HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Cor de Beer 12-04-2023

Ik ben zeer goed geholpen door Collin van Kemenade, over alle tv,s over de soorten ,de inches, de helder heid .

Leo Kostense 12-04-2023

Snelle levering, bezorger vriendelijk en behulpzaam met installeren van de tv.

Nick 12-04-2023

Ben goed geholpen in de winkel. Persoonlijk en kwam met goeie aanbevelingen, ook voor accessoires

Rogier 12-04-2023

Erg klantvriendelijk! Personeel neemt de tijd, niet opdringerig en goede productkennis! Zeker voor herhaling vatbaar. Locatie Breda!

Olga Meijer 12-04-2023

De verkopers waren heel vriendelijk, en hebben de tijd genomen, om alles goed uit te leggen.

Ben 12-04-2023

Ik had geen ervaring met Hello tv. Ik ben naar deze winkel gegaan om mij te laten voorlichten. Ik ben zeer goed voorgelicht en heb een weloverwogen keuze kunnen maken.
Ik kom zeker weer terug en zal jullie aanbevelen binnen mijn kennissenkring.
Officiële reactie van HelloTV 12-04-2023

Beste Ben,

Wat fijn dat je eerste kennismaking met ons zo prettig was, dat horen we natuurlijk graag. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en we zien je graag nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Ozzy 12-04-2023

Uitstekend bedrijf, had online een tv gekocht en werd ietsje later gebeld met een deal van een nieuwer tv voor een leuk prijsje. Bedankt ****.

Edwin 12-04-2023

Snelle en deskundige installatie van TV door A.
Tevens alles goed uitgelegd. Zeer tevreden.

Gabe 11-04-2023

Update op 11-04-2023:
Zoals eerder vermeld, ben ik heel blij met Hello TV. De aankoop met medewerkster xxxx in de winkel in Amsterdam ging moeiteloos. En vandaag heb ik het genoegen gehad om medewerker yyyy weer in huis te hebben die mijn nieuwe TV kwam installeren. ( Hij was eerder bij ons geweest een paar jaar geleden.). Yyyy is super professioneel, vriendelijk, heeft goed advies en heeft in heel korte tijd de installatie voltooid. Heeft ook veel suggesties gegeven over bekabeling en instellingen. Ik kan zonder twijfel Hello TV aanraden en geef hoge cijfers aan allebei yyyy en xxxx.

Review van 01-04-2023:
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij jullie, van die tijd die jullie Platte TV heten. Service en kennis altijd goed, ook deze keer uitstekend. Mooie korting eerst geregeld via de website en dan direct naar de winkel gegaan. Medewerkster xxxx is een bijzondere goede verkoop adviseur, veel kennis, vriendelijk, goed oog contact, professioneel. Ik kijk naar uit van om mijn nieuwe Sony 65 in QD OLED te kunnen genieten.

Ton 11-04-2023

Aankoop Philips UHD 43 inch 4k.
Wat betreft merk of product maakt het niet uit waar je koopt, is nieuw. MAAR de winkel (verkoop) ervaring is wel punt van belang. Ik ben redelijk tot goed op de hoogte van mijn aankoop producten, en wil vaak het product (tv) beeld zien. Technische info is iets waar men zich voordien in moet verdiepen. Bij aankomst HelloTv nooit geen bonus zoekende verkopers direct in je nek..rustig rond kijkend en wel gezien als klant. Bij mijn vraag om wat extra info, komt met eerst met vraag KOFFIE echte D E 🥰. Vervolgens alles netjes beantwoord en laten zien. Mijn keus en prijs (Had ik eerder overeengekomen via chatbox) werd netjes verwerkt en enige extra aankoop advies over kabels en (goedkopen👍) extra zekerheids plan a€ 30,- goede gekeurd. Uiteraard te direct mee naar huis. Kort om goede koop en zeer goede winkel ervaring. Stuur daarom ook mijn bekende daar heen . 🤗

Bart 11-04-2023

Met veel geduld en professionaliteit heeft de mevrouw mij geholpen met het uitzoeken van een nieuwe tv, nadat ik eerst een verkeerde keuze had gemaakt. Het andere toestel heb ik kunnen inleveren en mogen vervangen door een ander model.

Adick 11-04-2023

De uitleg in de winkel was zoals die hoort te zijn. Geen verder commentaar. De levering en installatie was buitengewoon.

Rutger 11-04-2023

Behulpzame en professionele medewerkers, de levering en contact is perfect verlopen.

Jill 11-04-2023

In Den Bosch bij HelloTV, nadat ik om de hoek bij een andere zaak eigenlijk al mijn keuze had gemaakt. Mijn vriend stond erop dat we even bij HelloTV gingen kijken omdat hij daar goede verhalen over had gehoord. Wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben. Alhoewel het bijna sluitingstijd was had Collin geen haast en heeft mij super goed geholpen. Hij stelde mij vragen die zo belangrijk waren voor de aanschaf van een nieuwe TV waar andere zaken en ik zelf helemaal niet bij stil hadden gestaan. Omdat ik de TV helaas niet in mijn auto direct mee kon nemen vanwege de grote was bezorging gratis. Wat bij die andere zaak ook niet mogelijk was. De expertise en kunde die bij HelloTV aanwezig is vindt je niet snel ergens anders zeker niet bij de grotere ketens. Ik zal deze winkel bij iedereen aanbevelen, zonder enige twijfel!!!!

HansM 11-04-2023

Sombere winkel (HelloTV Utrecht), beetje sfeerloos, wel goede prijzen. Deal maken is bespreekbaar.
Helaas sloeg de verkoper de plank behoorlijk mis: volgens hem werkt een extern KPN ITV kastje beter dan de interne app op de SmartTV. Zou te maken hebben "met WiFi en Cat5 kabels". Volgens mij bedoelde hij het streamen vanaf een smartphone, maar vergiste hij zich behoorlijk.
Gelukkig weet ik er zelf voldoende van, maar daarom toch een 9 in plaats van de felbegeerde 10!

Aw de kraker 11-04-2023

Prima geholpen door de medewerker.
Vriendelijk maar vooral kundig advies door de medewerker en prima keuze begeleiding.

Een volgende tv ga ik hier zeker weer kopen

roel 11-04-2023

Service, en kwaliteit van advies. En de prijs is bespreekbaar. Winkel heeft veel modellen, dus je kunt vergelijken.

Peter 11-04-2023

Nette verzorgde winkel waar je vriendelijk wordt ontvangen en geholpen wordt wanneer je er om vraagt. Het niet moeten maar je mag geeft een prettig gevoel. Goede kennis van de tv's en vanwege een leuk voorstel een tv gekocht en meegenomen.

mees 11-04-2023

Fijne winkel met goed personeel. Korting gekregen op aanschaf en bij retourneren van een eerdere aankoop ook goed geholpen!

son in eindhoven 11-04-2023

heel erg modern ver van mijn bed show geen verstand van elektronica zijn heel goed geholpen

Ed 11-04-2023

Veel keuze, goede service, prijzen zeer aantrekkelijk, website met meer keuze en het meeste is ook nog eens op voorraad. Ga in de toekomst zeker weer een kijkje in de winkel of op de website nemen.

Youri 11-04-2023

Ik had een mooie deal kunnen sluiten in de winkel. Had per ongeluk een defecte versie van de tv gekregen, zelfde dag nog kunnen vervangen. Top klantenservice en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zwier Haan 11-04-2023

Hierbij onze ervaring met het zakendoen met Hello TV
De door ons bestelde TV werd keurig afgeleverd op de afgesproken dag
Echter bleek dat er een probleem was met het geluid
Na overleg met Hello TV werd er besloten om de TV om te ruilen
Geheel volgens afspraak kwamen ze die afspraak na
Een pluim voor de monteur die dit kwam regelen bedankt hiervoor
Geweldige service

R. Bakker 11-04-2023

Wij zijn zeer correct geholpen door (*) . Echt een aanrader, goede uitleg en zeer vriendelijk. Een hele goede service , ook het plaatsen is erg goed gegaan. Zeer tevreden.

Wim 11-04-2023

Heel netjes en zeer behulpzaam. Heeft alles keurig afgehandeld. Top service.