HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bennie 12-06-2023

Leuke winkel, met deskundig en vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam met wat je zoekt. Goede uitleg . Niet opdringerig., maar gewoon heel vriendelijk

Ree 11-06-2023

Thijs is echt een adviseur die de tijd neemt en het geen probleem vindt om even informatie op te zoeken over functies van de tv. Super vriendelijk, echt een fijne winkelervaring!

Stefan 11-06-2023

Mooie aanbieding gekregen op een nieuwe tv en een mooie inruilprijs ontvangen voor de oude tv! Verder hebben wij direct een aantal Sonos producten gekocht waar we ook een mooie aanbieding op kregen! Vanwege een verbouwing aan onze woning wilden wij graag (veel) later geleverd krijgen, dat was geen enkel probleem

Rook 11-06-2023

Fijne shop met vriendelijke mensen, ze staan voor hun product en organisatie. Dat vind ik altijd wel een goed teken. In mijn geval kreeg ik het niet voor elkaar om ambilight+hue aan de praat te krijgen, wat een firmware probleem lijkt te zijn... Aantal keren heen en weer gebeld en tref steeds een behulpzame medewerker aan de telefoon. Vervolgens krijg ik netjes een mailtje met wat we besproken hebben, wat de voortgang is en de belofte van toekomstig contact wanneer er meer bekend is vanuit de fabrikant. Zó mag klantenservice zijn als je het mij vraagt. Daarnaast heb ik gewoon een erg scherpe prijs gekregen voor onze tv. Ik zou iedereen aanraden om hier een tv te kopen (Duiven).

Vincent 11-06-2023

Ik zocht naar een tv die aan mijn eisen moest voldoen en de medewerker heeft me de A95K en veel info gegeven over dit model
En ook nog prachtige Megadeal gesloten
Ik ben super tevreden.

Ik raad HelloTV aan daar kan je goede deals sluiten en kennis over producten hebben ze zeker.

Vd spek 11-06-2023

Eerlijk gezegd nog nooit geweest bij hello tv, dit was de eerste keer en ohhh wat zijn we fijn geholpen. Deze jongeman legde alles goed uit. Zal dus zeker aanbevelen!

Perry 11-06-2023

Snelle en vriendelijke service van verkoper. Works with a smile. Winkel zelf was alleen even zoeken

Andre Hendriks 11-06-2023

Via de website kwam ik terecht in de winkel in Den Bosch. Helemaal ingericht om op je gemak een televisie te zoeken, kijken en te vergelijken. Een geduldige verkoper legde de verschillen uit tussen lcd, oled en Qled en liet dat vervolgens ook zien. In alle rust heb ik vanuit een bank of zitzak de diverse toestellen bekeken en uiteindelijk gekozen voor een 43 inch Samsung Qled tv.
Laat nu de Tour de France maar komen.

Marcel van Eijk 11-06-2023

Binnen een uur op kunnen halen en super geholpen. Hele aardige verkoper en de bestelde Sonos set stond al klaar

H Balkema 11-06-2023

Goed geholpen en zelf nog korting op korting. En dat terwijl de winkel eigenlijk nog dicht was.

Henri Sanders 11-06-2023

Ik heb mijn product op zaterdagavond besteld. Ik kreeg bericht dat het maandagochtend werd verstuurd. Ik kreeg het product pas op donderdag dit in verband met de vertraging van de bezorger .
Maar verder alles perfect geregeld .

J R Dolleman 11-06-2023

Monteur heeft de Sony Bravia XR tv + soundbar keurig opgehangen en geïnstalleerd! Vakwerk ! Monteur heet Danny K

Lisette 11-06-2023

Fijne site. Goede adviseurs die meedenken. Prettig contact gehad met de klantenservice. Eenmaal in de winkel stond alles al klaar en werden we ook nog geholpen om de tv in de auto te krijgen. Kortom top!

Hans Stam 11-06-2023

Alle medewerking gekregen om een van de website besteld en betaald pakket wat nog niet verzonden was te wijzigen in ander vogels apparaat met extra betaling te doen in winkel

Johan 11-06-2023

Zeer klantvriendelijk
Goede informatie
Koffie is heerlijk
mooie televisie en echt niet duur

Hans 10-06-2023

Waar kun je bij de aanschaf van electronica, in deze tijd, een aankoopgesprek gewoon op de bank voeren. Dat kan dus bij HelloTV in Amsterdam. Vriendelijke, niet opdringerige verkopers die graag alle informatie met je delen. Nemen alle tijd voor je en hebben kennis van zaken. Super gewoon!

Patrick 10-06-2023

Ik ben blij verrast met de dienstverlening en service die HelloTV biedt! Ik zou er zo weer bestellen

Martine koppenberg 10-06-2023

Heel veel keus. Duidelijke uitleg en advies. Zeer blij mee. Zou deze winkel echt bij andere aanraden.

Frank Hoek 10-06-2023

Vriendelijk en behulpzaam om een stapje extra te doen. Ook met de omstandigheden van de installatie.

Dehoogies 10-06-2023

Wij zijn supergoed geholpen met de aanschaf van 2 tv’s. Deskundig en heel goed naar onze wensen geluisterd. DAX je bent een topper.

Beppie 10-06-2023

Wat zo prettig was, dat de verkoper ( Brian) heel goed luisterde wat we echt wilden.
Alle verschillen uitlegde, zodat we het goed begrepen. Mijn man heeft beginnende Alzheimer dus is alles lastiger. Maar door de uitleg van Brian, snapt hij het heel goed. ( en ik ook).

Leonie 10-06-2023

Prima advies en de sfeer in de winkel (Utrecht) uitstekend. Op het laatst na aankoop tv wel een beetje het gevoel van ‘bijverkoop’: kabeltje, verzorging scherm, verzekering etc. Vandaar geen 10. Had natuurlijk niet de bijverkoop hoeven te nemen. 😉

Sanne 10-06-2023

We zijn goed geholpen zeer netjes
Koffie en thee aangeboden
En ook goede uitleg van de tv

ehj van looij 10-06-2023

Goed bereikbare winkel, met uitstekend prettig personeel. Heldere duidelijke uitleg, kennis van zaken. Dank je wel XX

Fam. van den Abeele 10-06-2023

Zeer goed advies en klantgerichte houding van met name XX. Luistert goed naar de eisen en wensen en geeft daarna gericht advies.
Ruim assortiment, ruime fysieke winkel zodat je goed kunt vergelijken en goede prijsafspraken met inruil mogelijk.