Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hans 24-08-2020

Snelle levering en nog tegen de laagste prijs. Alles naar goed verpakt en alle nodige documentatie aanwezig.

Ton 22-08-2020

Prima afspraken.. Gied werk afgeleverd. Prima dus. Voor de toekomst zeker de moeite waard om ook andere producten aan te schaffen.

Martijn 22-08-2020

Goede site, levering en installatie verliep zonder problemen! Verkoper in de winkel zelf was vrij ongeïnteresseerd maar de producten en de levering, service, installatie maakten dat ruimschoots goed. Waarschijnlijk handiger/beter om online te bestellen.

Jos Jongeling 21-08-2020

Vriendelijke ontvangst en goede informatie verstrekking.
De adviseur neemt goed de tijd om de klant de juiste informatie te verstrekken waarop een juiste keuze gemaakt kN worden door de klant

Sofie G 20-08-2020

Dankzij de buren een aankoop van een nieuw afwasmachine gedaan. Vlotte bestelling en aflevering.

E. de Jong 19-08-2020

Had met spoed nieuwe inductieplaat nodig, werd direct verzonden en de volgende dag door mij ontvangen, TOP!!!!!

Wilfred Flier 19-08-2020

Ik vond het fijn om te kunnen overleggen middels Whatsapp en een scherpe aanbieding te krijgen. Het vervolg liep ook heel soepel, de bestelling werd voor me aangemaakt en ik hoefde alleen maar via een link de betaling af te ronden. Daarna kreeg ik de mogelijkheid de levering in te plannen. Een soepel proces tegen een scherpe prijs.

Marinus Offringa 19-08-2020

Alles snel geregeld. Had reeds eerder goede ervaringen opgedaan met de Keukenloods. Kwaliteit voor een scherpe prijs en een goede persoonlijke service,

C. van der Linden 19-08-2020

Ik ben zeer tevreden. Goed telefonische contact en snelle en nette aflevering. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer het gekochte product afgeleverd wordt. Ga zo door.

Monique 19-08-2020

Zeer snelle levering. Vrijdag begaf onze vaatwasser het en maandag hadden we reeds een nieuwe. Overzichtelijke site waar je gemakkelijk kunt vergelijken en kunt bestellen. De prijzen zijn prima. Nu onze keuken wat ouder wordt is dit onze eerste keuze om nieuwe apparatuur te bestellen.

Melanie 19-08-2020

Via de chat vriendelijk, snel en kundig geholpen. De ingebouwde vaaswasser hebben ze prima voor ons geïnstalleerd. Ik ben verrassend zeer tevreden.

Mia 19-08-2020

Ofschoon vermeld op de website, was de door ons bestelde inductiekookplaat niet op voorraad. We kregen een goed (iets duurder) alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Snelle levering.

Peet van Giels 19-08-2020

Een hele goede prijs ivm andere aanbieders. Vlotte manier van bestellen. Handige betaalwijze. Veel aflevermomenten. Prima afleverservice en keurig op tijd. Het was de eerste keer dat we bij de Keukenloods bestelden, maar voor een volgende keer kijken zeker weer op de site....

Inge 19-08-2020

Geduldige medewerkers aan de telefoon, die goede en bruikbare adviezen gaven. Koel-viezer ging stuk met 37 gr, de volgende dag werd de nieuwe geleverd. Top!

Fam. Volman 19-08-2020

Voordelig. Keurige levering op dag die je zelf uitkiest! Duidelijke webshop.

John Goverts 19-08-2020

De aankoop van onze nieuwe koelkast was de eerste bij Keukenloods. Via de site van Siemens-Bosch kwam ik bij Keukenloods terecht en ik besloot de gok te wagen. Ik had immers nog nooit van Keukenloods gehoord...
Geen spijt van. Bestelling ging vlotjes. Vervolgens kwam er een communicatie op gang met het Inbouwteam en ook dat ging prima. Tenslotte: de koelkast is keurig volgens afspraak geleverd en door de monteur van Inbouwteam keurig ingebouwd.

Karine Steenman 19-08-2020

Ik ben heel erg goed geholpen in de winkel, en heel mee denkend vriendelijk personeel.
Chapeau😁

Jan Reijm 19-08-2020

Vakkundig personeel wat niet opdringerig is, goed naar de klant luisterd, mee denkt, adviseerd en er alles aan doet om jou tevreden de aankoop laat doen. Goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid en snelle levering.

Ellen 18-08-2020

Duidelijke site, snelle beantwoording van vragen. Een vaatwasser was niet op voorraad en we kregen zonder extra kosten een duurder exemplaar aangeboden ter vervanging.

Alexander 18-08-2020

Prima site /shop overzichtelijk gerangschikt met juiste informatieve omschrijving.

Chris 18-08-2020

Al meerdere malen in de afgelopen jaren spullen bij de keukenloods besteld en altijd tot grote tevredenheid. Ze hebben een uitstekende service en zijn er echt op uit om jouw te helpen.
Zo bellen ze bijvoorbeeld even om te controleren of de afmetingen van je nieuwe koelkast wel echt de juiste zijn.
En dat noem ik nu service en betrokkenheid!

Peter van Hoof 18-08-2020

In mijn Online zoektochten naar keukenapparaten kom ik met zekerheid uit bij Keukenloods. Ik zoek kwaliteit en de beste prijs. Die prijs komt altijd het laagst uit. Verder duidelijke communicatie, vlotte levering volgens afspraak, en zelfs betalen met AfterPay. Ik ben zeer tevreden.

Liesbeth 18-08-2020

Prima proces van levering. Heldere afspraken, zelfs nog een controle berichtje om te checken of het bestelde product wel het juiste was. Levering ging vlot en product is ook prima. Kortom: PRIMA

J. de Vries-Reintsema 18-08-2020

Zeer duidelijke website en heel eenvoudig om, in ons geval, de juiste keuze voor een nieuwe koelkast te maken. Ook de orderstatus en informatieverstrekking na het plaatsen van de bestelling was snel en precies. Super!

Eddy 17-08-2020

Klantvriendelijk en denken goed mee met het vinden naar de juiste oplossing