Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Arjan Gerretsen 20-10-2020

goede club levering zoals besteld echter levertijd
veel.langer dan verwacht

schavemaker 20-10-2020

Overzichtelijk en als er een adviseur beschikbaar komt dan prima begeleiding en uitleg.

Bram 20-10-2020

Keukenloods heeft een grootte voorraad en daardoor veel keus.
Snelle en correcte levering door de bezorgers, word ook op de hoogte gehouden w.b de leveringstijd. Daardoor hoef je niet verplicht een dagdeel thuis te zitten wachten.

Theo 20-10-2020

Netjes geholpen, snelle en correcte service.
Kan het niet anders dan keukenloods aan te raden aan collega’s, vrienden en familie.

Jacco 20-10-2020

Prijs-kwaliteit-kennis en kunde op 1 locatie aanwezig. De adviezen die we gekregen konden we echt wat mee. Dit is de tweede keuken in 3 jaar tijd (wegens verkoop woningen), op naar nummer 3 zullen we maar zeggen.

Gert-Jan bedankt!

Mirjam Siegersma-van Dillen 20-10-2020

Leveren tegen lage prijzen en geen lange wachttijden... Wasdroger van Beko gekocht, was een lagere prijs bij bol.com en de Keukenloods deed wat van de prijs af... Toppie...

Amy 20-10-2020

Zocht een afvoerkap, en ik werdt super geduldig geholpen. Dat was voor mij de doorslag, om de aankoop te doen. Tuurlijk was ik huiverig i. v. m de maten, maar hij past perfect.

Alexander 20-10-2020

In eerste instantie was de inbouwkoelkast niet helemaal goed ingebouwd maar dat is op een perfecte manier opgelost in een tweede bezoek. Goede service!

John Offerman 16-10-2020

Je kunt bij keukenloods voor een eerlijke prijs apparatuur kopen.
Bij het uitzoeken en vergelijken kun je altijd iemand van de verkoopafdeling hulp vragen.
Een vertrouwd adres, goed advies en een eerlijke prijs.

rene 13-10-2020

vriendelijk vakbekwaam goede uitleg snelle levering en levering in overleg geen vooruit betaling toppie
Officiele reactie van Keukenloods 16-10-2020

Bedankt Rene! Fijn dat je tevreden bent.
Groet Emma | Team Keukenloods.nl

Jan 11-10-2020

Prima winkel en prima oplossing aangeboden toen het apparaat dat we gekocht hadden, niet meer leverbaar was.

Michel vd Berg 11-10-2020

We hebben voor Keukenloods gekozen omdat hier de Siemens Advantgarde wasmachine het goedkoopst was. Zaterdag besteld, dinsdag in huis top !! Tevens waren de reviews positief, op google wel wat negatief over de bezorging maar daar ga ik beslist niet in mee!! Keurig optijd netjes oude wasmachine meegenomen en de nieuwe op zolder neergezet we praten over een machine van 87 kilo netto !!! Ik zeg respect voor die mannen wie t zware werk doen en dat doen die mannen dagelijks misschien dat we daar met elkaar eens stil moeten staan ipv zeuren dat ze telaat zijn ieder adres is anders.
Officiele reactie van Keukenloods 12-10-2020

Hi Michel,

Bedankt voor deze topreview! Zijn wij het helemaal mee eens.
Groet Emma | Team Keukenloods.nl

Mevrouw C. 10-10-2020

Prima service! De Keukenloods heeft meteen actie ondernomen een een service monteur gestuurd toen ik dacht dat de Pelgrim oven niet werkte. Dus een tip: laat de installateur aan de klant even zien hoe de oven werkt, de handleiding is niet altijd even duidelijk en ouderen zijn niet altijd bekend met de hedendaagse digitale gebruiksaanwijzing. Dit voorkomt onnodig bezoek van de servicemonteur en problemen.

Wil 10-10-2020

Mooie overzichtelijke winkel in Roosendaal...
Medewerkers hebben verstand van allerhande apparatuur

Arjan 10-10-2020

Erg goed en snel geholpen. Oven was in de avond kapot gegaan. Eerst via de mail snel en goed contact gehad, om 21:30 oven besteld. En de volgende dag zat hij om 18 uur al op zn plek. Top service.

Malika 08-10-2020

Goed service ik heb veel spullen hier gekocht voor mijn nieuwe keuken, ik ben heel tevreden.

Patrick 08-10-2020

Snelle service, goede eigen levering, en erg goede prijzen
Kortom gewoon top

Caroline 08-10-2020

Goede prijs en prima service! De verkoopmedewerker kon me telefonisch goed helpen met de resterende vragen. We moesten 10 dagen wachten ivm de drukte, maar de Quooker combi plus is inmiddels snel en vakkundig geïnstalleerd en we genieten elke dag van snelle kopjes thee en pasta of rijst koken is een verademing.

Ella 08-10-2020

Door de medewerkster is er veel tijd genomen om zo goed mogelijk gehoor te geven aan onze wensen. Haar toon was vriendelijk en geduldig! Heel prettig met al de keuzes die er bij een keuken kopen komen kijken!

Joop Spee 08-10-2020

Uitstekende informatie ontvangen. Plezierig klantgericht! Ik kreeg Keukenloods aanbevolen door een keuken expert en daar heb ik geen spijt van.

Koen 08-10-2020

Bij ons ging een tijdje terug de koelkast stuk. We kwamen gelijk op deze webshop uit. Werden top geholpen aan de telefoon en kwamen op een nieuwe koelkast uit. We kregen een dag van te voren netjes te horen hoelaat ze de nieuwe koelkast kwamen leveren. De monteur was netjes Optijd. De oudere koelkast werd netjes eruit gehaald en de nieuwe koelkast werd geplaatst. Het viel me alleen op dat de monteur niet effe het ergste stof ( waar je normaal niet bij kan met een inbouwkoelkast) weghaalde. Voor de rest zijn we erg blij met de koelkast !!

Louis Seute 08-10-2020

Kundig advies bij aanschaf van een vervanging voor onze vaatwasser die het na 16 jaar trouwe dienst het heeft begeven. De oude vaatwasser was een Whirlpool en heeft elke avond gedraaid zonder enige mankementen.
Wij wilden een Siemens kopen maar ze hadden de max- maat niet op voorraad dus kozen wij op aanraden van de verkoper een Bosch.

Snelle levering, de volgende dag werd de nieuwe vaatwasser geleverd die we de dag daarop zelf inbouwden.

Het was wel even wennen maar nu bijna een week later draait hij naar alle tevredenheid.

Een aanrader voor ieder die een of ander keukenapparaat wil aanschaffen, check dan eerst bij de Keukenloods.

Frank 08-10-2020

Mooie leuke keuken voor een mooie prijs gevonden bij Keukenloods. Ook kleine probleempje zijn uiteindelijk keurig opgelost.

Gerard 07-10-2020

Ruime keus aan artikelen, snel behandeld en geleverd. Aanbeveling om hier je apparatuur te bestellen.

Tijn 07-10-2020

Heb bij Keukenloods een nieuwe vaatwasser besteld en was verrast dat bestelling niet zo maar klakkeloos werd aangenomen maar dat de door mij opgegeven maten nog eens extra geverifieerd werden.
Nadat bleek dat de door mij bestelde vaatwasser niet meer leverbaar was werd het nieuwste (duurdere type) voor dezelfde prijs thuis bezorgd .
Chapeau!