Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

bvanbreukelen 23-09-2020

Het personeel is vriendelijk en helpen je (telefonisch) snel met je vragen. Ook gaat bestel proces gaat makkelijk en snel en kunnen ze vaak snel leveren.

Jan de Laat 23-09-2020

Op dit moment behoorlijk ontevreden. Wordt misschien nog opgelost. Is in behandeling.
Officiele reactie van Keukenloods 24-09-2020

Beste Jan,

Dat is vervelend om te horen. Ik vertrouw erop dat je eruit komt met mijn collega's!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Jeremy 23-09-2020

Een no-nonsense bedrijf. Ik heb geleverd gekregen wat ik heb besteld zonder fouten of gedoe. Een echte aanrader dit bedrijf!

Nicki Webb 23-09-2020

Echt netjes - via e-mail en telefonisch. Alle vragen goed beantwoord.
Zal ze zeker nogmaals gebruiken.
Bij het installeren- heel netjes gewerkt. Vriendelijke personeel

Mak 23-09-2020

Betreft Zaandam
Gewoon goed. Geen gezeur doen en leveren wat ze beloven. Meerdere keren iets gekocht en altijd tevreden geweest

Tim 22-09-2020

Je apparatuur word deskundig verwijderd en geplaatst en stellen eventueel de deuren weer goed

Erwin 22-09-2020

Correcte en snelle levering. Tevens wordt je heel goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd word.

Karina 21-09-2020

Ben heel erg goed geholpen. Niks was teveel. super vriendelijk te woord gestaan en alles goed uitgelegd. Wat hij niet wist is hij gelijk gaan vragen aan de leverancier.

Anjo Wolters 21-09-2020

Goed advies we zijn heel vriendelijk geholpen en onze apparatuur is heel snel geleverd en geïnstalleerd

Joke 21-09-2020

Ik werd door een ander bedrijf op dit bedrijf gewezen, omdat ze online veel hadden, nu ben ik daar niet zo van en toen zag ik dat er in Veendam een zaak zat. Dus heengereden en erg prettig en vakkundig geholpen. En ook fijn dat ik gegevens kreeg van een monteur die dezelfde week nog de vaatwasser kon aansluiten! Terwijl andere leveranciers zeiden dat het een paar week zou duren....

Leon 21-09-2020

Alles zoals afgesproken .
Keurige zaak en heel netjes geholpen.
Zal hem zeker aanbevelen aan mn familie kennissen en vrienden.

Ruud 21-09-2020

Vlotte medewerker die telefonisch goede informatie verstrekt , snel e-mail met bevestiging van reservering stuurt en in de winkel zelf correct de koop verder afsluit.

C.T.M. Scholten 21-09-2020

Prettig contact, duidelijk de voor en nadelen in overweging gegeven. Dus deskundig advies. En alles is volgens afspraak afgehandeld en nagekomen.

ja 21-09-2020

duidelijke websites , snelle levering , waar voor je koop zeer ruime keuze uit producten, met ruime informatie

Miveer 21-09-2020

Goede service en goede informatie. Minpuntje: de bestelde vaatwasser op de site bleek niet meer leverbaar te zijn.

Maikel 20-09-2020

Bestelde koelkast was niet meer leverbaar, maar kreeg de opvolger voor dezelfde prijs, goed geregeld dus. Volgende dag in huis.

Corina en Jos 20-09-2020

Topservice! Het 1e telefonische contact prima. Duidelijk advies gekregen over de in onze keuken te vervangen apparatuur. Snelle levering en montage. Oude spullen mochten mee retour gegeven worden.

Mark Vlcek 20-09-2020

Tevreden en aan te bevelen!
Ik dacht keukenloods.nl ... een budgetbedrijf... kan niet veel soeps zijn. Maar vanaf het eerste telefonische contact tot aan de levering en inbouw van mijn koelkast/vriezer niet anders dan lof! De medewerker aan de telefoon hielp mij om de juiste inbouw koelkast te vinden die voldeed aan de eisen mijn oude keuken. En met de zekerheid als het niet zou passen, zou het niet mijn probleem zijn.
Afspraak = Afspraak. De communicatie rondom levering, inbouw en ook over het meenemen van het oude apparaat klopte in alle opzichten. Mijn zorgen werden weg genomen en mijn verwachtingen overtroffen! Ik ben een tevreden klant die zegt... hopelijk tot ziens!

Jaap Hogetoorn 19-09-2020

DUIDELIJKE SITE MET DUIDELIJKE OMSCHRIJVING VAN HET PRODUCT. SNELLE LEVERING, GOEDE COMMUNICATIE

Oderkerk 19-09-2020

De medewerker aan de telefoon nam alle tijd om een aantal ovens met elkaar te vergelijken. Verder kon hij mij ervan overtuigen dat de maat vd gekozen oven zou passen in de vrijgekomen ruimte vd oude oven. Dit gaf mij het vertrouwen om te bestellen via Keukenloods. Niet eerder durfde ik een grote aankoop via internet te doen. De betaling mocht bovendien via pin bij aflevering gedaan worden. Ik vond dat heel fijn.
Na een paar dagen werd de nieuwe oven volgens afspraak geleverd en de oude oven weer meegenomen. Joepie! Ik kon weer bakken!

Nynke 19-09-2020

We hebben een koelkast gekocht, die ingebouwd moest worden en daarbij nogal wat veranderingen, zoals deurtjes koppelen en draairichting veranderen.
Zowel de aankoop in het filiaal in Almere als de plaatsing en levering waren heel goed! Vriendelijke mensen, erg nette en gezellige inbouwmonteur, super! Koelkast is netjes geplaatst, montage ook superstrak en de deurtjes zitten er netter in dan voorheen.

Marinus Reuver, de 19-09-2020

Scherpe prijs, snel en accuraat en goede service zelfs in deze Corona periode

Mo Sittard 18-09-2020

Ik heb bij keukenloods.nl een inbouwkoelkast besteld. De communicatie via email was prima.
De koelkast snel en vakkundig geleverd, ze hebben de oude koelkast meegenomen.

M. de Groot 18-09-2020

In de winkel werd ik snel en deskundig geholpen. Heel duidelijk advies en al mijn vragen werden goed beantwoord. Na drie voorstellen voor een inbouw-koelvriescombinatie heb ik er een kunnen kiezen. Ik werd daarna snel gebeld voor een leveringsafspraak.
De levering duurde uiteindelijk 3 weken wat wel jammer was, maar de monteurs hebben perfect de koelkast ingebouwd. Ze waren heel vriendelijk, deskundig en deden hun werk met aandacht. De afwerking was netjes en ze namen alle rommel mee.

A 18-09-2020

Ze denken mee met wat je besteld heb ze stellen juiste vragen en laten ook netjes weten dat evt levering iets later is. En denken mee voor alternatief als je dit zou willen.