Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Robin 24-07-2020

LG vrijstaande koelkast gekocht bij Zaandam XXL. Super vriendelijk geholpen en zeer snel geleverd. Prijs was zeer scherp. Volgende keer weer hier bestellen.

Jabe 24-07-2020

Altijd lage prijzen en de artikelen zoals op de website. Ze leveren de artikelen zoals beloofd op de juiste manier.

IV 24-07-2020

De scherpe prijs van het product is de reden dat ik via Keukenloods de SMEG magnetron met grill heb gekocht.
Minpuntje vind ik dat de levertijd (meer dan een week) vrij lang was en ik verder geen update kreeg.

S.Boer 24-07-2020

Goede prijs/ kwaliteit. Snelle prijsafspraak. Goede contacten over leverdatum. Erg tevreden.

Mark 24-07-2020

Door Corona wat later geleverd dan gepland, maar dat lag niet aan keukenloods. Vakkundig en netjes geïnstalleerd door aardige monteur.

Rikus Renting 24-07-2020

Vriendelijk en heel behulpzaam personeel.
Prettig om zo een aankoop te doen.
Was ook vorig jaar het geval en om die reden hier weer naar terug gegaan.
Ook de aflevering was prima verzorgd.

C van de weetering 24-07-2020

Aardig en vriendelijk personeel goed geholpen en vlot en netjes bezorgd prima winkel zeker aan te bevelen .

Fam. Van der Stok 24-07-2020

Klantvriendelijke benadering zonder opdringerig te zijn. Bij leveringsproblemen wordt er volop meegedacht bij het zoeken naar oplossingen. Vanaf aankoop tot alles rondom aflevering vriendelijk te woord gestaan en alle toezeggingen nagekomen!
Wij zijn zeer tevreden [ook over onze Boretti]!

Frank 24-07-2020

Helemaal tevreden met de levering, zoals afgesproken ook gebeurd! Mooie producten!

Cees 24-07-2020

Goede adviezen, empathisch dus goed luisteren naar de cliënten en een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Een bedrijf dat ik gaarne bij mijn omgeving aanbeveel.

Anita 24-07-2020

Goede snelle service
Deskundig personeel
Weten waar ze het over hebben vroegen na of we de goede vaatwasser kochten se goede maat.

Emile 24-07-2020

De koelkast die wij wilden was nergens anders meer beschikbaar. Snel besteld en de volgende dag al binnen. Zelfs een smsje al ze er met 15 minuten zijn. Top service

J Prick 23-07-2020

Ruime keuze, goede prijs, duidelijke informatie via de mail,snelle levering. Vooral zo blijven doorgaan.

Jenny 23-07-2020

Top winkel voor inbouw keukenApparatuur! Goede prijzen en snelle bezorging. Monteren wel erg prijzig.

Stip 22-07-2020

Op tijd besteld en op afroep gezet en perfect op onze wens geleverd. Mooie producten en veel genot in de keuken, kortom top.

Betty 22-07-2020

Keurig geholpen, koelkast telefonisch besteld omdat ik er een vraag over had, na een paar dagen netjes tot in de woonkamer afgeleverd en met pin betaald, dat kan dus nog.

H.Kant 22-07-2020

Ik ben goed geholpen bij het maken van mijn keuze voor mijn Miele inductie kookplaat. De berichtgeving voor het bezorgen en inbouwen ging top. De inbouw monteur liet nog extra weten hoe laat hij er zou zijn en hij heeft keurig netjes gewerkt.

Herman Joosten 22-07-2020

De medewerkers van de keukenloods hebben meer dan hun best gedaan om het door mij bestelde artikel door Atag geleverd te krijgen. Over hun inzet en medewerking ben ik heel erg te vrede

Rob Hartman 22-07-2020

Keukenloods zegt wat-ie doet en doet wat-ie zegt. Voor mijn bestelling van een motorloze afzuigkap werd nog een keer extra geïnformeerd of ik wel de goede afzuigkap heb besteld. Da's een goede manier om fouten te voorkomen. Goede informatie tijdens het bestelproces. Dus zoals het hoort.

Frans Keijzer 22-07-2020

Zeer klantvriendelijk en men denkt mee met de klant. Special thanks naar onze adviseur/verkoper Edwin Hartman van Keukenloods XXL Zaandam. Wij zijn meer dan gemiddeld terug gekomen om zaken te bespreken en aan te passen maar werden elke keer weer aandachtig geholpen. Complimenten.

Willem 22-07-2020

Prima geholpen en geadviseerd door verkoper Ruud. Ik raad deze winkel zeker aan.

Sander 22-07-2020

Hele goeie ervaring met keukenloods! Groot assortiment, snelle levering en goede service.
In de winkel (Almere Buiten) wordt er met je meegedacht en een verkeerd bestelde Quoocker kon zonder veel moeite worden omgewisseld. Top!

M. Sweere 22-07-2020

Prettig geholpen. Contact verder per mail verliep goed. Levering werd door omstandigheden verlaat, hier werden we tijdig van op de hoogte gesteld.

Raj 22-07-2020

Fijne overzichtelijk en uitgebreide website. Supersnelle klantenservice en prettige adviseurs. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ben zeer te spreken over de monteur die bij ons is langs geweest.
We zij erg blij met onze aankoop en verwacht ook dat een klein euvel goed wordt opgelost door Keukenloods.

Ben alweer bezig met een nieuwe offerte:)

Rob 22-07-2020

Prima en snelle service en levering en gemakkelijk om zelf de dag van levering te kunnen kiezen.