Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Heyarie 13-08-2020

Klantvriendelijk, goede service ,bezorging helemaal top!!
je wordt ruim van tevoren op de hoogte gesteld van de bezorgtijd.
Top bedrijf !

Nienke 10-08-2020

Super goed geholpen. Snelle levering. We hadden iets besteld wat niet leverbaar was en er werd meteen een goede oplossing geboden. Hele fijne service!

Corien Zwaan 10-08-2020

Geweldig gasfornuis, keurig bezorgd en de oude meegenomen, in de winkel prima geïnformeerd!

Jan 10-08-2020

Gewoon goed. Levering op afgesproken tijd. Ook (op verzoek vooraf) op 2e verdieping neergezet.

frank 10-08-2020

verkoper met met verstand van zaken, snelle levering. duidelijk. overzichtelijke winkel. (nederweert).

geen idee 10-08-2020

prima levering en op de tijd die afgesproken was. de afwasmachine bevalt goed en maakt weinig herrie. deze bosch is bijna geluidloos. de miele die ik hiervoor 24 jaar had maakte veel meer herrie.

Jan 10-08-2020

Prettig personeel, prima inlevingsvermogen, vriendelijk en neemt de tijd. Verder goede uitleg en voor en nadelen van bepaalde keuzes aangeven

D 10-08-2020

Prima geholpen, goede prijs gekregen, op tijd geleverd en behulpzame, vriendelijke chauffeur

Stefan 09-08-2020

Snelle en goede levering.
Prijzen van de diverse apparaten zijn ook erg gunstig.

Ali 07-08-2020

Ik ben super goed geholpen, en ze hebben alle tijd voor me genomen. Aardige verkopers, ben geholpen door xxxx Aardige en goeie kerel die goed advies heeft gegeven.

B de L Breda 07-08-2020

Met Keukenloods was ik niet bekend maar ik kan hun iedereen aanbevelen.Goede producten met aantrekkelijke prijzen en hun slogan:"elders goedkoper,wij betalen het verschil"wordt door hun waargemaakt.Je wordt goed op de hoogte gehouden van levering en tijdstip.Kortom:dik teveden

Hans 07-08-2020

Fijne en overzichtelijke website. Snelle levering en goed contact. Klant is koning

Ed 07-08-2020

Om te beginnen: de klantenservice, goed bereikbaar en geeft deskundig advies en is zeer behulpzaam. Vervolgens Het besteloverzicht op de website, Er wordt keurig vermeld wanneer de bestelling binnen is en wanneer de levering plaatsvindt.
De aflevering en installatie. Ook dit wordt keurig met de klant gecommuniceerd en aflevertijden worden nagekomen. Installatie wordt deskundig en professioneel uitgevoerd. Als laatste de prijsstelling. Die is zonder meer uitstekend.

Nazorg; ook die is uitstekend. Van de bakplaat was een klein stukje email en die wordt zonder gedoe vervangen.

Eigenlijk is alles goed, van het begin tot het eind en daarom kan ik niet anders dan 10 punten geven. Keukenloods verdient het.

rob 07-08-2020

Prima geregeld.Omdat het type vaatwasser dat ik wilde bestellen niet op voorraad was uiteindelijk een andere gekozen en netjes het restantbedrag teruggestort gekregen.Netjes op tijd geleverd dus prima service.

J. de Niet 06-08-2020

Uitleg en informatie zeer goed.
Bezorging met tijdinfo werkt prima.
Zeer goede prijsverhouding vergeleken andere winkels.

J van weelde 06-08-2020

Makkelijke website om vanuit te kunnen bestellen.
Duidelijke informatie.

Zo doorgaan

Nancy 05-08-2020

In de winkel wordt je goed geholpen met duidelijk informatie over de produkten die wij willen kopen. de aflevering ging prima en installatie van de inbouw koelkast ging keurig

DJL 04-08-2020

Ik ben zeer tevreden over de snelle offerte afhandeling en vlotte levering.

F.Kuijper 04-08-2020

goede kwaliteit/prijs verhouding op ruim assortiment.Prettig klant gericht verkopers Snel en inzichtelijke koopafronding
en boven al een geweldig inbouwteam met een zeer scherpe planning.
Accuraat,zorgvuldig en creatief

Dennis 04-08-2020

Je word goed geïnformeerd over je bestelling, en bij klachten word t goed opgelost

P van der knaap 04-08-2020

Prima webshop , hoop verschillende merken .
Duidelijk en prijstechnisch heel scherp.

Arno 04-08-2020

Snel en correct afgeleverd. Vooraf goed geinformeerd over de exacte levertijd.
Prima prestatie is deze barre tijden.

Zwaag 04-08-2020

Snelle levering en goed advies.en in ons geval de enige en juiste maat voor de kookplaat.

Gerben 04-08-2020

Prettig contact gehad. Hebben erg goed meegedacht over mogelijke oplossingen en alternatieven.

Peter Anneke Lakerveld 04-08-2020

Zeer goede kwaliteit tegen redelijke prijs, goede service en op tijd en volgens afspraak geleverd.