Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Joke 28-05-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. Levering de volgende dag. Goed op de hoogte gehouden van leveringstijdstip via de mail.

Ferry 28-05-2020

Bij bezoek aan de winkel in Alkmaar ben ik goed geholpen.
Naderhand bij de aankoop ook.
Aflevering van de goederen waren ook in orde.

Engelbert 28-05-2020

Alles prima georganiseerd, kan flink op papier bespaard worden, order van klein stukje werkblad voor €150 is net zo veel papier als hele keuken

Daan 28-05-2020

makkelijk, snel en zorgvuldig. En omdat de tekst minimaal 75 karakters moet bevatten typ ik ff lekker door....

Van Es 28-05-2020

Snelle levering. Werd van tevoren nog gebeld om samen de inbouw maten van Vaatwasser te controleren

Diana 28-05-2020

Contact goed en snel, levering door corona met 1chauffeur, dat vond ik minder, koelkast/ vriezer 125 kilo...niet te doen voor1 man!

Julia 28-05-2020

Ik ben uitstekend telefonisch geholpen bij de keuze en technische informatie over de aanschaf van een Quooker. Ook de prijs was zeer aangenaam. De installatie was binnen een week en ook zeer vakkundig uitgevoerd.

BENNIE koenders 28-05-2020

Goed en vakkundig geholpen vriendelijk personeel uitgebreide keuze mogelijheden

Joost 28-05-2020

Top service, spullen op voorraad en precies als afgesproken afgeleverd. Ga zeker vaker van Keukenloods gebruik maken!

Evers Makelaardij 28-05-2020

Fantastische hulp bij het uitzoeken en meedenken voor een snelle levering in een van onze verhuur appartementen.

Ron 28-05-2020

Niet de eerste opdracht voor Keukenloods, en alweer vakkundig en correct uitgevoerd door vriendelijk personeel.

G Struik 28-05-2020

Wat een helden. Keukenloods was de enige partij in Nederland die bereid was om een Smeg koelkast te leveren met verhuislift door het raam in Rotterdam. Het hele proces van het eerste telefonische contact met de klantenservice tot de leverling verliep heel soepel en de klantvriendelijkheid en service was echt van het hoogste niveau!

T de vries 28-05-2020

Goede bereikbaarheid en gebracht op afgesproken tijdsstip, ook via de telefoon juiste info gekregen

Nathalie 28-05-2020

Het duurde even voor onze nieuwe vriezer er was ivm vertraging van de levering maar ik werd wel netjes op de hoogte gehouden.
Het werd netjes op tijd afgeleverd en we zijn er nu erg blij mee. Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen.

Marianne 27-05-2020

Heel aardig en behulpzaam personeel. Werd ook goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Toen dat te lang duurde alle hulp bij het uitzoeken van een alternatief.

Leon 27-05-2020

De uitleg die je krijgt is erg duidelijk, iets waar anderen nog wat van kunnen leren!

pio 27-05-2020

Goede begeleiding en service van keukenloods bij het bestelproces (afstemming van de levering) en checks op de maatvoering. Erg blij met het resultaat.

Marijke 27-05-2020

Zoals altijd keurig bezorgt, overzichtelijke site en goede klantenservice. Door de lockdown bij de leverancier werd de levertijd langer. Ik ben opgebeld en in overleg is het product later geleverd. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen. Al meerdere producten hier gekocht.

Piet Otter 27-05-2020

Ruime keuze prima prijzen goeie service bezorgservice tot gewenste plek prima dus

Henk van Breemen 27-05-2020

Snelle levering en vakkundige advies en montage van de apparatuur. Zeer vriendelijke medewerkers.

Rick 26-05-2020

Goede afhandeling van mijn bestelling en meedenkend en vriendelijk personeel.

Wiebe 26-05-2020

Goed en doortastend geholpen, zowel in de winkel als de chauffeur van de bezorging.

Rob 25-05-2020

Duidelijke webshop, scherpe prijzen en snelle levering op zelf aangegeven dag

Chanel 25-05-2020

Erg tevreden met de service!
Product bleek later te komen dan eerder aan mij verteld werd maar werd vervolgens prima geholpen om een ander product eerder te laten leveren voor de zelfde prijs.
Bezorger deed voorzichtig met de doos en liet eerder weten dat hij bijna in de buurt was zodat er iemand thuis was.
Product heeft een mooi design en werkt prima.

Max 25-05-2020

Prima contact met customer service, juiste product gekozen en aan alle gestelde verwachtingen voldaan. Bedankt!