HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Mike 27-10-2023

Net bedrijf, snel antwoord via de mail. scherpe prijzen en bij (in mijn geval) ophalen van de televisie een duidelijke uitleg.

Fam Arts 27-10-2023

We hebben vandaag een Samsung TV gekocht bij Hello TV in Utrecht, we zijn geholpen door Aron.
Hij was uiterst klantvriendelijk, deskundig en hij had veel geduld en ook nog eens een prettig persoon om door geholpen te worden. We wilde de tv laten bezorgen dus installeren en ophangen tevens wilde een verlengde garantie. Aron kwam ook nog met de suggestie van kalibratie en na een gedegen uitleg hebben we gekozen om dat thuis te laten doen gelijktijdig met het installeren en ophangen. We kunnen evt vragen persoonlijk richten aan de verkoper Aron via email. Al met al zijn we zeer tevreden over onze aankoop, als het installeren, ophangen en kalibreren door net zulk deskundig personeel gebeurd dan zijn wij dik tevreden. Maar na de uitleg van Aron hoe de installatie etc zal worden gedaan twijfelende daar niet aan.

Barend 27-10-2023

Verkoper Masie kwam deskundig, eerlijk en vriendelijk over.
Hij luisterde goed naar onze wensen en gaf af en toe de gelegenheid om er over na te denken. Hij nam de tijd.

P 27-10-2023

Vriendelijke en deskundige verkoper die de tijd voor je neemt onder het genot van een kopje koffie.

Akash 27-10-2023

Geholpen door Adviseur XXX. We hebben volgens mij twee uur in de winkel gestaan. Ik kon eerder weggaan, maar Xxx gaf heel goed advies en we waren gezellig aan het praten. Bij HelloTV geven ze je super veel aandacht en de klant is koning. We hebben een mooie deal gekregen. Zeker aan te raden om je TV hier te halen!

Albert 27-10-2023

Het personeel is adequaat en professioneel en de keuze is reuze! Daarnaast kun je met al je vragen terecht kortom wat je als consument verwacht maar vaak niet krijgt!

Ad 27-10-2023

vriendelijk personeel en nemen de tijd.
Ook werd de aankoop netjes in de auto gelegd.

Jan Oolders 27-10-2023

Voor het omruilen van mijn tv was een zeer deskundige man en die ook wat tips gaf en daar hou ik van dar soort mensen

Roy 26-10-2023

Mooie ruim opgezette winkel met een grote diversiteit aan merken en types TV’s. Deskundig advies en concurrende prijzen. Zoek je een TV dan zou ik zeker aanraden hier langs te gaan!

Loran 26-10-2023

De hulp was heel duidelijk, begripvol en sympathiek. We zijn goed geholpen en de ervaring in de winkel was alsof je als kind in een snoepwinkel rond mag kijken

Loran Klomp 26-10-2023

Hele fijne tijd gehad in de winkel, heel goed geholpen door een sympathieke, meedenkende en sociaal medewerker.

Hele fijne deals gekregen en ook ontzettend eerlijk gepraat over de specificaties van verschillende TV’s, en nog zelfs een HDMI kabel erbij gekregen, helemaal top!

Ron 26-10-2023

Ik kreeg bij HelloTV de gunstigste aanbieding t.o.v. andere verkopers. De winkel in Rotterdam zag er keurig uit, de kennis bij de medewerkers was aanwezig, reden te meer om daar te kopen.

Harold Klomp 26-10-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze het dichste bij was, de uiteindelijke keuze heb ik gemaakt door de uitstekende hulp!

De medewerker Boris kwam professioneel over en heeft mij goed geholpen met alle vragen over de specificaties. De goede uitleg en de sfeer creëerde een fijne omgeving om rustig tot een beslissing te komen en met een vertrouwt gevoel de winkel te verlaten met een super mooie TV

GL 26-10-2023

Zeer goed geholpen door Jerreau. Hij weet waar hij het over heeft en probeert je niet zomaar een tv aan te praten. Verschillen tussen 2 tv's op papier laten zien en een mooie prijs voor ons gemaakt, wat ons de doorslag gaf. Dit was niet onze 1e tv bij Hellotv en zeker niet de laatste!

Nick 26-10-2023

Goed geholpen in de winkel, men neemt echt de tijd voor je. Goede adviezen gekregen, en na wikken en wegen de juiste tv uitgekozen. Heel fijn om beeldschermen te vergelijken, er zit nogal wat verschil tussen het ene of het andere merk. Ik zelf zou nooit ongezien via internet een tv kopen, je moet het echt zelf ervaren. Nog een pluspunt, de koffie staat klaar. (En is lekker)

TC 26-10-2023

Allereerst omdat het mij werd aangeraden. Korting bleek inderdaad flink. Maar de klantenservice, díe is top. Al zou het ergens anders goedkoper zijn, ik zou nog steeds liever bij HelloTV lopen. Klantenservice is ongeëvenaard.

RobL 26-10-2023

Informatie m.b.t. tot de TV was zeer duidelijk en correct. De aflevering, de montage van de TV beugel en de ophanging van de TV gebeurde vakkundig en degene die deed was zweer vriendelijk. Ik had het adres van een kennis gekregen, die ook zeer tevreden was.
De mensen vanHelloTV doen echt wat ze beloven t.w een zorgeloze deal.

Edwin 26-10-2023

Vandaag is mijn nieuwe samsung 65 inch frame tv en surround box geleverd door Hello tv geleverd kreeg netjes een belletje wanneer ze zouden komen
Had van tevoren al een appie gehad welke datum en tijdvenster ze zouden komen
Dus helemaal top geregeld en de bezorger was zeer behulpzaam en ook niet onbelangrijk vrolijk
Service is top van hello tv en de bezorger

Tevreden 26-10-2023

Mooie shop alles ruim opgesteld, we hebben uitgebreid uitleg gekregen over de mogelijkheden, fijne is ook dat inruil mogelijk is, dat heb ik ook ervaren.
Na problemen ben ik goed geholpen, zoals 'n leen toestel ed.
Uiteindelijk allemaal opgelost vanuit nijmegen, ben tevreden

Hans Jonker 26-10-2023

Zeer goed en klantvriendelijk personeel met duidelijke uitleg in een keurige winkel .

Anny van Dijk 26-10-2023

Super vriendelijk goed advies,ruime keuze gewoon vriendelijk niet opdringerig

Joost 26-10-2023

Nemen ruim de tijd om te luisteren naar je wensen en komen vervolgens met goede adviezen en ook alternatieven waar ik niet aan had gedacht. TV paste niet in de auto, meteen bezorgopties doorgenomen.

Michel de Jong 26-10-2023

Vandaag naar Hello TV Utrecht geweest met best nog wel veel vragen en twijfels etc.
Een zeer vakkundig en heel helder gesprek met Danny waarin werkelijk echt alles is besproken.
Ben heel blij dat je als klant nog zo uitgebreid geholpen kan worden met iemand die duidelijke taal spreekt.
Ontzettend bedankt en als de installatie straks net zo soepel gaat ben ik meer dan gelukkig.
Hou deze service vast.

Mark 26-10-2023

Probleem met Soundbar netjes opgelost in de showroom in Den Bosch. Klantgerichte oplossing aangeboden zodat we weer tevreden zijn over de totale aankoop

Jow 26-10-2023

De verkoper (Rick) in Eindhoven krijgt van mij een 8, waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest, maar ik kreeg een prijsopgave van een type dat ik niet bedoelde. Bij thuiskomst een mailtje en toen kwam vlot de goede prijsopgave. En ben ik tot koop overgegaan van een Samsung OLED 55S95C met soundbar HW-Q800C Omdat 83 jaar ben en bang was alleen het toestel te moeten tillen, heb ik het toestel laten ophangen en installeren.
Dat heeft Ray gedaan en die krijgt van mijn vrouw en mij een dikke 10, Voor ons is Ray een reclame voor Hello TV. Alles keurig geinstalleerd en rustig aan ons uitgelegd.
We hebben een prima beeld en goed geluid, kortom zeer tevreden.