Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Steeck 25-09-2020

Nette prijs, keurige reactie en snelle levering. Wat wil je nog meer bij een internet winkel

L.Voncken 25-09-2020

Bij Keukenloods via internet een afzuigkap besteld, nergens goedkoper als bij Keukenloods.
Snelle levering, prima.

Arianne 25-09-2020

Ben heel erg goed geadviseerd....en wat een goede prijzen. Ook de bezorging was naar wens. Ik zou de keukenloods aan iedereen aan kunnen raden! Top bedrijf!

Ivan 25-09-2020

Koelkast stuk na online vergelijken toch niet helemaal duidelijk voor welk model ik zou gaan. Hierop naar keukeloods zwaagdijk gegaan voor advies en het bekijken van de opties. Uiteindelijk een keuze gemaakt voor een koelkast van bosch, tijdens het bestellen bleek deze niet meer leverbaar. Hierdoor direct de optie gekregen een duurder model voor dezelfde prijs af te nemen. Deze was de volgende dag geleverd. TOP SERVICE.

Karin 25-09-2020

Zorgvuldige klantenservice met goede controle op benodigde (juiste) maten voor inbouwapparatuur. Duidelijke afspraken, vakkundige levering en plaatsing. De oude apparatuur en al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Kortom: heerlijk ontzorgd!

Anneke 24-09-2020

Telefonisch goed te woord gestaan, bestelling gedaan en het fijne was dat ik geen aanbetaling hoefde te doen. Goed op de hoogte gehouden van de levering, datum en tijd

Rudi 24-09-2020

Staan altijd vriendelijk en effectief voor je klaar, ook als het niet loopt (wegens Corona) zoals gepland. Ze regelen het snel en goed.

Cees 24-09-2020

Wij hebben al eerder groot keuken apparatuur bij Keukenloods besteld , geleverd gekregen en door hun aangesloten. Spullen zijn altijd snel geleverd. Mannen altijd vriendelijk en snel en sluiten de boel uitstekend aan.

mevr. K.Tuinenga 24-09-2020

duidelijke omschrijving van de artikelen en het gebruik. de leveringsvoorwaarden, data e.d. zijn begrijpelijk vermeld.
de aflevering was op tijd en keurig verzorgd door vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Nick Theuns 24-09-2020

Waardeloze service keuken is in juli geplaatst het is nu eind sep nog steeds niet compleet hoor niks moet overal achteraan nooit meer
Officiele reactie van Keukenloods 25-09-2020

Beste Nick,

We hebben gisteren contact met je opgenomen via de mail. Heb je deze binnen gehad? Misschien is het tussen de spam terechtgekomen.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Ron 24-09-2020

Wederom prima ervaring met Keukenloods. Komen afspraken na en prijs is goed.

Groenwold Franeker 24-09-2020

Monteur was precies op tijd en heeft uitstekend en snel de koelkast vervangen.

Astrid 24-09-2020

Veel keus. Betaalbaar. Zeer vriendelijk personeel. Geen gedram en gepush om te verkopen

Cornelis 24-09-2020

Raoul top gozer die er voor gezorgd heeft dat groot deel van de bestelling op tijd geleverd is (had de bestelling ruim op tijd geplaatst maar niet alle apperatuur was op tijd beschikbaar). Het was een 10 geweest als de oven er ook direct bij was geleverd:). Daar ben ik nog op aan het wachten...

MissJuul 24-09-2020

Hele snelle hulp bij de chat, duidelijke antwoorden op vragen en ook flexibel (je kan zelfs op de chat een product bestellen). Ook de afhandeling per mail met de bezorgservice (aparte organisatie) is goed geregeld. Keukenloods verwees mij netjes naar de andere organisatie. De ijskast werd afgeleverd en niet uitgepakt, ik heb gevraagd aan de mensen van de bezorgdienst of ze wilde helpen uitpakken en een bezorger heeft uiteindelijk meegeholpen de ijskast uit te pakken. Verder had ik nog enkele vragen na aflevering, die vragen werden ook netjes en snel beantwoord, na invullen van een formulier. Dus dank jullie wel!

Elly Amsterdam 24-09-2020

Mijn ervaring is heel goed. Alles prima verlopen. Komen afspraken na. Duidelijkheid. Zeer tevreden over de monteurs die de vaatwasser hebben geïnstalleerd. Alles verliep op rolletjes.

Linda 24-09-2020

De website is heel duidelijk. Product helaas toch niet op voorraad, gebeld door keukenloods en verkoper denkt goed mee over alternatieven. Heel tevreden met de koelkast die op tijd geleverd is!

Ron Abc 24-09-2020

Onze oude Quantumspeedoven was definitief ter ziele en dus naar Keukenloods 't Schouw' in Landsmeer gegaan voor een nieuwe combimagnetron. Wij hebben al meer apparatuur gekocht in de afgelopen jaren. Ook nu weer een uitgebreid advies gekregen en werd de tijd genomen voor ons. Voor-en-tegens werden afgewogen en uiteindelijk met een zeer goede Siemens oven de deur uit. Een topzaak met gemotiveerde medewerkers die met liefde en respect de klant tegemoet treden. Beslist GEEN opdringerige keukenverkopers! Zo hoort het te zijn.

D van den Berg 23-09-2020

Op aanraden zijn wij bij keukenloods Drunen gekomen. Wij wisten ongeveer wat we wilden maar deze zaak zorgde nog even voor de puntjes op de i. Duidelijke afspraken wat wanneer zou gaan gebeuren.
Ook na de bestelling correct behandeld zeker toen we nog een wijziging in de opstelling wilde.
Het plaatsen verliep ook best goed. Alleen we misten nog een pas stuk en de lakstift. Deze moeten momenteel nog na geleverd worden want zijn nog echt nodig om het geheel mooi af te kunnen werken zeker de lakstift om de oneffen zaagsneden die nu duidelijk zichtbaar zijn weg te werken. Zo ook de beschadiging aan klepkastje en stellen van koelkastdeur.
Nadat de keuken geplaatst was kwamen wij erachter dat we toch nog aan een zijkant van het aanrechtblad een spatrand wilden ook dit is in bestelling gegaan. Al het laatst vernoemde nog door "de keukenloods"te realiseren punten moeten nog gebeuren maar wij hebben het volste vertrouwen erin dat dat naar tevredenheid zal gebeuren.
Dank aan alle betrokken personeelsleden maar vooral aan filiaalmedewerker Drunen Maurice Keizer.

c schouten 23-09-2020

Zeer goed geholpen na telefonis kontakt
Meteen bestelling geplaatst
Vriendelijke medewerker

Emiel 23-09-2020

Prima shop en een uitgebreid assortiment. Ik heb hier al eerder gekocht en alles wordt netjes en op tijd geleverd.
De communicatie is ook erg goed.

Geja 23-09-2020

Prima service online en bij levering. Professionele monteurs tijdens installatie.

Miranda 23-09-2020

Goed geholpen, dachten goed mee. De monteur was supervriendelijk, snel en accuraat. Dit zijn echt vakmensen. Top!

Opa neusje 23-09-2020

makkelijk mijn apparatuur die ik nodig had kunnen vinden op de webside en de prijs viel me niet tegen. Ook snel en vriendelijk geholpen bij mijn vragen. Toppie.

Maarten 23-09-2020

Goed advies, goede service, snelle levering. wij hebben al onze apparatuur hier vandaan. een aanrader.