Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Rob 28-08-2020

Via site actieprijs opgevraagd voor combi-oven.
Binnen een paar uur een zeer scherpe prijs ontvangen. Prettig telefonisch contact met afdeling verkoop gehad en bestelling geplaatst. Vervoersbedrijf heeft contact opgenomen en de bestelling is zeer snel geleverd.

John Kuipers 27-08-2020

Wij hebben al vaker artikelen, tot volle tevredenheid, bij Keukenloods gekocht. Bij jullie wordt klantvriendelijkheid met hoorfletters geschreven.

Jenny 27-08-2020

Een heel vriendelijke verkoper, meedenkend en hulpvaardig. ( bij het passen van de verhoogde voet bij een gasfornuis)

Barth 27-08-2020

Goed bruikbare site, snelle levering in goed overleg en product in goede orde ontvangen. Inname oud apparaat zonder strubbelingen.

Wim 27-08-2020

Klantvriendelijk en supersnel. De door ons bestelde koelvriescombinatie bleek toch niet op voorraad te zijn, dus kregen we een duurdere soortgelijke voor dezelfde prijs! Klasse!

john 27-08-2020

Vakkundige vlotte en vriendelijke hulp .
Eerlijk advies over wat er nodig was en wat niet.
En heel belangrijk er werd gedag gezegd toen we binnen kwamen

? 26-08-2020

Deze shop gekozen omdat deze een eigen inbouwteam heeft. Ook vanwege eerlijk en vriendelijk en deskundig advies.

Grootentraast 26-08-2020

Probleemloze winkel,alleen geen melding van de levertijd gehad.
Produkt wel goed afgeleverd.

P. van Kesteren 25-08-2020

Goede vakbekwame adviezen die gelukkig niet altijd op geld berust zijn. Daarnaast goede, snelle en vakkundige inbouw service.

Esl Nederpel 25-08-2020

Goed advies, vriendelijke mensen, snelle levering en een goede prijs!!!
Bij een volgende aankoop hoeven we niet meer te zoeken naar een betrouwbaar adres.

Theo 25-08-2020

Voor de derde keer een apparaat gekocht bij de Keukenloods vanwege de goede website en grote keus. Na de koop wordt je ook goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt. Kortom, een zaak die doet wat het beloofd.

patrick 24-08-2020

goede service, met scherpe prijzen. Contact momenten zijn top en zeer snelle en goede levering

B.R. 24-08-2020

Kwaliteitsproducten, snelle levering, goede communicatie en bij ons in de buurt

Willem 24-08-2020

Overzichtelijke site, met heldere informatie. Goede mogelijkheid om artikelen met elkaar te vergelijken. Prijzen zeer concurrerend!

Tim 24-08-2020

De vaatwasser die we besteld hadden was er helaas niet. Echter, we kregen een upgraded model aangeboden voor dezelfde prijs. Moesten wel wat langer wachten maar het was zeker de moeite waard. Afleveren was ook op toegezegd tijdstip en goed gedaan.

Rutger 24-08-2020

We hadden zeer snel een nieuwe koelkast nodig. Keukenloods kon na 1 dag hetzelfde model leveren. Zeer netjes dat er even na gebeld word of de maten goed zijn. Vriendelijke bezorger, zelfs om 7 uur in de avond op een snikhete dag.

Fred 24-08-2020

Komen de afspraak stipt na, communicatie prima, en ook nog voor een leuke prijs kunnen kopen. Zou bij iedereen aanbevelen

Reinier 24-08-2020

Perfect, volgens afspraak geleverd 👍
Kan ik iedereen aanbevelen en de prijs was aanzienlijk lager als bij de originele winkel

Bob 24-08-2020

Omdat we een afwijkende inbouw maat hadden voor een nieuwe gas op glas kookplaat konden we het door ons uitgekozen model niet gebruiken. Een telefoontje met een verkoop medewerker zorgde ervoor dat een model van een ander merk gevonden werd dat wel paste. Zag er ook nog praktisch hetzelfde uit als het eerder bekeken model dat niet paste.
Apparaat besteld en geplaatst.

S.M. v. E 24-08-2020

Prima en vlot geregeld door het meisje achter de balie, andere ochtend al in huis. Fijn! En het werkt nog goed ook, daar gingen we tenslotte voor!

V. Everts 24-08-2020

De winkel (shop is Engels!) was zeer overzichtelijk en heel plezierig om in rond te kijken. De bediening was voortreffelijk. Een uiterst vriendelijke persoon die duidelijk goed op de hoogte was.
Een punt van kritiek: Het stoort mij in hoge mate dat u mij in uw berichten tutoyeert. Ik heb daar niet om gevraagd en ik wens met respect benaderd te worden. Daar hoort tutoyeren NIET bij.

Ad 24-08-2020

Beloofd is beloofd. Binnen 24 bezorgd. Keurig gedaan. Handleiding van Siemens veel te cryptisch maar daar kan Keukenkoods niets aan doen. Tip: kunnen jullie youtube filmpjes maken hoe een handige amateur zelf de spullen kan inbouwen? Dank en groet

P kooistre 24-08-2020

Snelle service goede prijs !ook telefonisch contact goed verlopen meer kan ik er niet van zeggen greets

Andre 24-08-2020

Wij hebben al eerder wat gekocht bij keukenloods. Altijd goed verlopen. Op de site kan je makkelijk je keuze maken. Zijn er vragen, dan staan medewerk(st)ers klaar om je vragen te beantwoorden. De aflevering was perfect. Oude apparaat mee teruggenomen. Ook het verpakkingsmateriaal nam men mee terug. Service perfect.

Marco ten Pas 24-08-2020

Heldere website met een behulpzame servicedesk bij vragen. Levering zoals gepland, met bij elke statuswijziging een update over de voortgang. Levering keurig op tijd zoals vooraf aangegeven.