Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bhn 21-03-2020

Zojuist vaatwasser geleverd gekregen. Bedoeling was dat oude mee terugging. De bezorger weigerde in eerste instantie om de oude machine mee te nemen omdat die al buiten had moeten staan. Daarna heb ik binnen 5 seconden de oude machine naar de deur gebracht. Weer hele discussie om de bezorger te overtuigen de oude vaatwasser mee te nemen. Kortom: HEEL SLECHT
Officiele reactie van Keukenloods 23-03-2020

Beste Bhn,

Wat vervelend dat dit zo is verlopen, mijn excuses hiervoor. Het is inderdaad een voorwaarde dat het oude apparaat buiten klaar moet staan en we zijn ermee bezig om dit duidelijker te communiceren.

Ik hoop dat de vaatwasser desondanks goed bevalt. Mocht je hier nog vragen hebben, dan hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Groeten, Emma

Edith 20-03-2020

Website is overzichtelijk. Wij werden goed op de hoogte gehouden voor wat betreft de levering. Degene die onze vaatwasser kwam installeren was uitermate vriendelijk en correct.

Robin 20-03-2020

In eerste instantie was onze gaskookplaat niet te leveren in verband met het carona virus hij moest uit Italië komen een boretti maar na telefonisch contact met een van de verkopers hebben ze er toch nog een kunnen leveren veel dank hier voor een dikke pluim. Gr xxx

Mandy vd Bergh 20-03-2020

Goed geholpen in de winkel. Bij bestelling ging helaas iets mis maar is netjes opgelost. Deur op koelkast monteren was even lastig daar gebruiksaanwijzing ontbrak. Koelkast ziet er verder prima uit, prettig in gebruik, en koelt goed.

Hooijmans 20-03-2020

Ik mijn vijfde apparaat gekocht en het is altijd naar tevredenheid.
Bij het laatste apparaat was iets niet goed monteur is geweest,en die heeft het fantastisch opgelost.

Frans Broeders 20-03-2020

Alles volgens afspraak, niets om aan te merken. Monteur wekte alles netjes af en was op tijd. Prima keukenloods.

H. SUIJKERBUIJK 20-03-2020

Gemakkelijk te bestellen via internet en een vlotte en snelle accurate levering. Ook voor een goede prijs.

Nel 20-03-2020

Ik ben perfect geholpen. Ik heb de inductie kookplaat nu een week in gebruik. Ik kan niet anders zeggen dan KLASSE. Ik wilde een keramische kookplaat toen vroeg de medewerker waarom geen inductie. Waarop ik zei, die zijn me te duur. Toen raden hij me de Hanato inductieplaat aan. Qua prijs ligt hij in de catogorie van de keramische kookplaat. Op alle 4 de pitten een timer en een boost functie. Wat heerlijk kookt.

Smeijers 20-03-2020

Prima service, afspraken over inbouw helder. Inbouwen van apparatuur is ook heel vlot gegaan en alles werkt perfect

Eef 20-03-2020

Fijne winkel om te schoppen. Overzichtelijk en niet duur! Bij e.v.t. reparatie machine fijne correspondentie van medewerkers.

Hans 20-03-2020

De levering van mijn koelkast was zeer snel. Ook handig dat je zelf kan kiezen wanneer je product bezorgd word. Ook is keukenloods goedkoper dan de concurrentie.

Femmy Bakker 20-03-2020

Goed te woord gestaan. Er werd geadviseerd naar Siemens Experience-centrum te gaan voor meer info en uitleg. Advies opgevolgd en zeker aan te bevelen! Siemens, Bosch en Neff. Een heel goede, ook leuke en leerzame ochtend. Een uitje, wel op afspraak .
Daarna per website besteld omdat ik thuis de juiste keuze kon maken uit de meegekregen documentatie.
Het Inbouwteam heeft inductie kookplaat en stoomoven bezorgd en echt KEURIG uitgepakt, opgeruimd en ingebouwd en weer alles netjes opgeruimd .
Mijn complimenten!

Rene 20-03-2020

Goede prijs en goede levering. Ook de na bestelling werd binnen redelijke termijn geleverd

Touda 20-03-2020

uitgebreid aan keuken apparatuur en de prijsverhouding met andere winkels is keukenloods iets goedkoper .
waarom een 5,was begin uitbraak Corona dus we hadden het gevoel dat ze snel wilden afhandelen om niet teveel mensen binnen te hebben.
uiteindelijk toch echt een verkeerde keuze gemaakt
Officiele reactie van Keukenloods 20-03-2020

Beste Touda,

Ook in deze tijden willen we alle klanten goed te woord staan. Ik vind het dan ook jammer om te horen dat je aankoop niet aan je verwachtingen voldoet.

Als je er echt niet tevreden mee bent, kunnen we je altijd helpen om het om te ruilen voor een geschikt alternatief. Aan het omruilen zijn wel kosten verbonden. Je kunt er hier meer over lezen: https://www.keukenloods.nl/service/annuleren.html

Als je advies nodig hebt, kun je ons natuurlijk ook bellen! Dan staan we uiteraard voor je klaar.

Groeten, Emma

Rene 19-03-2020

Scherpe prijzen, goede service, snelle levering keurige aflevering. Top bedrijf

D.Balvert 18-03-2020

De winkel van Keukenloods is zeker goed en het personeel beviel ons ook prima. De gekochte koelkast zijn wij heel erg blij mee en staat super mooi in onze keuken.
De levering van de koelkast was erg slecht. De heren waren met ze tweeën, maar 1 van hun had geen zin om uit de bestelwagen te komen. De jongen die wel zin had om iets te doen, vond het wel vervelend dat hij de koelkast niet gewoon voor onze voordeur mocht laten staan. Na wat gemopper toch maar binnen gezet, maar wel met super veel karton en nog meer piepschuim er omheen. Neem die rotzooi lekker mee.
Als je zo een dure koelkast koopt, mag je wel wat meer service verwachten bij aflevering.
Officiele reactie van Keukenloods 18-03-2020

Beste D.,

Fijn om te lezen dat de aankoop goed is verlopen. Jammer genoeg is dat niet zo gegaan met de levering, mijn excuses hiervoor.
Het is inderdaad de regel dat de chauffeurs het verpakkingsmateriaal niet meenemen. Wat wél zou moeten, is dat het apparaat binnen wordt gezet (doorgaans over de eerste drempel) en helaas is dit niet soepel verlopen.

Ik hoop dat de koelkast zelf bevalt. Mocht je hier nog vragen hebben, hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Groeten, Emma.

J.Wittens-Mels. 18-03-2020

De koelkast is prima en de bezorging en plaatsing kan niet beter.
We zijn dus dik tevreden.

EvD 18-03-2020

Ik ben zeer tevreden, snel vriendelijk en deskundig geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe carouselkast. Prima prijs kwaliteit verhouding en goede service

ThM 18-03-2020

Ik woon in de buurt van Alkmaar en wilde voordat ik een beslissing nam over welke koelkast ik zou kiezen een aantal modellen zien in de winkel. Ik was vooral geïnteresseerd in de Etna koel/vries combinatie. Ik heb in geen enkele winkel deze koelkast kunnen zien. Ik heb voor de Keukenloods gekozen omdat daar in ieder geval nog wat andere modellen dan de gebruikelijke witte of roestvrij stalen koelkasten te zien waren. Voor de Etna koelkast had ik naar Arnhem moeten gaan!

Ik ben goed geholpen in de winkel maar bepaalde informatie is achterwege gebleven. Ik wilde de beige versie van de Etna Koel/vries combi. Op internet had deze de door mij gezochte beige kleur. In werkelijkheid bleek hij heel licht creme, bijna wit, te zijn. Ik wist dat er ook een zachtgroene versie was dus ik heb de keukenloods gebeld. De man aan de telefoon begreep mijn teleurstelling en zei dat ik hem zonder extra betaling mocht ruilen. Deze groene versie blijkt echter mat te zijn. Ik wil hem houden, het is verder een prachtige koelkast die heel mooi in mijn keuken past, qua kleur en vorm, maar ik zou aan hoogglans de voorkeur hebben gegeven. Al met al vind ik dit dus een probleem; dat je de koelkast die je wilt hebben niet eerst kunt zien. De Keukenloods had toch minstens één exemplaar hiervan in huis moeten hebben.
Een ander punt is de bezorging. Zaken als Coolblue zetten de koelkast voor je in de keuken, plaatsen hem ook, en nemen de oude koelkast mee. De Keukenloods doet dit ook, maar dan moet de oude wel al buiten staan en de nieuwe zetten ze ook bij de deur neer. Ze stellen hem dus ook niet waterpas voor je! Toen ik vroeg of dat niet anders kon kwamen ze met het voorstel dat een installateur, minstens een week later, en voor 100 euro extra dat zou komen doen. Op mijn vraag waarom dat niet in een keer kon zei de vrouw dat de auto's van de installateurs te klein waren om een koelkast in te vervoeren. Die optie heb ik dus laten vallen.
Al met al zijn mijn gevoelens dus gemengd. Voor het kopen van een koelkast zou ik de keukenloods in ieder geval niet aanraden.
Officiele reactie van Keukenloods 18-03-2020

Beste ThM,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review, dat stellen we op prijs. Ook hartelijk dank voor de feedback, die is uiteraard altijd welkom. We werken samen met een bedrijf, die de producten installeert. Daar kan inderdaad wat tijd overheen gaan voordat de installateur tijd heeft om langs te komen.

Hopelijk is het wel gelukt om de koelkast neer te zetten. Ik hoop dat de koelkast bevalt, ook al ging je voorkeur uit naar een andere uitvoering.

Groeten, Emma.

EricD 18-03-2020

Shop heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding. Deskundige en nette installateurs

L. Brink 18-03-2020

We zijn heel vriendelijk geholpen en de wasemkap is snel bezorgd ook was de communicatie voor de aflevering heel duidelijk. Top

carl verhoeven 18-03-2020

makkelijk bestellen,zeer snelle afspraak voor levering,snelle levering ook in Belgie,zéér scherpe prijzen,top

Rik 18-03-2020

Goed geprijsd, breed assortiment, snelle levering. Originele bestelling had een lange levertijd, en voor een zeer kleine bijbetaling een alternatief geleverd.

Linda 18-03-2020

Erg tevreden, meedenken en snel ha delen, volgende dag de spullen in huis, top!

Jac 18-03-2020

Top, afspraken op tijd en voortgang is goed te volgen. Reactie op mail is snel en adequaat. Daar Kanne verder mee!