Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Lonneke 22-07-2020

Onze oude vaatwasser was stuk. Diezelfde dag een uitgezocht op de site van Keukenloods. Ruime keus, nette prijzen en supersnelle levering. Andere dag op avond al bezorgd op de afgesproken tijd ! Vriendelijke chauffeur die gelijk de oude heeft meegenomen.
Ik beveel Keukenloods zeker aan 👌

Jason 22-07-2020

Komen de afspraken goed na dus je weet wat je aan ze hebt. Geen opmerkingen verder

Mverha 22-07-2020

Goed advies en vriendelijke klantenservice, prima prijs en binnen 3 dagen geleverd

Sibilla 21-07-2020

Beste prijs voor dit product. Duidelijke website. Makkelijk bestellen. Snelle levering.

romjan 21-07-2020

Netjes en vriendelijk te woord gestaan tijdens informatie.
Deskundig vragen beantwoord, waarna inductieplaat gekocht.
Aflevering conform afspraak.
Jammer dat er geen stekker aan het apparaat zit..

W van Pelt 21-07-2020

Netjes te woord gestaan en goed geholpen. bezorging prima alleen jammer dat het niet binnen werd geplaatst.

G.Sachs 21-07-2020

Ik ben tevreden over keukenloods en de afhandeling,prima klantenservice reageren snel op vragen

Sonja 21-07-2020

Goede prijs. Snel geleverd (volgende dag). Alles netjes en correct verlopen. Top!

Mirjam 21-07-2020

Goed product. Goed geholpen en snel geleverd.
Goede prijs. Goedkoper dan andere winkels

Peter 21-07-2020

Vriendelijk en kundig personeel.
Duidelijk en correct.
Snelle levering bij bestellingen.

Lhoucine 21-07-2020

Goede service maar er mag meer duidelijkheid naar de klant toe met name als het druk is.

Johan 21-07-2020

Het is een overzichtelijke winkel, het personeel is ter zake kundig en geven een duidelijk advies. Ik heb de kookplaat zelf gemonteerd, hiervoor kreeg ik nog wat tips mee. Prima verlopen.

Ton 21-07-2020

Ik heb al eerdere ervaringen met keukenloods gehad en dat beviel mij heel goed. Dus vandaar dat ik weer een koop heb gedaan bij Keukenloods en wederom geweldige service en een goede koop.

Joop 21-07-2020

Goede en snelle service en levering, als niet voorradig dan wordt een alternatief aangeboden, altijd in een hogere prijs klasse.

J.M. R 21-07-2020

Grote keuze, deskundige behandeling dit verkoper, snelle levering, prima after sale

Jacob 21-07-2020

Ik ben blij over het contact en duidelijkheid van de shop, via WhatsApp ben ik heel goed geholpen door een medewerker, ik ben zelfs gematst met een korting. Shop is heel duidelijk en overzichtelijk, het werd netjes bezorgd en mijn oude apparatuur is netjes meegenomen .al met al top service in alle opzichten.

Brambo 20-07-2020

Om kort te gaan, prima prijs en snelle levering. Er werd van te voren nog even contact op genomen om vast te stellen of het inbouwen eventueel nog problemen zou kunnen opleveren. Geen dozenschuiver dus.

A.Jakobs 20-07-2020

De internet winkel is heel duidelijk en de service van de medewerkers is zeer goed.
Tevens hebben de medewerkers verstand van zaken van het product waar je naar op zoek bent.
Prijs is zeer aantrekkelijk,en zeker goedkoper als de meeste winkels.
Levering is snel,en eventueel zelf afhalen uit het magazijn is geen probleem
Product is echt het product wat je gekozen hebt,met omruilgarantie binnen 14 dagen.

Ton Kools 20-07-2020

Goede prijs en snelle gratis levering. Goed advies wat in mijn geval het beste apparaat is

Gert 20-07-2020

Gebeld en zeer duidelijke antwoorden gekregen besteld en volgende dag hadden wij Betsie in huis (betsie naam Vaatwasser)

RLM 20-07-2020

Uitstekend assortiment en prima service. Klantenservice goed bereikbaar en adequaat met antwoord op vragen.

jp de haan 19-07-2020

alles klopt wat ze zeggen en montage team is deskundig en in deze gekke tijd binnen 3 weken geleverd
ben heel tevreden met mijn inbouw apparaten

dk 18-07-2020

Aantrekkelijke prijzen. Goed contact per telefoon. Inbouwkoelkast op korte termijn geïnstalleerd. Prettige installateurs.

simone de Regt 18-07-2020

Goed advies. Directe levering. Kwam om het zelf af te halen, ruim 15 minuten voor opening. Werd toch geholpen.

cvs 17-07-2020

Contact grotendeels over ap gegaan. Conversatie doir mij begonnen over bepaald product.
Vriendelijk en netjes verlopen. Beloftes nagekomen en levering netjes en op tijd.
Kort daarvoir ook al 2 apparaten gekocht via de winkel in tilburg. Ook daar vriendelijk en top geholpen!👍