Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Rogier 25-02-2020

Gekozen voor deze winkel vanwege het ruime aanbod. Personeel is vriendelijk en heeft veel kennis. Luisteren goed naar je wensen en geven goed advies.

Cor Vijfschaft 25-02-2020

Zoekend op internet kwam ik via kieskeurig.nl uit bij keukenloods , de goedkoopste in keukenapperatuur.

Petra 25-02-2020

Overzichtelijke site met ruime keuze, reageren snel op vragen. Korte levertijden.

Paul Janssen 25-02-2020

Wat een fijne partij om zaken mee te doen. Niet alleen voor de scherpste prijs. Het altijd prettig en snel schakelen. Zelfs op zondag!

Roland H. 24-02-2020

De prijs was al erg goed, maar de service gaf de doorslag. We werden telefonisch uitstekend geholpen, kregen een nieuwer apparaat voor dezelfde prijs, maar vooral weten wanneer precies de levering ging zijn, niet een hele dag te hoeven wachten, dat was fantastisch. Hartelijk dank, en vast toch een volgende keer!

Leo Marino 24-02-2020

Snelle levering en een proactive houding bij het niet kunnen leveren van het bestelde product

Richard v/d brande 24-02-2020

Ik heb gebeld met de servicedesk over het formaat koel vries die ik nodig had. Zeer prettig te woord gestaan. Bij levering 2 uitermate vriendelijke chauffeurs/installateurs over de vloer gehad. Wij zijn uitermate tevreden !!

fam Dogan 24-02-2020

Deskundig personeel (in het bijzonder xxx) prettig, aangenaam, ruim en gastvrij.

Hermien looijmans 24-02-2020

Site is overzichtelijk en kunt verschillende artikelen vergelijken
Ook beschrijving is erg duidelijk
En goede service

Wim H 24-02-2020

Ondanks de verbouwing in de winkel werden we goed geholpen. Verkoper wist waar hij over praatte

Jasper 24-02-2020

Duidelijke communicatie waardoor ik wist waar ik aan toe was, maw geen verrassingen. Prijs is fair en verhoudt zich goed, tot zelfs beter dan die van de concurrentie.

Patrick 23-02-2020

In de winkel ben ik top geholpen.Daarna veel moeten bellen om de tekeningen goed te krijgen.Na het plaatsen van de keuken 12 punten van aandacht: schade,niet geleverd,verkeerd besteld,open riool bij aansluiting afvoer,vaatwasser aangesloten op afvoer met ducktape en slilvertape.Nou gaan er overal weleens dingen mis en dat is ook niet erg als het goed word opgelost.Maar als je alles dan hebt moeten betalen en er geen aanspreekpunt is, en je overal zelf achteraan moet bellen en afspraken niet nageleefd worden dan voel je je als klant met je zorg en aankoop niet serieus genomen.ik heb in goed vertrouwen de keuken bij keukenloods gekocht.Op basis van de ervaring die ik nu rijk ben zal ik niet nogmaals een keuken bij keukenloods kopen of aanraden.
Officiele reactie van Keukenloods 24-02-2020

Beste Patrick,
Vervelend om te horen dat deze zaken niet goed zijn afgehandeld. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en we kijken graag mee om dit alsnog op te lossen.
Wil je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen? Dan krijg je zo snel mogelijk reactie.

Groeten, Emma.

Stefan M. 23-02-2020

Super goede service, nette jongen aan de deur. Heeft mijn Vaatwasser netjes in de keuken gezet en de oude mee retour genomen. Hij was mooi op tijd en belde 10min van te voren dat hij er bijna was. Ook de website was makkelijk in gebruik.
Goede prijs vergelijkingen.

W,Nieland 22-02-2020

Fijn geholpen,ze nemen de tijd voor de klant.👍🏼👍🏼👍🏼 Daardoor wel wat moeten wachten .

Belen Lopez 22-02-2020

Perfect!...Installation on the day in time! It was really easy, aslo the contact the customer service.

R. van der Neut 22-02-2020

Mijn bestelling: ATAG inductieplaat HI 06471EV in goede orde ontvangen. Wilde deze al in oktober j.l. bestellen, maar bleek niet leverbaar door manco in het fabricage-proces. Heb toch gewacht tot deze specifieke inductieplaat leverbaar zou zijn. Ik kreeg keurig bericht van Keukenloods dat het in week 8 - 2020 eindelijk binnen was. En na betaling is deze verstuurd. Vandaag is de plaat geplaatst en vooralsnog naar volle tevredenheid. Ben zeer tevreden over deze firma; met name omdat ze tot in de avond telefonisch bereikbaar zijn en goede en adequate informatie geven. Iets wat helaas niet gezegd kan worden van de producent ATAG. Voor een volgende bestelling meld ik me graag weer aan bij Keukenloods.....

Annette 22-02-2020

Helaas was de wasbak die op de site stond in Drunen niet voorradig. Was een wasbak uit de sale. Verkoper gaf aan dat deze helaas niet voorradig was in Drunen, in tegenstelling wat er op de site stond. Ivm aankoop enkele andere producten heb ik de wasbak na een week ontvangen voir de sale prijs. TOP!

Eric Willems 22-02-2020

Professionele antwoorden op vragen en snelle service. Vragen over inbouwmaten werden goed beantwoord en vriendelijke hulp bij het bestellen

Nico 22-02-2020

Duidelijkheid over prijs en levering. Na telefonisch advies juiste keuze kunnen maken.

Yvo 22-02-2020

Beste prijs en prima service. Enige verbeterpunt is eerder duidelijker inzicht in de dag dat artikel geleverd wordt op de website bij je bestelling. Daar wordt nu week aangegeven. Zou mooi zijn als daar de dag kan worden aangegeven. Verder tevreden.

Hans 22-02-2020

Correcte levering en en goed product. Attent gewezen op vervangend toestel tegen zelfde prijs

Theo Buijtenhek. 21-02-2020

Een online winkel is gewoon extra handig als je noodzakelijke inkopen moet doen en met Keukenloods had ik al prettige ervaring opgedaan, met de aankoop van een electrische/keramische kookplaat. Dan keer je automatisch terug naar dezelfde winkel, omdat je al weet wat een geweldig breed aanbod zij hebben voor gebruik in de keuken (o.a.)
Heel goed informatief gesprek gehad, met een van de verkopers; de heer Reynaldo Appelm, met betrekking tot de aankoop van een afzuigkap en ben op zijn voorstel ingegaan op de aanschaf van een Hananto HIAB9050 schouwkap.
Een prachtig mooie R.V.S. kap, die ik met m'n 73 jaar vrij makkelijk heb kunnen bevestigen. De twee LED-spots geven ruim voldoende verlichting; het motortje is zuinig en vrijwel geruisloos, maar haalt wel z'n capaciteit. Ik ben er heel blij mee, dat ik deze keus heb gedaan en kan deze schouwkap dan ook zeer aanbevelen. Deze 2 prettige ervaringen, hebben mij doen besluiten, een volgende aankoop voor de keuken, ook bij Keukenloods te doen, want ik wil nog zuiniger gaan koken.

Marianne 21-02-2020

Eerst op de website gekeken, daarna naar keukenloods Drunen gereden. We konden de oven kopen met de functies die onze voorkeur hadden. Goede prijs.

Jeroen 21-02-2020

Snel, adequaat, duidelijke communicatie, vriendelijke communicatie, prima service bij afleveren, (oude) apparatuur demonteren en nieuwe inmonteren, alles keurig afgeleverd.

Jack 21-02-2020

Vanaf het eerste contact tot aan levering met verschillende medewerkers gesproken, allemaal even correct, vriendelijk en behulpzaam , helemaal TOP!