Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lizet58 11-04-2013

Voor de 2e keer een aanschaf gedaan bij de Keukenloods. Dit keer met installatie.
Alles is vakkundig gedaan.

Pieter B 2013 11-04-2013

Duidelijke website ,voldoende keus, makelijk te bestellen. Bij tel. kontakt prima uitleg .Levering volgens afspraak Zeker een aanrader in de webwinkels

Ketz 11-04-2013

Erg overzichtelijke website met uitstekende prijzen!
Goed voor weinig,zie je niet overal.
Prima contact verhouding,kunnen veel bedrijven van leren!
Erg gemoedelijk in betalings mogelijkheden
Levering stipt op afgesproken tijd volgens afspraak.

warmerdam. w. 11-04-2013

goed te vinden op internet en een duidelijke omschrijving van het product.
de prijs invergelijking van anderen aanbieders is zeer gunstig, vooral door de inclusief verzendkosten.
de snelle aflevering waarbij je kan bellen voor het tijdstip [binnen 2 uur] zodat men niet de hele dag hoeft binnen te zitten.

haka48 11-04-2013

alles verliep prima ruime keus , duidelijke website
goedkoopste aanbieding in de vergelijking. prima alternatief aangeboden toen bestelde model niet te leveren was tegen de zelfde prijs.

J. Keller 11-04-2013

Keurig geholpen en levering zoals beloofd op de dag en v.t.v. een smsje hoe laat ze kwamen. Alles met de mail bevestigd.

Amber 2 11-04-2013

Prima levering goed op tijd afhandeling goed
Fijn dat je kunt pinnen aan huis .
Je ktijg eerst sms dus hoeft er niet de heledag voor thuis te blijven

phspc92 11-04-2013

Ik heb telefonisch besteld, ben goed te woord gestaan en de bestelling en aflevering zijn volgens afspaak uitgevoerd. Geen klachten dus !

tevreden man 11-04-2013

was slecht te bereiken door een storing in het telefoon net. Dus misschien niet eerlijk oordeel. Ben na email netjes terug gebeld.

S. Kolthof 11-04-2013

makkelijk via de site te bestellen met goede vergelijkingsmateriaal. Duidelijke communicatie over de leverdatum en bloktijd. Bezorging stipt op tijd en vriendelijk. Ik ben een tevreden klant.

Jaap B 1965 11-04-2013

gewoon zeer tevreden over het totaal resultaat zo wel aan de telf als het afleveren van de vaatwasser bij mij thuis kortom keurig geregeld.Ik zou zo weer bij jullie bestellen en jullie bij een ander aan bevelen.

ELJO Cleaning 11-04-2013

duidelijke website, keurige en snelle levering
geleverd volgens afspraak. Zal uw firma zeker aan andere aanbevelen.

sophe 11-04-2013

Snel advies over inbouwhoogte van de plafondunit en stelden na bestelling (voor levering) alsnog de prijs naar beneden bij toen bleek dat elders op internet de unit nog goedkoper werd aangeboden.

S.N. 11-04-2013

1,5
wij bestelden het fornuis vanwege de prijs en de 24 uurs levering die breed geadverteerd werd.

Bestelling doorgegeven, en de volgende dag betaald per ideal. (raar dat dat niet direct kon)

allerlei mails gekregen, maar geen leveringdatum.
Na bellen met de klanten service zouden we terug gebeld worden door transporteur, de klantenservice meneer ging een mail sturen naar ze.
Wat niet gebeurde.
Na nogmaals bellen met de klantenservice werden we 3 uur later idd gebeld door transporteur maar die vertelde dat ze pas net onze gegevens hadden gekregen van keukenloods. (het was ondertussen donderdag)

Afspraak voor levering kon niet eerder dan maandag, we zouden sms bericht ontvangen met tijd.
Wat niet gebeurde.
Vrijdag kregen we een mail dat Maandag ochtend tussen 6:45 en 9:00 het fornuis bezorgd zou worden?!
Dat is een behoorlijk aparte tijd om zonder overleg op maandag te plannen...

Het werd dan wel excact om 6:45 geleverd, daar geen klachten.
Maar het voortraject was dramatisch en wij vinden de handelingen die je moet verrichten om het product daadwerkelijk te verkrijgen (op de stoep) gecompliceerd en onduidelijk omschreven, de reclame nu besteld 24 uur later in huis is daarbij volledig misleidend.

Beste S.N,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Graag ontvang ik uw klant of ordernummer zodat ik kan zien wat er is misgegaan. Kunt u deze sturen naar info@keukenloods.nl. 24 uurs levering zou moeten betekenen dat er ook binnen 24 uur geleverd zou moeten worden.
Onze excuses voor het ongemak.

CLASINA 50 11-04-2013

Was keurig en netjes zag hem ergens anders goedkoper en kreeg hem voor de delfe prijs.
Ze namen de oude mee terug dat vond ik wel fijn hoef je er zelf niet mee te slepen

AE. 11-04-2013

Zou prettig zijn als ik even een mailtje had gekregen dat bestelling is verzonden. Ik heb een prima bod ontvangen nadat ik gemeld had dat product ergens anders goedkoper was, zeer snelle reactie via email. Top service!

Ronald Peulen 11-04-2013

Prima website, goede leveringen. Het enige minpunt is de onduidelijke bestelwijze. Je krijgt een mail, vervolgens wederom een mail en daarna een telefoontje met een afspraakbevestiging. Waarom is dit alles niet mogelijk via de bestelwijze op de website?

Beste Ronald,

Bedankt voor uw beoordeling en uw opmerking.

We nemen uw opmerking mee in onze wekelijkse vergadering.

Wilko leusden 11-04-2013

Ik heb heel bewust voor de keukenloods gekozen, gezien mijn goede ervaring uit het verleden. Eerst telefonisch overleg met een van de adviseurs voor uitgebreide informatie (Dit zijn geen verkopers maar echt adviseurs) en daarna de bestelling geplaatst. Alles was weer volgens afspraak. Voor de volgende bestelling zullen we weer voor de keukenloods gaan.

male17 11-04-2013

Mooie website met duidelijke informatie. Alleen de leveringsinformatie is barslecht. De levertijden zijn niet actueel. Voor de door ons gekozen producten stond een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Daarbij wordt echter vermeldt dat dat is op basis van beschikbaarheid bij de leverancier en de agenda van het afleverbedrijf. Daardoor duurde levering 1- 2 weken in plaats van 1-2 dagen. Wij hadden keukenloods uitgekozen vanwege de snelle levertijden, maar dat was dus zinloos!
Vervolgens staat er dat je wordt gebeld voor een leveringsafspraak in plaats daarvan krijg je een pdf bestand toegemaild met het verzoek zelf even te bellen voor een afspraak. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de aflevering had pas na enkele dagen tijd om te leveren...
Al met al niet erg tevreden over levering en communicatie over actuele levertijden.

Beste Klant,

bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Wij proberen onze voorraad zo actueel mogelijk weer te geven. Helaas grijpen we af en toe mis. Onze excuses daarvoor. Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan bekijken waar het precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses en ik hoor graag van u.

65Rob 11-04-2013

Een goede site met veel aanbod en een scherpe prijs.Keurige levering op de afgesproken datum en bloktijd van 2 uur.

J.A123 11-04-2013

Goede en snelle service.
Even bellen en direkt kunnen afhalen.

Als er In de toekomst weer keuken delen moeten komen,
komen we zeker bij jullie terug!

Ashok01 11-04-2013

Hele duidelijke website kon meteen vinden wat ik zocht en daarna duidelijke stappen om te bestellen etc. Ik werd netjes gebeld voor een afspraak. Ik heb 1 klein minpuntje ik zou een e mail ontvangen met een tijdvak van 2 uur wanneer de magnetron geleverd zou worden en die heb ik nooit ontvangen.

D. Houtman 10-04-2013

Makkelijke site om te bestellen. Prima service in verband met de levering: snel en zeer klantgericht. Levering conform afspraak en prima afgewerkt.
Zeer tevreden over apparaat.

Evelynng 10-04-2013

Top customer service received from Keukenloods (Rick van Veen, P.Oosterwolde). Our Original choices were not available, and Rick immediately made some good recommendations, gave us time to reconsider and we are very pleased with his recommendations. We would highly recommend Keukenloods to our family and friends.

L.Wierda 10-04-2013

7,3
Keurig afgeleverd. chauffeur belde half uur van te voren dat het een kwartiertje later werd dan de bedoeling was.
super!!

Harry Evers 10-04-2013

Goede prijs voor de koelkast en ik werd meteen gebeld om een afspraak te maken, kreeg 1 dag van te voegen een sms met de exacte levertje en netjes volgens afspraak geleverd

Waggie001 10-04-2013

Aantrekkelijke aanbieding, goed advies en snelle levering! Site is referentie voor veel aanbieders en de prijstelling van de keukenloods is bepalend voor prijsstelling van lokale winkels gebleken!

Verdegal 10-04-2013

Ik ben prima tevreden. Ik vond het versturen alleen vrij lang duren. Een dag of 4 a 5. En dat binnen nederland.

pcl13 10-04-2013

duidelijk mailverkeer, goede heldere afspraken, levering volgens afspraak. Terugzenden geen probleem indien in originele verpakking. Snelle reactie via de mail.

davmar 10-04-2013

goede duidelijke site een nette behandeling aan de telefoon en keurig bezorgd we hadden al eerder een afzuigunit gekocht en ook die was naar volle tevredenheid bezorgd kortom prima

JP68 10-04-2013

7,3
Netjes geleverd, alleen jammer dat ik niet vooraf attent gemaakt ben op speciale aansluiting van het fornuis en dat het juiste snoer er niet bij zat, terwijl me dat wel beloofd was.

anita28-9 10-04-2013

Duidelijke website, leuke prijzen! Aangezien het product bezorgd werd, maakt mij de bereikbaarheid van de winkel niet uit. Op website stond, bestellen 's avonds, volgende dag leveren, werd een week later, maar dan had je ook wat! 2 super sympathieke jongens die keurig het apparaat leverden en tegen een zeer redelijke vergoeding inbouwden. Het oude apparaat werd netjes afgevoerd. Perfect. Aftersales hoop ik niet nodig te hebben.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2013

Beste Anita,

Bedankt voor uw beoordeling.
Indien u voor montage kiest dan geldt de 24 uurs levering helaas niet. Dit komt omdat er monteurs ingepland moeten worden. Blijkbaar staat dit niet goed aangeven op onze website.
Wij gaan kijken hoe we dit beter kunnen weergeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Robderooij8 10-04-2013

Service en contacten verliepen naar volle tevredenheid.
Vrachtwagen was te laat werd telefonisch doorgegeven met de tijd wanneer hij wel kwam.

Heleen van Herlen 10-04-2013

Website is overzichtelijk en duidelijk; telefonische info correct; bestelling en levering verliep klantvriendelijk en conform afspraak. Helaas had de geleverde oven enkele mankementen. We kregen echter zonder enige discussie binnen enkele dagen een nieuwe oven. Dus alles is naar volle tevredenheid verlopen!

Gert-Jan59 10-04-2013

De website is overzichtelijk, geeft snelle en juiste informatie en is gemakkelijk bedienbaar.
Ik heb de vaatwasser besteld tijdens de Paasdagen en kreeg meteen na de tweede Paasdag een mail waarin mijn bestelling keurig werd bevestigd. Er werd mij gevraagd een leveringsafspraak te maken en dit kon volgens de mail tot 16.00 uur. Ik belde echter om 16.30 en werd alsnog keurig geholpen.
De bestelling werd precies op de dag en binnen het afgesproken tijdsblijk geleverd.
De besteller was vriendelijk, keurig en correct. Hij bracht de vaatwasser tot in de keuken en nam de oude vaatwasser meteen weer mee.
Al met al, super geregeld.

Jurritrap 10-04-2013

Bij bestelling stond dat het voorradig was, dit bleek niet zo te zijn en duurde een week langer. Verder prima, net als vorig jaar geleverd fornuis.

Yffia 10-04-2013

Alles naar wens. Levering was goed, plaatsen ging makkelijk. Dat de oude koelkast retour genomen werd was erg fijn. Tevreden.

G.Zwart 10-04-2013

Betrouwbare informatie en advies.
Telefonisch goed bereikbaar.
Levering precies volgens afspraak.
Behulpzame en vriendlijke bezorging.

koos ma 10-04-2013

- duidelijke website;
- goede bereikbaarheid;
- snelle en keurige bezorging;
- Kreeg een duurder type vaatwasmachine geleverd voor de bestelde lagere prijs;
- was de tweede grote aankoop bij keukenloods en wat mij betreft niet de laatste.

easyraider 10-04-2013

Goed zaken gedaan met keukenloods, we hadden een gaskookplaat besteld die later niet meer leverbaar was, we werden netjes gebeld met een ander aanbod voor de zelfde prijs. Was ook snel geleverd.Gewoon goed.
1 minpunt de gaskookplaat die niet meer leverbaar was, kon men de volgende dag nog steeds bestellen.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2013

Beste Easyraider,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw order/klantnummer zodat ik kan kijken om welk typenummer het gaat, zodat ik het desbetreffende typenummer kan verwijderen van de site.

A Wouters 09-04-2013

6,7
Levering: Op website stond 24 uurs levering en artikel was op voorraad.Maar 2e paasdag/maandag besteld en pas donderdag bezorgd.

Officiele reactie van Keukenloods 09-04-2013

Beste A. Wouters,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw order of klantnummer zodat ik voor u uit kan zoeken wat er mis is gegaan. Een 24 uurs levering hoort een 24 uurs levering te zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak.

knok 09-04-2013

Levering duurde een paar weken.
De geleverde dispenser functioneerde niet.
Vervolgens is na telefonisch contact een nieuwe opgestuurd. Deze werkt wel. De een prima after sales.

Barco Marijnissen 09-04-2013

Zeer goede service!
Je wordt keurig op de hoogte gebracht van het moment van levering.
De oude wordt keurig mee retour genomen.
De prijzen zijn zeer scherp!

P. Kroonen 09-04-2013

Gewoon prima, binnen 24 uur was alles geregeld wat vooral fijn is bij een kapotte koelkast.
Verder geen op- of aanmerkingen.

hanne12 09-04-2013

Bestellen ging eenvoudig, op mail werd direct en duidelijk geantwoord en de aflevering verliep volgens planning.

John van Dorp 09-04-2013

gisteravond de vaatwasser laten installeren, ging uitstekend.snelle levering alles correct verlopen.

Tevreden klant Zeist 09-04-2013

Prima prijzen & service,heldere afspraken over de levering ( ook in winkelgebied). Ook de transporteur maakt heledere afspraken

H. Woldhek 09-04-2013

Helemaal super geregeld. Netjes op de plek gezet waar ik het wilde hebben en wat echt opviel is dat degene die het kwam bezorgen zich eerst voorstelde!!!!!
Zo he dat maak je niet veel meer mee!

Klasse service kan niet anders zeggen.
Voor nieuwe dingen kom ik zeker terug!!

Rene_123 09-04-2013

Een inbouwcombimagnetron besteld, zeer voordelig geprijst, en snel geleverd. Je kan goed afspraken maken over de levertijd, kortom, als ik weeer iest nodig heb zal ik hier zeker terugkomen.

Fam.Dekker 09-04-2013

We hebben op diverse sites gezocht naar een nieuwe inbouw koelvriescombinatie maar jullie kwamen er steeds als goedkoopste uit. We hebben jullie gebeld voordat de bestelling geplaatst is en werden uiterst correct te woord gestaan en konden de verdere afhandeling per telefoon doen. Afspraken over levering klopte ook. En bij aflevering werd de oude koelvriescombinatie meegenomen. Wij zijn zeer positief