Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Peer Duif 07-10-2014 Via de website gekocht

Bij het retourzenden van mijn bestelling bleken, meteen nadat ik dat binnen de gestelde termijn had kenbaar gemaakt aan Keukenloods.nl, er allerlei 'toevallige' obstakels te ontstaan. Ik kreeg verwarrende foute berichten terug. Dit is niet bevorderlijk voor het vertrouwen. Keukenloods deed er niets aan om het vertrouwen te herstellen. Er was beloofd dat ik het artiekel binnen een bepaalde termijn zonder opgaaf van reden kon terugsturen en dat mijn aankoopbedrag direct zou worden teruggestort. Na twee weken had ik mijn geld nog steeds niet terug ontvangen.

Aanbeveling
Zou ik niets hebben ondernomen dan zou ik mogelijk helemaal geen geld hebben terugontvangen, zo was mijn indruk. Ik kan daarom helaas dit bedrijf niet aanbevelen aan anderen, een waarschuwing is veel meer op z'n plaats.

Extra toelichting
Keukenloods heeft waarschijnlijk niet goed begrepen hoe belangrijk het vertrouwen van de klant is bij het afhandelen van een retourzending. Vlot terugbetalen van het aankoopbedrag is bij een retourzending niet iets bijzonders, dat zou de norm moeten zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 07-10-2014

Beste Peer Duif,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u de indruk heeft dat wij geen geld retour storten na een retourzending.

Helaas kan ik onder de naam Peer Duif geen order in ons systeem vinden.

Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan kijken wat er in uw geval is misgegaan.

U kunt uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl t.a.v. J. Langenberg

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

ajk1974 07-10-2014

De internetpagina is heel goed alles heel duidelijk en heel gebruiksvriendelijk.

Alles gaat zoals je met ze afspreekt tevens wordt je op de hoogte gehouden van je bestel status vis de mail. Echt helemaal top.

Assortiment
Je hebt bijna elke bekende merk in de winkel en oom in elke prijsklasse dus keuzevrijheid genoeg.

Aanbeveling
Aan iedereen want ze zijn klantvriendelijk en ook krijg je eerlijke informatie over alle producten en als ze het niet weten zoeken ze het voor je op allemaal geen probleem. En je wordt echt goed op de hoogte gehouden van je besteling en eerlijk ze zijn echt heel goedkoop en leveren ook erg snel.

Extra toelichting
Gewoon en winkel die ook echt nakomen wat ze in hun reclame en op hun site zeggen.

G.J. Litjens 07-10-2014

Heldere website

Na klacht is er snel gehandeld en snel nieuw exemplaat geleverd.

Assortiment
Voldoende keuze uit diverse merken tegen scherpe prijzen

Tevreden klant

peters007 07-10-2014

kiezen klikken klaar

op tijd, betaalgemak, prima!

Assortiment
weinig hoeven zoeken, wist wat ik wilde

Aanbeveling
handig, goedkoop en vlgs belofte geleverd

top winkelervaring!

ckk 07-10-2014

Via de site kan je makkelijk alles vinden en vergelijken

Snel reactie en goede prijs bij het aanvragen van offerte. En kon ook na een maand geleverd worden

Assortiment
Net zoveel of zelf meer in assortiment dan andere winkels.

Goede prijs en service

Willy1962 06-10-2014

Snel alles te vinden

Goed ge-informeerd over de leverdatum en coorect op tijd en netjes geleverd.

Ruime keuze

Aanbeveling
Zoals hierboven aangegeven, ruime assortiment, goede service

Karin en Koos 05-10-2014

Alles is eenvoudig online te regelen.

Onze bestelling werd op de afgesproken tijd bezorgd.

De keuze is reuze!

Aanbeveling
Overzichtelijke website met een ruime keuze tegen aantrekkelijke prijzen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over zowel het product als de service.

Hdv63 05-10-2014

Via de site kijken en kiezen

Tijdspanne voor levering

Ruime keuze

Is mij goed bevallen

Ga zo door!

EMLW 05-10-2014

Via internetsite kan je zien wat er allemaal besteld kan worden. Vergis je niet daar waar 24 uurs levering bij staat kan in mijn geval ook 2 weken worden of zelfs helemaal niet leverbaar. Een telefoontje na je keuze is een kleine moeite en voorkomt onnodig teleurstelling. Het assortiment is groot en achterliggende productinformatie makkelijk toegankelijk en compleet. Ook ervaringen van anderen lijken mij eerlijk vermeld.

Hoewel mijn klacht door keukenloods uiteindelijk is opgelost door de vaatwasser om te ruilen, heb ik tot die tijd de nodige ellende ondervonden in de vorm van diverse keren vrij nemen voor de komst van een monteur. Met kerst en oud en nieuw met een stukkende vaatwasser in de huiskamer gezeten. De nieuwe zou na de kerst worden geleverd na twee weken wachten terwijl er 24 uurs levering op de website stond. Gelukkig kon ik hem wel zelf op 24 december ophalen bij de winkel maar een vaatwasser neem je niet op je nek mee. Echter met kerst en oud en nieuw zonder vaatwasser zitten met een huis vol visite en veel afwas leek mij geen aantrekkelijk idee. Keukenloods levert het product maar bij defecten aan het apparaat moet je een service-contractor bellen die samenwerken met de fabrikant van het apparaat, dit gaat dus niet via Keukenloods zelf.

Assortiment
Veel keus en produktinformatie.

Aanbeveling
Omdat ik een minder goede ervaring heb met feitelijk een 2e lijns storingsoplossing van een apparaat waar Keukenloods niet veel aan kan doen en zij ook het probleem hebben opgelost, vind ik wel dat zij als intermediair tussen mij en de leverancier in dit geval Samsung meer hadden kunnen doen. Ook na diverse brieven heb ik van keukenloods nooit meer iets gehoord. Eind goed al goed, ik ben nu meer dan super blij met de Siemens vaatwasser (echt geweldig!!) maar neemt niet weg dat ik door de Samsung vaatwasser diverse vrije dagen kwijt ben, gebroken glaswerk etc etc

Ik ben een slechte adviseur in deze om anderen te adviseren om naar keukenloods te gaan. Kan me niet voorstellen dat een ander ook zulke pech heeft met zijn vaatwasser.

Extra toelichting
Personeel van Keukenloods heeft veel kennis over de producten, adviseren goed, vriendelijk, maar ik had meer daadkracht verwacht toen er problemen waren.

helena6075 04-10-2014

klikken bestellen betalen en de volgende dag al in huis

geen ervaring mee tot nu toe

Assortiment
voldoende keus vindt ik zelf

Aanbeveling
geen problemen dus niks mis mee

Extra toelichting
simpel en doeltreffend niks mis mee

Joop Tersteeg 04-10-2014 Via de website gekocht

het zoeken naar een nieuwe inbouw koelvriescombinatie was via de website gemakkelijk.

na telefonisch contact met een medewerker werd het voor ons duidelijk welke combinatie wij het beste konden bestellen.

Assortiment
volop keuze met een redelijke prijs.

Aanbeveling
waren zeer tevreden met de opgave van de levering. Afspraak tijd van levering was precies.

Extra toelichting
al met al zijn wij zeer tevreden met onze aankoop en bij een volgende bestelling zullen wij zeker weer gebruik maken van Keukenloods.

Saskia Dingber 04-10-2014 Via de website gekocht

simpel en eenvoudig te bestellen

Rietje-64 04-10-2014

alles rustig thuis uit kunnen zoeken en vergelijken achter de computer. Terwijl alle vragen meteen beantwoord worden via de mail zonder daar een dag of zo op hoeven te wachten

je krijgt duidelijk via de mail en via de telefoon bericht hoe je bestelling ervoor staat en wanneer deze geleverd gaat worden

Assortiment
alle merken die mij aanspraken kon ik ook vinden in het assortiment en zijn zo goed te vergelijken met andere winkels/aanbieders

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden en kom zeker nog eens terug als ik iets nodig heb van keukenspullen.Het is een winkel die duidelijk en gemakkelijk is en waar ook nog iets te handelen valt

Extra toelichting
Vond het een fijne winkel met prima feedback als ik vragen had. Want deze verstuur je en binnen enkele minuten had ik al weer antwoord terug waardoor ik een goed gevoel kreeg om hier een bestelling te plaatsten. Vanaf de bestelling tot de levering krijg je diverse keren bericht hoe het ervoor staat met de levering

Zandwijk 1 04-10-2014

henk bogerd 03-10-2014

Ondanks lage aanbod op locatie prima en correct geholpen Door medewerker

Zef C 03-10-2014

fijn dat jullie ook ons oude apparaat meenamen

weinig service extra nodig gehad dan alleen de levering. De levering was prima.

Assortiment
voldoende keus, ook in de lagere prijsklasses

snel en eenvoudig.

Extra toelichting
we hadden iets simpels nodig en dat hebben we gekregen zoals we gehoopt hadden.

Xorfor 03-10-2014

Carola69 03-10-2014

Extra toelichting
Prima geholpen in de winkel, en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Vaatwasser doet het prima en een hele fijne prijs. Ga zo door :)

garnaal1951 03-10-2014

producten makkelijk te vinden

werd regelmatig goed op de hoogte gehouden over wanneer mijn bestelling zou worden geleverd

Assortiment
keuze genoeg in de prijsklasse waarin je iets wilt bestellen

Aanbeveling
makkelijk on prijsvergelijking en voldoende assortiment

Ves Heijnen 03-10-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig.nl makkelijk te vinden en direct te bestellen.

Een telefoontje en we konden de magnetron direct afhalen.

Veel keuze.

HenkH te R 03-10-2014

Extra toelichting
Tevreden over dit bedrijf. Inmiddels 2de bestelling. Zonder problemen snel geleverd. Goed geinformeerd over de status

I Linderhof 03-10-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel

Bij een bezorging waren we niet thuis , het werd na een nieuwe afspraak gewoon opnieuw gebracht

Assortiment
Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er wel

Aanbeveling
Alleen maar positieve ervaringen. En natuurlijk een top prijs !

GL57 03-10-2014

Op zoek naar een goede combinatioven, kwam ik op de website van de Keukenloods terecht.De website is overzichtelijk, maar we wilden de ovens toch graag in het echt zien. In de winkel in Zaandam was een uitgebreid assortiment aanwezig. Wij werden vriendelijk en adequaat geholpen.

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
UItgebreid assortiment en personeel dat ter zake kundig is.

jos 32 03-10-2014

Lekker makkelijk vanuit huis

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen

Ruim voldoende

Extra toelichting
Heb ik al gedaan aan mijn cliënten en ouders

Ronald4663 03-10-2014

Snel overzicht, eenvoudig bestellen

Telefonisch bereikbaar, goed advies, prima service, zeer betrouwbaar. No-nonsens benadering.

Breed genoeg

Extra toelichting
Betrouwbare webwinkel met prima assortiment en scherpe prijzen. Goede service: ze lossen problemen direct op en afspraak is afspraak: Zoals een webwinkel behoort te zijn!

J.L.T. 03-10-2014

anne 1958 03-10-2014

Duidelijke webside

Prima begeleiding bij aflevering

Assortiment
Kon makkelijk vinden wat ik nodig had

Aanbeveling
Zie bovenstaande motivatie, makkelijk, correct en snel

Makkelijk, snel en correct

fam. Pas 02-10-2014 Via de website gekocht

erg duidelijk en helder

correct en vriendelijk te word gestaan.
Gemaakte afspraken qua levering komen jullie perfect na!!!

ruime keuze

Gewoon goed !!!!!
dikke pluim

Extra toelichting
Wij zijn erg tevreden over het gekochte product , vrijstaand fornuis. Heb nu pas gemaild, want kon het fornuis nog niet direct gebruiken i.v.m een verbouwing van de keuken.

Peter van vliet2 02-10-2014

Makkelijk product uitkiezen en vergelijken

Correctie na fout van mij was snel geregeld

Aanbeveling
Snelle levering,betaling na aflevering en installatie

Extra toelichting
Prima service,vriendelijke dame aan de telefoon.snel geleverd en geinstalleerd Had vaatwasser van 60cm ipv 45cm besteld Werd zonder probleem aangepast

Bruno Faanhof 02-10-2014 Via de website gekocht

Het was even zoeken voordat het juiste artikel werd gevonden.

Alles wat door u werd beloofd, werd door u ook uitgevoerd.

Aanbeveling
Door uw wijze van correcte behandeling.

Extra toelichting
Geheel tevreden. Mijn vrouw wilde bij nader inzien toch het uitpakken en de installatie thuis laten uitvoeren. Dat was bijna onmogelijk; maar uw medewerker heeft geregeld, dat een bedrijf uit IJmuiden (vlakbij Velserbroek, waar wij wonen) nog dezelfde dag alles bij ons thuis heeft uitgevoerd. Hiervoor ons extra compliment.

dpwolfs 02-10-2014

Extra toelichting
ruim keus duidelijke beschrijving en afmetingen vlotte levering en communicatie ik zal jullie zeker aanbevelen

aukel 01-10-2014

snel geregeld

Assortiment
wist wat ik moest hebben en het was er

prima geholpen

jan over 01-10-2014 Via de website gekocht

Vandaag bestelt en de volgende dag al thuis SUPER

naam040 01-10-2014

Eerst de site bezocht en later de winkel.

Goede service

Ruim assortiment

Aanbeveling
Ik ga de Keukenloods zeker aanbevelen

Extra toelichting
Vriendelijke geholpen. Vanaf koop tot en met plaatsen werd je goed op de hoogte gehouden.

Agnes V 01-10-2014

Je kunt naar een winkel om zaken zelf te bekijken en te bespreken. En daarnaast ook eenvoudig via internet een offerte op laten maken en advies vragen. ik heb zelf van beide gebruik gemaakt.

Gedurende het hele proces van aankoop prima service. Ik heb meer dan 3 x de offerte laten aanpassen qua apparatuur en dat werd steed netjes en geduldig gedaan. 1 x geen reactie op een mail ontvangen, na telefonisch contact bleek hetgeen gevraagd, wel te zijn gedaan. Enige minpuntje is dat ik de bezorging had laten splitsen in 2 leveringen. De tweede levering wilde ik uiteindelijke 4 weken later pas ontvangen. Dit was geen probleem qua aanpassing. Maar uiteindelijk hebben we toch alles in 1 x bezorgd gekregen. Dit is ergens bij transport fout gegaan. We hebben het toch maar aangenomen met als gevolg 5 weken lang een gigantische doos midden in de woonkamer te hebben staan waar we steeds omheen moesten werken.

Assortiment
Op de Siemenssite heb ik alle apparatuur uitgekozen en vervolgens bij Keukenloods besteld. Zo goed als alle varianten had Keukenloods beschikbaar.

Aanbeveling
Heb ik ook al gedaan. Goede prijs en prima service.

Edwin197340 01-10-2014

Bestellen gaat erg makkelijk, bevestiging hoef je niet lang op te wachten. Super.

Kan alleen wat zeggen over de opname van de bestelling aan de telefoon. Prima en professioneel.

Ruime keuze.

Extra toelichting
Alle apparatuur besteld bij keukenloods voor onze keuken. Goede prijzen, makkelijk bestelbaar en erg belangrijk: betalen bij afleveren is geen probleem. Nette bezorging.

Ernstvl 01-10-2014

Snel contact opgenomen per telefoon na de bestelling om een dag te prikken voor levering. Kort tijdsbestek dat je thuis moet zijn voor de bestelling (2,5 uur). Pinnen bij levering en geen aanbetaling. Afspraken worden steeds per mail bevestigd. Fijn dat de oude magnetron gelijk werd meegenomen

Zie gemak. Fijn dat tegen een kleine vergoeding ook op zaterdag Kan worden geleverd.

Extra toelichting
Wij vonden het fijn dat er gelijk contact werd opgenomen na onze bestelling om een datum te prikken voor de levering, dat het tijdvak dat we thuis moeten zijn kort was, we konden pinnen bij levering en dat de oude magnetron werd meegenomen.

66marcel 01-10-2014

Eerst even op internet rond gekeken en de spullen makkelijk besteld in de winkel

Alles keurig op tijd binnen.

Assortiment
Ze hebben er van alles , zelf voor diegene die apparatuur zoekt welk voor butagas geschikt is.

Bij iedereen , gezien mijn ervaring met Keukenloods

Extra toelichting
Ben netjes en correct geholpen , en kon voor inbouw vragen ook bij ze terecht.

A.So 01-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Afspraken worden met perfectie nakekomen. Leveringstijd zoals werd belofd. Installatie team verdient een dikke 10, vriendelijk, netjes en secuur!!

I.G Martinetti 01-10-2014 Via de website gekocht

Bellen en werd netjes te woord gestaan.
En bestelling werd keurig afgeleverd.

Groot assortiment

John könst 01-10-2014

Via de site erg gemakkelijk

Problemen worden snel opgelost

Uitgebreid

Aanbeveling
Goed geholpen en goedkoper dan de concurrent .

bintijua 01-10-2014

Extra toelichting
Super handig, online bestellen en snelle levering, in de ochtend online besteld in de avond bezorgd en oude koelkast meegenomen. Top !

Tikereno-keukenrenovatie 01-10-2014 Via de website gekocht

1 Belletje en het was geregeld voorzien van een goede toelichting

Goed, goedkoop en informatief

Charlotte kok 01-10-2014

zelf op zondag webwinkel telefonisch bereikbaar

Als men iets niet precies weet wordt het opgezocht en het resultaat door gemaild.

Assortiment
Wij hebben al onze keukenapparatuur bij de keukenloods gekocht. Assortiment in diverse prijsklasse

Extra toelichting
Wij zijn goed geholpen en voorgelicht over de mogelijkheden.

Wouter.W 01-10-2014

site goed, overzichtelijk, informatief en goed te gebruiken. Product/prijs vergelijkings mogelijkheden. Bestelling gemakkelijk te plaatsen. correcte en snelle bevestiging van order. Mogelijkheid voor PIN betaling ter plaatse is gemakkelijk. Klein punt van kritiek; vaatwasser Whirlpool ADPU300IX staat op site als vrijstaand, is echter onderbouw model (blijkt pas als je de omschrijving leest)

eerste telefonisch contact met verkoper prettig en efficient. helaas heeft verkoper voor tweede bestelling vergeten deze in het systeem te zetten (dus geen bestelling) de verkoopster ter plekke heeft dit snel en vakkundig gecorrigeerd, kwam nu gelukkig goed uit omdat ik toch de volgende dag terug moest komen.
Klant wordt goed op de hoogte gehouden per e-mail

Assortiment
Keuze mogelijkheden goed, wellicht niet alle modellen maar ruim voldoende keuze.
beschikbaarheid etc duidelijk aangegeven evenals prijzen.

Aanbeveling
Ruime keuze, concurrerende prijzen en efficiente bestel & afleverservice. Gewoon goed en betrouwbaar

Extra toelichting
Goede en betrouwbare firma, efficiente, no-nonsense aanpak en procedures werkt prima. vriendelijke & klant gerichte mewerkers. Vakkundig advies en informatie bij telefonisch contact. Afhaal procedure snel en gemakkelijk (was binnen 15-20 min weer weg).

sonja de wit 01-10-2014

website duidelijk, producten kunnen vergeleken worden

snelle levering

volop keus

hjansen1950 01-10-2014

Niet al te moeilijk bestellen én snel overleg met ons over hoe en wat

Keurig op tijd en 2 sympatieke knapen die snel en deskundig de koelkast geplaatst hadden!!!

Assortiment
Tja dat is een beetje moeilijk omdat ik alleen maar naar een koelkast gekeken heb

Aanbeveling
Gezien de snelle en goede service. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding optimaal te noemen. Ik hoop dat er niets meer bij ons kapot gaat maar als dat gebeurt.......Kom ik bij jullie winkelen!

Zie bovenstaande

meinand 01-10-2014

Extra toelichting
Alles keurig afgeleverd, gemakkelijk voor mij , kan vanaf mijn stoel bestellen.Voor herhaling vatbaar.

Ben 1942 01-10-2014

Website is helder en overzichtelijk, produkt was eenvoudig te vinden. Produkt is na informatie terplaatse bekeken en afgehaald.

Aankoop verliep echt perfect, een geweldiger adviseur die ons prima heeft geadviseerd en geholpen

Assortiment
Op de website is al het mogelijke te vinden,ik vind het prettig om bestellingen te bekijken en af te halen. Ik ben altijd geslaagd apparatuur was meestal op voorraad.

Aanbeveling
Ik beveel de Keukenloods aan vanwege het feit dat je terplaatse produkt en kwaliteit kan beoordelen en je kan terugvallen op het advies van de adviseur

Extra toelichting
Goede prijs, betrouwbaar advies en prima service.

Taylor1962 01-10-2014

bestellen gaat eenvoudig en soepel, goede site. Ook handig dat ik de inbouwmaten van de door mij bestelde magnetron op de site kon vinden.

Er zat een afdekdopje zonder pootje bij mijn magnetron. Contact opgenomen met klantenservice en een paar dagen later al in de bus.

Assortiment
Uitgebreid aanbod van producten dus prima

Ik geef niet zo snel een 10

Extra toelichting
Goede winkel, goede aftersales. Ik had helaas wel de pech dat de door mij bestelde magnetron niet op voorraad was en moest hier zo'n 3 weken op wachten