HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob 09-11-2023

Uitermate gastvrij ontvangen en zeer deskundig advise gekregen. Mijn eerste kennismaking met Hellotv en was positief verrast. Heel goed ingespreeld op mijn wensen en practisch meegedacht over plaatsing van twee tv toestellen van Philips. Topzaak en top service.

Johan 09-11-2023

Geweldig geholpen. Door het goed uitvragen niet het toestel gekocht wat we in gedachten hadden, maar een model uitgekozen die beter bij onze behoefte paste. Top!

Geerlof 09-11-2023

Goed geholpen, vriendelijk, geduldig en behulpzaam, keurig de tv naar mijn auto gebracht.

Marcel 09-11-2023

Vriendelijke verkoper. Veel extra info over de aankoop (TV) maar duidelijk en rustig gebracht. Goed gevoel aan over gehouden.

Marco 09-11-2023

Via de site netjes geholpen via de chat. Gezamenlijk een goede keuze kunnen maken. Daarna netjes op kunnen halen in de winkel. Top geregeld

RD 09-11-2023

Ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Eindhoven.
En ook nog eens een hele scherpe prijs!
Ik heb al verschillende kennissen doorverwezen, en die zijn net zo tevreden als ik.
De 10 is daarom Dik verdiend

J.S 09-11-2023

Goede deal kunnen sluiten met Jari via de chat. Hij heeft dit doorgegeven aan de hellotv winkel in Nijmegen waar we de tv een klein uurtje later op hebben gehaald.

Polman Edkor 09-11-2023

RH heeft ons Top geholpen. Een verrijking voor Hello TV. Ik zou mensen aanraden hier hun audio te kopen

Diane 09-11-2023

Een hele mooie winkel in Naarden
Alles overzichtelijk opgesteld met verschillende merken
Mijn keus was eigenlijk al gemaakt door de goede site
Om hem real live te zien naar Naarden gegaan
Daar super snel geholpen met duidelijke informatie wat er nog aangeschaft moet worden
Een prima ervaring met deze winkel in Naarden

Wim 09-11-2023

Ik werd goed geholpen via email en telefoon om de juiste keuze te maken. Medewerker Ronald van de vestiging in Duiven reageerde snel en gaf goed advies. Uiteindelijk gekozen voor de Philips 55oled808 met een mooie korting. We kijken erg uit naar de levering en nieuwe kijkervaring.

Wesly 09-11-2023

De winkels in den Bosch ziet er erg mooi uit, je kan er veel zien. En ik ben goed en rustig geholpen.

Menno Renkema 09-11-2023

Ben prima in deze vestiging geholpen en zou geen minpunten kunnen opnoemen.
Had wat vragen omtrent het product wat ik wilde gaan aanschaffen en de verkoper aldaar, heeft mij vervolgens prima voorgelicht en overtuigd welk merk en type ik het beste zou kunnen nemen.

K gyan 09-11-2023

The people werking in this shop are very nice 👍 and they should keep up the good work

Colding 09-11-2023

We vroegen een medewerker ons t en informeren over diverse televisies
De medewerker gaf duidelijk de beschrijving van de mogelijkheden van de tv’s
Medewerker was erg vriendelijk en nam de tijd voor ons
Ook wist hij veel over de tv’s

Hans 09-11-2023

We zijn heel vriendelijk en goed geholpen. We konden zoveel modellen vergelijken als we nodig vonden, met deskundige toelichting over de verschillen. De volgende dag werd de gekozen TV bezorgd door PostNL.

Brenda 09-11-2023

De service is perfect, vriendelijk en meedenkend. Daarom hebben we lang geleden besloten om een tv en soundbar daar aan te schaffen.

Patrick en Yvonne 08-11-2023

Vandaag in de shop in Duiven geweest. Goede en mooi ingerichte shop. Duidelijke info, alles netjes per merk ingedeeld. Alles scherp geprijsd en met de nodige info er bij. Ben heel goed geholpen door verkoper XXX. Dankzij zijn advies ben ik wel de deur uit gegaan met een fantastische tv, voor een hele scherpe prijs.

Wies 08-11-2023

Helemaal goed verzorgt zo wel in de winkel heel fijn personeel
En Patrick die de tv thuis heb komen aansluiten.
Alles goed uitgelegd ik zal ook andere mensen jullie aanbevelen
Nogmaals bedankt voor de goede service
Een zeer tevreden klant

Maclamax 08-11-2023

We zijn prima online geholpen geweest bij onze keuze door Xxx.Nog geen 24u later werd deze prima afgeleverd! Deze Samsung Neo Qled 8K 65QN800B hangt fantastisch in onze living en is gewoon een fantastische beleving om te kijken en naar te luisteren. Het is een andere dimensie TV kijken, super!

Tevredenklant 08-11-2023

Zowel bij de aankoop in Groningen als de nazorg zijn we uitstekend voorgelicht en alles netjes en begrijpelijk uitgelegd! 👍🏻
De service zijn dan ook uitstekend! Een dikke 10!

Thomas 08-11-2023

Fijne medewerker, goed geholpen en prachtige montage. Hoewel het niet in de planning stond, is de tv gemonteerd aan de wand en een gat geboord voor de kabelgoot. Erg tevreden mee.
HelloTV 09-11-2023

Hallo Thomas,

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! Onze medewerkers staan altijd klaar om een stapje extra te zetten om ervoor te zorgen dat alles perfect is. Bedankt voor je positieve review en veel kijkplezier met je prachtig gemonteerde tv.

Jelske - HelloTV

Peter 08-11-2023

Snel en netjes geholpen, niet aandringend op duurder of beter, maar luisterend naar wat ik nodig heb. Al met al, klasse!

Lisanne 08-11-2023

Een mooie, overzichtelijke winkel met de mooiste tv’s uitgebreid uitgestald. We werden warm verwelkomd en goed geholpen. Naast de positieve punten van een bepaalde soort tv, werden ook de mindere punten genoemd. Dit gaf een volledig beeld van de tv waardoor we onze keuze konden maken. Goede service die werd afgesloten met een kop koffie bij het rondmaken van de deal

J.Mouwen 08-11-2023

Via een tip bij HelloTV terecht gekomen. Allereerst de website bezocht die er goed en duidelijk uitzag. Via de website chat een offerte aangevraagd en daarna nog wat vragen kunnen stellen via het antwoord wat per mail kwam. Dat ging op een leuke manier en besloot mede daardoor de winkel (Amsterdam) te bezoeken. Mooi en ruim opgezet en de televisie waar ik interesse voor had was daar op voorraad. De keuze had ik al gemaakt dus de verkoper hoefde alleen te helpen met de bon opmaken. Hierbij meteen nog wat tips gekregen over het dagelijks gebruik en een optionele verzekering, zonder al te opdringerig over te komen.
Al met al een positieve ervaring dus!

Marius en Els 08-11-2023

We waren aan een andere tv toe omdat we o.a. wat groter scherm wilde, tekst wat groter etc. onze ogen worden er niet jonger op. In de winkel zijn we zeer goed en adequaat geholpen om een keuze te maken die bij ons paste.
Daarna de monteur die de tv afleverde en op een zeer prettige wijze zorgde voor installatie .