Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20288 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3360 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hansepans23 18-04-2013

Uitstekende levering, ook toen ik naderhand belde met een vraag kreeg ik direct antwoord. IK ga zeker nogmaals een bestelling plaatsen bij Keukenloods!!

NagtegaalBV 18-04-2013

Wij hebben een koelkast besteld. De heer aan de telefoon heeft goed meegedacht en een model gekozen naar ons budget en naar de mogelijkheden. Wij kregen er zelf, om de koelkast binnen ons budget om te kunnen bouwen van een deur op deur naar een slede-deur model, 5 scharnieren bij. Hoe veel meer service wil je nog hebben?

Levering was binnen 24 uur. In mijn geval had ik de pech dat ze wat later moesten komen. Daarvoor ben ik overigens op de hoogte gesteld per SMS dat ze een uur uitliepen (vroegtijdig). Al extra service heeft de chauffeur de koelkast netjes naar binnen gebracht.

Al met al een super vlotte service, zonder meer.

Harry.H 17-04-2013

klantgericht en vriendelijk
snelle levering
goede service tijdens telefoongesprek
een plus ook het kunnen pinnen bij levering.

scouting 17-04-2013

Ik heb gebeld na een bezoek op de site. Persoon aan tlefoon heeft me goed geholpen. In overleg heb ik een betere kap gekocht tegen lagere prijs.
Levering kon fijn in overleg en bezorger was al voor de aangegeven tijd aanwezig. Ik ben zeer tevreden over de service

robert_002 17-04-2013

Koelkast voldoet aan de verwachting. Is stil en koelt zeer snel bij als er in een keer veel artikelen bij komen.
zeer snelle levering binnen24 uur.

meino draaistra 17-04-2013

Vlotte communicatie, óók qua levering. Op de dag voor de levering keurig SMS over het dagdeel. Op de dag zelf telefoontje dat ze er bijna zijn. Vriendelijke en behulpzame leverancier. Product goede prijs / kwaliteits verhouding. Kortom: ik ben zeer tevreden en zal zéker weer gebruik maken van de Keukenloods. Aanrader!!
Vriendelijke groet, Meino

Jo al 17-04-2013

Goede service en snelle levering. Ik kom graag terug bij keukenloods voor de lage prijzen en fijne service!

ludicrous 17-04-2013

De website ziet er gelikt en duidelijk uit en ook over de telefonische afhandeling ben ik te spreken.

De montage is ook effectief en efficient verlopen.

Of het apparaat voldoet, weet ik nog niet omdat hij bij mijn huurder is geplaatst.

johnv8 17-04-2013

zeer snelle goede levering. alles zoals het hoort. zeker aan te bevelen. Niet goedkoop duurkoop. Afzuigkap was zoals verwacht. makkelijk betalen via pinnen bij aflevering.

Mart4921 17-04-2013

Goede site, prima vindbaar.
Prettige navigatie.
Groot ass.
Correcte afhandeling ook van de levering.

Anco78 17-04-2013

Goede service, goede begeleiding als je belt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Carolas 117 17-04-2013

Nog niet geinstaleerd, kan dus nog geen oordeling geven.
Ik hoop volgende week de kap te kunnen installeren en dan te bekijken of en hoe het een en ander in z.n werk zal gaan.
Maar qua aankoop en aflevering via de Webshop is het prima verlopen alles in goed
overleg gegaan en keurig op tijd geleverd.

arnold visscher 17-04-2013

Prima service.overzichtelijke website en snelle levering tegen goede prijs.kortom hier zit een tevreden klant

Wilma schurink 16-04-2013

Goede afspraken wat betreft de levering.We kregen een luxere uitvoering voor hetzelfde geld.Betrouwbare firma.

sjak1969 16-04-2013

Goede website, snelle levering en ideale leveringsafspraak. Product goed afgeleverd. Dus heel erg tevreden!

180667 16-04-2013

laatste jaren alle nieuwe electrische apparaten bij jullie gekocht... Prima service, altijd meegaand betreffende leverweek.Prijsaanbiedingen oké.

familie van Vliet 16-04-2013

Fornuis staat als een 'plaatje' in de keuken, een geweldige aanwinst.
Alles werkt prima en de oven is zo ruim dat er van alles tegelijk in kan.
Bestelling, bezorging en verdere afhandeling was erg snel, prettig aandoend en goed.
Kortom...voor iedereen een aanrader!

Dennis5071975 16-04-2013

geweldig alles op tijd goede service .goed tevreden op naar de volgende bestelling.betaling goed verzorgd goed personeel.

caroline1962 16-04-2013

De vaatwasser die wij hadden uitgezocht was bij de keukenloods het goedkoopst. Nadat wij de vaatwasser hadden aangeklikt voor in het winkelmandje werd ons een zeer voordelig alternatief geboden: een duurder model voor dezelfde prijs. Dat hebben wij gedaan. de volgende ochtend werden wij meteen gebeld voor de aflevering voor de volgende dag.De vaatwasser werd keurig op tijd geleverd en we konden bij de chauffeur pinnen.Wij zijn zeer tevreden en zullen De Keukenloods bij iedereen aabevelen.

JanD59 16-04-2013

Goede magnetron voor een mooie prijs. Makkelijk te bestellen via de website en levering volgens afspraak.
Goede inbouw instructies, boormal voor "anti-kiep" beugel mee geleverd. Zo is inbouwen een fluitje van een cent.

S.Kolthof 16-04-2013

bestellen is zeer eenvoudig. De levering keurig in de periode waarin het werd aangegeven. Bezorger vriendelijk en netjes. Zeer tevreden !

Henkjan van der Horst 16-04-2013

Alles ging prima, ik kreeg duidelijke informatie, ook toen ik naderhand een vraag had over de aansluiting ben ik prima geholpen.

Rippert 16-04-2013

Goede website met veel info over product.
Heb gebeld over de levering die niet bij DutchNed in het systeem stond.
Deze werdt via PostNL verstuurd kreeg ik te horen.
Waarom ik de "Bel DutchNed" pdf mail kreeg is onbekend.
Dezelfde dag geleverd, prima staat van pakket en product.

Dus op 1 klein dingetje na is alles zeer goed verlopen.

kruithof66 16-04-2013

We hadden een andere siemens gekozen niet op voor raad een duurdere gehad met vergelijk ,voor de zelfde prijs korting van 243 euro . het was super. top gewoon!!
En nu maar hope dat het lang mee gaat. de volgende of wat ander is zeker bij keukenloods!! dus een hele warme douge. Super.

Gr -

enitrauw 16-04-2013

Heel snel geleverd en voor een super prijs. Netjes geinformeerd over levering etc, kan niet beter lijkt me.

boskje 16-04-2013

Goede en leesbare site.Bij vragen die niet op de site staan een goede uitleg via de telefoon. Vragen die na de levering kwamen telefonisch zeer adequaat, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. Hoe de vaatwaasser bevalt is nog niet te zeggen.

marco warmte 16-04-2013

via website was levertijd niet voldoende duidelijk, na telefoontje, werd gelijk een redelijk nauwkeurige levertijd opgegeven, voor levering kwam keurig faktuur en werden we benaderd voor aflevertijd

Lucia van Kempen 16-04-2013

Keukenloods is een fantastisch voorbeeld van hoe een webwinkel moet zijn.
Keurige begeleiding en afhandeling. De aflevering was eveneens prima.

André 1963 15-04-2013

overzichtelijke website, alle benodigde info t/m bouwtekening kast, snel contact, efficiente afspraken rond levering.

Lindapinda1989 15-04-2013

Ik had koolstof filters nodig en kon ze meteen bestellen jij deze website. En binnen een paar dagen had ik ze binnen.

Thomas Voortman 15-04-2013

Hoewel de levering enkele dagen langer op zich heeft laten wachten dan op de website beloofd zijn wij zeer tevreden met de algehele afhandeling van onze bestelling. De vriezer voldoet ook naar volgens de verstrekte informatie op de website. Wij zijn tevreden.

naam 12523 15-04-2013

Er is vanaf het begin duidelijkheid over de dag van levering. De dag vantevoren wordt via sms gemeld in welk blok van 4 uur er geleverd wordt. Dat is stipt zo uitgevoerd.

ErikW1987 14-04-2013

Prima communicatie en product geleverd zoals afgesproken. We hopen veel plezier aan de kookplaat te gaan beleven

John5823 14-04-2013

Goede duidelijke website Goede tekeningen van inbouwmaten etc. Telefonisch goed bereikbaar. Snelle duidelijke en overzichtelijke orderafhandeling via email etc

Schaeffer 14-04-2013

'S avonds besteld de dag erna geleverd en de oude vaatwasser meegenomen. Prima dus vandaar ook een hoge beoordeling.

Peter Ullrich 14-04-2013

Keukenloods maakt waar wat ze zeggen. Ik had de vaatwasser 's morgens om 08.50 besteld en deze werd 's middags al afgeleverd. Voor 09.00 bestellen dezelfde dag bezorgd is hier geen loze kreet. Zal in voorkomend geval zeker weer zaken doen.

WoutJ 14-04-2013

snelle en goede behandeling van de vragen die per mail zijn gesteld, makkelijk te bestellen. levering correct op de tijd die is ontvangen via SMS. prima ervaring. ik zou jullie zo aanbevelen bij familie en vrienden.

annelie 55 13-04-2013

zondagavond besteld, maandagochtend kontakt opnomen, dinsdag sms gehad omtrent bezorging op woensdag tussen 1 - 3 uur. woensdag om 10 over 1 bezorgd. klasse!

laar64 13-04-2013

Alles netjes en op tijd geleverd. en tijdens de bestelling goed geholpen en een paar upedates van sommige apparaten gekregen. Ben prima tevreden

JP68 13-04-2013

Er werd de tijd genomen om telefonisch technische informatie te geven. En werd bezorgd precies op het moment dat wij hem wilden.

ceesdutch 13-04-2013

4,5
Helaas twee weken moeten wachten op iets wat volgens de website op voorraad was en binnen twee werkdagen bij ons zou moeten zijn. Voor de levering geen afspraak gemaakt. DHet pakje stond ineens voor de deur!

Officiele reactie van Keukenloods 13-04-2013

Beste Kees,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u uw order/klant nummer sturen naar info@keukenloods.nl. Ik ga dan uitzoeken wat er mis is gegaan. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

bb-chief 13-04-2013

gewoon uitstekend geholpen, alles netjes en snel verwerkt en afgeleverd. nette chauffeur die ook alle troep weer meenam en de betaling aan de auto ging ook probleemloos!

4415 13-04-2013

vlotte en snelle levering goed stevige verpakking
volgende keer als we weer iets nodig hebben zullen we zeker eerst bij jullie zoeken

Jan Pieterse 13-04-2013

Website is duidelijk en product is mooi op tijd geleverd met een correcte uitvoering van de levertijd en hetgeen afgesproken.

Willem de 5e 12-04-2013

Goed website. medewerker belt binnen een uur terug naar aanleiding van mailbericht, dus goed bezig zou ik zeggen. Zal ik doorgeven aan vrienden.

RokkoLucky 12-04-2013

Keurig afgeleverd geen klachten, voor herhaling vatbaar.
Als het volgende stuk is denk ik toch dat ik het bij jullie koop.

TomRijk 12-04-2013

Bestelling verliep vlekkeloos. Een pluim voor uw communicatie. Geleverd op het juiste adres met goede informatie over leverdatum.

denaad 12-04-2013

zeer leuke en overzichtelijke website
koop er nog weleens als dat nodig is
een aanrader
zal vrienden en of kennissen aanraden hier eerst te kijken

Robertus 12-04-2013

Goed bereikbaar via telefoon. Uitstekende service en dito levering. Vriendlijk geholpen en gewezen op voor en nadelen van het door mij gekozen artikel.

Rene99998888 12-04-2013

De apparaten moeten nog ingebouwd worden, net als de nieuwe keuken overigens..

Doordat we meerdere apparaten hebben heb ik een mooie korting kunnen krijgen, met meedenkende medewerker!

Ik vond het wel "spannend" oneens fors bedrag vooraf te betalen. Toch gedaan, zonder problemen...

Stipte levering, bevestiging vooraf via sms en mail.

Zeer tevreden dus!