HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lars 27-01-2022

Super service en uitleg gekregen van Collin. Kan menig bedrijf iets van leren!

Alex van Mil 27-01-2022

Dit is een prettige winkel, wij kochten er voor de 2e keer een artikel. Juist naar deze winkel gegaan vanwege de deskundigheid van het personeel.

Henk 27-01-2022

De gebruiksvriendelijkheid van de website was prima. Ik ben zeer goed geholpen, ook in de winkel. Vriendelijk en kundig personeel.

G Slingerland 27-01-2022

Eerst de 55 inch van Samsung anderhalf jaar gehad. Dik tevreden. Nu toch besloten om iets groter te gaan. Dus de 65 inch van Samsung. Waanzinnig mooie tv en zeer gebruik vriendelijk. Bij de tv's gekocht bij Platte tv . Je wordt er zeer persoonlijk geholpen, ze nemen alle tijd voor je.

Frank 27-01-2022

Marco weet alle details van verschillende toestellen waar ik naar informeer. Demonstreert toestellen ook goed. Hij benoemt de voor- en nadelen van diverse merken en geeft spontaan tips.
Dit geeft al met al het gevoel in goede handen te zijn qua advies.
Plattetv heeft alle relevante merken en modellen.
Dat je na een proefperiode nog mag ruilen/retourneren is een sterk punt.

Bert 27-01-2022

Mooie actie, duidelijk en helder, geen overdreven duur verkoop praatje maar realistische uitleg en boodschap. Heb een LG Oled tv gekocht en direct op voorraad, inpakken en wegwezen. makkelijk zelf te installeren.

Albert van Heerde 27-01-2022

Geweldige motivatie en instelling van Pim uit het team van Breda.
Wegens vele teamgenoten uit Amsterdam, vanwege ziekte, toch bij ons de televisie bezorgen.
Professionele bezorgen en hulp.
Top gepresteerd Pim.
Een dikke vette 10 voor jou.
Succes verder

Francisca 27-01-2022

Wij werden goed geholpen. Personeel nam de tijd om je te adviseren. Ik zou zeker terugkomen .

J.Otten 27-01-2022

Klant vriendelijk en eerlijk zeer goed advies en zeker niet opdringend ,bij binnenkomst konden we eerst rustig zelf even rond kijken en zelf al een voor keuze doen en daarna kregen we een goede uitleg

Frank 27-01-2022

Het is een prachtige en goed overzichtelijke winkel. Prima geholpen en goede adviezen gehad in de winkel en ook online van de heren. Heel anders dan bij de bekende concurrent om de hoek. En niet onbelangrijk een scherpe concurrerende prijs! Kortom een aanrader voor wie een nieuwe televisie wil.
Ps: 😊 vraag altijd korting!

Bouchan 27-01-2022

Platte tv was voor mij onbekend totdat ik op dinsdag 18 januari tegen het einde van de middag bijna sluitingstijd spontaan een kijkje nam in Breda. De medewerker nam alsnog de tijd voor mij ondanks dat het al 16.35 was. Hij gaf mij een eerlijk advies en deed mij een onweerstaanbare aanbieding voor mijn LG G1 65 inch 4K Smart OLED TV. Het scheelde mij een paar honderd euro met bijv Mediamarkt!
Vrijdag kwam de uiterst vriendelijke jongeman de tv bezorgen en installeren. Hij vergat af te rekenen! Waarop ik pas dinsdag werd gebeld voor de betaling. Heb tevens een heel mooi service pakket voor 4 jaar plus ik kreeg nog een reiniging voor de moeite om terug te komen in Breda voor de betaling. Kortom allemaal toppers die mij geholpen hebben, ben blij met mijn keuze voor plattetv.nl TOP!

Fred 27-01-2022

Waanzinnig goede service ! ongelofelijk klantvriendelijk personeel waar veel andere bedrijven nog van kunnen keren. Leggen alles ontzettend goed uit met veel voorbeelden waardoor en bijna geen vragen overblijven . Voor ons was het de eerst keer maar door aanbevelingen van vrienden zijn ook wij tot de conclusie gekomen dat ze alles waar maken voor ze staan . " Top" Verdienen dan ook echt een 10 !

Top! 27-01-2022

Mail gestuurd met wat vragen. Daarop werd snel en duidelijk geantwoord. Toen was mijn keuze duidelijk. Levering zoals afgesproken de volgende dag.

Cris 27-01-2022

Ik kan alleen een oordeel geven over de medewerker én niet het product. De medewerker in Nijmegen kwam mij over als een competente medewerker, welke mijn vragen kon beantwoorden en mijn keuze stress deed verminderen. Hij sprak ook vooral vanuit zijn eigen ervaring, waardoor ik ervan uit ga dat de producten dadelijk ook voldoen aan mijn verwachting. De reden van aankoop en de reden waarom ik de medewerker/bedrijf adviseer is omwille kennis en open houding. Als laatste, qua prijs zitten ze (na aanvraag korting / deal) in vergelijking op tweaker als een van de betere aanbieders.

Mike 27-01-2022

Danny heeft mij geholpen aan een hele mooie tv.
Bij binnenkomst een lekker kopje koffie gekregen, alle informatie was duidelijk en alle vragen werden beantwoord
Zeker een aanrader om hier tv’s te kopen

Bert beamer 27-01-2022

Ik moest een beamer voor onder mijn tv, want je zag 3 draden…, en met zo’n box ervoor was dat probleem opgelost, volgens de leidinggevende alhier. Kabelgoten mocht ook niet.
Medewerker van platte tv heeft mij zeer begripvol geholpen, en een mooie beamer uitgezocht. Zeer vriendelijke jongeman!!

Herman 26-01-2022

Ik ben bij Platte TV perfect geholpen door Paul, wij hadden een tv gekocht en deze voldeed niet geheel aan onze verwachtingen. Ik heb contact opgenomen met Platte TV en heb in de winkel een andere tv gekocht. Het omruilen was geen probleem. Wij hebben nu een LG 55C1 prachtig beeld, en deze zal lang bij ons in de woonkamer blijven staan. Paul top bedankt voor je hulp.

Beltman 26-01-2022

Geweldige winkel, veel keuze in tv's
Heel vriendelijk geholpen en heel goed geadviseerd.

Hans 26-01-2022

Zeer goede ervaring bij PlatteTV in Utrecht. Bijzonder mooie en overzichtelijke winkel. Wij werden geholpen door Aron en hij was gastvrij, niet opdringerig en perfect op de hoogte van alle technische details van de tv's waar wij in geïnteresseerd waren. Dat maak je niet vaak mee. Bovendien was hij ook op de hoogte van alle oudere modellen van Samsung tv's die wij bezitten.
Deze winkel is echt een aanrader! Zo'n advies geef ik niet vaak.

AMa 26-01-2022

Goed en duidelijk geholpen door een commercieel en kundige medewerker.
Afhalen van de OLED tv in een ander magazijn met de factuur.

Pieter 26-01-2022

Allereerst eerst om de prijs, maar daarna verast over de uitleg en de deskundige uitleg over de verschillende types

Nico Buijs 26-01-2022

We ervaarden het grote voordeel van een fysieke winkel met vooraf een goede digitale informatie. Zeer goed geïnformeerde verkoper die ons zeer correct de benodigde info verstrekte. Op zijn inbreng kochten wij iets anders dan we van plan waren, en ook iets extra's om de beleving compleet te maken. Inmiddels staat de set 65"TV + soundbar en wij zijn er bijzonder happy mee. Alle afspraken voor snelle levering perfect nagekomen. Hulde aan Cas Geven!

Dijkstra 26-01-2022

Het was druk in de winkel vanwege COVID (quarantaine) onder veel collega’s, desondanks sprongen er andere collega’s in en werkten de andere heren extra hard. Wij zijn daarom zowel telefonisch als face-to-face goed te woord gestaan zonder dat ik het gevoel heb gehad dat mijn vraag te snel afgehandeld werd. Uiteindelijk heb ik in alle rust een prachtige tv kunnen meenemen die aansloot bij mijn wensen en die meteen op voorraad was. Al met al, ondanks de omstandigheden een top service!

Jan 26-01-2022

Heel fijne shop in Eindhoven, genoeg te kiezen en personeel met veel kunde over de diverse televisies. Tevens kan men goede deals maken

Bertus 26-01-2022

Ik heb bij platte tv in Doetinchem een oled tv gekocht. Ben geholpen door *****. Die man neemt echt de tijd voor je en heeft verstand van zaken.