HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

AhB 20-11-2023

Goede service en advies gegeven. En nog een leuke korting gekregen op onze order. Top!

Patricia en Marloes 20-11-2023

We zijn naar de winkel in Naarden geweest en geholpen door Thoren. We werden ontvangen met een kopje koffie , er werd de tijd genomen en we kregen overal een fijne uitleg over . Heerlijk rustig een prachtige tv uitgezocht . Fijn en waarvoor dank ! En oja - prijs beter dan elders ook niet onbelangrijk .

Arie Zalm 20-11-2023

Prima geholpen , de verkoper gaf ons een goede uitleg over de aan te schaffen TV. Een Fijne Winkel waar we ons als klant thuis voelden

Corne 19-11-2023

Samen met mijn vrouw naar HelloTV gegaan voor de aanschaf van een nieuwe tv. Daar goede en duidelijke informatie gehad over de verschillen tussen diverse merken beeldschermen. Er is door de verkoper goed met ons mee gedacht over de eisen die we hadden.

Lodewijk Gonggrijp 19-11-2023

Heel netjes ontvangen en na even wachten uitstekend geholpen door een van de medewerkers die alle tijd voor mij nam om al mijn vragen te beantwoorden en de modellen te demonstreren.
Toen ik aangaf dat het model wat ik wilde toch te duur voor mij was, was er bereidheid om te onderhandelen en vervolgens is er met succes een deal gesloten. Perfect.

Corry 19-11-2023

Wij hebben deze winkel gekozen door de reclame.
En waren prettig verrast zeer deskundig en vriendelijk geholpen.
Totaal niet opdringerig .
Wij zullen zeker andere mensen adviseren om bij HelloTV te gaan kijken

Martijn 19-11-2023

Onze shopervaring begon online bij een perfect werkende chat. Hier werden we snel en goed geholpen. Vervolgens verder geshopt in de winkel in Rotterdam. Hier werden we geholpen door een hele deskundige medewerker. Hij nam uitgebreid de tijd om al onze vragen te beantwoorden en ons te helpen met het uitkiezen van accessoires. Daarnaast heeft Hellotv de scherpste prijzen. Zelfs bij het afrekenen wordt er nog gekeken of dit wel echt de scherpste aanbieding is. Tot slot werden de spullen zelfs naar de auto toegebracht. Kort samengevat een hele leuke/ fijne ervaring die je nog maar bij weinig winkels tegenkomt. Zeker een aanrader!

Mirjam 19-11-2023

De uitgebreide uitleg in de winkel van de verkoper bij de vestiging van hello tv in Utrecht , en de service achteraf hebben we als heel positief ervaren. Het verschil dat er achteraf in prijs bleek te zijn met een andere partij werd zonder meer aan ons vergoed, heel fijn als er ook op dat gebied een goede service verleend wordt. Top!

Joris 19-11-2023

Online heb ik een prijsaanvraag gedaan waarna ik diezelfde dag een aantrekkelijke prijs ontvangen heb. Vervolgens heb ik de winkel in Breda bezocht waarna ik uitgebreid advies heb gekregen. De tv en soundbar zijn de volgende dag bij ons thuis gebracht zoals afgesproken.

Tot slot kreeg ik nog een kortingsvoucher voor een tv beugel, helemaal super !

Al met al een fijne ervaring ik zou deze winkel zeker aanraden.

Hans Zeewolde 19-11-2023

In een prettige ambiance een grote keuze uit practisch alle merken tv’s. Met een zeer deskundige begeleiding is de keus gauw gemaakt.

Martijn 19-11-2023

Wij zijn vandaag erg goed geholpen, goede informatie en uitleg bij de TV, en een goede korting! Volgens mij is dat alles wat nodig is.

Marc 19-11-2023

Wij zijn zeer goed en professioneel geholpen door verkoper van HelloTV in Zoeterwoude.
Ramon had kennis van de producten en gaf zeer goed en eerlijk advies op onze vragen.
Hartelijk dank.

JV 19-11-2023

Vandaag ben ik geholpen in de winkel in Eindhoven. We moesten even wachten vanwege de drukte i.v.m. Black Friday, maar dit was bekend en geen probleem.
Er is een mooie deal gemaakt en we zijn hartstikke blij met de aankoop!

Michael 19-11-2023

Super goed geholpen en geïnformeerd over alle mogelijkheden die bij onze wensen pasten. Echt veel plezier van onze nieuwe tv. Net een vriend meegenomen die ook een tv gekocht heeft.

Ronny 19-11-2023

Super goed geholpen en vriendelijk. Alles wat je vraagt had hij een goed antwoord op zonder op een beschrijving te kijken.

Michael 19-11-2023

De winkel ziet er zeer verzorgd uit. De verschillende merken en maten zijn goed te vergelijken. De medewerkers geven vakkundig advies en geven relevante informatie.

Roello 19-11-2023

Hele mooie goed ingerichte winkel, keurig ontvangen door een dame, en verder geholpen door verkoper, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, en zij helpen daar goed bij.
Zo tot een hele goede betaalbare TV gekomen.

John van Dijk 19-11-2023

De winkel in Rotterdam is goed en overzichtelijk ingericht, wachttijd voor een verkoper wat aan de lange kant op een vrijdagavond na 8 uur, maar het verloop van de wachttijd en volgorde van je beurt werd goed begeleidt door de medewerkster die daar voor deze werkzaamheden was aangesteld. Goede informatie ontvangen van de verkoper over het product en ook inhoudelijke en op technische gebied van het product. Kortom prettig winkelen zoals je dat graag ziet.

Kees 19-11-2023

We zijn zeer goed geholpen door verkoper
Hij gaf ons goed advies over de TV en HDMI kabel en over Service Totaalpakket

Nuray 19-11-2023

Super goed geholpen door Bjurn (Amsterdam)! Mooie overzichtelijke winkel, glimlachende medewerkers. Een dikke 10!

Davy 19-11-2023

Netjes geholpen door een man die weet wat hij verkoopt. Hij heeft zeker verstand van de producten die hij verkoopt.

R. Kooijman 19-11-2023

Mooie winkel en ik uitermate goed geholpen, deze jonge man had er verstand van. Wist mij precies te vertellen over alle tv's en surround set, ook had hij antwoord op mijn vragen. Heel aardig en super goed geholpen. Top.

Niram 19-11-2023

Ontzettend goed geholpen. De medewerker had ons heel goed geholpen. Had ons juiste adviezen gegeven. Hij had de juiste kennis.

Daryl 19-11-2023

Gisteren perfect geholpen door Sanne (vestiging Amsterdam). Uiteindelijk een hele goeie deal kunnen sluiten. We hebben een 75 inch Sony Miniled i.c.m. een tv beugel van Vogels aangeschaft. Ook meteen een extra Vogelssteun voor in de slaapkamer aangeschaft.

Breed assortiment en een mooie winkel!

Marianne 18-11-2023

Je wordt top behandeld nemen de tijd ook al is het druk in de winkel doordat er koffie aangeboden wordt blijf je automatisch wachten ga zo door