HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

gerando 29-10-2023

Hello tv hebben we gekozen, omdat zij gespecialiseerd zijn in tv's, evenals hun medewerkers m.n.
TV keurig thuisbezorgd en zelf kunnen installeren ... mbv schoonzoon !

Hans Jansen 29-10-2023

Ik ben op zondag heel goed geholpen bij het ophangen en installeren van mijn nieuwe Philips The One 50PUS88008 ambilight. Wat een goede service en wat een vakkennis van monteur Rodrigo. Echt klasse.

Bart Schepers 29-10-2023

Top hulp gehad van deze goed gemotiveerde verkoper! Ook dacht hij goed mee en gaf hij hoed advies! De verkoper nam alle tijd en had het idee dat hij Echt wou helpen.

Co de Bondt 29-10-2023

Echt een prachtige winkel met een grote keuze.
Het advies dat wij tijdens ons bezoek kregen was echt professioneel. Vooral de tips die wij kregen voor onderhoud en de uitgebreide winkelgarantie gaf de doorslag.
Utrecht heeft er een hele mooie, goede winkel bij.

Patrick 29-10-2023

Ik stond in twijfel over welke soundbar ik wilde gaan kopen, in de winkel in Groningen keurig geholpen met het maken van de juiste keuze. De medewerker nam de tijd om me goed te helpen. Na het kiezen in de winkel direct ingeladen en thuis geïnstalleerd. Top!!

Reedijk 29-10-2023

Vandaag met een leuke Sonos aanbieding de deur uit gegaan. Super geholpen door medewerker Eertwijn. Niks was hem teveel, al mijn vragen op hem los kunnen laten en heeft ervoor gezorgd dat ik met een mooie set naar huis ging! Zou ze zeker iedereen aanbevelen.

Peter 29-10-2023

Netjes geholpen door de medewerker van Hellotv.
Ging eingelijk voor bepaalde soundbar medewerker vroeg waarvoor ik deze het meeste gebruik en adviseerde voor mij toch een andere dus netjes geholpen.

Fam. Boomkens 29-10-2023

We zijn keurig geholpen door personeel wat er verstand van heeft .
Nette uitziende winkel

Freek 29-10-2023

Prima geholpen door verkoper in de winkel in Duiven. Er staan aardig wat tv's waardoor je goed kan vergelijken. Er werd nog een extra garantie aangeboden, maar dat ging niet opdringerig. Het plaatje van de kapotte pixel dat werd getoond was niet echt toepasselijk voor de OLED TV die ik kocht (de pixel zou bij defect immers zwart zijn, maar goed...) Al met al helemaal prima.

Mark 29-10-2023

De verkopers was er kundig en wist over zowel sonos als de LG G serie een hoop te vertellen wat zoal de voors en tegens zijn. Tevens gaf hij me nog een hoop stof tot na denken waarom ik wellicht andere merken nog in gedachte moest houden en ook daar nog verdere informatie over gaf.

Mocht ik besluiten de tv aan te schaffen dan zel het zeker bij deze verkoper zijn.

Lucia 29-10-2023

Wij hebben onze nieuwe Philips Ambilight the one 65PUS8808 (2023) bij Hello TV in Naarden gekocht. Uiteraard pas na goed advies en uitstekende service ontvangen te hebben. Supertevreden over TV en service.

Gert 29-10-2023

Vriendelijk personeel. ruime keuze. Personeel met verstand van zaken. personeel neemt de tijd. duidelijke uitleg van verschillen. Personeel niet opdringerig. mooie aanbiedingen.

GJ 29-10-2023

Deal gesloten via de app; spullen opgehaald in de wiknel in Naarden. Daar toch nog de order aangepast wat zonder problemen kon. Prettig geholpen!

Maurice 29-10-2023

We hebben een Samsung Olet TV 65 inch gekocht. En we zijn super tevreden met vakkundige hulp van Jari en Redney, allebei de medewerkers hebben ons uitstekend geholpen bij de keuze van onze TV ren dikke 10 verdiend.

Paul 29-10-2023

Via de site contact gekregen met HelloTV over de aankoop van een Sonos Home Cinemaset. Uiteindelijk een scherpe prijs gekregen voor de set. Een goed en snel contact via de e-mail. Uiteindelijk naar de winkel in Eindhoven gereden om de set op te halen. Snel kon nagetrokken worden hoe de correspondentie via de mail gelopen was. De set was op voorraad, dat was per mail aangekondigd. De verkoper in de winkel was deskundig en klantvriendelijk en stond mij goed te woord. Hij attendeerde mij nog op een 3-jarige garantieverzekering ad. €130 die ik kon afsluiten mocht een van de Sonos producten defect raken. Verschil met de Sonos garantie was dat bij defecten, het defecte apparaat direct bij HelloTV omgeruild kon worden voor een nieuw gelijk apparaat. Je hoefde het defecte apparaat dus niet op te sturen naar Sonos en te wachten op het geretourneerde apparaat. Goede aanbieding, maar hier geen gebruik van gemaakt. Heel tevreden over deze aankoop bij HelloTV.

Sintia 29-10-2023

Ik ben heel vriendelijk en behulpzaam geholpen met mijn aankoop , dank daarvoor

Peter 29-10-2023

keurige winkel en redelijk veel keuzes, goede service, alleen te weinig personeel

Frans Leijen 29-10-2023

Mooie overzichtelijke n opgeruimde winkel. Snel en vriendelijk geholpen. Stoer dat je meeliep op de inruil tv eruit te halen en de nieuwe tv er in te leggen

Fokke 29-10-2023

Vriendelijk en snel contact via chat functie. In de winkel in Groningen vriendelijk te woord gestaan. Prima onderneming!

Wies 29-10-2023

Gisteren bij hellotv in Den Bosch een tweedehands oled tv gekocht. Wij zijn geholpen door Kim en zij nam echt alle tijd voor ons, terwijl het gewoon een zaterdag middag was. Ze adviseerde ons super goed. Ik zou iedereen deze winkel aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte tv.

Jelle 29-10-2023

Prettig geholpen door Alain die echt meedacht en hielp, al waren we slechts op zoek naar een tv voor een studentenkamer. Top!

Paul 29-10-2023

Hello TV waar ze rustig de tijd nemen om voor jou de juiste keuze te maken. Goed geholpen door Jeroen in het filiaal in Amsterdam. De online chat de avond er voor gaf de doorslag om naar de winkel te gaan. Echt specialisten op het gebied van TV. Dit heb ik in andere winkels nog nooit ervaren.

Han Hendriks 28-10-2023

Zeer vriendelijke bezorger en uitmuntend geholpen en de TV opgehangen en alles rustig uitgelegd. Zeer tevreden mee en topscore voor hello TV! Ik kan ze bij iedereen echt aanraden!

Wajvr 28-10-2023

Uitstekend geholpen door kundige vertrouwen gevende medewerker. Wist me veel te vertellen over de producten. Gaf me ook t gevoel niet puur te willen verkopen maar te helpen om optimaal gebruik te maken van, in dit geval, mijn net gekochte televisie.

Chapeau Hello TV.. mooie toonzaal overigens in Utrecht .. mooi overzicht om op t gemak de topproducten te bekijken ..

Roman 28-10-2023

Heb eerst contact gehad via de mail deze verwezen mij naar en vestiging om het product te beluisteren daar aan gekomen ben ik top geholpen dacht dat ik en tv had waar meer opties op zaten dat bleek niet zo dus moest ik mijn keuze wijzigen daar heeft de medewerker perfect in geholpen nu met smart wachten tot het geleverd wordt