Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2257 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

J.Y. Her 27-01-2015

duidelijk overzicht en makkelijke selectie naar gewenst artikel.

door ons in 1e instantie geselecteerde artikel was niet meer voorradig en er werd ons een alternatief aangeboden.

Assortiment
ruim en voldoende assortiment.

Aanbeveling
zeker aan te bevelen, nette reactie op mail en tel. info.

Extra toelichting
goede site, net antwoord op mail en tel. contact. Info via de mail over afleverdatum.

Johan_66 27-01-2015

Goede website en eenvoudig bestellen

Snelle levering op afgesproken tijdstip. Nieuwer model geleverd gekregen voor de prijs van het oude model.

zeer veel keuze

Hein Boele 27-01-2015 Via de website gekocht

Zoek wat je wilt kopen op internet en dan vind je dat bij Keukenloods.nl

Besteld en zeer snel bezorgd.

Assortiment
Ik zocht een witte inductiekookplaat en vond die bij Keukenloods.nl

Snelle betrouwbare deal.

Tevreden klant1601 27-01-2015

Ruim twee weken na aflevering van een vaatwasser gebeld dat ik deze wilde omruilen. Geen problem. Kreeg zelfs 90 Euro karting omdat de beoogde vaatwasser niet meer leverbaar was.

Aanbeveling
Al gedaan:-)Snel, vriendelijk en goedkoop.

BenCothen 27-01-2015

Ideaal om vanuit huis de producten te kunnen bestellen.

Vrijwel direct antwoord op een vraag/offerte. Uitstekend.

Een verbetering zou kunnen zijn om bij de producten aan te geven welk aansluitmateriaal erbij is gesloten. Dat voorkomt verassingen bij installatie door de particulier zelf.

Assortiment
Wij zijn bewust op zoek geweest naar een SMEG-fornuis. Deze hadden jullie op voorraad voor een goed prijs.

Wim vdS 27-01-2015 Via de website gekocht

hilda schaap 27-01-2015 Via de website gekocht

Even een telefoontje wat informatie gevraagd en bestellen

Keurig geïnformeerd door personeel keukenloods ook over bestelling en levering

Had keuze genoeg...prima

Aanbeveling
Gewoon netjes en goed verzorgd..en ook nog eens snel..wat wil men nog meer

Extra toelichting
Vanaf het telefoontje tot en met delevering was prima.....zeer tevreden

Bellemientje 27-01-2015

Prima internet bestelling

Door derden ging er iets mis, nadat een order was gesplitst,uitstekend opgelost.

Veel keus

Aanbeveling
Zeer correct vriendelijk bedrijf, fouten maken we allemaal, maar werd prima opgelost.

Extra toelichting
Veel goede producten, niet alles is echt goedkoper dan elders, maar wel een uitgebreid assortiment . En absoluut een vriendelijk en behulpzaam keukenloodsteam! Met vriendelijke groet, Bella van Roon

De kookprins 27-01-2015 Via de website gekocht

Heerlijk het gemak van internet winkelen.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling. Toch nog eerder binnen dan verwacht.

Assortiment
De juiste merken die we zochten worden geleverd.

Is gewoon prima.

Extra toelichting
Dank voor de correcte en snelle manier van leveren. Buitengewoon goed zoals ik het zelf graag zie.

m.hooghwerff 27-01-2015 Via de website gekocht

Je ziet voldoende keuze als je op de site gaat inloggen.
Individueel wordt er veel uitleg gegeven over het artikel. Mocht je nog meer informatie willen hebben, dan bel je met één van de medewerkers en je wordt klip en klaar keurig te woord gestaan. Geven advies en raden af of raden aan op de voorkeur van de klant wanneer deze zijn gebruiksniveau heeft kenbaar gemaakt!

In bovenstaande schrijven is service ook al aan de orde geweest. Medewerkers vinden het niet erg, indien het één en ander niet duidelijk bij de klant overkomt en legt het nogmaals uit.

Aanbeveling
Ruim assortiment, prijs, voorraad, snelle levertijd. Mogelijkheid gebruik te maken van een vakman (tegen geringe kosten)die een inbouw kan vervangen door nieuw.

Extra toelichting
Prima winkel en men wordt keurig en duidelijk door de medewerkers aan de telefoon te woord gestaan. Ook de montageploeg is zeer netjes en werkwijze!

V Hunneman 27-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk productinformatie en goed bestelproces

Bestelling werd binnen enkele dagen via de post thuisbezorgd. Deze was te volgen via track & trace

Assortiment
Ruim assortiment met verschillende merken en concurrerende prijzen

Pjotr56 27-01-2015

Breed assortiment, gemakkelijk bestellen, snel in huis. Prijsstelling niet altijd eenduidig (meerdere prijzen mogelijk voor hetzelfde artikel)

Goede informatie, geen verrassingen, snelle levering

Ruime sortering, voldoende keus

Aanbeveling
logisch gevolg van de hierboven gegeven beoordelingen

Marja Balvers 27-01-2015 Via de website gekocht

heerlijk rondkijken en beoordelen wat je graag hebben wil, in de prijsklasse die je in gedachten hebt...

om 8 uur besteld.. om 10 over 8 de bevestiging dat het de zelfde dag nog bezorgd zou worden(zonder bezorgkosten) en om 9 uur wist ik hoe laat ze die dag al zouden komen.. top service!

Assortiment
ruime keuze zeker tussen prijzen!

Aanbeveling
goede sortering van assortiment... snelle levering betaling aan de deur hoe je het hebben wil contant, pin of ideal!

Extra toelichting
ik was op zoek naar een goed gasfornuis.. hier gevonden goedkoper als ergens anders zeker 100 euro minder geen bezorg kosten bij 24 uurs levering ook echt binnen die tijd bezorgd. snelle reactie's na bestelling binnen het uur de aflevertijd bekend en div optie's tot betaling van ideal tot contant en pin betaling aan huis! super service..en geen hele dag wachten op je produkt... een tijdvak van 3 uur dat je thuis moet zijn voor levering.. top!!

James11 26-01-2015

Extra toelichting
Goede service, flexibel en klantvriendelijk. Goede prijzen en brede keuze.

Gerard Nijhuis 26-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Goede beantwoording van telefonische vragen

Sjors Delissen 26-01-2015 Via de website gekocht

Goed te vergelijken, duidelijk overzicht. Helder bestelmogelijkheid.

Keurig! Kleine vraag na bestellign werd zelfs 's-avonds nog beantwoord. Retourbedrag stond binnen 48 uur weer op mijn rekening. Zo hoort het, top!

Assortiment
Misschien niet volledig maar zeker volledig genoeg.

Aanbeveling
Dit is de 4e keer dat ik iets bestel en het gaat altijd perfect. Ik hoef geen andere winkel meer.

Bennie Wirix 26-01-2015 In de winkel gekocht
Roosendaal

Gebeld,bestelt en geleverd ontzettend makkellijk

binnen gebracht en omverpakking eraf gehaald

ontzettend grote keus

Aanbeveling
veel keus en goede service

alles in een pakket

ar79 26-01-2015

De site is compleet met informatie en een link naar het merk zelf. Informatie en specificaties kloppen. Site in algemeen helder en duidelijk

Direct contact bij vragen met een voldoende kennis over artikelen. Goede uitleg en tips

Aanbeveling
Ruim assortiment voor een hele goede prijs. Levering keurig verzorgd. Zeker aan te raden

Extra toelichting
Goede zaak zowel online als instore. Duidelijk advies in de winkel en personeel denkt met je mee. Ook telefonisch voldoende uitleg zonder de opdringende verkoper uit te hangen.

klaproos43 26-01-2015

Duidelijke website alles goed te vinden via zoek link op artikel of merknaam.

Goede service en direct informatie over levering. Meteen respons op aanvraag offerte

Assortiment
Breed assortiment we hebben alles wat we wilden ook kunnen vinden tegen zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen vanwege goede service duidelijke communicatie telefonisch goed te bereiken scherpe prijzen en groot assortiment.

Extra toelichting
Ik wilde deze beoordeling graag geven omdat ik hoop hiermee andere consumenten te helpen een goede keus te maken door bij de keukenloods te kopen.

WimK57 26-01-2015

Op advies van verkoper tijden bezoek in filiaal afzuigkap op 31 dec besteld ivm de zekere prijsverhoging in het nieuwe jaar.
In januari bleek het artikel echter €30,00 goedkoper geworden.
Na een mail hierover werd er gebeld met het verzoek het bankrekeningnummer door te geven.
Na enkele dagen het verschil terug ontvangen.

Extra toelichting
Scherpe prijzen , zie verder service

AIH 26-01-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk, goed geordend, dus je kunt snel en goed vinden wast je zoekt...

Informatie over bezorging is vlekkeloos. Informatie over het fornuis kregen we eenvoudig en snel aan de telefoon.

Assortiment
Ik heb bijna geen fornuizen elders gezien, die niet op deze site stonden en daarbij waren de prijzen altijd concurrerend!

Zie bovenstaand!

Extra toelichting
Zo moet een online winkel zijn!

Ingriid8-1-2014 26-01-2015

Volledig assortiment met concurrerende prijzen.
Duidelijk overzicht. Niet moeilijk om een keuze te maken.

Ik krijg ook na ontvangst van de keuken prima service. Al mijn vragen worden keurig beantwoord.

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over de geleverde keuken.

Prima winkel.

Erik van Houten 26-01-2015 Via de website gekocht

Kunnen kijken en kiezen op het moment wanneer je dat wilt

snelle en korte afhandeling

Extra toelichting
In ieder geval goed koper en snel bezorgd

Arnold78 26-01-2015

Site is zeer klantvriendelijk. Ook reactie op gestelde vragen worden snel beantwoordt.

Zeer klantvriendelijk. Je wordt te woordtarief gestaan via mail of telefoon. Helemaal top

Assortiment
Heb kunnen vinden wat ik zocht. Ook de aanbieding was zeer naar wens.

Extra toelichting
Ben zeer professioneel geholpen als klant. Dus complimenten.

Lourine 26-01-2015

Overzichtelijke website. Ook makkelijke zoeken als je vervanging van een oud apparaat nodig hebt.

Snelle nette levering. Vriendelijke chauffeur.

Assortiment
Ruim assortiment, scherp geprijsd.

Aanbeveling
Scoort goed op alle bovenstaande aspecten.

Extra toelichting
Redenen aanbevelen: zie bovenstaande scores en motivatie. De afzuigkap doet zijn werk uitstekend!

Blije afnemer 26-01-2015 Via de website gekocht

Mijn bedrijf is vlakbij de keukenloods.

Alles werk prima

Assortiment
Tot nu toe alles gevonden.

Ik geef geen 10

Eefpeef 26-01-2015

Website is wat onduidelijk en onoverzichtelijk voor een leek op gebied van keukenapparatuur, in de winkel zijn we uiteindelijk heel goed geholpen.

Alles is netjes optijd geleverd zoals het hoort.

Assortiment
Geen enorme keuze maar wel voldoende om iets te kunnen uitzoeken.

Prima winkel

ka60 26-01-2015

Extra toelichting
Ondanks ons lage budget toch een stijlvolle keuken als resultaat

Dekker50 26-01-2015

Rustig de juiste keuze kunnen maken en gelijkertijd kunnen vergelijken met andere aanbieders

En 10+ wil ik geven voor de goede service,het nakomen van de gemaakte afspraak, levering met een goede expediteur en de na service is ook goed.

Assortiment
voor wat ik zocht was er in het assortiment genoeg keuze.

Aanbeveling
Is al gebeurd, Service en nakomen van afspreken vind ik persoonlijk zeer waardevol en dat zal ik altijd door ventileren naar een ander

Extra toelichting
Ik heb hieraan meegedaan om te laten zien dat ik in de toekomst zeer zeker eerst bij de Keukenloods zal kijken.

D Groeneveld 26-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer prettig contact gehad met verkoper en snelle levering en goed product

mmm61 26-01-2015

Extra toelichting
door webshop medewerker super geholpen, had vrij nwe koelkast 2jaar 3 mnd welke niet goed genoeg invroor en kokend heet werd. Bij betreffende fabrikant,vertegenwoordiger niet goed geholpen. Uw medewerker heeft heel duidelijk verteld wat ik moest ondernemen, hij had gelijk thermostaat stuk. Wilde zelf een liebherr in bouwkoelkast kopen i.v.m. maat.a 620,00E. Hij heeft mij duidelijk overtuigd dat ik beter een vrijstaande koelkast kon nemen,ondanks t feit dat hij direkt naast het aanrechtblad staat.en weing ruimte aan de andere zijde heeft. Nog nimmer zo goed en duidelijk te woord gestaan en met een zeer goed resultaat. Dank hiervoor. Ps, deze meneer wist ook nog dat hij mij 2x eerder had gesproken en wat er aan de hand was, wat wil je nog meer

diveroos 26-01-2015

makkelijk en snel via internet

keurig op tijd geleverd

Voldoende keus

Aanbeveling
Geen nadelen ervaren dus vandaar aanbeveling

van Wijk - van Tilborg 26-01-2015

Je zit ineens zonder en dan is het heerlijk om via internet een nieuwe kookplaat te bestellen.

Heel fijn dat hij snel geleverd werd, je zit toch zonder.

Assortiment
genoeg keuze in veel verschillende merken en prijzen

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de inductie kookplaat. Fijn om via internet zo'n fijne zaak te treffen. Veel keuze in apparaten en in prijzen en heerlijk snel geleverd. Super !

Keukenboss 26-01-2015

zeer gemakkelijke en overzichtelijke site

prima levering, keurig op tijd

groot, uitgebreid assortiment

zeker aan te bevelen!

Sander Klijn 26-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

Aanbeveling
Alleen goede ervaringen tot nu toe

asmdw 26-01-2015

4,5

Snelle levering, overzichtelijke website

Artikel wat ik had besteld, was niet goed (eigen schuld, geen fout van keukenloods). Artikel kon volgens de FAQ gratis retour. Geen probleem dus. Gratis is bij keukenvloer excl. vervoer. Dit staat wel bij de algemene voorwaarden, maar dan moet je goed zoeken. Uiteindelijk is gratisdus bij keukenloods dus €35,- schandalige service dus. Zal dit aan niemand aanbevelen

Aanbeveling
Wederom hetzelfde. Gratis volgens de FAQ is €35,- in de werkelijkheid. Nooit iets kopen dus

Officiele reactie van Keukenloods 26-01-2015

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Het klopt dat wij 35,- euro rekenen indien de klant ervoor kiest dat wij een product bij de klant moeten ophalen. Bij een omruiling is dit uiteraard gratis.

Kunt u aangeven waar in de FAQ u heeft gelezen dat het ophalen van een product bij de klant gratis is?
Indien u gelijk heeft en het verkeerd in de FAQ staat storten wij de 35,- euro uiteraard gelijk retour.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

Maxi2003 26-01-2015

Het bestelproces via de website, alsmede het betaalproces aan huis zijn eenvoudig te doorlopen.

Zowel via sms als via e-mail voortdurend geïnformeerd geweest over de status van de bestelling en het tijdstip van levering. De aflevering geschiedde op de vooraf berichtte datum en tijdstip.

Aanbeveling
Vanwege de gunstige prijsstelling, alsmede de mogelijkheid tot betaling via pinpas bij aflevering aan huis. Dus geen onzekerheid of de betaling wel gevolgd zou worden door de levering van de bestelde goederen.

Extra toelichting
Keukenloods is een betrouwbaar leverancier gebleken, die het bestelde product op de toegezegde bezorgdatum heeft afgeleverd. En als gevolg van de mogelijkheid tot betaling via pinpas bij bezorging geen onzekerheid of de betaling wel gevolgd zou worden door de levering van de bestelde goederen.

Wolff24v 26-01-2015 Via de website gekocht

DE site is duidelijk en overzichtelijk

Er was een probleem met ons apparaat en de volgende dag kregen we al een bericht dat het apparaat omgeruild zou worden

groot assortiment

goede service, snel geleverd

Extra toelichting
Wij zijn heel erg te spreken over de service en de benadering van de klantenservice. Prijs -en kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Juulke12 26-01-2015

Extra toelichting
Snelle levering netjes op tijd door vriendelijke chauffer

Anna 61 26-01-2015

Per internet besteld

Alles wordt keurig aangegeven en er kan eigenlijk niets mis gaan

Extra toelichting
Netjes iedere keer mail en berichten over bezorging

willie260 26-01-2015 Via de website gekocht

In eerste instantie teveel betaald maar dat werd na een telefoontje netjes terug betaald dat noem ik nog eens service

hnrk 26-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld. Snel geleverd.

Had nog een vraag gesteld. Keurig en snel antwoord gehad.

Erg uitgebreid

Aanbeveling
Altijd de moeite waard om even te kijken

Mirny 26-01-2015

6,5

goed bereikbaar en klantvriendelijk aan de telefoon

wij hebben hele goede service gekregen voor de koelkast en vaatwasser de afgelopen 5 en jaar maar de service voor onze wasdroger en wasmachine zijn ronduit belabberd geinstalleerd en aangesloten! De kraan lekt nogsteeds, ze kunnen niet gestapeld worden en we worden ook niet terug gebeld door jullie.,

Assortiment
super, nu nog de call-center medewerkers instrueren zodat ze geen "ONZIN" verkopen!

Aanbeveling
Ik heb jullie altijd aanbeveelt aan anderen. nogmaals fantastisch wat jullie hebben kunnen leveren aan koelkast en vaatwasser maar wij hebben echt een groot probleem met onze laatste order met Samsung Eco bubble wasmachine en droger. niet te geloven hoe jullie ons laten zitten met alle problemen.

Officiele reactie van Keukenloods 26-01-2015

Beste Mirny,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Helaas gaat de montage van Samsung producten buiten ons om. Dit regelt Samsung zelf. Uiteraard vinden wij dit zeer vervelend voor u en gaan met Samsung in overleg hoe we dit probleem gaan oplossen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

N. Clemens 26-01-2015

Duidelijke website met goede afbeeldingen

klantenservice gebeld voor vragen en ze hebben me snel en kundig te woord gestaan

Assortiment
Goed assortiment met scherpe prijzen

Extra toelichting
Duidelijke website en met vragen uitstekend geholpen door de klantenservice. Kundige mensen met mooie produkten!

Natasja Ibrahim-Jongens 26-01-2015 Via de website gekocht

lekker makkelijk online niet sjouwen

goed geinformeerd en alles nauwkeurig en goed op tijd

top

Geraar64 25-01-2015

Ik kon de 1e bestelling heel makkelijk verzetten, geen enkel
probleem.

Assortiment
Ik heb alleen maar positieve ervaring met Keukenloods.Niets op aan te merken. Ruime keuze, voordelige prijzen!

zie vorige vraag

Extra toelichting
Geen moeilijk gedoe met aanbetaling etc. De koper gaat op vertrouwen maar ook jullie als verkoper! heel goed!

Joop uit heerhugowaard 25-01-2015

gemakkelijk op internet te vinden, eenvoudige zoekfunctie voor apparatuur, snelle responsen op de site keuzes.
Wort als een van de eersten gemeld op google zoekacties

Vooral de hulp bij het in de auto plaatsen bij het afhaaladres komt goed service gericht over.

Assortiment
tsja wat moet je hier over zegen, de beoordeling zegt genoeg.

Aanbeveling
Zie onze beoordeling van de eerdere vragen.

Extra toelichting
Het gemak, de duidelijkheid en snelheid, van de site maar ook van de bestelafhandeling, de keuzemogelijkheid voor : gratis bezorgen of afhalen.

harlin 25-01-2015 In de winkel gekocht
Hoorn/Zwaag

Als klant in de winkel zijn we erg goed geholpen.

Assortiment
Er was weinig te zien op het moment dat wij er waren.
Dit was ivm het opnieuw inrichten van de winkel.
Wat er stond zag er goed uit (8-9)

Aanbeveling
Dit ivm met motiveren bij assortiment.

Extra toelichting
Is moeilijk te zeggen, we kwamen er voor een keukenblok plint, en wat bevestigingsmateriaal. Maar de manier waarop we zijn geholpen zou ons zeker terug doen keren voor het bekijken van een nieuwe keuken. De aflevering was erg slecht, er was een plint besteld die onder het keukenblok moest. Deze was beschadigt aan de zichtkant, slecht afgekort (zaagsnede). Is nat geworden, en was smerig van de prut/modder. Maar dit had meer met de vervoerder te maken als met de keukenloods neem ik aan.

J. van Haaren 24-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Fantastisch geholpen. Ook na telefonisch contact. Super. Bezorging perfect en volgens afspraak

m.jean 24-01-2015 In de winkel gekocht
Gaanderen

zijn naar filiaal in Gaanderen gegaan, werden prima geholpen en goed voorgelicht

na de bestelling geplaatst te hebben konden wij on line het verloop uitstekend volgen, ook wij die wat ouder zijn en niet zo vlot met de computer

Assortiment
wij zouden niet weten wat er niet is op keuken gebied, en als je een vraag hebt wordt deze keurig en vooral begrijpelijk uitgelegd

Aanbeveling
voor honderd procent we hebben in onze oudere kennissenkring diverse mensen op het bestaan van de keukenloods gewezen en enkele hebben er ook gebruik van gemaakt