Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hans Christianen 25-06-2020

Na wat aanloop problemen met een verkoper, zijn wij verder gegaan met keukenloods. Nu met Jeffrie Maas te Zwaag.
Met deze man zijn wij goed geholpen en is alles des ondanks corvid 19 goed geleverd en gemonteerd.
Ook de extra bestellingen welke we hebben gedaan, zijn prima geregeld en geleverd.
Tot op heden zijn wij content met keukenloods, met name Jeffrie Maas.
Jeffrie bedank voor je meedenken en de extra inzet welke jij heb gedaan.
Top top top.

Thom Nelis 25-06-2020

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij Keukenloods als vervanging van defecte apparatuur tot op heden is alles naar wens geplaatst. Ik heb wel eens iets gekregen wat niet helemaal paste maar dat werd snel vervangen door het juiste artikel dus alles werkt weer a,m Happy bedankt.

J.v.dorst 25-06-2020

Klant vriendelijk, goed voorgelicht, afspraak is afspraak, je wordt gebeld als je produkt binnen is

Hetty 25-06-2020

Telefonisch echt goed geholpen, alles goed nagekeken zodat ik zeker de goede maat zou krijgen. Alles prima in orde.

Fam Vercoulen Venlo 25-06-2020

Helder en duidelijk.
Keukenloods maakt zijn laagste prijs garantie waar. Snelle levering en keurige levering via Dutchned.
Volgende keer weer.

Erik 25-06-2020

In de winkel (die er keurig en gelikt uit ziet bij binnenkomst) een nieuwe vaatwasser uitgezocht. Snel en vakkundige geholpen met duidelijke instructies qua aflevering.

Nicoletta Stienen 25-06-2020

Goede bediening. Weet alleen niet wat ik met de oude koelkasten moet doen. Niemand wil ze ophalen en ze passen niet in mijn mini om naar de milieustraat te brengen

Lex Baas 24-06-2020

Erg tevreden over aankoop en snelheid van de levering van de wasemkap. Volgende aankoop weer bij Keukenloods.

MJH 24-06-2020

vanwege eerdere positieve ervaringen zijn we bij Keukenloods terechtgekomen voor de aanschaf van een formuis en vaatwasser. het fijne van dit bedrijf vind ik dat er ook een fysieke winkel is met deskundig personeel zodat je goede informatie krijgt.

renske 24-06-2020

goede service. vriendelijk. korting toen ik er om vroeg nav afhalen in de winkel

D. Kuijper 24-06-2020

goede voorlichting en klantvriendelijke benadering maakte het makkelijker om tot je aankoop te komen. Bovendien werd de aankoop uitstekend verpakt thuis bezorgd.

L. A. Groot. 23-06-2020

Goede producten tegen scherpe prijzen en fabrieksgarantie en ze hebben het op voorraad wat ze aanbieden, gewoon goed.

Jfk 23-06-2020

Goede snelle hulp in de winkel en levering snel en correct . Advies en hulp bij keuze in de winkel was vakkundig en, vriendelijk

Henk Olde, Zwolle 23-06-2020

Voortreffelijke begeleiding, ook toen er ergens mijn gegevens niet helemaal compleet waren. Het ging inderdaad om Motorloze afzuigkap. Dat werd nog even extra gecontroleerd. Rhanks!ite

Henk Beenen 23-06-2020

Snel geregeld duurde ivm carona iets langer maar prima gedaan ook het afleveren ging uitstekend

Priscilla 23-06-2020

Netjes ingepakt en goed zodat er geen beschadigingen op de producten komen.
Meerdere malen mail ontvangen over de order status van de producten.

Henny Terlingen 23-06-2020

Wij hebben 2 1/2 maand moeten wachten op onze inductieplaat, maar daar kan Keukenloods niets aan doen. Lag aan de fabrikant.
Ik ben er blij mee. De service is uitstekend geweest, de communicatie trouwens ook.

F.k Blaauw 23-06-2020

We zijn goed geholpen,en duidelijk geïnformeerd over onze kookplaat .
En we zijn zeer tevreden

Sonja 23-06-2020

Prima site, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en adequate levering en montage.

Jb 23-06-2020

Een hele leuke korting gekregen op een oven en inductie kookplaat.
Op een andere website werd het goedkoper aangeboden, keukenloods gaf ons deze korting en nog eens €25,- extra.
Snelle levering en duidelijke communicatie.

Martin 18-06-2020

De zeer snelle levering binnen een dag van CM851RVS oven/magnetron en vriendelijk personeel, alles via de telefoon.

Ummuhan 16-06-2020

Mn apparaten zijn slecht. Mn fornuis is scheef opgeleverd waardoor het scheef staat en de ene geeft de ander de schuld. Nu moet ik er achteraan gaan.
Officiele reactie van Keukenloods 16-06-2020

Beste Ummuhan,

Jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop en onze levering.
Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik je hiermee helpen.

Emma | Keukenloods.nl

Kees 15-06-2020

Uitstekend online geholpen met de keuze en aankoop van een Siemens inbouw vaatwasser door Reynaldo A. Hij stelde allereerst de juiste en kwam toen met een uitstekend advies over model en type dat geheel aansloot op onze wensen, binnen ons budget. Echt TOP!

Jose 15-06-2020

Prima winkel (wel nog steeds hoog 'keukenboer'-gehalte), zeer kundige en behulpzame installateur.

Frysk famke 15-06-2020

Ik geef een 10 omdat , na reservering van een showmodel, mij een aantrekkelijk aanbod gedaan werd voor een ingepakt model dat ook nog eens bezorgd werd.
Bij bezorging was de bezorger ondanks de corona maatregelen zo vriendelijk om het product ook nog over de drempel van mijn voordeur te zetten.
Echter één knop voor de kookplaat werkt niet optimaal