HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bigpapa 17-11-2023

De winkel Zoeterwoude-Rijndijk daagt je meteen bij binnenkomst uit om al het moois op het gebied van televisie en daarbij behorende muursteunen, kabels e.d. uitvoerig te bekijken, te bewonderen en vooral ook te testen op het gebied van geluid, kleuren en mogelijkheden van (persoonlijke) instellingen. Het was vooral fijn om zelf rustig rond te lopen, de interesses te bekijken zonder direct in de nek te worden gehijgd door verkopers. Nadat ik mijn keuze had gemaakt kwam er op mijn verzoek direct een verkoper die alle vragen die ik had uitvoerig beantwoordde en waar nodig het geluid of de kleurinstellingen en het menu toonde met alle mogelijkheden zonder enige vorm van opdringerigheid.
Zeer verrast was ik dat ik uiteindelijk bij de koop van de tv nog een flinke korting kreeg bij de afrekening. Om, in plaats van alleen maar even in de winkel rond te kijken, toch direct tot koop over te gaan heeft zeker ook te maken met de deskundigheid van de verkoper die zeer bereid was alle vragen te beantwoorden en mij alle tijd gaf mijn keuze te maken.

Caro 17-11-2023

Mooie winkel! Groot aanbod aan tv’s. Ik heb bij het maken van de juiste keuze goed advies gekregen en ben netjes geholpen. Hierdoor een goeee keuze kunnen maken!

Johnny 17-11-2023

Zijn niet in staat om de gemaakte beloftes na te komen.
Levering laat meer als een week op zich wachten, waar levering binnen 1 a 2 dagen belooft word.
Maar wel de concurrent belachelijk maken .
Wat een super slecht bedrijf.
Ik kom er nooit weer .
Vestiging Groningen

W.J. Westerbeek 17-11-2023

Wij hebben 16 novermber bij HelloTV Utrecht een Samsung Oled tv gekocht , het is een mooie en overzichtelijk winkel en zeer deskundig uitleg van de verkoper over de diverse TV's en klantvriendelijk personeel. Kom zeker terug wanneer dat nodig is.

Jorieke 17-11-2023

Mijn helden bij hello tv. Zo goed meegedacht en niks was te ingewikkeld. Engelen geduld! Vaste klant voor de jaren die gaan komen

RB 17-11-2023

Geholpen door XXX in Amsterdam.
Vriendelijk, goed advies en weet waar hij het over heeft. Geen geneuzel, loopt niet te pushen en helpt oprecht mee naar het vinden van de juiste tv naar eisen/budget/situatie. Gewoon de best mogelijke deal gekregen en daardoor 2 mooie Samsung tv's gekocht.

Serghei 17-11-2023

De beste winkel Ik kocht mijn tv's in Rotterdam, een goede winkel en vooral responsief, professioneel personeel. Ik wilde een Neo Qled uit 2022 kopen, ze boden me een model uit 2023 aan, en ze boden me ook korting aan! Volgend jaar ben ik van plan meer tv's te kopen, ik koop ze in deze winkel. De beste TV's, voor de beste prijs!Aanbevelen!!!

Fabian 17-11-2023

Uitstekend geholpen door XXX in Den Bosch. Hij nam de tijd voor ons en liet alle verschillende mogelijkheden duidelijk zien, erg prettig. We zijn zeer positief en zouden deze winkel zeker aanraden. Nogmaals bedankt voor je advies XXX en we zien elkaar in de Kuip ;).

Daymen 17-11-2023

Televisie aangeschaft bij de locatie Den Bosch. Alles is op een duidelijke en rustige manier uitgelegd waardoor ik een goede keuze voor mijzelf kon maken. Professionele hulp en professionele winkel. Zeker een aanrader!

Fatih 17-11-2023

Hele mooi winkel met ruime keus. Vriendelijk en professioneel geholpen.

Dankjewel XXX en tot de volgende keer.

Rein 17-11-2023

Ik ben door XXXn geholpen in de vestiging in Groningen. XXX heeft mij heel goed geadviseerd bij de aanschaf van mijn nieuwe tv. De nieuwe tv is een sieraad in de woonkamer.

R. Becker 17-11-2023

Daar onze TV gedateerd en aan vervanging toe was, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe televisie. Na vele onderzoeken en vergelijkingen op diverse sites, ben ik terechtgekomen bij Hello TV in Groningen. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door XXX, een lid van het verkoop team. Met een kop koffie hebben we mijn wensen, in dit geval en Samsung NEO Qled 4K 65QN 93C, concreet gemaakt. Alle vragen werden kundig beantwoord en zelfs aangevuld. Behalve een gedegen uitleg werd er ook vrijblijvend advies gegeven over bekabeling, soundbar en de garantie op de aankoop. Doordat ik ben geholpen door iemand met kennis en kunde en hij daarbij niet opdringerig of belerend overkwam, ben ik als een tevreden klant vertrokken bij Hello TV in Groningen.

B. Martens 16-11-2023

Ondanks dat we even moesten wachten in de winkel ivm de drukte en maar 2 personeelsleden vanavond zijn we keurig geholpen en voorzien van het juiste advies bij aanschaf van onze nieuwe Tv.
Erg blij met de aankoop en het vriendelijke personeel.
Zeker een aanrader.

Wieberen van der Heide 16-11-2023

Was mij al geruime tijd aan het orienteren op een soundbar voor mijn Sony Oled TV ,Dit is wel een behoorlijke investering als je weet dat deze sounbar Sony HT-A3000 bij de concurentie voor bijna €500.-
te koop staat .Maar het is black friday en ik dacht laat ik maar eens met Hello Tv gaan chatten, mogelijk hebben zij een leuke aanbieding. Na enkele minuten in de wacht kreeg ik Henk Jan aan de lijn ,en werd mij verteld dat de B.F. prijs €385.-is Ik heb hem dus gelijk gekocht

Loes 16-11-2023

Goede deal, snelle klantenservice en bestelling snel afgehandeld, ik ben blij

Nick S 16-11-2023

Fijne overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Professioneel advies gehad. Zeer blij met mijn aankopen! Een echt aanrader

Topwinkel Breda 16-11-2023

Prachtige winkel, supergoed advies, en kennis van zaken, geholpen door X, die alle tijd voor ons had! Zo,n zaak met klantvriendelijkheid zou ik iedereen aanraden!! Nog maar te zwijgen over de superscherpe prijzen, waar ook nog over te onderhandelen valt, èn wat ze voor hebben op andere zaken, ze ruilen je oude tv in. Topzaak!

Lex 16-11-2023

Prima prijs, uitstekende service en direct op voorraad! Deskundige verkoper die de tijd voor ons nam.

Marco 16-11-2023

Echte speciaal zaak met ruime keuze en vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig personeel.

Nora security company 16-11-2023

De verkoper heeft ons goed geholpen en alles is naar wens. TV is goed gehangen. Nora security team bedankt hem!

Ger 16-11-2023

In eerste instantie toen ik de winkel binnen liep dacht ik weinig verkopers, maar ik werd al snel geholpen en verkoper deze was vriendelijk en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Daarbij was hij nog heel vakkundige en kwam met goede adviezen. Ik ben zeer tevreden hoe ik geholpen ben.

john winter 16-11-2023

heb goede deal kunnen maken vriendelijk en kundig personeel en afspraken werden nagekomen
installatie hebben wij ook als heel positief ervaren echt top

Ronny 16-11-2023

De verkoper nam alle tijd en legt alles heel transparant uit. Legt de verschillen, voor en nadelen goed uit. Hij wil dat je de juiste tv kiest. Niet geheel onbelangrijk want ook de mogelijkheden mbt de garantieperiode wordt uitgelegd. Top bedrijf met vakmensen

peterenyvon 16-11-2023

Ondanks drukte door black friday perfect geholpen
Netjes door de winkel in rotterdam teruggebeld
Mooie korting gekregen waardoor Hello TV de goedkoopste was
Goede ervaring

Nils Hofman 16-11-2023

Door de geweldige reclame hier terecht gekomen en waanzinnig goed geholpen door Masie.
Ook nog eens ongelooflijk fantastisch geweldige koffie gehad van een hele leuke medewerkster. Top dag