HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ruud 01-01-2023

Rustig rond kunnen kijken. Vriendelijke verkoper. Uitstekende voorlichting. Neemt de tijd en dringt niets op. Fijn goed contact. Blij met onze nieuwe TV.

Roy 01-01-2023

Beide heren gaan zorgvuldig te werk , ze werken netjes en geven goed advies.

Sonneveld 31-12-2022

We zijn ontzettend goed geholpen door Liam vandaag. We kwamen binnen zonder enige kennis en er werd met ons samen gekeken naar onze wensen en wat wij belangrijk vinden aan een TV. Liam nam de tijd voor ons om alles te laten zien en uit te leggen. De tv was niet op voorraad maar word over 2 weken bezorgd. Super klantvriendelijk en verstand van tv’s..

EB 31-12-2022

Vandaag een soundbar gekocht bij HelloTV. Goed kunnen luisteren, goed advies. Ze nemen goed de tijd. Daardoor kan het gebeuren dat je wat langer moet wachten op drukkere momenten. Prijs was elders goedkoper, maar prijs werd netjes gelijk getrokken.

Stefan 31-12-2022

Erg netjes geholpen, tv is helemaal naar wens, met alle apps die ik me maar kan wensen. Goed geluid, mooi beeld. Ik ben blij!

Ron 31-12-2022

Correct geholpen. Er werd niets opgedrongen.
Inruilen van de oude (4 weken) tv ging soepel.
Afleveren ging zoals ik gewend ben netjes en correct.

Lucas 31-12-2022

Alles perfect, van voorlichting, adviseren tot en met bezorgen op de goede dag.

Arie Luijendijk 31-12-2022

Via mijn zwager bij deze winkel/site uitgekomen. Via internet een tv uitgezocht, maar toch even naar de winkel gegaan om het beeld te ervaren. In de winkel werden we uitstekend geholpen en kwamen we uit bij een mooiere, grotere en voordeligere tv dan dat ik had opgezocht. Super!!

Y saber 31-12-2022

Heb een tv gekocht in Zoeterwoude bij hello tv . Bij binnenkomst werd ik netjes begroet door DAX , ben netjes te woord gestaan en goed advies, niet van dat opdringerig gedoe. Dus heb ik daar mijn keuze gemaakt. Is echt een aanrader voor iedereen die een tv of wat anders wil. En de service zou allemaal via hello tv gaan wat ik ook prettig vindt.👍🏾👍🏾

Rita Mooi 31-12-2022

Prettige winkel, goed overzicht en goede uitleg van de medewerker. Een aanrader als je je aan het oriënteren bent voor een nieuwe TV!!

Ton van Grootel 31-12-2022

Wij zijn vandaag voor het eerst in de winkel in Eindhoven geweest ,prachtige winkel en wij zijn prima geholpen door een aardige en vriendelijke jongeman,zeker de moeite waard om een keer terug te komen en aan te bevelen bij andere mensen en zeer deskundige jongeman om niet te vergeten

Arie 31-12-2022

Bij aanschaf van een tv zijn wij bijzonder prettig behandeld door Corne, zijn goede voorlichting en een lekker bakkie koffie.Maar ja , wij waren niet anders gewend bij Hellotv.

Desiree Nijs 31-12-2022

Dit is de 2e tv die ik bij Hello tv gekocht heb. Beide keren ben ik zeer klantvriendelijk geholpen.

De verkoper had vandaag zijn laatste dag (31 december) en zo hebben we met een vriendelijke deal dit jaar afgesloten.

Dit is mijn 2e Lg oled tv en hoop er net zo veel plezier van te hebben als de eerst3

Ronald 31-12-2022

Opnieuw perfect geholpen (dit keer is de tv opgehangen). Goede service en aardige handige medewerker. Vanaf nu altijd HelloTV voor mij....

Pieter Meeuws 31-12-2022

We gingen voor een 48 inch oled tv van Philips. Door zeer goede uitleg van Rick, gingen we met een duurdere Sony naar buiten, met 5 jaar garantie op uitval pixels en inbranden en een top kabel. Nog wat extra korting erbij: Thnxs voor het goede advies. Een aanrader.

Ansh Kaushal 31-12-2022

Met veel vragen kwamen wij de winkel binnen, waar we werden geholpen door Ramon. Hij was erg vriendelijk en hielp ons met elk van onze vragen. Hij gaf niet alleen antwoord, maar gaf ook duidelijke beredeneringen en oplossingen per vraagstuk. Dit is de beste winkel voor het aanschaffen van televisies, heel erg bedankt!

Peter DB 31-12-2022

Super vriendelijk geholpen en een mooie deal kunnen sluiten vandaag met Leon in de vestiging in Den Bosch.

Rob 31-12-2022

Hello TV Amsterdam. Fijne winkel, gekozen voor de kortingen die gegeven worden. Verkoopster Sanne heeft mij geweldig geholpen om de juiste tv en soundbar te kopen.

Dennis 31-12-2022

Prima en vriendelijk objectief geholpen
Proactief met extra korting
Aanrader voor potentiële klanten

Theo van Zuijlen 31-12-2022

Wij kwamen hier toevallig langs en dachten laten we eens binnen gaan kijken.
shop zag er mooi uit en overzichtelijk. goed advies, Prijskwaliteit goed, jammer dat ze geen interesse hadden in onze oude T.V terwijl dit wel in de winkel aangegeven staat.

Bennie 31-12-2022

Ze hebben veel kennis en nemen de tijd voor je.

Mijn bestelling bestond uit 2 onderdelen. Een onderdeel kon ik meteen meenemen, de ander werd de volgende dag gratis thuis bezorgd.

Okke 31-12-2022

Digitaal op zoek naar een Samsung the frame TV bij Hello TV site terecht gekomen. Letterlijk steeds binnen de minuut de emailconversatie gehad. Goed advies en prijsvoorstel mbt mijn keus. Kon het zelfs dezelfde dag ophalen in winkel Duiven. Parkeren voor de deur!. Ook daar goed geholpen incl. de advisering over de extra verzekering en een soundbar. Zeer kundige medewerkers, bijzonder vriendelijk, geen verkooppraat en veel humor. Aan te bevelen op alle fronten. T***(website) en M*** en collega's ( winkel),dank en tot een volgende keer.

Lieke 31-12-2022

We zijn erg goed geholpen in de winkel van Eindhoven. We hebben het advies als zeer vakkundig ervaren en zijn blij met onze nieuwe tv.

Rens 31-12-2022

We zijn in de winkel in Den Bosch heel fijn geholpen. We waren geïnteresseerd in de Samsung Frame TV en we zijn goed uitgelegd wat de verschillen waren per TV en techniek. Het was heel fijn om in de winkel alle verschillende soorten tv's en groottes te kunnen zien. Er is ons toen goed geadviseerd om er thuis nog even over na te denken en te kijken welke grootte het beste in de kamer past. Toen eigenlijk al de zelfde dag een keuze gemaakt en weer terug naar de winkel om de TV te kopen. Super service!

Joost 31-12-2022

Voor mij was het advies en de tijd die genomen werd door de mensen van de winkel in Den Bosch van groot belang. Er zijn veel verschillende zaken waar je bij de keuze voor een TV op moet letten, en ik ben daarbij prima geholpen!