Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Walter 24-04-2020

Zeer tevreden, keurige en tijdige levering, blij met de machine goed advies

PAul 24-04-2020

Website werkt prima en snelle levering ook in corona tijd. Bestelde koel en vrieskast elders niet goedkoper kunnen vinden

Familie Verbeek 24-04-2020

Nog nooit heb ik een bedrijf een 10 gegeven. Kan je nagaan hoe tevreden ik ben over keukenloods. Waarom is dat?
1. Contact via WhatsApp verloopt hoe en snel!
2. Woensdag 17.00 uur een bestelling gedaan, daar 's avonds nog telefonisch contact over gehad.
3. Donderdag 14.00 uur de bestelling door een hele vriendelijke medewerker keurig netjes afgeleverd.
4. Oude apparaat meegegeven.
5. Super service en snelle levering!

Gerard 24-04-2020

Ik ben heel goed geholpen door klantvriendelijke verkoopmedewerkers. Zij zijn ook de tijdens het verkoopproces met mij gemaakte afspraken heel goed nagekomen, leidende tot de definitieve aankoop.

Jaap en Mieke 24-04-2020

Snelle levering, ondanks Corona maatregelen keurig tot aan de drempel bezorgd. Het fornuis is erg fijn in gebruik. Prima service.

Francois 24-04-2020

Het was duidelijk, simpel en goed omschreven. Was makkelijk te doorlopen. Aanrader

Mar de Bruyn 23-04-2020

Ondanks de uitgestelde levering wegens Covid-19 goede informatie en telefonische hulp.
Zeer vriendelijke bezorger

Patrick Bjorkman 22-04-2020

Fijn te lezen dat we een mening mogen geven.
Voor mij een 10 gezien het moment van bestellen tot het punt van afleveren gewoon keurig geregeld is. Ik zit zelf in de logistiek en het gaat wel eens anders. Top mensen. Hoop dat jullie dit vol kunnen houden.

Korrel1946 22-04-2020

We werden uitstekend geholpen, uitleg verkoper was duidelijk en de levertijd was top! Aflevering super.

Familie R. Raggers 21-04-2020

Snelle levering en goede communicatie. Artikel was niet meer leverbaar, maar we konden een nieuwere versie kopen voor hetzelfde bedrag. Super service!

Robert 21-04-2020

Nieuwe Siemens afzuigkap en Quooker kraan besteld voor mijn keuken. Bestelling, aflevering en installering door vakkundige monteur correct uitgevoerd. Klasse!

J.Klaver 21-04-2020

Wij hebben een Siemens koel/vrieskast besteld nadat wij in een mooie winkel in Alkmaar met vriendelijk en kundig personeel ons goed hadden laten voorlichten.
Keurige en correcte aflevering.

peter 21-04-2020

Behaalde resultaten in het verleden hebben mij doen besluiten weer met KL in zee te gaan. Dat Is weer goed uitgepakt.
Doorgaan zo aub!!

Martien Jansen 21-04-2020

Wordt vriendelijk geholpen en houden zich aan de afspraken, ook een mooie showroom in Terborg

Chris 21-04-2020

Nette prijzen.
Duidelijke website.
Mooie showroom met ruim aanbod showmodellen.

PF 21-04-2020

Bij een reparatie van een bij Keukenloods aangeschafte combi-oven bleek, na ruim 2 jaar, bij de inbouw van de oven ernstige en ontoelaatbare fouten te zijn gemaakt. Na confrontatie bij Keukenloods van de bevindingen van de reparateur van de oven, is dit erkend en is direct en zonder problemen aangeboden de oven kosteloos te vervangen. Een nieuwe oven is naar volle tevredenheid geplaatst. Dank aan de zeer prettige behandeling en service door Keukenloods.

Paul 21-04-2020

alles dik in orde, zeer tevreden, prettige bezorging en contact, heldere site

Britt 21-04-2020

Ik vond de shop erg overzichtelijk en de levering erg snel! Bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam.

in de buurt en ruim aanbod 21-04-2020

Ik heb gekozen voor de Keukenloods omdat deze in de buurt zit en ik goede ervaring in het verleden heb gehad. Het aanbod is ruim. Ik had me van tevoren niet verdiept in vaatwassers en heb snel gekozen voor de aanbieding vanwege de prijs, de besteklade en omdat deze stil is. Levering was snel en eerder dan afgesproken tijd. Installatie was netjes.

Rick 21-04-2020

Prima service, snelle levering, zoals we gewend zijn. Zeker een aanrader als je nieuwe apparatuur nodig hebt.

Priscilla 20-04-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, betere prijzen dan op andere website. Korting wanneer je de bestelling afhaalt in een winkel. Vriendelijke medewerker in de winkel!

Ron 20-04-2020

De medewerker aan de telefoon heeft verstand van zaken. Duidelijk en een goed advies. Wij hebben een vaatwasser laten installeren, ook dat was perfect. De monteur werkte netjes en heeft alles meegenomen. Zeker een aanrader!!!!

Fon 20-04-2020

Perfecte afhandeling, betrouwbaar, vriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding.

Dennis 18-04-2020

Combi oven gekocht van aeg bij keukenloods. Oven voldoet niet aan beschrijving. Verhit niet constant. Breekt er ook een kunststof borgpin vd deur af. Dan doet de magnetronfunctie het niet meer.
Keukenloods verwijst alleen naar de fabrikant terwijl ze zelf een omschrijving hebben welk niet voldoet. De fabrikant komt langs voor 200 euro om de borgpin te reparen en evt de oven zelf bekijken.
Ik heb ervaren dat zelfs negatieve revencies op hun website niet vermeld wordt.
Nooit meer keukenloods en aeg/electrolux voor mij.
Officiele reactie van Keukenloods 19-04-2020

Beste Dennis,

Vervelend dat het product niet aan je wensen voldoet. Wij zijn in dit soort gevallen inderdaad afhankelijk van de fabrikant: Pas wanneer een monteur die zij sturen constateert dat het product foutief is, kunnen wij meekijken voor vervanging.

Ik kijk graag naar de productspecificaties op onze website. Om welk apparaat gaat dit? Dan zorg ik ervoor dat dit geüpdatet wordt. Wil je hiervoor een mailtje naar emma@keukenloods.nl sturen?

Groeten, Emma

Alain 18-04-2020

Bij de Keukenloods een inbouw Siemens koelkast gekocht online, nou daar wordt je niet blij van wat een slechte service van Keukenloods en de firma Siemens. Er staat nergens een verdeling van de koel inhoud vermeld doe je de deur open dan vallen de flessen er uit, ik heb dit gemeld bij Keukenloods en Siemens en dan wordt er voorgesteld om het aftekopen met 2 slagers messen!!
NOOIT meer Keukenloods of Siemens wat een belabberde service.

Alain
Officiele reactie van Keukenloods 20-04-2020

Beste Alain,

Mijn excuses dat dit zo is verlopen. Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop en met de aangeboden coulance.
Ik hoor graag om welk product dit gaat, zodat we zo nodig de productinformatie kunnen bijwerken. Zou je deze willen toesturen naar emma@keukenloods.nl?

Groeten, Emma