Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20010 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3187 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald Peulen 11-04-2013

Prima website, goede leveringen. Het enige minpunt is de onduidelijke bestelwijze. Je krijgt een mail, vervolgens wederom een mail en daarna een telefoontje met een afspraakbevestiging. Waarom is dit alles niet mogelijk via de bestelwijze op de website?

Officiele reactie van Keukenloods 11-04-2013

Beste Ronald,

Bedankt voor uw beoordeling en uw opmerking.

We nemen uw opmerking mee in onze wekelijkse vergadering.

Wilko leusden 11-04-2013

Ik heb heel bewust voor de keukenloods gekozen, gezien mijn goede ervaring uit het verleden. Eerst telefonisch overleg met een van de adviseurs voor uitgebreide informatie (Dit zijn geen verkopers maar echt adviseurs) en daarna de bestelling geplaatst. Alles was weer volgens afspraak. Voor de volgende bestelling zullen we weer voor de keukenloods gaan.

male17 11-04-2013

Mooie website met duidelijke informatie. Alleen de leveringsinformatie is barslecht. De levertijden zijn niet actueel. Voor de door ons gekozen producten stond een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Daarbij wordt echter vermeldt dat dat is op basis van beschikbaarheid bij de leverancier en de agenda van het afleverbedrijf. Daardoor duurde levering 1- 2 weken in plaats van 1-2 dagen. Wij hadden keukenloods uitgekozen vanwege de snelle levertijden, maar dat was dus zinloos!
Vervolgens staat er dat je wordt gebeld voor een leveringsafspraak in plaats daarvan krijg je een pdf bestand toegemaild met het verzoek zelf even te bellen voor een afspraak. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de aflevering had pas na enkele dagen tijd om te leveren...
Al met al niet erg tevreden over levering en communicatie over actuele levertijden.

Officiele reactie van Keukenloods 11-04-2013

Beste Klant,

bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Wij proberen onze voorraad zo actueel mogelijk weer te geven. Helaas grijpen we af en toe mis. Onze excuses daarvoor. Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan bekijken waar het precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses en ik hoor graag van u.

65Rob 11-04-2013

Een goede site met veel aanbod en een scherpe prijs.Keurige levering op de afgesproken datum en bloktijd van 2 uur.

J.A123 11-04-2013

Goede en snelle service.
Even bellen en direkt kunnen afhalen.

Als er In de toekomst weer keuken delen moeten komen,
komen we zeker bij jullie terug!

Ashok01 11-04-2013

Hele duidelijke website kon meteen vinden wat ik zocht en daarna duidelijke stappen om te bestellen etc. Ik werd netjes gebeld voor een afspraak. Ik heb 1 klein minpuntje ik zou een e mail ontvangen met een tijdvak van 2 uur wanneer de magnetron geleverd zou worden en die heb ik nooit ontvangen.

D. Houtman 10-04-2013

Makkelijke site om te bestellen. Prima service in verband met de levering: snel en zeer klantgericht. Levering conform afspraak en prima afgewerkt.
Zeer tevreden over apparaat.

Evelynng 10-04-2013

Top customer service received from Keukenloods (Rick van Veen, P.Oosterwolde). Our Original choices were not available, and Rick immediately made some good recommendations, gave us time to reconsider and we are very pleased with his recommendations. We would highly recommend Keukenloods to our family and friends.

L.Wierda 10-04-2013

7,3
Keurig afgeleverd. chauffeur belde half uur van te voren dat het een kwartiertje later werd dan de bedoeling was.
super!!

Harry Evers 10-04-2013

Goede prijs voor de koelkast en ik werd meteen gebeld om een afspraak te maken, kreeg 1 dag van te voegen een sms met de exacte levertje en netjes volgens afspraak geleverd

Waggie001 10-04-2013

Aantrekkelijke aanbieding, goed advies en snelle levering! Site is referentie voor veel aanbieders en de prijstelling van de keukenloods is bepalend voor prijsstelling van lokale winkels gebleken!

Verdegal 10-04-2013

Ik ben prima tevreden. Ik vond het versturen alleen vrij lang duren. Een dag of 4 a 5. En dat binnen nederland.

pcl13 10-04-2013

duidelijk mailverkeer, goede heldere afspraken, levering volgens afspraak. Terugzenden geen probleem indien in originele verpakking. Snelle reactie via de mail.

davmar 10-04-2013

goede duidelijke site een nette behandeling aan de telefoon en keurig bezorgd we hadden al eerder een afzuigunit gekocht en ook die was naar volle tevredenheid bezorgd kortom prima

JP68 10-04-2013

7,3
Netjes geleverd, alleen jammer dat ik niet vooraf attent gemaakt ben op speciale aansluiting van het fornuis en dat het juiste snoer er niet bij zat, terwijl me dat wel beloofd was.

anita28-9 10-04-2013

Duidelijke website, leuke prijzen! Aangezien het product bezorgd werd, maakt mij de bereikbaarheid van de winkel niet uit. Op website stond, bestellen 's avonds, volgende dag leveren, werd een week later, maar dan had je ook wat! 2 super sympathieke jongens die keurig het apparaat leverden en tegen een zeer redelijke vergoeding inbouwden. Het oude apparaat werd netjes afgevoerd. Perfect. Aftersales hoop ik niet nodig te hebben.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2013

Beste Anita,

Bedankt voor uw beoordeling.
Indien u voor montage kiest dan geldt de 24 uurs levering helaas niet. Dit komt omdat er monteurs ingepland moeten worden. Blijkbaar staat dit niet goed aangeven op onze website.
Wij gaan kijken hoe we dit beter kunnen weergeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Robderooij8 10-04-2013

Service en contacten verliepen naar volle tevredenheid.
Vrachtwagen was te laat werd telefonisch doorgegeven met de tijd wanneer hij wel kwam.

Heleen van Herlen 10-04-2013

Website is overzichtelijk en duidelijk; telefonische info correct; bestelling en levering verliep klantvriendelijk en conform afspraak. Helaas had de geleverde oven enkele mankementen. We kregen echter zonder enige discussie binnen enkele dagen een nieuwe oven. Dus alles is naar volle tevredenheid verlopen!

Gert-Jan59 10-04-2013

De website is overzichtelijk, geeft snelle en juiste informatie en is gemakkelijk bedienbaar.
Ik heb de vaatwasser besteld tijdens de Paasdagen en kreeg meteen na de tweede Paasdag een mail waarin mijn bestelling keurig werd bevestigd. Er werd mij gevraagd een leveringsafspraak te maken en dit kon volgens de mail tot 16.00 uur. Ik belde echter om 16.30 en werd alsnog keurig geholpen.
De bestelling werd precies op de dag en binnen het afgesproken tijdsblijk geleverd.
De besteller was vriendelijk, keurig en correct. Hij bracht de vaatwasser tot in de keuken en nam de oude vaatwasser meteen weer mee.
Al met al, super geregeld.

Jurritrap 10-04-2013

Bij bestelling stond dat het voorradig was, dit bleek niet zo te zijn en duurde een week langer. Verder prima, net als vorig jaar geleverd fornuis.

Yffia 10-04-2013

Alles naar wens. Levering was goed, plaatsen ging makkelijk. Dat de oude koelkast retour genomen werd was erg fijn. Tevreden.

G.Zwart 10-04-2013

Betrouwbare informatie en advies.
Telefonisch goed bereikbaar.
Levering precies volgens afspraak.
Behulpzame en vriendlijke bezorging.

koos ma 10-04-2013

- duidelijke website;
- goede bereikbaarheid;
- snelle en keurige bezorging;
- Kreeg een duurder type vaatwasmachine geleverd voor de bestelde lagere prijs;
- was de tweede grote aankoop bij keukenloods en wat mij betreft niet de laatste.

easyraider 10-04-2013

Goed zaken gedaan met keukenloods, we hadden een gaskookplaat besteld die later niet meer leverbaar was, we werden netjes gebeld met een ander aanbod voor de zelfde prijs. Was ook snel geleverd.Gewoon goed.
1 minpunt de gaskookplaat die niet meer leverbaar was, kon men de volgende dag nog steeds bestellen.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2013

Beste Easyraider,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw order/klantnummer zodat ik kan kijken om welk typenummer het gaat, zodat ik het desbetreffende typenummer kan verwijderen van de site.

Graag hoor ik van u.

A Wouters 09-04-2013

6,7
Levering: Op website stond 24 uurs levering en artikel was op voorraad.Maar 2e paasdag/maandag besteld en pas donderdag bezorgd.

Officiele reactie van Keukenloods 09-04-2013

Beste A. Wouters,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw order of klantnummer zodat ik voor u uit kan zoeken wat er mis is gegaan. Een 24 uurs levering hoort een 24 uurs levering te zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Graag hoor ik van u.

knok 09-04-2013

Levering duurde een paar weken.
De geleverde dispenser functioneerde niet.
Vervolgens is na telefonisch contact een nieuwe opgestuurd. Deze werkt wel. De een prima after sales.

Barco Marijnissen 09-04-2013

Zeer goede service!
Je wordt keurig op de hoogte gebracht van het moment van levering.
De oude wordt keurig mee retour genomen.
De prijzen zijn zeer scherp!

P. Kroonen 09-04-2013

Gewoon prima, binnen 24 uur was alles geregeld wat vooral fijn is bij een kapotte koelkast.
Verder geen op- of aanmerkingen.

hanne12 09-04-2013

Bestellen ging eenvoudig, op mail werd direct en duidelijk geantwoord en de aflevering verliep volgens planning.

John van Dorp 09-04-2013

gisteravond de vaatwasser laten installeren, ging uitstekend.snelle levering alles correct verlopen.

Tevreden klant Zeist 09-04-2013

Prima prijzen & service,heldere afspraken over de levering ( ook in winkelgebied). Ook de transporteur maakt heledere afspraken

H. Woldhek 09-04-2013

Helemaal super geregeld. Netjes op de plek gezet waar ik het wilde hebben en wat echt opviel is dat degene die het kwam bezorgen zich eerst voorstelde!!!!!
Zo he dat maak je niet veel meer mee!

Klasse service kan niet anders zeggen.
Voor nieuwe dingen kom ik zeker terug!!

Rene_123 09-04-2013

Een inbouwcombimagnetron besteld, zeer voordelig geprijst, en snel geleverd. Je kan goed afspraken maken over de levertijd, kortom, als ik weeer iest nodig heb zal ik hier zeker terugkomen.

Fam.Dekker 09-04-2013

We hebben op diverse sites gezocht naar een nieuwe inbouw koelvriescombinatie maar jullie kwamen er steeds als goedkoopste uit. We hebben jullie gebeld voordat de bestelling geplaatst is en werden uiterst correct te woord gestaan en konden de verdere afhandeling per telefoon doen. Afspraken over levering klopte ook. En bij aflevering werd de oude koelvriescombinatie meegenomen. Wij zijn zeer positief

2000anne 09-04-2013

Hele snelle afhandeling van de bestelling.Wachten is op de installateur dus over het product zelf kan ik nog niets zeggen.

brambobram 08-04-2013

Bestellen via de website was eenvoudig en de levering ging probleemloos. Het product is nog niet aangesloten dus over de kwaliteit kan ik nog niet over oordelen.

I27 08-04-2013

Ik kan niet anders zeggen als geweldige service.
Koelkast besteld helaas niet op voorraad bij de leverancier en kreeg gewoon een andere aangeboden. Binnen een paar dagen binnen en de oude werk meegenomen!
Mijn vaatwasser ook een half jaar geleden bij keukenloods gekocht en een eventueel volgende aankoop zal ook zeker weer op deze site bekeken worden!

I.R. Neef. 08-04-2013

Rustig op momenten dat het mij uit kwam iets uit zoeken. En nu komt het, na mijn bestelling het produkt binnen 24 uur in mijn bezit. Een mooier manier van kopen kan ik mij niet voortstellen!!!!

Julia Nazarenko 08-04-2013

Ik heb die webshop gekozen door beoordelingen van andere klanten te lezen en ik heb er geen spijt van - zeer aantrekkelijke prijzen, snelle en handige levering.

Vaatwassertje 08-04-2013

6,7
Telefonische bereikbaarheid: binnen één seconde na verbinding met Keukenloods is deze al weer verbroken.
Waarschijnlijk een intern probleem.

Officiele reactie van Keukenloods 09-04-2013

Beste Klant,

bedankt voor uw beoordeling. Wegens een storing waren we inderdaad telefonisch slecht bereikbaar. Via de e-mail en chat waren we gelukkig wel goed bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

tonton65 08-04-2013

goede contacten telefonisch voor afspraak levering
vriendelijke snelle levering
een zeer goede ervaring opgedaan
zeker een volgende keer weer op deze manier een bestelling doen

peter van der vleuten 08-04-2013

We hebben al een eerdere positieve ervaring. Dit heeft tot deze aankoop geleid.
Wij vinden vooral de service erg goed.

groot1956 08-04-2013

Website is overzichtelijk, snelle levering, bereikbaarheid uitstekend. After sales weet ik niet, niet gebruikt. Er wordt goed advies gegeven, vriendelijk personeel.

waberendsen 08-04-2013

Perfecte levering en behandeling. Vaatwasser doet alles naar behoren. Zijn heel tevreden over Keukenloods.Kunnen het aan iedereen aanraden.

Rene Groos 08-04-2013

-goede communicatie (via mail en telefonische afspraak)
-keurige levering, op het afgesproken tijdstip
-complete levering (alle onderdelen; inbouw instructie, handleiding.
-een aanrader!!

doorn067 08-04-2013

Via de werbsite een fantastische manier om aankopen te verrichten! Geen gezoek en tijdverspilling in winkels. Objectief vanuit je eigen situatie de aankoop kunnen regelen zonder beinvloeding van derden. In de winkel kan je altijd nog kijken welke keuze je hebt gedaan.

Een zeer tevreden klant

fam. Vissers 08-04-2013

Onze oude kapotte afzuigunit was een AEG DL 6250-ml en toen ben ik bij jullie op de site gaan zoeken naar een afzuigunit met dezelfde inbouwmaten, we kwamen toen uit bij de Fagor AF2627IX met dezelfde maten en heb toen contact met jullie gehad en deze gelijk besteld. Vorige week donderdag is deze geleverd en mijn man kon de oude er toen uitschroeven en de nieuwe plaatsen binnen een kwartier, we zijn dus uitermate tevreden over de website , het bestellen en de levering. Ga zo door, hebben we in de toekomst weer iets nodig, zullen we zeker weer bij jullie bestellen.

Jongehaas 08-04-2013

Er is veel keuze. Artikel is duidelijk te beoordelen en makkelijk te bestellen. De datum voor levering kan je zelf kiezen. De aflevering was correct en precies binnen de afgesproken tijd. Ik denk dat ik vaker van keukenloods gebruik ga maken en geef mijn positieve ervaring door aan familie en vrienden.

Met vriendelijke groeten en dank voor de service.

Christiaan van Veldhuizen 08-04-2013

Snelle en goede levering voor een scherpe prijs.
En geen verzendkosten.
Pompje geinstalleerd en werk super, beter als de oude.

wichervdb 08-04-2013

Na een zoekopdracht in Google bij Keukenloods terecht gekomen. Laagste prijs voor dit product, incl. bezorging binnen het afgesproken tijdsblok. Prima.