HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Klaas 10-10-2022

Duidelijke webshop, ook erg fijn dat je een persoonlijke aanbieding kunt krijgen op het apparaat waar je geïnteresseerd in bent, fysieke winkel waar je kunt beoordelen of je keuze goed is, met goede zakelijke hulp van de verkoper en prettig als je vragen hebt, persoonlijk dus niet met een robot of per mail.

Jan 10-10-2022

je wordt op een ongedwongen manier geholpen en voorzien van allen informatie. Daarnaast kun je er je oude toestel inruilen en scheelt dat weer een hoop 'Marktplaats' gedoe.

Fam. Olthoff 10-10-2022

Zeer goed en vriendelijk geholpen hij heeft alles goed uitgelegd over de tv zijn zeer tevreden. Ook in de winkel super geholpen. Zal zeker hello tv aanraden.

Jos van Santen 10-10-2022

Eindelijk, na bezoeken aan andere winkels, hier WEL goed en terzake kundig geholpen, doordat de verkoper de juiste vragen stelde kwam ik er achter welk merk en type voor mij de juiste was/is. enige minpuntje is dat het toestel niet op voorraad was , maar wordt nu 1 dag later GRATIS bezorgd. TOP

Teunissen 10-10-2022

Super fijne mensen, de nieuwe tv functioneerde niet naar behoren na telefonisch contact hierover werd ik gelijk binnen 24 uur terug gebeld met de mededeling dat de TV omgeruild kon worden echter hetzelfde type was op dat moment niet voorradig maar wel een ander beter type, zonder te vragen kwam de verkoper met een heel gunstig en redelijk voorstel in mijn voordeel, de volgende tv ga ik weer bij hellotv halen

Jacqueline 10-10-2022

Fijn geholpen bij Hellotv Naarden. Er wordt de tijd voor je genomen en naar je geluisterd zodat je met een goed gevoel met de bij jouw wensen passende aankoop weer huiswaarts keert.

Klantvriendelijk/eerlijk 10-10-2022

wij zijn vandaag in de winkel in Doetinchem geweest en zoals gewoonlijk zijn we weer een stuk wijzer geworden. We krijgen altijd een eerlijk advies van de manager en er wordt niks opgedrongen.
We worden altijd vriendelijk geholpen en ze nemen echt serieus de tijd voor je. We komen zeer zeker weer terug !
Daarentegen zijn we gisteren in het nieuwe filiaal in Duiven geweest en daar komen we zeker niet meer terug ! Deze manager was onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk.. alleen al de opmerking : " weet u wel hoeveel televisies wij moeten verkopen om het draaiende te houden "? Jammer ! wat ons betreft zou er een andere manager moeten komen daar.

Ger Snijders 10-10-2022

TV van 1 jaar oud ingeruild. Dit ivm aanstaande verhuizing , waar de kamer kleiner is dan de huidige.
Ik ben echt s u p e r goed geholpen bij Hello TV Breda. Gaan van 77 inch terug naar 65 inch. De inruilprijs was boven verwachting en er is tevens een nieuwe verzekering van 5 jaar opgemaakt.
Wij waren al jarenlang klant van Platte TV. Nu dus Hello TV. Willen we graag zo houden.

Henk 10-10-2022

Bestellen ging prima voor een zeer scherpe prijs. Werd keurig geholpen. Echter bezorging door post nl liet te wensen over. Telefonisch slecht bereikbaar. Maar werd in de zaak in Utrecht meer dan prima opgelost. Heel vriendelijke medewerkers!!
Ga volgende keer weer naar Hello tv in Utrecht. Hele goede service daar! Werd zelfs geholpen de spullen in de auto te leggen.top!!!

Dennis 10-10-2022

Goed,netjes,behulpzaam,en zeker niet te opdringerig geadviseerd,over de aankoop van een nieuwe tv! Top vriendelijk personeel in filiaal Duiven. 👍

Marc Gerritsen 10-10-2022

Werd door mijn collega hierna verwezen, schone winkel, behulpzaam, goede voorlichting, zou er in de toekomst zeker weer iets kopen.

H Lekkerkerker 10-10-2022

Ik heb eerst op jullie website gekeken en het desbetreffende product ( Sonos ARC ) gevonden en kon het niet laten om de vraag naar korting te gebruiken.
Niet veel later ( echt snel ) had ik een prijsvoorstel wat ruim als beste uit de bus kwam van alle aanbieders. Vervolgens kon ik kiezen uit laten leveren of ophalen, daar ik het graag eerst wilde zien en nog wat vragen had heb ik gekozen het op te halen. alles lag keurig klaar zoals afgesproken en dit was gewoon zonder verplichtingen tot koop, Ik moet zeggen dat mijn openstaande vragen geheel naar tevredenheid werden beantwoord en inmiddels kan ik dan ook genieten van de aankoop. Bedankt voor de top service en graag tot de volgende aankoop.

Prithul N. 10-10-2022

Recently was lookin gto upgrade my old 55" C9 OLED. Came across a decent asking price for the new 77" G2. Immediately received an offer for exchange, as well as a nice little discount on the asking price.

TV delivered and installed effortlessly, with great inputs from the technician. The overall experience was a breeze, would highly recommend to all ;)

Rob 10-10-2022

Zeer tevreden met onze aankoop. TV met soundbar. Verkoper getuigt er van over de juiste praktische kennis te bezitten.
Ondanks dat alleen een vaste promo op alle tv's beschikbaar was toch een goede keus kunnen maken.
Vriendelijke en adequate hulp bij het maken van onze keuze.
Bezorging conform afspraak.

W. Ouwehand 10-10-2022

Mooi nieuwe winkel, met ruim aanbod in verschillende prijsklassen.
Goed advies gekregen, wat leidde tot aanschaf van een tv voor een goede prijs.

PS 10-10-2022

TV gekocht in de vestiging in Utrecht, prima geholpen en een eerlijk advies gekregen.
keuze is gevallen op de TV van LG 55C2 en ben er tot nog toe tevreden over.

Ernst 10-10-2022

Ruime winkel waar je rustig kunt rondkijken en oriënteren op de verschillende merken tv’s.

Verder prima geholpen en na keuze van tv was korting ook bespreekbaar.

Al met al tevreden over Hello TV

hans brinkman 10-10-2022

veel modellen op voorraad goed en duidelijk advies niet opdringerige verkopers
de winkel is ruim opgezet je kunt voor de deur parkeren

erwin van valen 10-10-2022

we kopen nu al een aantal jaren tv's bij jullie, goede service en expertiese, bij reparatie kan ik een gratis leen tv krijgen, winkel is voor mij dichtbij.

kees 10-10-2022

vriendelijke en duidelijke hulp bij aanschaf . En vlugge levering van de spullen.

Rudolph Schütz 10-10-2022

Super goed geholpen door Nick, zeer spontaan en op de hoogte van wat hij verkoopt.Zeer klantvriendelijk en loopt mee naar de auto.Nick staat in het filiaal in Amsterdam .

Elisa 10-10-2022

Wat een mooie winkel in Duiven! Wij zijn Suoer goed geholpen in Duiven door Tessa en heel erg blij met onze aankoop!

Bedankt

Patrick 10-10-2022

De winkel in 's-Hertogenbosch is zeer overzichtelijk. Alles is ruim opgezet.
Wij zijn zeer professioneel geholpen.

Ruud V 10-10-2022

Keurig advies en heel netjes geholpen. Prettig medewerker met kennis van zaken. Veel aanbod in de winkel.

VC 10-10-2022

Zeer goed geholpen, zowel via de chat als in de winkel in Naarden. Veel kennis en goede prijs-kwaliteitverhouding. Vragen om deal levert echt een scherp aanbod op.
Aaron weet samen met zijn collega’s een goede sfeer te creëren. Zeer klantgericht en niet opdringerig. Al met al een absolute aanrader om hier te kopen, zowel qua service als producten.