HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Richard 11-05-2021

Mooie zaak behulpzaam personeel kom er graag
Kom er zeker weer nog soundbar nodig

A. Keijzer 10-05-2021

Fijne en goede uitleg, rustig en kalm en heel vriendelijk. Pascal heeft alles goed duidelijk uitgelegd

Johan Bemmel 10-05-2021

Al diverse malen hier een tv gekocht om de doodeenvoudige reden keuze genoeg en een goede projs

Henri 10-05-2021

Super geholpen, alles wordt goed uitgelegd. Zeker een aanrader. Later nog even teruggebeld over aanschaf boxen. Gelijk een mail terug en uitgezocht waar ik langere bedrading voor de boxen kon bestellen. Echt Top!

Franklin 10-05-2021

Waren toe aan een nieuwe TV dit keer niet naar de vanzelfsprekende zaken maar naar platte tv in Breda.
Winkel ziet er prima uit goed op gezet. Konden eerst rustig rond kijken zonder direct lastig gevallen worden door een verkoper. Voor de verkoper ons aansprak deed eerst keurig een mondkapje voor.
Heeft ons super geholpen, netjes alle voor en nadelen uitgelegd tussen de tv in onze prijs klasse en de keuze aan ons gelaten.
De deal was in een half uurtje rond. Ja een prima zaak hebben verstand van zaken.
We gaan zeker nog een keer terug maar dan voor de linker zijde van de winkel een nieuwe BBQ.
Prima zaak hadden veel eerder moeten weten.

Etienne Sarkam 10-05-2021

Via WhatsApp afspraak gemaakt voor een Winkelbezoek in Amsterdam. Werd hartelijk ontvangen door Medewerker xxx. Prachtige mooie Showroom. Mijn keus is de Samsung 50 QLED TV 4K 50Q80T. Advies: Juiste HDMI KABEL voor een snelle verbinding en bij Overbelasting van de netspanning een Schakelaar voor het waarborgen van de TV. Voor onderhoud een speciale Anti-Stof FOAM Spray. Bij de aankoop ook een goede Verzekering afgesloten. Geen min punten geconstateerd. Goede Beeld en Geluidskwaliteit. Blij met de nieuwe aankoop en zeer tevreden over de Vriendelijk Service En Advies Verlening.

Dion 10-05-2021

Na overleg via de chat een LG 55inch OLED besteld. Diezelfde avond toch nog aan het twijfelen over de Philips 55 inch 855 OLED vanwege ambilight. De volgende dag via de chat contact gezocht, en ben toen telefonisch teruggebeld. Er werd mij toegelicht dat er naast amblight, toch ook echt wel een verschil in beeldkwaliteit zou zijn, en dat het goed zou zijn om in de winkel het verschil te komen bekijken.

Vandaag in de winkel gaan kijken, voor mij als basic gebruiker is er weinig verschil te zien. Wel erg deskundig en vriendelijk geholpen door de medewerker in de winkel, xxx. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor de Philips 855 OLED met ambilight. Kon zomaar geregeld worden, bon was snel opgemaakt, en ik kon de TV direct meenemen.

Goede snelle en deskundige service! Dank!

Randy 10-05-2021

Goede eerlijke prijs.
Meedenkend, komen afspraken na zoals het hoort. Service met hoofdletter S

FK 10-05-2021

Goede deal kunnen maken met inruil van mijn oude tv. Montage van de tv aan de muur is vakkundig gedaan, en je mag zelf een handje meehelpen met ophangen ;) Enig minpuntje is dat de verpakking/doos niet meegenomen is.

Lufran 10-05-2021

Ik kwam voor de inruilmogelijkheid, maar door de vriendelijke en professionele medewerker werd ik zo goed geholpen dat ik de volgende keer zonder inruil daar ook naar toe ga. Bedankt !

Joinup 10-05-2021

To the point, eerlijke informatie en uitstekende hulp bij het nemen van de aankoopbeslissing.
Ben geholpen door Max, excellent!

J.A. Raats 10-05-2021

De wijze waarop men met de klant omgaat, er wordt naar je geluisterd. Men geeft je een duidelijk advies. De installateur is ter zake kundig en levert. het product netjes en gebruiksklaar af. Ook de randapparatuur wordt goed aangesloten en geïnstalleerd.

Sara 10-05-2021

Ik ben super tevreden met mijn aankoop. Ik had eerst een ouder model gekozen, maar kreeg een voorstel van hun om een nieuwer model te kiezen en dit model kreeg ik met korting :-). De TV werd ook mooi op tijd geleverd. Ik zou hier zeker opnieuw een aankoop doen!

Jessica 10-05-2021

Ik ben zeer goed geholpen met alle vragen en ook is alles goed uitgelegd. prima service

Tommie 10-05-2021

Sonos Move gekocht, vooraf gebeld voor de prijs, ze konden een prima prijs aanbieden. In de winkel prima geholpen, een bak koffie gekregen en even naar andere Sonos producten geluisterd. Tevreden met mijn aanschaf.

J Gelink-Dullaart 10-05-2021

Vandaag (zondag) gechat met een medewerker met de vraag over een tv. Kreeg direct antwoord en toen ik met een inruil tv kwam, kreeg ik binnen een paar minuten antwoord via de chat. Een uur later kon ik met een hele
Mooie deal mijn nieuwe LG tv ophalen. Ongelooflijk blij en hulde voor de service van Burak (chat) en medewerker aan de balie in Zoeterwoude. Ik ga jullie aanraden!

Jeroen 09-05-2021

De keuze was gebaseerd op de informatie op internet dat de tv aanwezig was in de winkel. Echter deze was niet aanwezig. De zeer vriendelijke verkoper garandeerde dat de tv de volgende dag bezorgd zou worden. En dat klopt !

Ron 09-05-2021

Gister info gevraagd en werd zeer kundig geholpen ( maak je niet vaak meer mee )
En vandaag opgehaald mooie tv voor mooie prijs

Wesley 09-05-2021

Vind het een leuke winkel met veel keus.
De service van de medewerkers is perfect , ben super geholpen en de verkoper heeft eerlijk advies gegeven over het product. Ben super blij met de aankoop.
Top service een dikke 10.

Gr wesley

B v d L 09-05-2021

Keurig geholpen in de winkel van plattetv.nl. Alles is goed uitgelegd over een product dat we wilden aanschaffen. We kregen koffie/thee en een goede demonstratie. Ik zou zeker terug gaan naar deze winkel.

Dave 09-05-2021

Goed en vooral ook eerlijk advies gebaseerd op jouw behoeften als klant. Hier kunnen veel andere winkels nog wat van leren!

Peter 09-05-2021

Prima advies gekregen, verkoper wist veel over de specificaties van diverse toestellen.
Enige jammerlijke is dat ze toch proberen diverse artikelen er bij proberen te verkopen, zoals kabeltje, verzekering, scherm reinigingsmiddel enz.

Corne 09-05-2021

Mooie winkel en vriendelijke medewerkers ,goede service en uitleg,en mensen met ervaring.

erik 09-05-2021

Goed en vriendelijk geholpen, jammer dat de levering 5 dagen duurde.
Prima inruildeal gemaakt voor een geweldige receiver.

Piet 09-05-2021

Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De medewerker kon mijn vragen duidelijk beantwoorden. De winkel zelf ziet er erg verzorgd uit. Ik kom zeker nog een keer terug in de toekomst