HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Remco 26-11-2022

Vandaag de nieuwe Samsung tv gehaald.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en daarna door een vriendelijke en deskundige medewerker geholpen. Gaf duidelijke antwoorden op onze vragen.

NewOakley 26-11-2022

Mooi ingerichte showroom met luiste ruimte. Ik kwam voor een simpele bestelling omdat ik al wist wat ik wilde helpen. Maar nog steeds was de verkoper super professioneel, aardig en hulp behoevend. Tot nu toe bij meerdere aankopen altijd voortreffelijk geholpen, zowel in de winkel als online, via e-mail en via chat. Tevens inmiddels ervaring met service afdeling en die ervaring was super. Serienummer doorgeven en werd direct professioneel geholpen. Super. Ga zo door.

Henk vdK 26-11-2022

We waren op zoek naar een nieuwe TV met een goed geluidssysteem met makkelijke bediening.
Na een eerste korte oriëntatie in de winkel in Duiven zijn we de volgende dag teruggegaan. Dennis, heeft alle tijd voor ons genomen en verschillende mogelijkheden voor met name het geluid beluisterd. Al vrij snel waren we eruit een TV zonder extra goed geluid maar daarnaast een losstaand geluidssysteem met subwoofer. Zodat we ook muziek op een kwalitatief goed niveau kunnen beluisteren zonder dat de TV aanhoeft.
We wilden de set op een staande voet plaatsen, dat was nog wel een dingetje maar daar heeft Dennis alle moeite voor gedaan en er een bij een andere winkel vandaan gehaald. Super.
Prettige winkel, zeer goed geholpen , scherpe prijzen en een extra garantie. Tot zover zijn we super tevreden.

Nijssen 26-11-2022

Super deskundig vriendelijk geholpen.
Met veel geduld werden alle mogelijkheden uitgelegd.
Tegelijk werd dit duidelijk overzichtelijk gedemonstreed

Sander van der steeg 26-11-2022

Super goed geholpen .. verkopers hebben super verstand van producten die zij verkopen… mochten wij in de toekomst nog iets nodig hebben dan weten we ze te vinden

Job 26-11-2022

Ramon nam in Zoeterwoude uitgebreid de tijd om alle voor- en nadelen van de verschillende modellen uit te leggen. Ik ben goed geholpen en zeer tevreden over de afhandeling tegen ook nog eens een scherpe prijs.

Marco 26-11-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding waarbij je persoonlijke hulp krijgt! Daardoor gekozen voor Hello TV

Denny Teszler 26-11-2022

Zeer grote keuze tv's en super goed te woord gestaan via de chat functie online, op al mijn vragen is een deskundig antwoord gegeven en me de voor en nadelen goed uitgelegd. Levering is correct en op tijd verlopen, zeker een aanrader om hier je tv te kopen. Ook nog eens een super scherpe prijs van ze gekregen. In één woord fantastisch.

DS 26-11-2022

Bij aankoop van sonos set twv €2173,- mail contact gehad om een goede deal te vragen. Dit was niet mogelijk maar kon wel een tv reinigingsset gratis krijgen. Toch maar naar de winkel gegaan alwaar de set plotseling €2199,- kost en ook nog eens zonder het beloofde reinigingsset.

LD 26-11-2022

Deskundig advies en zeer vriendelijk geholpen met de keuze van een de Sonos soundbar

Peter 26-11-2022

Wij zijn erg tevreden over de monteur die onze apparatuur kwam aansluiten. Hij werkte secuur en netjes en was heel aardig.
In de winkel zijn wij ook goed geholpen. Alleen jammer dat Hello TV, nadat wij onze aankoop hadden gedaan, voor vragen niet telefonisch te bereiken was. Ook voor vragen over de installatie afspraak konden wij niemand bereiken. Dat was wel een minpuntje. Al met al zijn wij blij met onze aankoop.

Johan 26-11-2022

Vriendelijk ontvangst. Je voelt je welkom. Daarna uitstekend geholpen door Bjurn. Hij heeft het type en prijs opgeschreven. Een weekje later bij Bjurn de oled lg gekocht.

Mila 26-11-2022

Veel keuze en goede korting! Ondanks dat het druk was voelde je je wel gezien. Helpen zelfs met inladen van de televisie. Enige dat ik vervelend vind is de verzekering die ze extra probeerde te laten aanschaffen voor 3 jaar, dit voelde vooral als veel marge aangezien en er telkens extra bedrag af kon.

STORMBRINGER 26-11-2022

GEACHTE, ZEER TEVREDEN OVER MIJN AANKOOP BIJ HELLO TV. TOP BESTELLING,TOP LEVERING,TOP ADVIESRAAD. AANKOOP VAN TOP TV SONY A95 K 55 INCH. TOP BLACK FRIDAY DEAL. TOP WEBWINKEL. VRIENDELIJKE GROET

Grayfink 26-11-2022

Fijn persoonlijk advies. Levering binnen 24 uur, s'avonds besteld en s'ochtends geleverd. Goede prijs en fijne tv! Oled maakt echt verschil.

Arjan 26-11-2022

Eerst online goed uitgezocht waar de keuze tussen ging en daarna in de winkel tot een keuze gekomen. Goed geholpen waarbij de informatie die de verkoper had wel van doorslaggevende waarde was. Zeker een aanrader dus om ook even langs te gaan. Daarbij ook meteen de tip om je goed voor te bereiden op je bezoek. Wat wil je en niet onbelangrijk wat kost dat elders. Anders betaal je alsnog teveel. De prijzen in de winkel kunnen flink naar beneden maar dat is ook hoe het hier werkt. Als je dat niet wil beter online kopen.

Robert 26-11-2022

Hele prettige winkel, geen domme verkoop praatjes, je hebt alle tijd om rustig rond te kijken, en indien nodig word je zeer vakkundig en rustig geholpen. Tenminste een winkel die je niet zomaar een duur model probeert aan te smeren. Top winkel, super service! Aanrader!

Danny van der Drift 26-11-2022

Goed geholpen en ook tijd voor wat technische vragen en advies in winkel in Amsterdam .
Voor nu sub mini gekocht maar binnenkort zeker voor een nieuw tv

Ribbers J.A. 26-11-2022

Ruim 13 jaar geleden een tv gekocht bij toen nog De Platte TV.
Is ons goed bevallen. Vandaar dat we nu weer hier zijn gaan kijken voor een nieuwe TV.

Dion 26-11-2022

Vriendelijk geholpen door medewerker die van wanten weet.
Ook via de website uitstekend geholpen en een goede prijs bedongen

Dees 26-11-2022

Super blij met deze winkel of je nu online advies vraagt of winkel echt top.
Ben in winkel Nijmegen geweest omdat ik nog 2 tv had waar ik uit kon kiezen paar keer langs geweest iedere keer goed en geduldig geholpen en heb mij keus daardoor ook kunnen maken.
Dus heel blij mee.

Jordy 26-11-2022

Tijdens Black Friday de Samsung HW-Q990B gekocht voor een zeer scherpe prijs. Deze was al behoorlijk afgeprijsd, maar had hem elders voor nog goedkoper gezien. HelloTV is met deze prijs meegegaan en heeft mij naast eerlijk en deskundig advies, blij gemaakt met een fantastisch systeem. De volgende aankoop wordt een TV en die wordt ook zeer zeker aangekocht bij HelloTV.

Dees 26-11-2022

Was opzoek naar tv en had 2 keuzes waar ik over twijfelde ben naar winkel in Nijmegen geweest een paar keer en ben iedere keer goed geholpen en ook geduldig te woord gestaan mijn keuze is door het goede advies gelukt heel erg blij mee.

Wil 26-11-2022

Verkoper wist wat hij deed en had een goed verhaal. Goede uitleg was voor mij essentieel. Zaken die ik niet wist werden verteld. Eerdere aankoop zelfs gecorrigeerd, dus gekocht!

Marianne 26-11-2022

Onze koopervaring bij HelloTV was prima en deskundig. Bij binnenkomst werd onze naam genoteerd zodat iedereen netjes op zijn beurt werd geholpen.