Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3214 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

carla brehm 02-04-2013

het is netjes zoals aangegeven wordt op internet de afspraken kloppen allemaal niets op aan te merken prima service

Marquerite 02-04-2013

Ben erg tevreden voor mij was het de eerste keer om online iets te bestellen,dus toch een beetje onwennig,van gaat het wel lukken doe ik niet iets verkeerd,maar eerlijk gezegd was het een fluitje van een cent.Gebeld,besteld,geleverd op afspraak,een dag bellen andere dag in huis,geweldig,is voor herhaling vatbaar.

JCvanMunsteren 02-04-2013

Website ziet er overzichtelijk uit.
Levering keurig en punctueel. Super.
Alles is probleemloos digitaal te regelen en de afspraken die er gemaakt worden voor het afleveren zijn goed georganiseerd.

Har 2013 02-04-2013

Het bestellen en vervolgen van het product is geheel volgens verwachting verlopen. Ook de aflevering precies volgens schema gegaan. Chapeau!

w.numan 02-04-2013

behulpzaamheid
geen wachttijden
directheid

Linda Kortenhoef 02-04-2013

Alles prima geregeld en volgens afspraak.
Prettige behandeling aan de telefoon, goed bereikbaar.
Ik kan Keukenloods aan iedereen aanraden!

Petra Mo 02-04-2013

Op het internet aan het zoeken naar een vaatwasser zijn we op de site van Keukenloods.nl beland. Na enig vergelijking bleek dat de prijzen bij deze winkel scherp geprijsd zijn. Daarom hebben wij onze keuze gemaakt voor Keukenloods.nl. Na bestelling kregen we direct een bevestiging van de bestelling in onze mailbox. Even later kregen we de orderbevestiging waarop vermeld stond dat het door ons gekozen apparaat niet meer op voorraad was, maar dat we een gelijkwaardig vervangend exemplaar geleverd zouden krijgen. Het vervangende exemplaar was weliswaar duurder in prijs, maar we kregen deze voor hetzelfde bedrag als waarvoor we het eerste model besteld hebben. Direct afgesproken wanneer het apparaat bezorgd zou worden, binnen 2 dagen, een dag van te voren kregen we een sms waarin stond hoe laat de vaatwasser bezorgd zou worden, met een tijdsspeling van 2 uur. De bezorger was netjes op tijd en heeft de vaatwasser tot in de keuken afgeleverd. De vaatwasser werkt tot volle tevredenheid van ons, en als we de volgende keer weer iets nodig hebben gaan we zeker kijken op de site van www.keukenloods.nl

P de Smit 02-04-2013

zeer goede service en snel geleverd.Ik ben zeer tevreden over de site en er was een grote assortiment.

Rob701 02-04-2013

netjes afgeleverd, gemakkelijk dat je kan pinnen bij de chauffeur, apparaat voldoet aan alle verwachtingen.

arvid van dam 02-04-2013

Goede prijzen. Goede levering. Volgende keer ga ik weer hier bestellen. Oven ben ik ook heel blij mee.

roukens 02-04-2013

goede telefonische afhandeling na vragen ivm bestellen vervolgens sms met bezorgtijd ,deze ook keurig op tijd en naar tevredenheid afgehandeld en de oude koekast meegenomen,al met al een aanrader voor de toekomst

J.Doffer 02-04-2013

Afhandeling via internet goed en snel -aflevering snel en correct-betaling via pin bij de chauffeur ook goed en de comb. Doet het goed en we zijn tevreden

cor en jenny migchielsen 02-04-2013

alles word prima verzorgd wij hebben al eerder bestellingen gedaan en ook prima verwerkt dus van ons krijgen jullie een dikke 10 ook telefonisch contact verloopt heel goed dus al met al een dikke plus

1913 02-04-2013

ik ben al lang klant van keukenloods en het feit dan ik steeds terug kom bij jullie met mijn aankopen is de beste bewijst wat betreft uw kwaliteiten:betrouwbaarheid,service en prijs

M.Vr.GR

GvdF 02-04-2013

Snelle service. Op de voorkeursdag afgeleverd om 7:30!!tot in de keuken. Oude oven mee teruggenomen. Via de website kon gekozen worden voor een alternatief via de optie 'alternatief deal dagen'. Achteraf had ik dezelfde oven nog een € 16,- goedkoper kunnen kopen. Geeft ondanks de al scherpe prijs toch een dubbel gevoel.

Beste GvdF,

Bedankt voor uw beoordeling, wij snappen echter uw dubbele gevoel.

Als u een e-mail stuurt naar info@keukenloods.nl met uw ordernummer en bij welke winkel u de oven goedkoper heeft gezien. Dan storten wij de 16,- euro retour.

GvdF 02-04-2013

Keukenloods heeft n.a.v. dit review contact met mij opgenomen. Deze week wordt € 16,- teruggestort. Het gaat mij niet zozeer om het geld maar van deze service en attentheid kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

A.Bijkerk 02-04-2013

Makkelijk uitgezocht op de website en besteld. Het fijne is, dat we goed op de hoogte gehouden werden van het verloop van de bestelling. Keurig op tijd bezorgd en de kap functioneert naar behoren.

Ine Postma 02-04-2013

Besteld, vrijwel meteen een reactie en 3 dagen later al de levering en montage. Wij zijn zeer tevreden over het verloop.

anbree 02-04-2013

Ongecompliceerd zakendoen dat is wat ik wil.
En supersnelle en correcte aflevering door chauffeur Gert.

PieterAmsterdam 02-04-2013

Prima site, overzichtelijk, duidelijk en een super scherpe prijs. Prima!
(Salesmedewerkers mogen iets actiever overkomen als ze de telefoon opnemen, misschien)

Beste Pieter,

Bedankt voor uw beoordeling en uw opmerking.
Wij nemen uw opmerking mee in onze volgende sales vergadering.

Luuk57 02-04-2013

Er was een telefoonstoring aan jullie adres. Vandaar bereikbaarheid een 6.
Aflevering en plaatsing door het inbouwteam (Paul) zeer goed.

C. Engel 02-04-2013

Opmerkelijk eenvoudig bestelproces. Snelle levering via montuer na afspraak over montage in bestaande keuken.
Vakkundig en uitstekend geinstalleerd. oude koelkast retour.
Deze leverancier en montagedienst is zeker aan te raden.

E. Hutte 02-04-2013

In één woord: perfect!
Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs!
Daarnaast liep de bezorging ook zoals afgesproken.

Mariska12345 02-04-2013

Prima duidelijke website, goede prijzen en de bezorging is goed en snel geregeld. Ik zou Keukenloods aanraden bij vrienden en bekenden. Jammer dat jullie de koelkast die ik op het oog heb niet leveren (hij staat niet op de website), anders had ik die vast ook via jullie besteld.

Beste Mariska,

Bedankt voor uw beoordeling.
U kunt een e-mail sturen naar info@keukenloods.nl met het typenummer van de desbetreffende koelkast, dan ga ik voor u kijken of wij hem u toch kunnen leveren.

Graag hoor ik van u.

johnstrik 02-04-2013

Ik kon op de website de link naar het online betalen niet vinden daarom heb ik maar met de pin betaald bij aflevering.

Beste John,

Bedankt voor uw beoordeling.

U heeft er nu niks meer aan maar de volgende keer kunt u de link vinden door in te loggen op http://www.keukenloods.nl/orderstatus

Wij gaan tevens kijken of we dit bij de bestelling nog duidelijker kunnen aangeven op onze website.

Henk Steen 02-04-2013

heb een combimagnatron besteld en ben zeer prettig geholpen gedaan wat er gezegt word en de levering was prettig en correct ben zeer tevreden over keukenloods .

Henk xx
Sappemeer

claudiabvds 02-04-2013

Ik ben zeer tevreden over mij bestellingen levering bij keukenloods,toen er voor mij iets niet duidelijk was,werd ik direct vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De bestelling is precies volgens afspraak geleverd, helemaal super!

Chris2013 02-04-2013

Alles supersnel en keurig geleverd volgens afspraak.
Bovendien goed alternatief geboden voor de machine die we in eerste instantie hadden uitgezocht.
Machine makkelijk in te bouwen door duidelijke instructie.
We hopen er veel plezier van te hebben.

h.engels 02-04-2013

goede informatie op de website. afspraken over levering goed nagekomen, een telefonische vraag helder beantwoord. Zal anderen zeker informeren en aanraden.

A.J. Bakx 02-04-2013

Super service, het fornuis alhoewel 70cm werd door de bezorger zelfs tot in de keuken gereden.
Ook de levertijd was prima en de bezorging zoals volgens het berichtje op tijd.

mvrgr, Adrie xx

Roughskirt 02-04-2013

Op zich wel een redelijk prijs betaald voor de oven maar de bewering op de website over snelle bezorging klopte niet. Ik had op donderdag besteld en dacht vrijdag mijn oven te ontvangen. Tot mijn grote verassing werd ik vrijdag gebeld om te vragen wanneer ik mijn oven wilde ontvangen (kon pas vanaf woensdag de week erop). Toen ik aangaf dat op de webite stond "nu bestellen morgen in huis" zei de mevrouw dat ik iets had moeten aanvinken bij mijn bestelling (echt heel vaag). Nooit meegemaakt bij andere online winkels en ik bestel best vaak online.

Geachte klant,

Bedankt voor uw beoordeling, we betreuren het dat u niet tevreden bent over het verloop van uw order. Het klopt dat u aan dient te geven bij de bestelling dat het om een 24 uurs levering gaat, anders wordt een normale levering in gang gezet. Blijkbaar geven wij dit niet goed aan op onze website. Wij gaan kijken hoe wij dit nog duidelijker kunnen weergeven. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijker groet,

keukenloods26a 02-04-2013

Prima, niks op aan te merken.
keurig op tijd een sms en precies volgens sms geleverd.
ook handig dat je mobiel kunt pinnen.

H-Venlo 02-04-2013

Goed en snel advies via email. Supersnelle levering en keurige inbouw door het inbouwteam. 100% aanrader, super service!

S. Diederen 02-04-2013

Ik had zelf een fout gemaakt bij het invullen van het formulier. Desondanks had ik de producten binnen twee dagen in huis!

De website is erg overzichtelijk, alleen had ik problemen bij het vinden van producten bestaande uit RVS (als afwerking). Vaak als ik zocht op RVS binnen bepaalde artikelen, kreeg ik vaak resultaten waar binnenin het product o.a. RVS verwerkt zit. Onnodig veel zoekresultaten, die voor mij niet interessant waren.

Maar gezien mijn beoordelingen is dit enkel kritiek, om maar kritiek te kunnen hebben. De bestelling, bezorging en klantenservice waren dik in orde!

Beste S. Diederen.

Bedankt voor uw beoordeling.
Van uw 'kritiek' kunnen wij veel leren.
Wij gaan dan ook kijken of we de zoekresultaten kunnen optimaliseren.

Myriam Rijswijk 02-04-2013

Levering was met nauwkeurigheid van 2 uur dat vind ik heel netjes. Je hoeft niet de hele dag te wachten.

Tinka2013 02-04-2013

Prima contact en informatie over leveringsdatum en -tijd.
Perfecte levering met zeer hulpvaardige bezorger.
Kortom: zeer tevreden

HW van Loon 01-04-2013

Goed geholpen met mijn keuze aan de telefoon. Duidelijke afspraken en een goede bezorging.Garantie de eerste 2 jaar via Bosch.Dit is volgens mij bij alle apparaten zo. Heb hier nu al meer gekocht en ga dat zeker nog eens doen als ik weer wat nodig heb.

cm1979 01-04-2013

duidelijke site makkelijk bestellen afspraken worden nagekomen
wel had ik een verkeerde afzuigkap waar ik 35.00 euro retour kosten voor betalen terwijl ik nog een bestelling zou doen.hier zijn we op een nette manier uitgekomen hiervoor mijn complimenten

Tourtoise 31-03-2013

Prima, snelle response op offerte vraag.
Levering conform afspraak. Kan iedereen KL aanbevelen.
Kan nog geen oordeel geven over de apparatuur.

Tolbeam 31-03-2013

Duidelijke website. Veel voorraad en zeer scherpe prijzen. Prima service en snel. Kortom dik tevreden

Dannyhm 31-03-2013

Via de website een koelkast uitgezocht hierna telefonisch inlichtingen gehad en meteen telefonisch besteld.
Op zaterdag besteld en ik werd aan het einde van de middag al gebeld om een afspraak te maken voor levering.
Dinsdag al de koel vries combinatie in huis en de oude koelkast os netjes meegenomen.
Proma prijs en nog betere service!

hub 48 31-03-2013

Website is uitvoerig en overzichtelijk.
Bestellingsmethode; de terugkoppeling met belangrijke informatie, en de snelle levering scoren een dikke (10)

klant97531 30-03-2013

Alles volgens afspraak gegaan. Alles snel besteld en snel geleverd. Goede voorraad en goede prijs. Het is net aangesloten, dus iets te vroeg om te beoordelen of alles ook goed werkt. So far so good

Hursev 30-03-2013

Klant gerihdig veel vriendelijk en behulpzaam.levering op tijd makelijk goed uitleg over de product.

Bert 62 29-03-2013

Geleverd volgens afspraak. Netje gebeld toen de zeer vriendelijke chauffeur in files terecht kwam. Van het apparaat zelf valt (nog) weinig te zeggen. Alleen magnetron gebruikt. Het apparaat is makkelijk te bedienen, de kleine bijsluiter is voldoende.

Drika 50 29-03-2013

Graag zou ik onder de aandacht willen brengen, dat de duidelijkheid van welk telefoonnummer te bellen met betrekking tot afleveren beter kan. Prima verder afhehandeld. Geen kritiek maar puntje voor verbetering.
Netjes de koelkast naar de tweede verdieping gebracht en keurig qua tijdstip aflevering.

avdstraten 29-03-2013

Goede site, zelfs een goedkoper alternatief gevonden via de site. Telefonisch contact vriendelijk en correct.

Wil van Hunnik 29-03-2013

Wat ik zocht had ik snel gevonden en voor de gunstigste prijs.
Al snel (binnen 1 dag) kreeg ik een telefoontje om een afspraak te maken voor de leveringsdag.
De levering werd geheel volgens afspraak gedaan.
Het apparaat is inmiddels geplaatst en werkt naar alle tevredenheid. Bedankt voor de snelle service.

Linda_1 29-03-2013

Alles was prima, de website, bereikbaarheid en levering. Alleen over het bestellen was ik niet tevreden.

Er staat namelijk nergens op de website duidelijk vermeld dat wanneer je voor de optie 'betalen met iDeal' kiest, dit niet direct mogelijk is. Dat vond ik vreemd en onhandig. Er moet eerst gewacht worden op een bestelbevestiging met ordernummer en daarna kun je pas betalen.

Allerlei onnodige extra handelingen. Daar ik graag bij webwinkels shop vanwege het gemak, vond ik dit erg omslachtig.

Officiele reactie van Keukenloods 30-03-2013

Beste Linda,

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. U heeft een goed punt. We gaan kijken hoe we dit beter op de site kunnen weergeven. In de meeste gevallen kunt u ook betalen bij aflevering.

Met vriendelijke groet J. Langenberg

Ronald Holm 29-03-2013

Ben zeer etvreden met de manier zoals ik behandeld ben door de telefoon , de levering was keurig en op tijd ,kort om ik ben een zeer tevreden klant .

petra_cruijff 29-03-2013

Pizza steen was tijdens transport gebarsten. Zonder probleem nieuwe toegestuurd gekregen. Super service!!

Aanvulling:
- De website was duidelijk en ik kon het artikel goed vinden. Het artikel was snel besteld.
- De bereikbaarheid was prima. De winkel een aantal keer gebeld en elke keer kreeg ik meteen een duidelijk, vriendelijk en afdoende antwoord.
- De bestelling en levering. Helaas kwam de pizzasteen gebarsten aan. waarschijnlijk is dit al ontstaan bij het inpakken bij de leverancier (Kuppersbusch). Na
melding hiervan werd er direct een nieuwe pizzasteen besteld, zonder dat er moeilijk werd gedaan. Het eerste pakket was binnen een paar dagen in huis en
ook het tweede pakket was er snel.
- after sales: Alles bij elkaar werd ik zeer vriendelijk en kundig geholpen en zou zo weer bijkeukenloods bestellen.