Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Wilma Koerts Klinkenberg 21-10-2020

Hoe je t ook wendt of keert,
onze ervaring heeft geleerd,
Dat je bij de keukenloods nog kwaliteit vindt , voor n redelijke prijs,
Daarvan hebben wij het bewijs
We wilden onze keuken wat opleuken, met niet zo;n dikke portomonnee.
Deze tiptoets moderne betaalbare afzuigkap, maakt het helemaal oke.

Arie 21-10-2020

Geweldige winkel. Doet wat men beloofd. Alles klopt gewoon. De bestelling on line is eenvoudig uit te voeren. Hierna heel plezierig telefonisch contact met een van de medewerkers. Het bestelde artikel is vervangen door een ander model. Ons werd gevraagd of we dit artikel wilden ontvangen. Zorgvuldig alle details door genomen inzake maatvoering etc. Allemaal heel persoonlijk en plezierig. In een woord fantastisch!

Eric 21-10-2020

Goed advies. Snel een afspraak kunnen maken voor levering en plaatsing. Keurig volgens tijdstip van afspraak fornuis geplaatst en oud fornuis meegenomen, incl verpakkingsmateriaal van nieuw fornuis. Helemaal niets op aan te merken!

Piet Houben 21-10-2020

Gemakkelijk met bestellen en goed advies over de telefoon.
Levertijd was vele malen sneller dan afgesproken.

Niesje 21-10-2020

What you see is what you get !
Vlotte en nette aflevering.
Aanschaf voldoet aan onze wensen

Gerard 21-10-2020

Gemakkelijk te vinden en gebruiksvriendelijk.
Een keurige bezorging op de aangegeven tijd.

Hanneke 21-10-2020

Duidelijke site en ook duidelijke communicatie over levertijd na je bestelling. Er wordt meegedacht.
Bij levering zijn de afspraken duidelijk en worden ook nagekomen. Erg prettig dat ze laten weten dat ze er bijna zijn.

Rk 21-10-2020

Hallo,
Ik heb een whirlpool afzuigkap besteld was niet leverbaar moest zes weken wachten geen probleem 239 euro.
Maar de weken er na is de afzuigkap goedkoper geworden en wel 40 euro dat verschil hebben ze teruggestort op mijn rekening ik vind dit super opgelost van keukenloods en het product is ook top.
En daarom een 10.
Bedankt keukenloods.

Köse 21-10-2020

De levering was heel laat door een mooi gebaar is de irritatie weggenomen:)

Martien van Duppen 21-10-2020

Keukenloods heeft een enorme keus uit goede merkapparatuur tegen een voordelige prijs. Snelle levering en zeer vakkundige inbouw. Na onze goede ervaring met de inbouw koelkast hebben wij ook de afwasmachine door Keukenloods laten leveren en weer tot onze volle tevredenheid.

Sigrid 21-10-2020

Ik ben via via bij Keukenloods uitgekomen. Ik heb niet via de site besteld, maar ben in de winkel geweest. Dat was een goede ervaring. Ik ben kundig, geduldig en zorgvuldig geholpen. Degene die me hielp had kennis van zaken. Hij was bovendien niet uit op zoveel mogelijk verkopen, maar keek naar mijn wensen. Ik beveel deze winkel dan ook van harte aan.

Ad 21-10-2020

Na mijn eerste bestelling, die ondanks de wat langere levertijd van 1 week wel goed gegaan is, ben ik zeer teleurgesteld in mijn 2e bestelling. Deze zou op voorraad zijn en meteen leverbaar. Ondanks vele email-/chat en telefonische kontakten werd de levertijd steeds maar verschoven. Vele uitvluchten lag aan de leverancier, was niet zo gezegd etc etc. De bestelling uiteindelijk geannuleerd en bij de concurrent gekocht, deze kon meteen in een dag leveren.. Klantenservice van keukenloods is niet al te vriendelijk
Officiele reactie van Keukenloods 22-10-2020

Beste Ad,

Hartelijk dank voor je review. Helaas begrijp ik dat het niet helemaal goed is gegaan qua levertijd. We hadden duidelijk moeten communiceren dat deze niet meer op voorraad was, mijn excuses. Hierna zijn we inderdaad afhankelijk van de leverancier, dan kunnen wij het product helaas niet eerder leveren dan dat wij het binnen krijgen.

Nogmaals mijn excuses. Hopelijk bevallen je nieuwe producten goed!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Michiel 21-10-2020

Langzaam, vervelende sfeer.
Korting vergeten toe te passen.
mondkapje verplichting
Officiele reactie van Keukenloods 22-10-2020

Beste Michiel,

Vervelend om te zien dat je bezoek zo is verlopen. Dat zien we uiteraard graag anders! Ik begrijp dat de korting waar je recht op had niet is toegepast bij het afrekenen; mijn excuses hiervoor. Als je je ordernummer toestuurt naar emma@keukenloods.nl kijk ik graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

NGUYEN 21-10-2020

DE VERKOPERS VAN KEUKENLOODS ZIJN HEEL VRIENDELIJK , ZE HELPEN GRAAG KLANTEN, ZE LEGGEN HEEL GOED UIT

C.Spek 20-10-2020

Ben heel erg tevreden over het omruilen van mijn artikel waar een beschadiging opzat was vrij snel geregeld en is nu al in gebruik
bedankt .

Sam floris 20-10-2020

Een hele fijne winkel met mensen die met je mee denken ,,vonden de nieuwe afzuigkap die we eerst hadden te duur en samen met het personeel gezocht naar een goedkopere variant ,,die werdt ook nog thuis bezorgt en we zijn er super tevreden over

Maton 20-10-2020

Levering was prima, alleen jammer dat het door corona maar tot de drempel geleverd wordt. Dat is best lastig namelijk met een grote amerikaanse koelkast die dan helemaal alleen door mijn man naar binnen moet worden gehaald.

Al met al verder een fijne aankoop, duidelijke mails.

Het enige wat veranderd mag worden, is een bezorgtijdstip aangeven. Wij hadden namelijk expres na 13.00u aangegeven en toch werden we 's ochtends al ingepland. Dus moesten we nog net een dag van tevoren iets zien te regelen.

Monique 20-10-2020

Hadden elk apparaat dat ik wilde hebben tegen een goede prijs. Service is goed.
Controleer wel zelf of of het apparaat dat je koopt ook geschikt is voor de keuken die je hebt,
Wij kochten een vaarwasser die wel geschikt was voor de IKEA keuken, maar omdat wij een sleepdeur
hadden moeten hebben paste deze alsnog niet, IKEA past het frontje gelukkig aan.

Van Schooneveld 20-10-2020

Gewoon een top zaak: ze hebben veel, kunnen (bijna) alles maar denken wel in alles mee!
Prijstechnisch super goed, service uitmuntend.

Dave 20-10-2020

Gewoon een goed product. snel geleverd. *
* 1 opmerking over het leveren: Ik begrijp dat er maatregelen zijn over wat betreft de corona maatregelen. En ik had de voorwaarden gelezen. Helaas werd de koelkast door een nogal nonchalante chauffeur precies over de drempel van de voordeur afgeleverd. Hij kon absoluut niet een paar meter verder zodat mijn vrouw zich achter de deur kon bevrijden. Kennelijk had de chauffeur erge haast. ik heb betere ervaring met chauffeurs!!! (ook in deze corona tijden)

w.flechtner 20-10-2020

goede service , goede deskundig advies zeer tevreden inductieplaat voldoet aan verwachting

Wilma 20-10-2020

Snelle service, prijsopgave en levering, al meerdere keren gekocht bij Keukenloods.
Zeer te vreden.
Goed product.

K 20-10-2020

Super service, goede prijs/kwaliteit verhouding en keurig netjes ingebouwd.

Henl 20-10-2020

Geweldig, geen gezeur over aanbetalen, goede service van de bezorger, en het belangrijkste, op moment van bestellen 50 euro goedkoper dan Media Markt.

O.Flap 20-10-2020

Bij de levering van onze eerste bestelling van een inbouw wasemkap bleek na levering een verkeerde foto op de site van keukenloods te staan. We hebben hierover contact op genomen met de service van Keukenloods en wij kregen hierbij alle medewerking. De tweede levering apparaat had schade en ook dit werd door keukenloods na onze tevredenheid opgelost, De derde levering had ook schade en ook deze werd snel behandeld door de service afdeling van keukenloods. al met al veel gedonder echter de service afdeling van keukenloods reageert adequaat, wij zijn tevreden zeker over de communicatie.