Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20893 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zwart T. 15-06-2015

Duidelijke site, makkelijk bestellen.

Goed telefonisch bereikbaar, snel iemand fysiek aan de lijn.
Bij online bestellen goed te zien wanneer je bestelling verwacht wordt.

Assortiment
Groot aanbod van keukenkranen, in allerlei prijsklassen.

Aanbeveling
Zeer goede verhouding tussen: Prijs, aanbod, service, en lever stiptheid.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Wat ik vooral als erg prettig ervaar is de goede telefonische bereikbaarheid voor wanneer je vragen hebt.

JFA van der Linden 15-06-2015 In de winkel gekocht
Almere.

Plaatselijk- en telefonisch contact verliep attent en ontspannen. Afspraken zijn prima nageleefd.

Assortiment
Weliswaar niet veel van het merk Liebherr aanwezig, wèl direct informatie en illustraties.

Aanbeveling
Misschien juist doordat de zaak geen luxe uitstraalt zijn ontvangst en prijzen aangenaam verrassend.

Gerrit W H 15-06-2015

Even de oven wezen bekijken in Gaanderen en een paardaden later via de website besteld. De volgende dag in ontvangst genomen en aan de chauffeur betaald. Erg gemakkelijk allemaal.

Assortiment
Er waren veel inbouwovens in de vestiging in gaanderen zodat we een goed keus konden maken.

Aanbeveling
Prima en snel. Goede prijs.

Extra toelichting
Alles liep op rolletjes, De oven doet het prima, we zijn heel tevreden. Service hebben we nog geen ervaring mee, maar ik neem aan dat eventuele klachten op een goede wijze afgehandeld zullen worden.

Kees en Nella 15-06-2015 Via de website gekocht

online uitkiezen, even bellen met wat vragen voor meer informatie. Makkelijker kan niet.

Telefonisch bestelling geplaatst. Ik had nog wat vragen en nadat die beantwoord waren gelijk de bestelling geplaatst. We werden gemaild en gebeld over de bezorging en konden aan de deur betalen door middel van pin. Fantastisch

Veel keuze!

Aanbeveling
De service en het gemak.

Xander Hagenaars 15-06-2015 In de winkel gekocht
Roosendaal

goed

topservice

Assortiment
was maar naar n paar dingen op zoek, dus weet niet zo goed. maar volgens mij prima.

zie boven

siepie28 15-06-2015

makkelijke site

Goede telefoon service

gewoon een prima keuze

zie bovenstaande mening

Extra toelichting
Alles bij elkaar een goede en duidelijke site met voldoende keuze. Is er iets niet duidelijk dan bel je even en wordt het je eenvoudig en snel uitgelegd door een vriendelijke en behulpzame kundige medewerker.

J. Venhuis 15-06-2015 Via de website gekocht

Goede/duidelijke en overzichtelijke webshop

Prima op de hoogte gehouden v/h proces van m'n bestelling

Assortiment
Volop keuze: van goedkoop tot design

Prima zaak: bestelgemak
vlotte afhandeling
div. betaalmogelijkheden oa. bij
aflevering

Extra toelichting
Zoals gezegd: topper! Wanneer ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij KEUKENLOODS kijken

mevr Blom 15-06-2015 In de winkel gekocht
Almere

Alles ging erg soepel eerst geweest om te kijken daarna om te bestellen was geen probleem vind je niet vaak meer in de winkels jammer genoeg .

Erg goed zelfs leuke verkoopsters in Almere

Assortiment
Denk wel genoeg wij hadden alleen een afwas machine nodig , wel even rond gekeken . Voor als er meer stuk gaat, hopelijk nog even niet ;)

Aanbeveling
Erg hoog alleen al vanwege de leuke dames en heren die er klaar staan voor de klant toppie

Extra toelichting
Gewoon een heerlijke zaak geen nonsens praatje kan ook.

edi Cohen 15-06-2015 Via de website gekocht

ging makkelijk

goed geholpen

alles aanwezig

ging vlekkeloos, zonder gedonder

WimBJ 15-06-2015

Ben langs geweest in Waddinxveen en goed en vakkundig geholpen

zie gemak

Hadden wat we zochten

Aanbeveling
Prima geholpen, kundig personeel en goede service

Extra toelichting
In Waddinxveen goed en vakkundig geholpen door Rick Verburgt. Prima service en advies.

Jos kamerling 15-06-2015 In de winkel gekocht
roosendaal

zeer vriendelijk

ruim voldoende

Aanbeveling
ik heb dit momenteel al vele malen gedaan

treini 15-06-2015

duidelijk te vinden, en als je belt krijg je een duidelijk antwoord.

had gevraagd wanneer de bestelling verstuurd zou worden en ze zouden een mail sturen wanneer, en inderdaad een mail wanneer ik het apparaat kon ontvangen

Assortiment
genoeg keuze, en als je het niet meer weet gewoon bellen en je krijgt een duidelijk advies

Aanbeveling
ze hebben nagenoeg alles voor een hele scherpe prijs

Extra toelichting
Ik had een kookplaat gevonden die goedkoper was bij een ander en ze gingen gewoon mee in de prijs, TOP!!

13mc18 15-06-2015

je kan op internet je keuken spullen uit zoeken echt super en veel goedkoper dan in de winkel

je vragen worden serieus behandeld en ik ben goed geholpen

super

zeker aanbevelen

Extra toelichting
goede prijs en kwaliteit verhouding

Ronald09 15-06-2015

goed bereikbare winkel

uitstekend, volde dag al thuis geleverd en geplaatst

Assortiment
veel merken en modellen in div prijsklasses aanwezig

Aanbeveling
prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Familie Van Bergen 15-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, gemakkelijke bestelprocedure.

Gebeld en gemailed en kon de bestelling meteen afhalen!

Meer dan genoeg keus!

Aanbeveling
Heb ik al gedaan! Ik ben tevreden en laat anderen dat dan ook weten.

Extra toelichting
Duidelijk en gemakkelijk en echt een super prijs kwaliteitsverhouding.

helmut1933 15-06-2015

goed bereikbaar,overzichtelijk opgesteld

uitvoerig geholpen,na bestelling via e-mails op de hoogte gehouden van de voortgang tot en met aflevering

Assortiment
voor elke beurs is de mogelijkheid om wat aan te schaffen

zie bovenstaande opmerkingen

Extra toelichting
aan al onze wensen werd voldaan

JosineH 15-06-2015

Overzichtelijke website.

Top communicatie per mail en telefonisch.

Zeer goede ervaringen.

karelzwa 15-06-2015 Via de website gekocht

Snel antwoord. Foto's gemaild en klaar.

Snelle afhandeling met fabrikant met snel een nieuw apparaat.

Heel uitgebreid.

Goede afhandeling.

281966ronny 15-06-2015

Ruime keuze en advies in een handomdraai.

Goede uitleg. Werkelijk heel vriendelijk, deskundig en duidelijk. Ook als er onverhoopt wat fout gaat, komen zij met een correcte oplossing!

Assortiment
Onze inductieplaat ging kapot en we hadden op korte termijn een nieuwe nodig. Bij andere leveranciers kwamen wij niet de gewenste maat tegen. Keukenloods heeft gewoon alle maten en voor een gunstige prijs. Zeker wanneer de dagprijs genoemd wordt!

Aanbeveling
Lang geleden dat we op zo'n correcte en vriendelijke manier geholpen zijn. Gunstige prijzen en zeer snelle service, kosteloos. Vòòr 9 uur besteld betekend dat u dezlefde dag het artikel in huis geeft. Fantastisch toch?

Extra toelichting
Fijn bedrijf welke de klant goed aanvoelt en deskundige medewerkers. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

E. Schellen 15-06-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

Door iemand getipt jullie te benaderen. Alles kon/kan.

Alles naar wens.

Assortiment
Ruim genoeg en prima aanbiedingen.

Aanbeveling
Zonder problemen aan bevolen, al meerdere keren.

Extra toelichting
Je keuken veranderen en een goed humeur krijgen, hartelijk dank voor jullie goede zorgen!

bartstan56 15-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk overzichtelijke site , goede informatie artikelen

goede service , telefonische bereikbaarheid is prima geen lange wachttijden voordat je iemand aan de lijn krijgt , achteraf artikelen betalen.

Assortiment
groot assortiment , genoeg keuze , voor elk wat wils , prijs is goed .

prima bedrijf

Extra toelichting
keukenloods.nl verdient een dikke tien , perfecte levering , personeel die de goederen leverde is zeer vriendelijk en correct en zijn niet beroerd om een handje mee te helpen , gemaakte afspraken zijn goed nagekomen , communicatie over de levering waren perfect , artikelen zijn goed verpakt

city bouw 15-06-2015 Via de website gekocht

Keurig en snel

Goede service een duidelijke site

Betaalbare assortiment

Extra toelichting
Ik had niets anders verwacht. Reeds eerder besteld bij keukenloods. En wederom naar tevredenheid

ChadM 15-06-2015 Via de website gekocht

Bestelproces was zonder enige problemen, verliep heel goed.

Moes even bellen om de front te bevestigen, hulp was prima in orde!

Ruim!

Zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Prettige ervaring, professioneel en heel goed!

Jurre1983 15-06-2015

Inclusief verzending de scherpste prijs voor het SMEG gasfornuis en na een paar muisklikken binnen een dag bezorgd.

Levering tot in de keuken en, nav een gestelde vraag, een persoonlijke mail over het tijdstip van levering.

Assortiment
Wat betreft gezochte producten zeer volledig.

Aanbeveling
Precies waarom ik winkelen via Internet zo prettig vindt. Makkelijk bekijken en vergelijken en met een fijne service aan huis bezorgd.

Extra toelichting
Een hele scherpe prijs (gasfornuis SMEG) en een hele fijne service! Bij de bestelling had ik een vraag geplaatst over het tijdstip van levering. 's Avonds nog kreeg ik een persoonlijke mail terug. Zeer klantvriendelijk evenals de bezorger welke het gasfornuis tot de juiste plaats bracht. De mogelijkheid om het volledige bedrag met pin te betalen aan de chauffeur is ook erg fijn!!

LizeAnne 15-06-2015

we hoefden niet zelf te zoeken in het ruime aanbod. we werden onmiddellijk vakkundig geholpen.

dezelfde avond kon onze inductie plaat nog worden ingebouwd en deze werd ook meegenomen door de monteur.

Assortiment
de beste merken zijn voorradig.

Aanbeveling
service, gemak en assortiment zijn ruim en wanneer je hetzelfde produkt elders goedkoper hebt gezien dan krijg je het voor dezelfde prijs, zonder probleem of gesteggel.

Extra toelichting
wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop en de wijze waarop wij zijn geholpen.

D.Vledder 15-06-2015 Via de website gekocht

gebeld en online bekeken

Ben zeer goed geholpen door Vincent en afspraken gemaakt dat de bezorgdienst van jullie de grote Etna van 90 cm. netjes in de lift en in de keuken afgeleverd zou worden en dat is gebeurd.

alles klopte.

Naam niet zichtbaar op site 15-06-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk, de aangeboden producten hebben een uitgebreide beschrijving.

Je wordt per email op de hoogte gehouden. Volgens afspraak wordt de bestelling afgeleverd en netjes ingebouwd.

Uitgebereide assortiment.

Aanbeveling
Keukenloods.nl heeft een uitgebreide assortiment overzichtelijk en concurerend geprijst. Vind je het elders niet de kans is groot dat Keukenloods.nl het wel heeft.

Extra toelichting
De medewerkers van Keukenloods.nl denken met je mee. De kans is groot dat er een oplossing wordt gevonden tegen een goede prijs.

lankerena 15-06-2015 Via de website gekocht

Keukenloods is goed telefonisch bereikbaar voor een (potentiële) klant.Geen lange wachttijden.

De beantwoording van vragen was direct en vriendelijk.Ook viel te praten over de prijs.Een prijs,die bij elke aanbieder gelijk was.

Extra toelichting
Tevreden over de service.Bezorging was binnen het tevoren gestelde tijdsblok,zodat er geen onnodige wachttijd ontstond. Last but no least: de vriezer voldoet uitstekend!

robert 12345678 15-06-2015

makkelijk te bereiken

vriendelijk

goed en voldoende

vooral de aanbiedingen.

Extra toelichting
ik vond het handig om bij jullie te winkelen en had alleen wat problemen met de bezorgdienst niet zo vriendelijk enz niet de bezorger maar de telefonist erg onbeschoft enz.

Remko1973 15-06-2015

Prettige is dat de vaatwassers goed te bekijken zijn dit omdat alles in de zaak opgesteld staan

Was niet op voorraad in Zaandam maar wel meteen gekeken of de vaatwasser in Opmeer op voorraad was.

Vele soorten bekeken.

Aanbeveling
Ja zeker werden prima geholpen met duidelijk verhaal over allerlei types.

Narda44 15-06-2015

De winkel is goed te vinden en duidelijk ingedeeld, maar het duurde even voor er iemand kwam en het was niet helemaal duidelijk of wat er in de winkel was het volledige assortiment was.

Ik werd goed en professioneel geholpen, en de bezorging was snel en bood goede service.

Assortiment
Niet in bezit van een enorm breed assortiment, maar wel ruim voldoende voor een keuze.

Aanbeveling
De service was prima en bezorging verliep soepel, verder was er echter niet iets heel bijzonders of voordeligs aan de winkel.

Extra toelichting
Prima ervaring met de keukenloods. Zodra er eenmaal een medewerker naar ons toekwam wist deze ook veel te vertellen over het product (oven) en heeft ons goed geholpen. Ook de bezorging was snel en de bezorger vriendelijk.

Pien1977 15-06-2015

Makkelijk online bestellen en kiezen waar je de bestelling wilt afhalen!

Fijn kiezen of je het wilt laten thuis brengen of in een van de winkels wilt laten brengen. Ook het afhalen ging heel makkelijk.

Groot.

Aanbeveling
Blij met onze aanschaf van een oven. Goede prijs-kwaliteit verhouding. En de goedkoopste winkel waar we deze oven konden vinden.

Goede prijs - kwaliteit.

aravo 15-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke online bestelling. Af te halen bij de dichtsbijzijnde vestiging.

Snelle levering en goede service.

Assortiment
Assortiment kan wat breder.

Erik_Utrecht 15-06-2015

Produkten zijn goed en overzichtelijk te bekijken. Dit maakt het maken van een keuze eenvoudig.

Een foutje in de bestelling, werd op een vrijdagavond na 1900 uur telefonisch opgelost en ik werd vriendelijk geholpen.

Wat een keuze!

Aanbeveling
Ik heb al heel wat spullen bij keukeloods gekocht en kom er telkens weer terug. Ik raad het iedereen aan!

Extra toelichting
Keukeloods is top! in 2010 een alle keukenapparatuur gekocht en sindsdien kom ik telkens terug naar keukeloods voor apparaten.

P de Nijs 15-06-2015

Overzichtelijke site, zeer gebruiksvriendelijk.

Ik heb uiteindelijk de klantenservice gebeld en de telefoniste heeft samen met mij het fornuis en bijbehorende producten besteld.

Groot assortiment

Aanbeveling
Nadat vrienden langs kwamen, mijn enthousiaste ervaring hoorde en het Smeg fornuis zagen heb ik ze de site van Keukenloods laten zien en zij hebben direct dezelfde besteld en de volgende dag bezorgd gekregen, top!

Extra toelichting
Via Kieskeurig op de site van Keukenloods terecht gekomen en vond meteen wat ik zocht. Ik ben razend enthousiat over mijn Smeg fornuis en vrienden hebben dezelfde ook direct besteld. Heel gebruiksvriendelijk en samen met de klantenservice telefonisch besteld en de volgende dag al bezorgd, geweldig, helemaal top.

Mevrouw Phillips 15-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel online kunnen bestellen.

Als het op voorraad is, is het al mogelijk om het de volgende dag in huis te hebben.

Assortiment
Veel merken en veel artikelen waardoor makkelijk kunnen vergelijkingen lijken. En bovendien alles kan ik kopen bij een winkel. Voordeel hiervan hoef ik verder niet online te gaan zoeken.

Aanbeveling
Super winkel, veel merken, grote assortiment en zeer goede service.

Extra toelichting
Ik heb 9 jaar geleden alle aparaturen voor mijn keuken gekocht. Doordat de service vorige keer zo goed was, twijfelde ik geen moment om weer bij jullie te kopen. Heel erg bedankt, super!

Abdullah1984 15-06-2015

Ben er erg tevreden

Bedankt medewerkers van Keukenloods

Extra toelichting
Heb sinds kort een gas op glas kookplaat gekocht met het advies van mederwerker keukenloods ben er zeer tevreden. Weet nu dat ik alle keuken goed bij keukeloods haalt. Zo zeggen hartelijk bedankt voor u advies Ben er erg tevreden over het artikel.

Cor Haarlem 15-06-2015 Via de website gekocht

Site is goed overzichtelijk en order plaatsen gaat gemakkelijk

vriendelijk en vlot.

voldoende

Aanbeveling
zeker goed en prima afhandeling. Montage is prima verlopen en op tijd.

Extra toelichting
Spoedige levering en vervanging van de bestaande inbouwkoelkast.Ging heel soepel met een nagekomen bestelling. Prima samen gevoegd!

Henk Rutgers 15-06-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

Binnenkomen, gesprek met verkoper. Vlotte afhandeling

Ging prima. Keurig op tijd geleverd. Vaatwasser was niet tijdig leverbaar. Prima alternatief aangeboden gekregen en keurig tijd geleverd.

Alles kan men leveren.

Aanbeveling
Niet duur. Prima service.

Extra toelichting
Geoown prima zaak met prima prijzen.

Chaw-Ming Lee 15-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen bij Keukenloods gaat eenvoudig online.

Ze komen hun afspraken na en bezorging van het product verliep conform afspraak.

Assortiment
Het assortiment is goed, veel keuze, alle merken vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Wie snel een keukenapparatuur wilt aanschaffen, kan bij Keukenloods alles vinden.

rvhurck1950 15-06-2015 Via de website gekocht

Via internet volop en gemakkelijk een keuze kunnen maken.

De levering gebeurde op het tijdstip wat afgesproken was en chauffeur was behulpzaam

Er was volop keuze

Zie boven

Extra toelichting
Ik kon voldoende keuze maken, dit ging gemakkelijk en afspraken werden na gekomen

helenleeuwen 15-06-2015

eenvoudig te vinden en te bestellen.

koelkast moest op camping worden afgeleverd, en oude weer meegenomen. geen enkel probleem. chauffeur heeft zich vooraf gemeld en receptie heeft de slagboom open gedaan. alles keurig op zijn plek.

Aanbeveling
zeer snelle en goede aflevering.

hvanderwiel 15-06-2015

Alles verliep snel en foutloos!

Inbouw van vaatwasser werd keurig verzorgd ondanks extra en onverwacht werk.

Hele ruime keuze!

Aanbeveling
Alles verliep snel en foutloos!

De Naald 15-06-2015 Via de website gekocht

Heerlijk van uit de luie stoel op mijn gemak alles kunnen bekijken.

Is prima ook was de bezorging buiten gewoon met een heel goede besteller ook dit moet gezegd worden

Assortiment
Omdat er heel veel keus in verschillende prijsklasse is
Was het niet zo moeilijk om een beslissing te nemen wat we kochten.

Aanbeveling
Je hoeft de deur nog niet uit om een kwaliteit product te kopen tegen een zeer goede prijs

Extra toelichting
Als wij weer wat moeten kopen voor de keuken dan is het wel duidelijk dat we weer bij de keukenloods uit komen.

Natascha0601 15-06-2015

Ik belde om iets te vragen, en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Extra toelichting
Niet duur, goede service en snelle levering.

Bouwbedrijf Nieuwkoop 15-06-2015 In de winkel gekocht
Waddinxveen

bestellen en snel leveren

snel en correct

Assortiment
groter dan jullie zelf weten

snel en goed

Extra toelichting
SUPER! Wij hebben 2 maal bij de winkel, aan de balie een product gekocht. Waarvan wij via internet wisten dat het juiste was en dat jullie de goedkoopste leverancier waren. En aan de balie later weer opgehaald (nadat wij een mail gehad dat product binnen was) en gepint om het zelf te monteren. En beide keren is dit correct verlopen. De showroom hebben wij verder niet gezien.

JHFAK 15-06-2015

De productkeuze was gemakkelijk en overzichtelijk.

Toen het product van mijn keuze niet beschikbaar was werd me zonder enige beperking een duurder model aangeboden tegen dezelfde prijs. Grote klasse !

Assortiment
Een ruime sortering in merken en types.

Aanbeveling
Snelle levering, betalen bij aflevering en de oude vaatwasser werd mee terug genomen. Kortom gewoon TOP.

Lia Kras 15-06-2015 Via de website gekocht

Keukenloods is een fijne winkel die mooie prijzen hanteert. Voor mij altijd Keukenloods

Service is prima! Men komt op tijd alles afleveren en installeren. En is de prijs elders goedkoper wordt dat direct verrekend!!

Assortiment
Het assortiment is geweldig. Zoeken op productnaam of fabrieksnaam. Keukenloods heeft alles. En is de prijs elders goedkoper dan ontvang je het product ook voor die prijs.

Aanbeveling
Ik beveel Keukenloods aan iedereen. En met succes!!

Extra toelichting
Keukenloods vind ik een geweldige winkel met mooie prijzen en een fantastische service. En dat in deze tijd! Ga vooral zo door Keukenloods

Hans van Uem 15-06-2015 In de winkel gekocht
Gaanderen

zowel online als fysiek makkelijk toegankelijk

Goed advies, goede kwaliteit, prima prijzen

Assortiment
goede keus uit apparatuur van sterke merken.

Aanbeveling
uitstekende service, lage prijzen, prima garantie

Extra toelichting
Vorige maand een nieuwe vaatwasser gekocht, waar we erg blij mee zijn. De vorige vaatwasser hadden we ook hier gekocht. Die was korter meegegaan dan de norm(van keukenloods). We kregen nog een leuke cent terug van het oude apparaat, omdat die niet lang genoeg mee was gegaan! Bleek standaard garantie te zijn.

Jurrian Beekman 15-06-2015 Via de website gekocht

Besteld via internet en de volgende dag opgehaald in de vestiging. Prima service

Extra toelichting
Goede combi, van bestellen op internet en ophalen in de vestiging Zaandam. Goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de order. Kleine opmerking dat degene in de winkel niet op de hoogte was van de internet aanbieding 'bij zelf afleveren een cadeaubon'.