Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20288 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3360 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerritlu1958 04-04-2013

De vaatwasser was er al in een paar uur erg snel.zo snel had ik het niet verwacht.Ook de transporteur was vriendelijk en corrrect

guillaume1955 03-04-2013

voldoet aan alle verwachtingen levering volgens afspraak
betaling via internet zou wat eenvoudiger kunnen

J.Leunissen 03-04-2013

Ik ben zeer tevreden over de service van Keukenloods die
ze verleende toen er problemen waren met de combi magnetron.

Kees van Lier 03-04-2013

zeer prettige en professionele afhandeling. Aanvankelijk had ik bestelling geannuleerd omdat mijn kapotte vaatwasser hersteld leek, annuleren verliep ook professioneel en plezierig. Toen mijn oude vaatwaser toch definitief stuk ging, plaatste ik graag weer bij keukenloods de bestelling. Ik kreeg een gratis update naar een modernere versie dan degene die ik had aangevinkt. Grote Pluim!

Update:
website heeft goede functie, je kunt bv ook alleen typenummer intoetsen. Telefonische hulpdienst werkt zonder doorschakelen, met je klantnummer kunnen ze je persoonlijk helpen. De bestelling wordt via sms tot op 2 uur nauwkeurig meer dan een dag tevoren gemaild. Dit scheelt hele dag wachten op een levering. Betalingsmogelijkheden zijn niet per se vooraf, maar ook pinnen of cash bij aflevering.

SAM 2.0 03-04-2013

Ik wilde een inductiekookplaat bestellen en volgde diverse sites al even. Op het moment dat ik bij de keukeloods wilde bestellen zag ik dat deze 5 euro duurder was. Dit heb ik bij jullie op de site gemeld omdat jullie hierom vragen. 2 uur later werd ik al gebeld en kreeg ik een aanbod van een duurdere inductie voor het zelfde geld! Jullie doen dus iets met meldingen, supersnel en een prachtige beloning. Echt geweldig!!!

AgnesEls 03-04-2013

Prima service. Bestelling is goed te volgen via de orderstatus.

Bij tussentijds bezoek aan de web-site bleek het product in prijs te zijn verlaagd met gratis aflevering. Het prijsverschil werd meteen aangepast.

Bij aflevering werd netjes het oude apparaat meegenomen.

Jumper1977 03-04-2013

Alles is gegaan zoals afgesproken. Nette levering, goede chauffeur.Ook is de website zeer duidelijk.

pupi1939 03-04-2013

Een perfecte aflevering conform de afspraak. Prima zoals dit door U bedrijf wordt waargemaakt. Ik kende u bedrijf niet ben er door vriend opmerkzaam opgemaakt en heb daar helemaal geen spijt van een tegendeel ben zeer tevreden.

Hhem1958 03-04-2013

Geweldige service aan de telefoon, en alle afspraken over bezorging etc zijn keurig na gekomen echt mijn complimenten. Zelfs in de winkel krijg ik geen betere service. BEDANKT NOGMAALS.

nicolette aernouts 03-04-2013

zoals je zou verwachten, lekker praktisch zo'n digitale aankoop, zal zeker jullie raadplegen bij een mogelijke volgende aankoop.weinig tijd en zo gefixed

Frans37 02-04-2013

Dit is de tweede keer dat we bij de keukenloods bestellen. Ook deze keer zijn we weer heel tevreden over de gang van zaken. Supersnelle levering!!

Tessels Onderdak 02-04-2013

Bestelling kon niet worden geleverd op Texel. Vandaar dat we de kookplaat op hebben gehaald. Zeer vriendelijk personeel bij het afhalen!

Karen11 02-04-2013

Een duidelijke site. Met duidelijke omschrijving van het product.
De magnetron werd volgens afspraak snel geleverd.

Jan van Duuren 02-04-2013

Onze afwasautomaat was stuk en wilde zo snel mogelijk een nieuwe.
Via kieskeurig gekeken welke als beste uit de test kwam.
Dit was oa de Ariston.
Via deze site kwamen we op de keukenloods.
Direct besteld en volgende dag al geleverd.

Prima service.

keukenprins1971 02-04-2013

Breed aanbod op website, goede informatie. Na bestelling goed geïnformeerd over status order. Oven snel beschikbaar. Laten bezorgen en installeren. Gebeurde op tijd en goed.

J. Keiser 02-04-2013

Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag 28/3 om 13.30 uur reeds afgeleverd! Top. Zo zaten we niet al te lang zonder koeler, die het tijdens onze vakantie, na 30 jaar trouwe dienst, had begeven.
Installatie gemakkelijk zoals verwacht en na inrichting even een paar uur gezocht naar de juiste stand/temperatuur voor de artikelen in de koeler.
Hij functioneert tot op heden zonder dat we er iets van merken of horen, dus zeer geluidsarm. Ook weer goed voor een 20 jaar ??

Jawilvi 02-04-2013

Supersnelle en correcte manier van bestellen en leveren!
Zeer duidelijke documentatie op de website.

P. van Tilburg 02-04-2013

Op zoek naar een moterloze afzuigkap. Gevonden bij keukenloods.nl. Mooi product voor een mooie prijs. Site is overzichtelijk. Product is ook netjes geleverd op het aangegeven leveradres. Bij een volgend product voor in de keuken, weer ff op keukenloods.nl kijken.

petra degreef 02-04-2013

wat ik wel jammer vond, is dat ik niet uit de informatie heb kunnen opmaken, dat er geen snoer, danwel een speciale electrische aansluiting nodig is voor het gasfornuis. voor de rest niets dan lof

Hoffieboy 02-04-2013

Bij ontvangst werd het pakketje gecontroleerd door de bezorger.Zo kon er niks mis gaan.
Onze hartelijke dank en we zijn zeer content met de messen zet.

Ercarlies 02-04-2013

Snelle en keurige levering. Het fornuis ziet er precies zo uit als op de site, dus je krijgt wat je ziet.

Vosje111 02-04-2013

Goede snelle service. Op tijd geleverd volgens afspraak.
Duidelijke website, netjes dat er een alternatief geboden werd voor het niet meer voorradige artikel voor dezelfde prijs

rvdboogaard66 02-04-2013

Volgens website volgende dag levering ( 16:50 besteld). Bevestigingsmail verteld dat er een afleveringsafspraak gemaakt moet worden en dat kan tussen 09:00 en 16:00. Geprobeerd keukenloods te bereiken. Via vaste telefoonnummer werd telkens de telefoon erop gegooid! Na dat ik met mijn mobiel bel meteen kontakt en het verlossende antwoord dat de machine gewoon volgens afspraak wordt geleverd. Als het bevestigings mailtje dus de juiste informatie bevat zou het helemaal perfect zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 03-04-2013

Beste R vd Boogaard,

Bedankt voor uw beoordeling.
In eerste instantie wordt u gebeld door onze transporteur om een leverafspraak te maken. Mocht de transporteur u niet kunnen bereiken, krijgt u een bevestigingsmail met het verzoek om ons te bellen. Vorige week hebben we een telefonische storing gehad waardoor wij slecht bereikbaar waren. Ik vermoed dat u ons tijdens de storing heeft proberen te bereiken. Onze excuses voor het ongemak.

Eva105 02-04-2013

Nadat de bestelling geplaatst was kreeg ik direcht de orderbevestiging met telefoonnummer voor een montageafspraak welke perfect op het afgesproken tijdstip en keurig is uitgevoerd!

stef20 02-04-2013

Alles verliep vlot, soepel en het product is vooralsnog prima en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

Koper koelkast 02-04-2013

Ik had de koelkast bij een andere website goedkoper gezien en heb dat via jullie site gemeld. Daar is door jullie prima op gereageerd en is me de koelkast voor een uitstekende prijs aangeboden. Ik ben daarom heel tevreden over jullie service en zal voor een volgende aankoop zeker weer met de keukenloods contact opnemen.

Rudi hensbroek 02-04-2013

Ik had nog wat telefonisch ondersteuning nodig en werd gelijk geholpen, met vakkundige mensen
Ik raad iedereen aan.

carla brehm 02-04-2013

het is netjes zoals aangegeven wordt op internet de afspraken kloppen allemaal niets op aan te merken prima service

Marquerite 02-04-2013

Ben erg tevreden voor mij was het de eerste keer om online iets te bestellen,dus toch een beetje onwennig,van gaat het wel lukken doe ik niet iets verkeerd,maar eerlijk gezegd was het een fluitje van een cent.Gebeld,besteld,geleverd op afspraak,een dag bellen andere dag in huis,geweldig,is voor herhaling vatbaar.

JCvanMunsteren 02-04-2013

Website ziet er overzichtelijk uit.
Levering keurig en punctueel. Super.
Alles is probleemloos digitaal te regelen en de afspraken die er gemaakt worden voor het afleveren zijn goed georganiseerd.

Har 2013 02-04-2013

Het bestellen en vervolgen van het product is geheel volgens verwachting verlopen. Ook de aflevering precies volgens schema gegaan. Chapeau!

w.numan 02-04-2013

behulpzaamheid
geen wachttijden
directheid

Linda Kortenhoef 02-04-2013

Alles prima geregeld en volgens afspraak.
Prettige behandeling aan de telefoon, goed bereikbaar.
Ik kan Keukenloods aan iedereen aanraden!

Petra Mo 02-04-2013

Op het internet aan het zoeken naar een vaatwasser zijn we op de site van Keukenloods.nl beland. Na enig vergelijking bleek dat de prijzen bij deze winkel scherp geprijsd zijn. Daarom hebben wij onze keuze gemaakt voor Keukenloods.nl. Na bestelling kregen we direct een bevestiging van de bestelling in onze mailbox. Even later kregen we de orderbevestiging waarop vermeld stond dat het door ons gekozen apparaat niet meer op voorraad was, maar dat we een gelijkwaardig vervangend exemplaar geleverd zouden krijgen. Het vervangende exemplaar was weliswaar duurder in prijs, maar we kregen deze voor hetzelfde bedrag als waarvoor we het eerste model besteld hebben. Direct afgesproken wanneer het apparaat bezorgd zou worden, binnen 2 dagen, een dag van te voren kregen we een sms waarin stond hoe laat de vaatwasser bezorgd zou worden, met een tijdsspeling van 2 uur. De bezorger was netjes op tijd en heeft de vaatwasser tot in de keuken afgeleverd. De vaatwasser werkt tot volle tevredenheid van ons, en als we de volgende keer weer iets nodig hebben gaan we zeker kijken op de site van www.keukenloods.nl

P de Smit 02-04-2013

zeer goede service en snel geleverd.Ik ben zeer tevreden over de site en er was een grote assortiment.

Rob701 02-04-2013

netjes afgeleverd, gemakkelijk dat je kan pinnen bij de chauffeur, apparaat voldoet aan alle verwachtingen.

arvid van dam 02-04-2013

Goede prijzen. Goede levering. Volgende keer ga ik weer hier bestellen. Oven ben ik ook heel blij mee.

roukens 02-04-2013

goede telefonische afhandeling na vragen ivm bestellen vervolgens sms met bezorgtijd ,deze ook keurig op tijd en naar tevredenheid afgehandeld en de oude koekast meegenomen,al met al een aanrader voor de toekomst

J.Doffer 02-04-2013

Afhandeling via internet goed en snel -aflevering snel en correct-betaling via pin bij de chauffeur ook goed en de comb. Doet het goed en we zijn tevreden

cor en jenny migchielsen 02-04-2013

alles word prima verzorgd wij hebben al eerder bestellingen gedaan en ook prima verwerkt dus van ons krijgen jullie een dikke 10 ook telefonisch contact verloopt heel goed dus al met al een dikke plus

1913 02-04-2013

ik ben al lang klant van keukenloods en het feit dan ik steeds terug kom bij jullie met mijn aankopen is de beste bewijst wat betreft uw kwaliteiten:betrouwbaarheid,service en prijs

M.Vr.GR

GvdF 02-04-2013

Snelle service. Op de voorkeursdag afgeleverd om 7:30!!tot in de keuken. Oude oven mee teruggenomen. Via de website kon gekozen worden voor een alternatief via de optie 'alternatief deal dagen'. Achteraf had ik dezelfde oven nog een € 16,- goedkoper kunnen kopen. Geeft ondanks de al scherpe prijs toch een dubbel gevoel.

Beste GvdF,

Bedankt voor uw beoordeling, wij snappen echter uw dubbele gevoel.

Als u een e-mail stuurt naar info@keukenloods.nl met uw ordernummer en bij welke winkel u de oven goedkoper heeft gezien. Dan storten wij de 16,- euro retour.

GvdF 02-04-2013

Keukenloods heeft n.a.v. dit review contact met mij opgenomen. Deze week wordt € 16,- teruggestort. Het gaat mij niet zozeer om het geld maar van deze service en attentheid kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

A.Bijkerk 02-04-2013

Makkelijk uitgezocht op de website en besteld. Het fijne is, dat we goed op de hoogte gehouden werden van het verloop van de bestelling. Keurig op tijd bezorgd en de kap functioneert naar behoren.

Ine Postma 02-04-2013

Besteld, vrijwel meteen een reactie en 3 dagen later al de levering en montage. Wij zijn zeer tevreden over het verloop.

anbree 02-04-2013

Ongecompliceerd zakendoen dat is wat ik wil.
En supersnelle en correcte aflevering door chauffeur Gert.

PieterAmsterdam 02-04-2013

Prima site, overzichtelijk, duidelijk en een super scherpe prijs. Prima!
(Salesmedewerkers mogen iets actiever overkomen als ze de telefoon opnemen, misschien)

Beste Pieter,

Bedankt voor uw beoordeling en uw opmerking.
Wij nemen uw opmerking mee in onze volgende sales vergadering.

Luuk57 02-04-2013

Er was een telefoonstoring aan jullie adres. Vandaar bereikbaarheid een 6.
Aflevering en plaatsing door het inbouwteam (Paul) zeer goed.

C. Engel 02-04-2013

Opmerkelijk eenvoudig bestelproces. Snelle levering via montuer na afspraak over montage in bestaande keuken.
Vakkundig en uitstekend geinstalleerd. oude koelkast retour.
Deze leverancier en montagedienst is zeker aan te raden.

E. Hutte 02-04-2013

In één woord: perfect!
Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs!
Daarnaast liep de bezorging ook zoals afgesproken.

Mariska12345 02-04-2013

Prima duidelijke website, goede prijzen en de bezorging is goed en snel geregeld. Ik zou Keukenloods aanraden bij vrienden en bekenden. Jammer dat jullie de koelkast die ik op het oog heb niet leveren (hij staat niet op de website), anders had ik die vast ook via jullie besteld.

Beste Mariska,

Bedankt voor uw beoordeling.
U kunt een e-mail sturen naar info@keukenloods.nl met het typenummer van de desbetreffende koelkast, dan ga ik voor u kijken of wij hem u toch kunnen leveren.

Graag hoor ik van u.