HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

R. Stabler 26-06-2021

Mooie Samsung TV gekocht. Goed advies en prima service. BTW korting mooi meegenomen.

W.S. 26-06-2021

This review is updated of my previous review: previously I had an issue with my barcode has been lost, consequently someone else use my barcode to register for cashback. Plattv has been proactively contacting me and looking for feasible and satisfactory solution for me. I am really impressed with Plattv's service. their drive for excellence is 2nd to none. highly recommend the shop.

Note, it is unavoidable to have problem at some point for someone, but the attitude of customer focus and service is essential to winning the customer.

Buster 26-06-2021

Super mooie winkel, en ruim opgezet. Deskundig en aardig personeel die met je mee denken om een zo’n goed mogelijke deal te kunnen sluiten.

Cor Weijers 26-06-2021

Uitstekend geholpen nadat we in eerste instantie een voor ons te moeilijke soundbar hadden aangeschaft. Geen enkel probleem. Gekozen voor een receiver. Mooie ruime zaak, geen dozenschuiver en toch leuk geprijsd met uitstekende hulp/adviezen

Rick Hurkmans 26-06-2021

Goed geholpen met inruil van een tv die toch niet goed bij mijn eisen past, daarna meteen een andere gekocht.

Ricky 26-06-2021

Goeie Tex en uitleg erg geduldig heel erg vriendelijk personeel mooie ruim opgezette winkel

Jan 26-06-2021

Via de chat goed op weg geholpen. Daarna in de winkel goed en hulpvaardig bediend. Met een prijs/kwaliteit die op mijn budget is afgestemd. Kortom weer een fijne kooper aring

Bjorn Ketting 26-06-2021

Wij zijn geholpen Masie in het filiaal Rotterdam. Wat een top vent! Hij heeft alles goed uitgelegd en wij wilden direct een tv van hem kopen. Nu thuis installeren en heerlijk genieten. Ga zo door en tot de volgende keer. Want ja, ook onze volgende producten kopen we zeker bij PlatteTv.nl ❤️

Hoo Goey 26-06-2021

Heel plezierige installateurs. Bovendien kundig en vlot werken.
Ik ben heel blij met het product en resultaat van de afstelling. Ik ben nog nooit zo goed geholpen. Jullie verdienen terecht zo’n hoge score.

Dhr Avila 26-06-2021

Goed geholpen door ***.
Met duidelijke uitleg, over gebruik van het product, nam er de tijd voor. Gaf vertrouwen af, voor het geen wat we gekocht hadden.
Ook werd uitleg gegeven, waarom het belangrijk was de extra garantie erbij te nemen.
Een winkel waar we zeker nog een keer terug komen

Jeroen 26-06-2021

Deze ervaring was super! Een hele mooie overzichtelijke winkel. We werden goed geïnformeerd over de mogelijkheden en wat het beste bij ons zou passen. *** heeft ons super geholpen en wij gaan hier lang plezier van hebben! Bedankt!

Joop 26-06-2021

Na een mindere ervaring met een internet shop (had trouwens als shopscore wel een 9) bij Platte TV een Samsung televisie met soundbar en sub-woofer besteld. Werd direct aangegeven dat televisie op dat moment niet op voorraad was en een verwachte leverdatum (18/6) gegeven. Kon niet gegarandeerd worden maar levering zou zeer waarschijnlijk op tijd zijn. Op 18/6 al een mailtje dat hij was aangeboden bij de vervoerder en op 19/6 alles in huis. Bleek een HDMI kabel wat kort te zijn. Werd direct netjes opgelost en dag later nieuwe in huis. Werd via de chat netjes te woord gestaan en er werden geen valse beloften gedaan, wat voor mij erg belangrijk is. Daarbij komen de spullen gewoon bij de Nederlandse importeur vandaan en was de aanbieding zeer scherp. Al met al zeer tevreden over de gang van zaken. Prima voor elkaar!

Fred 25-06-2021

Dit is reeds de 4e tv die ik hier koop en ik heb dan ook hele goede ervaringen met platte tv en de medewerkers. Enthousiast en een geweldige kennis van zaken. Bijkomend voordeel is dat ze altijd scherpe prijzen hebben.
Kortom in één woord "geweldig".

Bastiaanse 25-06-2021

Aanbod van de TV'S is groot en het advies is zeer goed. Goed uitleg in verschillende scherm types en ze laten ook alles zien hoe dat er dan op beeld uitziet. Ze stellen vragen over hoe je je tv wilt gebruiken en geven daarop een keuze uit een aantal tv's die het beste aansluiten bij jou wensen.
Uiteindelijk een TV mee genomen naar m'n wensen en zeer tevreden mee.

A.van der Harg 25-06-2021

We werden leuk ontvangen en hebben heel goed advies gekregen om onze juiste keuze te kunnen maken
Toppie geadviseerd door Rafael van Platte TV Zoeterwoude
Heel fijn dat de verschillen tussen de merken goed uitgelegd werden.
Geen opdringerigheid en ook nog heel erg fijn dat wij even samen de keuze kregen om te overleggen
Dus mensen zeker even naar de winkel aan de Rijneke Boulevard te Zoeterwoude gaan !!!!!!!

Jack 25-06-2021

Leuke ontvangst, mooie prijs, fijne afhandeling.
We moeten nog wel even wachten op de levering (TV niet op voorraad), maar dat werd verteld.
Na een kopje koffie met een goed gevoel huiswaarts gegaan.

Viran 25-06-2021

Menselijke en nette service
Goede deals
Snelle levering
Installatie door professional met een glimlach
Verschaffen goede info en denken mee

Paul 25-06-2021

De TV die ik in eerste instantie wilde, bleek niet een oud model te zijn dat uit het assortiment gehaald is. Ik kreeg zodoende een nieuw aanbod voor een duurdere prijs, maar boden mij later toch dezelfde TV voor dezelfde prijs als het. Door een wat rommelige eerste ervaring met Platte TV, losten men het heel goed op!

Marco 25-06-2021

Een gekozen product bleek niet meer leverbaar.
Hierna kwam de verkoper met een alternatief ,deze was echter duurder maar kon dit product voor de zelfde prijs aanbieden.
Echt geweldige service.

J. Switzar 25-06-2021

Uitstekend geholpen door xxxx Alle vragen heel duidelijk beantwoord. Heel vriendelijk en gastvrije ontvangst. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen .

Rob 25-06-2021

gekocht de nieuwe type LG OLED55C16LA en netjes geholpen en goede verkoper want heb ook maar meteen een pixel garantie erbij genomen voor 3 jaar. Altijd al een prettige winkel gevonden. met goeie concurrerende / scherpe prijzen.

Edwin W. 25-06-2021

In de winkel in Naarden word ik altijd goed geholpen en iedereen heeft verstand van za ken.

Guillaume Noten 25-06-2021

Tja waar moet ik beginnen!!!😅 bij binnenkomst was ik zeer verrast door de grote hoeveelheid keuzes bijzonder. Maar werd nog meer verrast door de deskundigheid en .. tijd die ze namen om me vol enthousiasme te helpen keer op keer want na 1 keer had ik niet gehoest dus nog keertje terug gegaan. Ben weg gegaan met een iets duurder tv dan ik gedacht had HahA maar zeer tevreden en wat een ervaring. Zeker een aanrader !!

Patrick de Jong 25-06-2021

Precies kwaliteit vergelijking en aanbod en eerst contact gehad via de mail en chat en daarna dus naar de winkel gegaan en super geholpen

Dennis 25-06-2021

Ik ben zeer tevreden over aankoop en de stallatie bij mij thuis, de wijze waarop je online een deal kunt maken is fijn, een scherpe prijs. De TV werd netjes en vakkundig opgehangen en geïnstalleerd. De LG G1 bevalt uiteraard ook! Prachtig beeld.