Deskundige installateur keurig gewerkt en alle oude spullen meegenomen.

Fokke 13-06-2020

Wij vinden dit een goede zaak. Je word prettig geholpen, en als er iets niet in orde is word je ook goed geholpen.

Helena 13-06-2020

medewerkers zijn zeer vriendelijk op een na. antwoorden zijn professioneel doch vriendelijk.

Wim 12-06-2020

Na een order geplaatst te hebben via de site werd ik gebeld wat, netjes verliep om mijn order nog eens goed te door lopen of alles klopte ( ouder model inbouwapparatuur wat vervangen moest worden door de opvolger daarvan wat overigs ook handig via de site kon!) ik ben netjes en professioneel geholpen tot zelfs aan de levering toe! Perfect!!

Dianne 12-06-2020

Prettig contact met medewerker bij uitzoeken van inductiefornuis. Bij levering bleek echter dat het nieuwe type geen upstand heeft wat wel de afspraak was. Smeg geeft aan dat bij dit type geen upstand leverbaar is. Medewerker Keukenloods geeft aan dat Smeg hen hierover niet geïnformeerd heeft, types zouden hetzelfde zijn.
Medewerker heeft het opgelost door kosteloos een losse upstand mee te geven, welke voldoet.

Jannie 12-06-2020

Wij zijn bij keukenloods Rotterdam geweest, prima en netjes, werden goed geholpen. Personeel zeer vriendelijk en duidelijk met uitleg...konden het product meenemen of laten bezorgen...

Robert 12-06-2020

Ruime keuze en concurrerende prijzen. Wordt goed en tijdig op de hoogte gehouden van de status van de order en de levering/montage is top.

Jordy 12-06-2020

Bijzonder prettige combinatie van online winkelen met een uitstekende offline klantenservice. Men denkt graag mee, en het tweemaal aanpassen van de order was geen enkel probleem. Ter zake kundige medewerkers die proactief meedenken. Prijsniveau heel goed en keurig op tijd geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat mijn ervaringen louter positief zijn met Keukenloods!

Cor berg 12-06-2020

Prima goed advies en snel in huis zeer ruime keuze uit veel erg veel merken

CeGe 12-06-2020

Op site alles prima te vinden. Ik had een model uitgekozen en toch even gebeld voor verdere info. De medewerker verwees me naar een ander model zelfde merk, iets beter type, stiller en meer mogelijkheden voor nagenoeg dezelfde prijs. Via de site van Keukenloods en Siemens nog wat vergelijk gedaan en uiteindelijk per telefoon het geadviseerde model besteld. Contact is kort maar krachtig, maar verder prima.

Jeroen 11-06-2020

Wat een top shop. Klein vraagje verstuurd via de whatsapp en uitstekend geholpen. Zelfs via whatsapp een nieuwe vaatwasser kunnen bestellen. Uit voorzorg werden de maten nog door genomen . En als klap op de vuurpijl kon de vaatwasser ook nog is op zaterdag geleverd worden. Top service, ga zo door !

Janny 11-06-2020

Ik ben zeer tevreden: een duidelijke en gebruiksvriendelijke site; goed info over het product; juiste verhouding prijs en kwaliteit en snelle levering. Over de levering steeds een update over de stand van zaken

Klaas 11-06-2020

Vriendelijk personeel, prachtige winkel. Een grote tegenvaller was de aflevering. Voor de deur neergezet, niet te tillen. Na overleg uiteindelijk naar de plaats van bestemming gebracht , nog steeds ingepakt. Chauffeur wist niets van de werking van de wasmach. Dat was toch een teleurstelling.

J. Marten 11-06-2020

Ik vond de service zeer goed. Goede kwalitiet - prijsverhouding. Perfecte service en mooi materiaal

Rita 11-06-2020

Duidelijk wat het product in houd.
Ook duidelijk wanneer het product komt , tot op de minuut .
We zijn super tevreden met de service

ONIE 11-06-2020

alles precies op tijd geleverd. montage ook volgens afspraak en goed uitgevoerd.
in 2018 ook zaken gedaan met Keukenloods met goed resultaat.

Will 11-06-2020

Fijn advies per telefoon. Goeie prijs en keurige levering.
Zeer tevreden over het apparaat ook.

Nico Oppelaar. 11-06-2020

Vakkundig en klantvriendelijk, geen rare verkoopbabbels, gewoon eerlijk en vlot.

Nico Oppelaar. 11-06-2020

Huntjens 11-06-2020

Goed geregeld en alles overzichtelijk en jullie komen de afspraken na .
Laats met jullie gebeld wat een prettig gesprek was .TopTop👍

Jos Paap 11-06-2020

Het aankoopproces (bediening/uitleg/presentatie) verliep prima net zoals de daadwerkelijke installatie van de 2 apparaten.

Bij de bestelling in de winkel werd echter een snelle leveringsdatum afgesproken. Dit was voor ons mede de reden om de aankoop te doen bij Keukenloods. Helaas kwam Keukenloods vrij snel via de mail alsnog met de mededeling dat een van beide apparaten niet op de afgesproken datum kon worden geïnstalleerd omdat het apparaat niet in voorraad was ????

Vreemd dat had de verkoper mi ook (eerst) moeten kunnen constateren ivm de te maken afspraken over de leveringsdatum.

We hebben daarna afgesproken dat apparaat 1 alsnog werd geleverd op de overeengekomen oorspronkelijke datum. Het tweede apparaat is met vertraging 1 maand na aankoop geïnstalleerd.

Robert 11-06-2020

Snelle reactie en levering zelfs van een niet voorraad product, zowel de bestelling als de levering waren helemaal top