Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2264 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Kleine muis 21-05-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

De winkel in Gaanderen is prima bereikbaar. Werd prima geholpen en de levering was binnen 24 uur zonder problemen op de juiste tijd. Zelfs geholpen met de oven naar binnen brengen op palletwagen. Wardeer ik zeer.

Assortiment
Op de site is eingelijk alles te vinden. Ik wist wat ik wou omdat kennissen het product al hadden.Jullie zijn de goedkoopste en goede kwaliteit prijs verhouding.

Aanbeveling
De winkel is niet bijzonder mooi maar er is keuze genoeg. wat er niet is kunnen ze op de site laten zien.

Extra toelichting
De winkel is makkelijk te vinden. Hele kleine aanbetaling was al accoord.Levering binnen 24 uur mits op voorraad.Werd prima te woord gestaan. Dik tevreden.Kan er niets anders van maken.

Woodrow 21-05-2014 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima, bijzonder overzichtelijke website.
Ook een showroom bezocht, waar duidelijk met ons meegedacht werd.

Simpelweg professioneel.
Alles klopt.

Assortiment
Naar mijn mening heeft men vrijwel alles dan zowel alles.
Uitgebreid assortiment van goedkoop naar duur.

Aanbeveling
Kan geen reden bedenken om het niet te doen.

Extra toelichting
Kende de Keukenloods van een jaar of 5 geleden, toen onze afwasmachine in ons te koopstaande juis het begaf. We zochten toen een goedkoop en snel alternatief. De prijs van de Keukenloods was prima, dus daar gekocht. (De koopster heeft de hele keuken er uitgegooid, maar dat is weer een ander verhaal). Nu zochten we kwaliteitsapparatuur voor een volledig nieuwe keuken & weer was Keukenloods bijzonder concurrerend. Gezien de goede service de eerste keer, hier weer gekocht. Zoals U ziet, naar volle tevredenheid.

Gadella 21-05-2014 Via de website gekocht

Alle producten voorradig, goed advies ook in de avond

Goed bereikbaar, 's avonds en in het weekend, vriendelijk. Ook flexibel in moment van aanleveren

Assortiment
Alle prodcuten waren aanwezig en meteen leverbaar.

Aanbeveling
Hele goede ervaring gehad. Scherpe prijs, goede service, flexibel in aflevering.

av damme 21-05-2014 Via de website gekocht

Na tel kontakt over tuigd en levering correct uitgevoerd

Assortiment
Alles wat ik evt op witgoed nodig heb is voorradig of snel leverbaar

Aanbeveling
Heb al gedaan bij familie en vrienden

Rolf Hut 21-05-2014 Via de website gekocht

online bestellen en betalen, goede vergelijk mogelijkheden.

online en telefonisch zeer goede service. Echter: toegezegd (telefonisch) dat apparatuur 1 hoog afgeleverd zou worden, wat door transporteur werd geweigerd op basis van kleine letters.

Extra toelichting
Fijn dat achter een webshop toch mensen zitten die de telefoon opnemen.

Officiele reactie van Keukenloods 21-05-2014

Beste Rolf Hut,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak bij de bezorging. Uiteraard willen wij gemaakte afspraken nakomen. Kunt u ons uw klantnummer doorgeven op info@keukenloods.nl, dan kijken wij dit even voor u na.

Keukenloods.nl

otw188 21-05-2014

Snel en goed geprijsd

Levering binnen 24 uur!

Assortiment
Grote service van uitstekende merken

Aanbeveling
Goede wijn behoeft geen krans!

Snel gemakkelijk , goed bereikbare en overzichtelijke site. Aanbevelingswaardig

Kiekisier 21-05-2014

Bezorging stond, door onbekende reden, een dag te laat gepland, ondanks dat er 24 uurs levering bij stond. D.m.v. één telefoontje direct geregeld, volgende dag op het gemelde tijdstip bezorgd.

Extra toelichting
Keurige overzichtelijke website. Eenvoudig zoeken naar specifieke producten, een zeer uitgebreid assortiment en snelle levering tot in de keuken. Oude apparaat wordt keurig meegenomen.

Erik van der Kieft 21-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen en betalen ging prima, weinig op aan te merken.

Enige wat wat lastiger was, was om op een eenvoudige manier diverse koelkasten te kunnen vergelijken. De optie is er en dat is goed, maar niet alle specificaties zijn in losse opties verdeeld, waardoor je toch zelf een lap tekst moet analyseren om te vergelijken. Klein puntje hoor, vandaar een 8.

Ik geef niet snel een 10, maar ik heb werkelijk niets aan te merken. Zondagavond besteld, maandag einde middag geleverd. Tijdsindicatie was netjes. Levering was netjes en correct. Oude koelkast ook netjes meegenomen. Top!

Assortiment
Assortiment kan ik niet echt goed beoordelen. Ik had een koelkast nodig en daar waren er genoeg van om uit te kiezen. Daarom een 8.

Aanbeveling
Tja, zie hierboven. Website is prima, levering was supergoed en niet onbelangrijk, de prijs was ook prima.

Extra toelichting
Zie hierboven. Maar in het kort, goede website, goede prijzen, goede service en goede levering.

koelvries 21-05-2014

de vergelijk mogelijkheid waarin 4 items gezet kunnen worden is erg verhelderend

Aanbeveling
altijd, nu al een aantal malen aanbevolen in eigen kring

Extra toelichting
tot nu toe onbekend, maar erg tevreden over het totaal. volgende item gaat ook zeker weer via de keukenloods

N. Boudewijn 21-05-2014 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Mijn side by side koelkast bleek niet naar boven te kunnen en jullie waren zo ontzettend vriendelijk die om te ruilen voor twee vrijstaande koelkasten! Zonder extra kosten, echt TOP!

Inmiddels gebeurd:-)

FH1 20-05-2014

Eenvoudig en overzichtelijk. Helder prijsbeeld

Correcte levering. Binnen afzienbare tijd hadden we reactie op onze vraag per mail

Veel keus

Extra toelichting
Via een relatie in de keukenbranche geattendeerd op keukendoek.nl. Verwachtingen meer dan waargemaakt

ceto 20-05-2014 In de winkel gekocht
nederweert

Vergissing in leverdatum werd zeer naar tevredenheid opgelost. Keurige afhandeling.

Assortiment
Prijs is concurrerend met andere aanbieders. Voldoende assortiment.

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit in combinatie met servicegerichtheid.

DRTEI 20-05-2014

Makkelijk zoeken en vergelijken van apparatuur. Levetijd duidelijk aangegeven

Door keukenloods gewezen op een nieuwere en betere uitvoering, tegen een actieprijs. Prima mailcontact, snelle levering, correcte afhandeling bij vragen. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Assortiment
Voldoende keus voor de gevraagde apparaten in div. prijsklassen

Aanbeveling
Alles is correct afgehandeld tot en met de retourname van de oude apparatuur. Prijzen zeer gunstig.

Extra toelichting
Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop onze order is afgehandeld! Apparatuur is prima en snel geleverd.

Goof van der Peijl 20-05-2014 In de winkel gekocht
Almere

Op internet goed kunnen uitzoeken wat ik wilde kopen.

In de winkel goed geholpen en uitleg gegeven. Ook over aansluiten goede uitleg gehad. Fijn dat men met een bedrijf contact heeft die die werkzaamheden kan uitvoeren.

Assortiment
Voor ons ruim voldoende. Mooie winkel.

Extra toelichting
Fijne winkel. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt.

gjdejong 20-05-2014 Via de website gekocht

lekker rustig thuis apparatuur kijken vergelijken en kopen

top service als het product niet leverbaar is dan wordt je gebeld voor een andere optie.

Assortiment
genoeg keuze in verschillende prijsklasses.

Aanbeveling
Prima service en goede klantgerichtheid.

Veronique23 20-05-2014

volgende dag in huis

vriendelijke chauffeur, na controle bleek het art. niet het bestelde art. ik kreeg een duurdere art.

Assortiment
we kregen een duurdere werkt prima

goede service , vriendelijke mensen

naam1301 20-05-2014

Aanbeveling
gunstige prijzen en geode afspraken

Wilma2014 20-05-2014

Gemakkelijk te vinden op internet, site is heel overzichtelijk

Zeer snelle service, ontving direct een mail dat artikel niet voorradig was maar al wel besteld, 3 dagen later al geleverd!

Assortiment
Mij ging het om een oven van 90 cm en ook hierin was de keus ruim in vergelijking met andere aanbieders

Aanbeveling
Zoals uit vorenstaande blijkt ben ik zeer tevreden en om die reden zou ik de winkel zeker aanbevelen

Extra toelichting
Telefonisch nog even mijn bestelling gecheckt en ook de verkoper was vriendelijk en behulpzaam.

Vicky slangen 20-05-2014 Via de website gekocht

Snel geleverd,mooi op tijd,prima

Gewoon heel goed en correct

Assortiment
Prima vervanging voor mijn oude siemens combioven,heb er al veel plezier van

Aanbeveling
Prijzen veel goedkoper als in keukenwinkels,de moeite om op internet te shoppen meer dan waard

Extra toelichting
Gewoon een zeer tevreden en gelukkige klant,indien nodig bestel ik weer bij jullie

M Vstr 20-05-2014

De mogelijkheid om verschillende producten met elkaar te kunnen vergelijken is super handig. Verder de grote van het assortiment is geweldig!! En echt de goedkoopste!

Snelle reactie, super bezorging en de onderhandeling mogelijkheid op een prettig manier via de mail is echt hartstikke prettig!

Ontzettend veel keus!

Aanbeveling
Aan iedereen aan te bevelen!! Bij mij was het ook na een aanbeveling.

Van de Schraaf 20-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Snel en goed.

Goed.

Goede ervaringen.

kippensoep 20-05-2014

Extra toelichting
goed en prettig geholpen door verschillende medewerkers. Duidelijk en informatie.

jeroen c73 20-05-2014

Duidelijke en overzichtelijk site

Via de telefoon geweldig geholpen. Er werd alle tijd genomen om ons te helpen om voor ons de juiste apparaten uit te zoeken. De aflevering was ook op tijd en de man die de apparaten afleverde was zeer net en vriendelijk.

Assortiment
Zeer ruime keuze. Misschien wel te ruim.

Aanbeveling
Ik heb zelfs de site al bij vrienden aanbevolen

Extra toelichting
Zeer prettig geholpen en alles volgens afspraak afgeleverd.

4Ronald 19-05-2014

Bestelling was goed te plaatsen

Sterk wisselend: in eerste instantie was de bestelling niet doorgezet; was niet te vinden; gevolg te late levering van een deel. Eerst zou het kooktoestel komen en een paar dagen later de koelkast; lastig maar acceptabel. Bij het maken van de afleverafspraak werd pas laat duidelijk dat toch eerst de koelkast kwam en daarna pas het kooktoestel. Bij aflevering van de koelkast had de bezorgdienst zoveel haast dat het plastic niet eens werd verwijderd en meegenomen. Aflevering en plaatsing van het kooktoestel verliep volgens afspraak en correct.

Aanbeveling
Wel met de aantekening om scherp op te letten dat de offerte goed omgezet wordt naar een bestelling etc

Officiele reactie van Keukenloods 21-05-2014

Beste Ronald,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat niet alles naar wens verlopen is. Kunt u uw klantnummer mailen naar info@keukenloods.nl, dan kunnen wij voor u uitzoeken wat er misgegaan is.

W. Wekker
Keukenloods

Floris1973 19-05-2014

De site is overzichtelijk en de producten goed te vergelijken.

De telefoon werd snel opgenomen, en ik werd zakelijk en vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Grote varieteit in keuze, in kwaliteit en in prijs.

Aanbeveling
Overzichtelijke website, geen onnodige verkooppraatjes, ze doen wat ze zeggen.

Zie boven.

Rinsma 19-05-2014 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel alle apparatuur kiezen voor de nieuwe keuken. Super makkelijk

Aantal keren mail contact gehad en zijn super goed geadviseerd.

Assortiment
Er is voldoende keuze in allerlei prijsklassen.

Aanbeveling
Wij zijn zeer positief over de aangekochte producten en ook de levering ging super, erg zorgvuldig.

Extra toelichting
Wij hebben alleen maar een positieve indruk van de keukenloods, prima service, een ook de levering ging super goed met een chauffeur die alles met beleid naar binnen heeft gebracht, compliment daarvoor.

FritsJ60 19-05-2014

Selecteer het produkt en het wordt snel voor de enorm lage prijs gratis en automatisch thuis bezorgd.

Indien een produkt niet voorradig is wordt een duurder produkt voor dezelfde prijs aangeboden.

Assortiment
Enorm breedt assortiment, met zeer korte levertijden.

Aanbeveling
Accurate levering en service met meerdere winkels verspreid over Nederland.

Extra toelichting
Snelle en accurate levering te lage prijs, gratis thuis bezorgd met winkels verspreid over Nederland.

kelly quaytaal 19-05-2014 Via de website gekocht

Petra Boon 19-05-2014 Via de website gekocht

De combimagnetron werkt perfect. Ik ben er erg blij mee maar ook de rest van ons gezin hoor! Mama maakt eindelijk weer lekkere dingen.

De service was prima. Mijn oude magnetron meegenomen. En de afspraak werd keurig nagekomen. Zelfs nadat het apparaat twee dagen later in de aanbieding kwam werd na één telefoontje het bedrag van wel 100 euro na twee dagen al terug betaald. Super!!

Assortiment
Genoeg om uit te kiezen!

Aanbeveling
In hoge mate. Zulke service vind je niet vaak meer.

Extra toelichting
Ik ben dus erg tevreden met de combi/magnetron. Hij werkt uitstekend en ik heb weer zin om te bakken en koken! Helemaal blij dus.

Marc789 19-05-2014

hb gorgulu 19-05-2014 In de winkel gekocht
gaanderen

Henk Oldebruyne 19-05-2014 Via de website gekocht

via website, klik, klaar

prima afgeleverd en zonder schade.

prima winkel!

Joep1980 19-05-2014

Eenvoudig bestellingen plaatsen, telefonsich of per website. Erg makkelijk!1

Heel goed! Mochten een reeds geleverde spoelbak meteen omwisselen voor een ander. Goed geholpen via telefoon.

Jullie hebben alles!

Aanbeveling
Hebben veel apparatuur besteld en vrienden van ons ook. Zijn ook allemaal tevreden!

Extra toelichting
Zijn zeer tevreden met keukenloods. In mijn werk als architect stuur ik dan ook graag mijn opdrachtgevers door naar keukenloods.

Hanneke333 17-05-2014

alles heel duidelijk!!!!!

Helemaal geweldig!!!
Bestellen we een vaatwasser, krijgen we de opvolger geleverd voor de dezelfde prijs, die eigenlijk duurder is.

gevonden wat we zochten

goede service, snelle service,
en op vragen snel antwoorden.

allen maar tevredenheid!!!

Inegeni 17-05-2014 Via de website gekocht

Zonder problemen op kunnen halen.

Duidelijke omschrijving

Alles verkrijgbaar

Zeer zeker

Christiaan345 17-05-2014

Kapoentje18 17-05-2014

T. Schoonderbeek 16-05-2014

goede website met juiste productinformatie en uitleg. Daarnaast ook klantvragen en antwoorden bij de bekeken producten. Dit is zeer handig!

thuisbezorgd en een SMS/telefonisch contact met de chauffeur. Werkt top.

Assortiment
Veel keuze. Je hoeft niet verder te shoppen!

Aanbeveling
Service, kwaliteit en gemak zijn allemaal dik in orde.

Extra toelichting
Overal uitstekende online winkel waarin het makkelijk zoeken is en beoordelingen en vragen bij de producten direct te zien zijn. Service bij afleveren uitstekend!

E Vonk 16-05-2014 Via de website gekocht

Ik vind makkelijk uitzoeken op u site alleen de informatie gekoppeld aan het product mag wat mij betreft iets uitgebreider

Er is totaal niets verkeerd gegaan met de geplaatste bestelling. keurig afgeleverd en op de afgesproken dan. gewoon geweldig

Assortiment
Het assortiment is voor mij ruim voldoende. veel keus uit de diverse apparaten type merken en prijzen

Aanbeveling
Ik zou de keukenloods aanbevelen omdat alles geweldig is verlopen van bestelling tot aflevering.

Extra toelichting
Nogmaals ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn bestelling door de keukenloods. alles van bestelling tot en met de aflevering is perfect gegaan, mijn dank hiervoor

kees3514 16-05-2014

Gemakkelijk online vergelijken en bestellen omdat de webite heel veel gedetailleerde info over producten biedt. Bovendien weet je dat je nergens goedkoper terecht kunt.

De bestelling- en bezorging procedure is snel en vlekkeloos afgehandeld. Iedere stap werd vergezeld van een e-mail en/of sms. Omdat mijn keuken pas eind juni wordt geplaatst en daarna het apparaat pas in gebruik wordt genomen kan ik nu nog geen oordeel vellen over het nakomen van eventuele garantie verplichtingen.

Assortiment
Nergens een breder assortiment aangetroffen.

Aanbeveling
Ik heb over het assortiment, de service en de prijs niets te klagen. Het brede assortiment en de gedetailleerde informatie over de te leveren producten op de Keukenloods website maakt dat deze site de beste plek om keukenapparatuur met elkaar te verhgelijken. Ze bieden daar ook nog een handige tool voor.

Extra toelichting
Ik heb over het assortiment, de service en de prijs niets te klagen. Het brede assortiment en de gedetailleerde informatie over de te leveren producten op de Keukenloods website maakt deze site tot de beste plek om keukenapparatuur met elkaar te vergelijken. Ze bieden daar een handige tool voor. En ook nog eens hele goede prijzen. Ik bezocht vele website om op keukenapparatuur te oriënteren, bij Keukenloods kreeg ik de beste info en de beste prijs.

Econ 15-05-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

makkelijk bereikbaar en goede kennis

makkelijk bereikbaar en goede kennis

alles bijna te koop

Ik zou het aanbevelen

ron.s 15-05-2014

goed berijkbaar

snelle levering en zeer netjes ingebouwd door het inbouw team

Assortiment
ruime keuze in elke prijs klasse

Aanbeveling
juiste prijs kwaliteit verhouding en goeden service.

keesaha12345 15-05-2014

goede website, heldere informatie

duidelijk in afspraken. vlot.

Assortiment
mij lijkt het voldoende aanbod

Aanbeveling
lijkt me een prima optie voor iedereen die iets nodig heeft die weet wat ie wil.

Taekemar 15-05-2014

Extra toelichting
Overzichtelijke website en correcte ondersteuning wanneer nodig. Mijn bestelling is conform afspraak netjes afgeleverd. In de toekomst zal ik hier wederom bestellingen plaatsen.

Huub Meijer 15-05-2014

Het was heel gemakkelijk om het apparaat wat ik zocht te vinden en te bestellen.De bestel procedure is duidelijk wen werkt perfect.

Het bellen met de medewerker kost wat moeite voordat de telefoon opgenomen werd. De communicatie verliep echter soepel en duidelijk en het product werd perfect op tijd geleverd.

Assortiment
Het assortiment zou iets uitgebreider kunnen zijn maar dat telt eigenlijk alleen als je naar iets specifieks op zoek bent.De prijzen van de artikelen zijn vaak marktconform of zelfs lager dan de gemiddelde aanbieder. Daar komt dan wel weer bij dat de verzendkosten apart worden berekend.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al verschillende keren aanbevolen aan kennissen omdat ik zeer zeker tevreden ben over service en leverbetrouwbaarheid

Extra toelichting
Ik heb afgelopen jaar 2 keer een aanschaf gedaan bij keukenloods en tot nu toe is de afhandeling nagenoeg tot volle tevredenheid.Enige minpuntje tot nu toe is dat ik met mijn vorige aanschaf een klein probleem heb. Toen ik hierover belde werd ik doorverwezen naar de fabrikant ipv dat keukenloods dit probleem voor mij afhandeld.

henny42 15-05-2014

Winkel goed bereikbaar. Goed parkeren. Goed geholpen.

Is eigenlijk nog niet van toepassing. Service in de winkel was prima.
Koffie gehad.

Assortiment
Kwamen voor een inbouwkoelkast. Weinig in de showroom. Verkoper heeft vervolgens goed voorgelicht. Wij hadden ons ook al behoorlijk voorbereid.

Aanbeveling
Gemiddeld ruim gesorteerd. Goede verkopers. behulpzaam. Concurrerende prijzen. Levering en inbouw goed geregeld.

T.Willemse 15-05-2014 Via de website gekocht

Had een 10 kunnen zijn,maar op koningsdag heb ik eerst gebeld.
Een bandje gaf steeds aan "alle medewerkers zijn in gesprek "
Naar Gaanderen gefietst,8 km.
daar aangekomen was de winkel gesloten.
Jammer.

Komen gemaakte afspraken altijd na.

Assortiment
Indien niet voorradig, denkt men mee om snel te kunnen leveren.

Aanbeveling
De kwaliteit prijsverhouding is een van de beste in Nederland.

Extra toelichting
Algemeen is dit een zaak waar je deskundige voorlichting krijgt. Mede hierdoor heb ik al diverse mensen naar hen toegestuurd.

Cor 789 15-05-2014

Het kan toch niet makkelijke dan thuis achter je laptop een bestelling doen bij een goed bedrijf met een overzichtelijke site, prima voor elkaar keukenloods!!!

Naar dat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik meteen een bevestiging van de order,de zelfde dag een mail dat de order is goed gekeurd, en daarna nog een mail dat de order is verstuurt naar het magazijn en dat de levering binnen 24 uur geleverd wordt.( en is ook geleverd binnen 24 uur perfect !!!)

Assortiment
Ruim voldoende aan apparatuur, ook het aantal verschillende merken is ruimschoots voldoenden. Je kunt zelfs kijken bij de winkels van keukenloods.

Aanbeveling
Ik zou aan iedereen keukenloods aanbevelen vanwege het gemak,zeer goede service, en een snelle levering binnen 24 uur die zij ook kunnen waarmaken.
Prima bedrijf keukenloods ga zo door!!

Extra toelichting
Ik heb al meerde malen besteld bij keukenloods en ben altijd zeer tevreden over de afhandeling van de bestellingen. Prima werk keukenloods ik ben zeer tevreden over jullie service en betrouwbaarheid van het bedrijf.

MennoMSC 15-05-2014

Extra toelichting
Web shop is perfect, betalingsmogelijkheid is ook prima! Levering is in overleg, wat natuurlijk veel gemak bied. Ruim assortiment, & A-merken voor bodemprijzen. De keuken is nu helemaal voorzien van apparatuur van Boretti, en houden zelfs nog budget over!

Reick73 15-05-2014

's-ochtends even bellen met Paula die me fantastische te woord heeft gestaan en heeft geholpen.

nog dezelfde dag de levering van onze vaatwasser. simpelweg geweldig!!

Assortiment
Ruime keuze en mooie link naar eventuele alternatieven.

Aanbeveling
Ik zou hier zeker even gaan kijken.

Extra toelichting
keukenloods.nl loodst je eenvoudig door je bestelling heen en geeft je een op maat/passend advies. Helemaal TOP!!