Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Henk 07-10-2020

Overzichtelijke shop, volledige productinformatie en daarbij bij het aanbod van alternatieve producten voor het kunnen vergelijken op basis van prijs en kwaliteit.

Ronald Nijboer 07-10-2020

Goede site met veel en goede informatie. Hebben er nu voor de derde keer besteld. Bevalt zeer goed.

HansT 07-10-2020

Makkelijk bestellen, snel en correct geleverd en tegen de scherpte prijs. Top!

Willem 07-10-2020

De hele aankoop en levering is prima verlopen. We hebben met dit nieuwe apparaat een uitstekende en fijne oven in huis

Tako 07-10-2020

De winkel heeft ons op ons gemak laten kijken , en op het moment dat we vragen hadden keurig geholpen.
de inductie kookplaat werd zelf keurig achterin mijn auto gelegd.
Aansluiten door een professional was daarna ook geen probleem

Marc 07-10-2020

Deskundig personeel dat meedenkt. Genoeg keuze tegen een goede prijs.
Inbouwteam kwam op afgesproken tijd en werkte zeer netjes en vakkundig

Shereen 07-10-2020

Zeer tevreden met mijn aankoop. De combimagnetron is op de afgesproken datum geleverd en werkt uitstekend.

Milko 06-10-2020

Keukenloods heeft een overzichtelijke (maar soms wat té drukke) site. Er kan goed gesorteerd en gefilterd worden op zoekcriteria, waarna de resultaten overzichtelijk worden getoond.
De prijs was ook nog eens gunstig, er werd een extra korting gegeven nadat een model werd bekeken. Aangezien de montagekosten bij veel leveranciers hetzelfde zijn, was de extra korting wel de doorslaggevende factor.
Levertijd bij montage zou langer zijn dan de reguliere levertijd, dat er na bestellen echter 3 weken op levering en montage gewacht moest worden, was een beetje een tegenvaller. De communicatie m.b.t. het montageverzoek verliep vriendelijk en soepel.

Caroline 06-10-2020

Omdat Keukenloods een goede service gaf bij mijn vorige aanschaf( heteluchtoven en Coocker) ben ik voor de aanschaf van mijn inbouwvaatwasser weer naar hun winkel in Zaandam gegaan.
Overal kon je je handen ontsmetten en er is veel ruimte om afstand te houden. Eerst was ik er op zaterdag: helaas moest ik lang wachten om informatie te vragen. Ik ben op een rustigere dag teruggekomen en supergoed geholpen. De installateur kwam al na een week, nam de oude vaatwasser mee en zette zelfs de plint voor me terug....klasse!

Els 05-10-2020

STERKE PRIJZEN maar bovenal SUPER SERVICE en dit tijdens volle lockdown in België toen we op zoek waren naar maar liefst 12 keukentoestellen. Hier kan België nog heel wat van leren! Ondertussen hebben we de ATAG, Miele, Siemens, Novy en Bosch toestellen in gebruik en zijn van allen zeer tevreden. Graag vermelden we ook even xxx voor zijn top expertise zowel op gebied van sales als productkennis, voor zijn lovenswaardige geduld met die besluiteloze Belgen, voor zijn professionalisme en last but not least, zijn correcte opvolging en ondersteuning van ons order. Keukenloods, voor wat ons betreft een absolute aanrader !

Jan Lievens 05-10-2020

Veel soorten apparatuur tegen een goede prijs en ook vriendelijke uitleg en ondersteuning.
Er valt ook te onderhandelen over de levering en prijs.
Ik heb een inductie kookplaat gekocht en zelf en meegenomen met korting. Prima apparaat.

Ineke 05-10-2020

Ik werd telefonisch geholpen. Dat ging goed. Maar ik had speciaal gevraagd of er een stekker aan de kookplaat zat. Er was over gebeld naar de fabrikant, er zou een stekker aanzitten, maar niet dus. Jammer, maar verder tevreden.
Officiele reactie van Keukenloods 05-10-2020

Beste Ineke,

Hartelijk dank voor je review. Jammer om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan wat betreft de stekker. Deze worden niet standaard meegeleverd met een inductiekookplaat en dient erbij te worden besteld. Helaas is dit ergens misgegaan in de communicatie, wat erg vervelend is. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop dat de inductiekookplaat desondanks goed bevalt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

G. Bosch 04-10-2020

Ik had goede reacties gehoord en ik werd heel prettig geholpen. Nadat bleek dat het gat in mijn aanrecht te groot was en de plaat erin zou vallen hebben ze in overleg een ander merk uitgekozen die wel de afmetingen voor het gat had. Ben echt tevreden hoe dat is opgelost.

Viktor 04-10-2020

Keurige firma die zijn belofte waarmaakt! Transport is uitbesteed aan een andere firma (Dutchned) en sluit naadloos aan op de werkwijze met een alleraardigste chauffeur. Chapeau!

Martien 03-10-2020

Zeer concurrerende prijzen voor gerenommeerde merken en een overzichtelijke online shop!

keukenloods roosendaal 03-10-2020

wordt goed geholpen en tegen een goede prijs en heeft een goede service topzaaak met voldoende keus

San Naarden 02-10-2020

Zeer vriendelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling
Heb een aantal bestellingen geplaatst bij keukenloods en tot nu zeer tevreden

M.Hogenkamp 02-10-2020

Ik ben perfect geholpen en de levering heeft op een plezierige manier plaats gevonden. Het bestelde product werd keurig afgeleverd en het oude product werd mee terug genomen. De afzuigkap werkt inmiddels prima.

C.vd Zeijden 02-10-2020

Hele mooie winkel, veel apparaten te zien, goed geprijsd, vriendelijke en deskundige verkoper, kortom; een top zaak

Wim 02-10-2020

Op zich tevreden moest wel een strenge mail sturen. Site zegt dat t product op voorraad is en vervolgens duurt t nog 3 weken, dat kan beter.
Reële levertijden melden op site voorkomt irritatie. Levering verders goed verlopen. Ik kreeg keurig duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Ruime afleveringstijden zelfs tot 22.00uur.
Officiele reactie van Keukenloods 05-10-2020

Beste Wim,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het vervelend is dat de levertijd langer duurde dan verwacht - mijn excuses hiervoor. We doen ons best om de levertijd altijd duidelijk te vermelden, en ik vermoed dat de informatie nog niet geüpdatet was. We hadden het product uiteraard het liefst zo snel mogelijk geleverd.

Nogmaals mijn excuses hiervoor! Hopelijk bevalt de bestelling alsnog.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

M 02-10-2020

In korte tijd 2 keer iets bij Keukenloods gekocht. 1 keer via de site. Alles prima verlopen. Vriendelijke klantenservice en top levering.
2e keer winkel Weert. Vriendelijke medewerkers die meedenken. Keukentje wordt in november geleverd maar ik ga er nu al vanuit dat dat helemaal perfect gaat lopen. Overigens bij Keukenloods: goede prijs-kwaliteit

Séry 02-10-2020

Wij zijn door Keukenkampioen doorverwezen naar Keukenloods. We waren op zoek naar een vaatwasser en een gasfornuis. Hier zijn we geholpen door een jongedame Romy. Ze had veel kennis en wist waar ze over sprak. Ze heeft duidelijk aan gegeven welke info ze van ons nodig had om de juiste apparatuur aan te kunnen raden. Terug thuis hebben we de juiste info verzameld waarna we een paar dagen later in de winkel weer door dezelfde dame geholpen werden. Ook de monteurs die zijn geweest waren erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom...zeer tevreden en niks te klagen. Volgende keer weer naar de Keukenloods!

Theo W 02-10-2020

Geweldige tent, bel voor een vaatwasser merk x wordt mij verteld door de verkoper dat deze uit de collectie is maar kan wel een nieuwer model krijgen van het zelfde merk x deze is wel stukje duurder maar kan ik krijgen voor de zelfde prijs als het oude model. Helemaal top. Ik wil mijn machine laten plaatsen door hun, en dat kan.ik wordt gebeld voor een afspraak, en inderdaad nog geen twee uur later een dame waneer het mij schikt. Mooi de volgende dag dus graag. Montuur mooi op de afgesproken tijd aanwezig. Alles keurig ingebouwd en alle rommel en oude machine meegenomen. Echt heel tevreden met déze toko. Vandaar mijn 10

Annemieke 02-10-2020

Met de vraag voor een oven met draaideur kwamen ze meteen met een advies. Snel bestelt. Goed geprijsd. En snel bezorgt.

Jo 02-10-2020

Snelle reacties, goede prijs en vlotte planning. Hulpvaardig bij keuze maken