Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

jan fortuin 09-09-2020

Goed geholpen door de verkoopdesk
snelle levering en keurig netjes afgeleverd ( chapo)

Janny 09-09-2020

Leuke overzichtelijke winkel. Goed te parkeren. Bijzonder prettig geholpen en er werd nog wat extra's gedaan i.v.m. de aanschaf cadeau voor onze dochter die jarig was! Snelle levering ondanks corona.

Riemer Bosma 09-09-2020

Waarom ik voor de shop heb gekozen, duidelijke omschrijving van het product op de site.
De vorige 2 aankopen (gasfornuiis -grill- bakoven ) ook zeer tevreden.

Ed van der Haar 09-09-2020

Goede prijs, ruim assortiment. Tot een uur voor bezorging op de hoogte gehouden over bezorgtijd. Vriendelijke chauffeurs.

Lenoor 09-09-2020

Vriendelijke no mondende verkoper; weinig blabla. Jammer dat er niet meer vaatwassers in de winkel waren. Het aanbod online is veel groter. Fijn dat ik zelf het bezorgmoment kon kiezen. Een wijziging in jet tijdstip van bezorgen mag wel wat eerder worden aangegeven.

Theo Scheers 09-09-2020

Overzichtelijke winkel en website
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Correcte levering

Frans 09-09-2020

Goede afspraak maken en tien minuten voor die tijd bellen ze jou als ze komen

Gerard 09-09-2020

Ik heb nu bijna alle apparatuur van van onze keuken vervangen via Keukenloods, steeds weer prima, volgende week alleen ook nog even afzuigkap uit gaan zoeken.

Eddy 09-09-2020

2 keer een inductiekookplaat gekocht. Voor onszelf en familie. Prima kwaliteit, goede informatie en snelle levering. Keukenloods is een aanrader.

H. Balkenende 09-09-2020

Door een fout moesten we eigenlijk wat langer wachten op onze afzuigkap maar het is prima opgelost en dus ben ik tevreden met onze aankoop.

kookplaat 09-09-2020

ze hebben veel, en je wordt goed geholpen. onze goede ervaringen hebben al geleid tot meer omzet door derden bij Keukenloods.

Fam. Koops 09-09-2020

Keurige montage jongemannen die de nieuwe inbouw koelkast vervingen voor de oude!!

Ruud 09-09-2020

een goed en gedegen advies ontvangen over de aanschaf van een bak - stoomoven. Ook een goede prijs kunnen afspreken en de oven op afgesproken tijd opgehaald.

B 09-09-2020

Duidelijk, snel en maken waar wat ze beloven tegen scherpe prijzen. Ook de bezorging is vriendelijk en hulpvaardig.

G.S 09-09-2020

Duidelijke website, en snelle reactie op vragen die ik graag beantwoord zag. Zeer flexibele bezorg tijden en een scherpe prijs. 👍

E vd Heide 09-09-2020

Perfect geholpen in de winkel er is met mij mee gedacht over een aantal gebruiks voordelen qua indeling.

Gradissen 09-09-2020

Uitgebreide keuze. Goed advies. Prima sevice. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Top!

Sanne 09-09-2020

Een goede en vriendelijke service en mooie prijzen

Goed opgelost met foute bestelling

Eke 09-09-2020

Gewoon helemaal goed, fijne machine, mooie prijs, bezorging volgens afspraak. Super. Blij mee!

Lv 09-09-2020

Ineen woord geweldig
Alles netjes afgewerkt en opgeruimd ook op corona afstand

P.Scheepbouwer. 08-09-2020

Een leuke winkel die wat rommelig overkomt, lege plekken in de lades met voorbeeld items , zoals knoppen en handgrepen enz
bij de montage zelf een stekker gegeven voor de oven aansluiting, een missende handgreep.. onduidelijke aansluitings tekening, zodoende zelf nog een aanpassing gemaakt water technisch tijdens de montage.
best wel aardige monteurs en mensen in de winkel. dus echt ontevreden ben ik niet.

Frank 08-09-2020

Overzichtelijke website, veel en goede productinformatie, lage prijzen en en een snelle en klantvriendelijke levering.

Jaap 08-09-2020

Goed advies en aanbieding na email contact. Duidelijke leverings afspraak en een vlotte en nette plaatsing

Gaitrie Kesarsing-Olsen 08-09-2020

Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid die
Ik heb ervaren tijdens de aanschaf vh produkt w.o de twijfels die ik had over de maten zou het wel passen Ed .het paste perfect

Jacqueline Oranje 08-09-2020

Al eerder een vaatwasser besteld en was goed bevallen dus vandaar nu de afzuigkap .Snel geleverd en prijstechnisch ook leuk.Alles netjes verpakt . Top 👍