Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Kanchan 27-02-2020

Vriendelijk, professioneel en levering op tijd. Wij hebben een goede ervaring van hun meetservice om te vermeiden dat de bestelde koelkast perfect in de nis past.

L 27-02-2020

Op advies gaan shoppen op de website. Duidelijke site, uitgebreide informatie. Helaas was de door mij gekozen inductieplaat niet meer leverbaar. Ik werd meteen gebeld door Keukenloods en er werd mij een duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Kijk! Dat noem ik service...
Telefonisch contact verloopt ook prima.

peter Bakker 26-02-2020

ik heb de bestelling in overleg met jullie gedaan , na eerst in de winkel even gekeken te hebben of het product hetgeen was wat ik wilde hebben , prima geregeld en ook de tweede bestelling vlot bij jullie magazijn op kunnen halen !

Tarek Hegazy 26-02-2020

Erg goed winkel en perfect service en mooi producten , helpdesk afdeling is professioneel en geven heel nuttige adviezen.

Bob 26-02-2020

Vriendelijk personeel die verstand van zaken heeft en luistert naar je wensen.levering correct tot op de plaats .

D. Geertsma 26-02-2020

Wij zijn heel goed ontvangen, voorgelicht. Eerlijke vriendelijke verkopers.

Jeannette 26-02-2020

Was keurig op tijd, vriendelijke bezorger. Artikel was ok. Goede prijs. Groetjes

E. De Jong 26-02-2020

Goed en passend advies gekregen passend bij ons budget.
Na een prijs aanvraag per mail vrij snel benaderd door een verkoper die duidelijk voor en nadelen van onze keuze kon uitleggen en evt. Alternatieve kon voorstellen.
De uiteindelijke keuze voor een scherpe prijs aangeschaft.

P.Swertz 26-02-2020

De shop gevonden na advies van een vriend. Via mail een prijs aanvraag gedaan. Volgende dag reeds een telefonische afspraak gehad. Klantenservice zeer vriendelijk, deskundig advies gekregen aansluitend een zeer aantrekkelijke offerte ontvangen via mail. Snelle levering van de apparatuur. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer tevreden . 26-02-2020

Helemaal geweldig.
Het was niet te duur.
De levering was goed.
En de serivce was TOP we werden super goed geholpen geen aandringen.

Ginette van Hemert 26-02-2020

Super service en snelle levering .We hebben telefonisch besteld en dat ging prima! We zijn erg blij met onze Siemens machines

Karin 26-02-2020

Eigenlijk raar om een kookplaat online te kopen... Maar via Keukenloods is dat goed bevallen! Hoewel het personeel in de vestiging in Utrecht onvriendelijk was, hadden we online gelukkig een hele goede ervaring. Na de bestelling werden eerst de maten gedubbelcheckt. Daarna kregen we snel bericht over de levering en werd de plaat snel en correct geleverd. Inmiddels is de plaat gemonteerd en koken we met veel plezier op inductie!

Jan 26-02-2020

Ik heb gekozen voor keukenloods omdat ik op zoek was naar een nieuw fornuis en zij hier als een van de goedkoopste uitkwamen. Ook de reviews waren dik in orde.
Het bestellen ging makkelijk. Ik kreeg een telefoontje dat mijn uitgekozen model niet leverbaar meer was maar dat ik het nieuwe model (duurder) zonder bijbetaling zou krijgen.
Ik had gekozen voor de installatie service. Dit duurde gezien de drukte iets langer maar ook die service was prima in orde.
Na aflevering ontdekte ik een kleine beschadiging aan een onderdeel. Dit heb ik gemeld via de website.
Na een week lag er een pakketje in de bus met een nieuw onderdeel wat simpel door mijzelf te vervangen was.
Als ik al een minpunt moet noemen is dat ik enige communicatie had willen zien hoe de schademelding zou worden afgewikkeld. U was het melden en verder niets horen tot het moment dat het vervangende onderdeel in de bus lag.

Velde 26-02-2020

Bestellen en communicatie betreffende het afleveren verliep prima. Wel kunnen ze leren van andere webshops v.w.b. de service bij de levering zoals verpakking meenemen en bestellen op zijn plaats zetten.

Henk Grootenboer 26-02-2020

Scherpe prijs en vlotte levering. Ook het inbouwen werd vakkundig gedaan.
De geleverde kookplaat overtreft onze verwachting.

Mak 26-02-2020

Klantenservice was vriendelijk en duidelijk, levering ging zoals afgesproken en duidelijk te volgen via track & trace. Zeker een aanrader.

jeda 26-02-2020

prijsvergelijk gedaan via internet, jullie kwamen er gunstig uit!
bij levering goede service en vriendelijke monteur!

Peter 26-02-2020

De vaatwasser die ik enig zoekwerk wilde kopen, was niet meer voorradig. Kon toen een duurder exemplaar voot de prijs van dr goedkopere vaatwasser. Top. Ook de levering was keurig op tijd. Ik werd ca. 15 minuten van tevoren opgebeld dat ze onderweg waren. Weer top.

Rende Luitjes 26-02-2020

Goede deal en snelle levering. Onderweg goed geinformeerd. Tevreden dus over de aankoop.

Roja, Steenwijk 25-02-2020

Gemakkelijke manier van bestellen. Na bestelling uitstekende communicatie tot aan het leveringsmoment. Komen afspraken stipt na. Kortom, geen enkel negatieve opmerking . Een volgende keer komen we graag bij jullie terug.

Klaas 25-02-2020

Snel een goed geregeld makkelijk contact machine was uitverkocht maar gelijk contact en vervangende machine en doet het super

Mike Multi 25-02-2020

Goed advies en snelle levering
Prijs kwaliteit verhouding is super
en ook de aftersales is heel goed geregeld

Jack 25-02-2020

Bestellen gemakkelijk. Gekozen art. Was er niet maar kreeg direct een aanbod voor een vergelijkbaar artikel.
Keurig Afgeleverd door vriendelijke jongeman, die de combioven tot in de keuken bracht.

Frans LAurijssen 25-02-2020

Alles is prima geregeld en verzorgt. Wij zijn erg tevreden. En komen zeker terug op jullie site.

Eduard 25-02-2020

Goede voorlichting en niet opdringerig ! Kookplaat werd zonder beschadigingen en volgens afspraak afgeleverd. Mooie zaak ook.