Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

HuiPri 18-03-2020

Ik kwam via de site op de outlet terecht. Daar zag ik een paar mooie aanbiedingen. Maar na contact met de winkel bleek dat de outlet niet bijgewerkt was, 2 van de 3 showroom-magnetrons waren al gereserveerd of verkocht
Daarop stelde de verkoper voor dat hij eenzelfde nieuw apparaat nog wel voor de outlet-prijs kon leveren.
Prima aanbieding dus. Ook nog thuisbezorgd voor 20,-
Maar voortaan wel beter zorgen dat de outlet bijgewerkt wordt. Vandaar de 8.
Winkel aanbevelen? Ik beveel nooit aan.

Petra 18-03-2020

Netjes geholpen, bestellingen op tijd geleverd en ook retour werd netjes afgehandeld.

Hans 18-03-2020

Goede medewerker en plezierig om mee te praten. Het verstand van het te bestellen apparaat. Dit laatste uiteraard ook gekocht. Aflevering zoal afgesproken en lekker op tijd. Een goede “loods” om mee te navigeren.

Paul 17-03-2020

Groot assortiment waardoor er altijd een passende oplossing te vinden is. In mijn geval een bestaande koof waar een afzuigkap in moest passen: juiste product gevonden, snel geleverd en gemonteerd!

M. Siahaija 17-03-2020

Ontvangst vond ik niet zo gastvrij, kon beter. Als je voor het eerst komt mag wel behoorlijk verteld worden waar wat staat.
Degene die daarna ons kwam helpen was heel vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Daar had men wel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Nicolèn Schoof 17-03-2020

Er werd goed meegedacht prima advies gegeven.
Vriendelijk personeel en behulpzaam.

W. De Vries 17-03-2020

Snelle service en een goede prijs. Op een paar gestelde vragen kregen wij snel en duidelijk antwoord.

Geert 17-03-2020

Ik heb deze shop gekozen door de vele positieve review, 's die ik gelezen heb over de shop en de mensen die daar werken en de eigenaren ervan.
Super goede stofzuiger en verder mooie spullen voor super prijzen. Echt een aanrader de shop.

Bosje 17-03-2020

Qua prijs en service top een aanrader ben zeer tevreden en een prima product

Mar 17-03-2020

Snelle levering, goede prijs van een inductiekookplaat die overal elders duurder was.
Vriendelijke verkoper die netjes de plaat in mijn auto legde. ( zag er in mijn ogen alleen niet zo netjes uit )

Myriam 17-03-2020

Telefonisch goed te woord gestaan en goed op de hoogte gehouden over de levering. Ik ben echt heel blij met mijn afzuigkap van falmec en de service die ze mij hebben geboden om achteraf te kunnen betalen .

R Stegen 17-03-2020

ik ben perfect geholpen door Keukenloods. Breed assortiment, goede voorlichting, scherpe prijs, meedenken en komen tot goed oplossing, tijdige levering. Feitelijk een 10 maar omdat het altijd beter kan een 9 ;-)

E.L.T.baron van isselmuden 17-03-2020

bezorging op tijd.eerder dan gepland na overleg aflevering tot in keuken. Keurig vlot en netjes Chapeau

Thijs 17-03-2020

Een samsung vaatwasser besteld ter vervanging. De daadwerkelijke maten klopte niet van de vaatwasser, Makkelijk geruild voor een kleine bijbetaling voor een €150 duurdere vaatwasser. Snelle afhandeling. (zondag 1e besteld, en vrijdag 2e bezorgd)

E. Meijerink 16-03-2020

Heel klantvriendelijk bedrijf. 1 x extra terug moeten komen voor plaatsing. Werd zonder problemen of extra kosten geregeld!

Frank van der maas 16-03-2020

We werken top geholpen
Goede kennis van zaken
En binnen een uur weer buiten
Alles in de auto gezet
En dat alles voor een top prijs

Arlette 16-03-2020

Meegedacht , wat we kwijt kunnen als inbouwapparatuur, extra controle door bedrijf door nog extra gegevens op te vragen. Duidelijke bezorgdiensten waar je kan aangeven wanneer het uitkomt. Het bezorgen en ophalen oude was perfect

Willem Baan Hofman 16-03-2020

Na mijn bestelling werd in nog gebeld door het bedrijf om te verifiëren of de bestelling wel juist was. Dat is perfect dat ze met je meedenken en op deze manier voorkomen dat er extra transportkosten gemaakt moeten worden. Super zo'n service. Keurig op tijd, blok van een uur, geleverd.

Relinde 16-03-2020

Eerder hebben we al eens een vaatwasser besteld waar we heel tevreden over waren, vandaar dat we nu ook een afzuigkap bij de Keukenloods besteld hebben. Groot assortiment, fijne website, klantvriendelijk en mooi prijzen. Product is keurig bezorgd en van de bestelling steeds netjes een update gehad.

Dimmers 16-03-2020

Een nette en professionele ontvangst en advies.
We zullen hier zeker terugkomen.
Fam Dimmers

J.H. Joosten 16-03-2020

Tijd voor uitleg, men neemt de tijd voor de klant. Bij een probleem bv bij een levering van een product, direct contact en men lost het probleem direct op.
Men doet wat men zegt. Klasse.

Marco 16-03-2020

Uitstekende ondersteuning van het telefoonteam, dat zelfs controlleerde of ik we de juist-passende vaatwasser had besteld.

Arjan 15-03-2020

Het bestelling en levering van product liep al niet lekker bijna 3 weken omdat ik berichtje zou ontvangen waarin ik de maten moest controleren en bevestigen. Maar toen het product er eenmaal was en ik blij thuis kwam en de verpakking opende zat er een beschadigt product in. Uiteindelijk goed en vriendelijk te woord gestaan door medewwerker uit de vestiging Rotterdam. Maar product moest opnieuw besteld worden. 3 dagen levertijd en ik kon daardoor dat weekend mijn klus niet afronden. Inmiddels een week verder niets meer gehoord! Behalve dut verzoek!
Officiele reactie van Keukenloods 16-03-2020

Beste Arjan,

Wat vervelend dat het zo is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan en ik kijk graag mee hoe dit is gebeurd. Kun je daarvoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Groeten, Emma

A.A. Ros-Connell 14-03-2020

I ordered a Bosch 45 cm inbouw dishwasher to replace my old one!! The service was excellent with very helpful and friendly staff in customer relations, planning and the monteur X installed it perfectly!! An all round very pleasant experience!!

Danielle 14-03-2020

Duidelijke shop en goede product omschrijvingen. En niet te vergeten een snelle levering, wel zo fijn!