Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ingrid 28-10-2020

Onze koelkast was overleden, en die kun je eigenlijk niet missen! Bij Keukenloods vroeg in de morgen een nieuwe besteld, en om 11 uur, dezelfde dag, werd hij al geleverd. Top! Kost €9.95 maar dat had ik er graag voor over.

Anita 28-10-2020

goede levering en goed aan de telefoon te woord gestaan. ook goed op de hoogte gehouden wanneer mijn product geleverd werd

Catharina. 28-10-2020

Alles in orde. Snelle levering van de vaatwasser. Wat fijn was, want niet meer gewend met de hand af te wassen. Het oude model vaatwasser was niet meer te bestellen. We kregen het nieuwste model, echt véél duurder, maar hoefden niet bij te betalen. Kregen deze voor de oude prijs, wat een service.
Aardige bezorgers, keurig op tijd en ze werkten netjes. Al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. De machine werd vast aangezet ter controle. Tot nu toe niets dan goeds over de Keukenloods. Over bestellen en bezorgen alle lof. Heb (gelukkig) nog geen er varing over service mocht er iets met de machine zijn. Neem aan dat dat ook ter tevredenheid wordt afgehandeld.

Evert Wesseling 28-10-2020

Voldoende aanbod voor een redelijke prijs, Kundige hulp bij het uitzoeken .

Gini 28-10-2020

Goede service en goede producten. Dat hadden we 12 jaar geleden al ondervonden en werd nu weer bevestigd.

wasdroger zanussie 28-10-2020

levering was uitstekend!!bedrijf is klantvriendelijk!! helpen je waar nodig!!

Maud 28-10-2020

Zeer vriendelijke, behulpzame en vakkundige medewerkers aan de telefoon. Ook de afhandeling mbt de levering is meer dan prima!

Lammerink 28-10-2020

Afspraak keurig nagekomen. Levering volgens afspraak en goed verpakt. Inmiddels zelf geïnstalleerd.
Nogmaals dank

J. Werk 28-10-2020

Supersnelle levering van een nieuwe vaatwasser, nergens (snel) leverbaar en hier 3 weken eerder dan gedacht in huis. En de Miele vaatwasser beter dan verwacht.

Ik ben blij dat de bij eerder bij Coolblue bestelde vaatwasser beschadigd bij ons afgeleverd werd. Nu een groter en duurder type voor 200 euro minder... Echt top!

Pim 28-10-2020

Telefonisch overeen gekomen voor een Nette prijs/kwaliteit. Daarnaast was het op tijd geleverd en voldoet het aan de verwachtingen.

van de Water 28-10-2020

Netjes geholpen, goede corona regels. De medewerker dacht goed mee met ons. Hij gaf goede tips en ideeen waardoor we makkelijker een keuze konden maken,die we anders niet bedacht hadden..

Peter 28-10-2020

Ik koop al vele jaren bij Keukenloods. De prijzen en de service zijn uitstekend. Aan de telefoon wordt met je meegedacht en beste prijs voor klasse producten aangeboden. De bezorging is altijd keurig. Dit is de reden dat ik bij Keukenloods blijf kopen. Zou jij ook moeten doen 😉.

C.H. Nolet 28-10-2020

De verkoper aan de Stadionweg heeft de nodige moeite gedaan om de juiste keuze van de vlakscherm afzuigkap te maken ter vervanging van de oude, die niet meer leverbaar was. Ik heb daardoor het keukenkastje niet hoeven aan te passen. Ook de begeleiding en de levering verliepen vlekkeloos.

H.J.Schouten 28-10-2020

Verkoop was ok. Plaatser was niet wat wij gewend waren van de Keukenloods. Pffffff. Kwam al binnen met “oh daar ben ik niet blij mee”
Hij moest dus een droger op de was machine plaatsen. Dat kon hij weten want een koppelstuk had hij bij zich. Toen wasmachine stond stonden de pootjes voor de helft op het plateau ? We hebben toen zelf alles goed gezet waarbij de plaatser met zijn handen op zijn rug stond toe te kijken. En dat voor € 99,- plaatsingskosten.
Officiele reactie van Keukenloods 29-10-2020

Beste H.J.,

Dat is vervelend om te lezen, en dat is absoluut niet de bedoeling. We gaan hier graag naar kijken zodat het niet opnieuw gebeurt. Wil je je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Gerda 28-10-2020

Koelkast is precies wat ik wilde
Koelkast werd mét reden wel wat later geleverd maar kontakt hier over was goed.

Louwrier 28-10-2020

Na nogal wat online gezoek kwam Keukenloods als beste uit de selectie door de combinatie van prijs en beschikbaarheid van de gewenste koelkast. De online bestelling ging gemakkelijk, bevestigingen per mail accuraat en snel. Telefonisch bereikbaarheid was op orde en klantvriendelijk. Belangrijk minpunt was wel de lange wachtduur voordat de koelkast uiteindelijk werd gebracht en geïnstalleerd. Tussen bestelling en uiteindelijke plaatsing zat ruim een maand.

Henk 28-10-2020

Prima website van keukenloods. Er is meer dan genoeg keuze en dat met een mooie prijs.
Keurig op de hoogte gehouden van de levering en deze kwam dan ook in de aangegeven tijds bracket.

Bob Koebergen 28-10-2020

Ik heb via keukenloods 5 keuken apparaten aangeschaft. Waarvan 4 siemens producten. Bij het bestellen leek alles op voorraad en of leverbaar. Ik heb sinds de bestelling meerdere keren moeten bellen omdat de bestelde apparaten niet meer leverbaar waren en er vanwege corona lever problemen zijn bij Siemens. Goed prima. Door de gebrekkige communicatie en emails sturen die tekstueel meer vragen oproepen dan antwoorden blijf je afwachten en onzeker wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Ook bij uitstel van levering moet ik daar zelf achteraan bellen om er achter te komen dat het niet geleverd kan worden. De reacties zijn altijd hetzelfde” u krijgt een email zodra de apparaten binnen zijn” maar wat wordt gezegd aan de telefoon en wat in de email berichten staat zijn verschillende dingen. Nu 7/8 weken verder is mijn bestelling nog steeds niet volledig geleverd. Dus ga ik zelf maar weer bellen wanneer het komt. Gezien het uitgegeven bedrag 5500 euro, verwacht ik wel een klein beetje service of duidelijkheid. Het vergt ook vertrouwen om zo’n bedrag te betalen en dan meerdere weken moeten wachten op jouw producten.

De bier vaatjes zijn wel een lekkere toevoeging aan de bestelling. Dus snelle levering nee, service is redelijk tot nu toe. Wat er is geleverd is netjes en onbeschadigd geleverd. Maar zelf initiatief nemen om de status van je bestelling te weten is niet meer van deze tijd.
Officiele reactie van Keukenloods 29-10-2020

Beste Bob,

Mijn excuses voor de nalatige communicatie. We willen de producten uiteraard zo snel mogelijk leveren, maar daarvan moeten we je wel op de hoogte houden. Ik ga navragen bij mijn collega's waarom dit niet is gebeurd.

Goed om te horen dat je blij bent met het biervaatje. Hopelijk bevallen de andere producten ook, wanneer ze binnen zijn!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Ludo Waenink 28-10-2020

Vriendelijke bediening, het juiste advies en een snelle service. Een aanrader!

Pieters 28-10-2020

Geweldig service, verwerken van mijn order ging snel. Alles was duidelijk op de site.

Jos Hendriks 28-10-2020

Inmiddels mijn vierde aankoop in 1 jaar. Daar spreekt toch wel een stuk vertrouwen in. De laatste keer bij het afleveren van het koffie apparaat een keurige en beschaafde monteur. Zeker niet onbelangrijk.

Brigitte Abbel 28-10-2020

Er werd erg snel geschakeld waardoor een snelle levering gerealiseerd kon worden. Top.

Anoniem 28-10-2020

De site is overzichtelijk en duidelijk. Voor de keukenloods gekozen vanwege de snelle levertijd. Dit duurde uiteindelijk iets langer dan verwacht, helaas.
Wel werd er meegedacht in het gekochte systeem, dat is een goede service.

Cindy 28-10-2020

Duidelijk te vinden goede maten .
Past perfect op de plaats van onze oude kap. Echter beschrijving was wat onduidelijk.
Maar zijn te vreden.

WNijveld 28-10-2020

Goede ervaring met deze winkel,aardig pesoneel doen echt hun best om het onderdeel wat ik nodig had te vinden.
ook in het verleden goede ervaring gehad met garantie zaken.