HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

NCH 04-03-2022

Afgelopen dinsdag in de winkel in Utrecht geweest. Goede informatie en service gekregen van adviseur XXX! Afspraak nagekomen. Helemaal top!

Willem 04-03-2022

Ben geholpen door XXX pretig en vriendelijk legt goed uit hoe de tv werkt en een lekker bakkie koffie gehad om daar een tv of soundbar prima service.

Menken 04-03-2022

Zeer vakkundig geholpen door de medewerkers van Plate TV Zoeterwoude en de afgesproken keurig op tijd.

Randy smorenburg 04-03-2022

Ik ben geweldig geholpen door XXX van vestiging Naarden aan de telefoon Meneer was heel duidelijk aan de telefoon gaf ook tips aan mij en vertelde mij uitgebreid uit over de garanties en het was Allemaal duidelijk!

J Valk 04-03-2022

Nette zaak ik heb hiervoor gekozen omdat het voor mij de dichts bij zijnde was kon goed parkeren
ben goed geholpen, en ik had mijn keuze al bepaald via de website deze Samsung 4k 55qn93a is een super tv goed geluid en beeld, daarna nog aangesloten op mijn Home theater Denon 1600 7.1, nou ik hoef niet meer naar de bioscoop.
ben goed geholpen bij het inladen voor de deur en hij paste precies in mijn Fiat panda,TOP
M.V.G. J Valk

Anansie 04-03-2022

Top service van XXX de Daniël Goedkoopstraat 21B.
Onlangs een Philips Oled aangeschaft. Binnen 24 uur. Tot in de huiskamer geleverd!

Wilma en Rob 03-03-2022

Uiterst vriendelijke en behulpzame verkoper die alle tijd voor ons nam in Rotterdam. Parkeergarage in het gebouw. Helaas voor mij verkeerde verlichting en vervelend inschijnende zon. Toch met een tv en wandmontage en chromecast huiswaarts gekeerd:-)

Harry Koek 03-03-2022

Afgelopen week een Platte TV aangeschaft. Een prettige zaak en vriendelijke bediening.
Bedankt verkopers voor jullie geduld en goede adviezen. We komen zeker nog eens terug!

Margreet v d Rijt 03-03-2022

Wij waren deze week op zoek naar een nieuwe tv. We hebben gekeken bij Grootaarts, Coolblue en Media Markt en kwamen tot de beslissing om de tv van het merk Sony te kopen in u winkel en wel omdat we de duidelijkste en eerlijkste informatie van u verkoper kregen. Het is een Oled van Sony eerder hadden wij een Loewe maar dit is een goede vervanger. Wij hebben hem gekocht in Nijmegen. Het filiaal in Nijmegen is gelegen aan de Molenstraat.

Peter 03-03-2022

Wij hebben vanmiddag een Neo qled gekocht. De verkoper is deskundig duidelijk en klantgericht. Een dikke 10 voor hem. Ook met zijn collega de tv in onze auto gelegd. Dus wij zijn zeer tevreden. Komen indien nodig zeker terug bij jullie. Hebben begin dit jaar een Sonos set gekocht,
vandaar onze terug komst vanmiddag.

Harrij 03-03-2022

Prima winkel.. Snelle reacties en nette bezorging. Prijstechnisch een van de betere aanbieders...

Bertus 03-03-2022

Werd vlot en keurig geholpen , en medewerker was zeer kundig , als ik weer een nieuwe televisie zou kopen zou ik hem ook bij platte tv kopen , en laten installeren door de zelfde monteur

PJM Spoel 03-03-2022

Artikel was bij Platte TV goedkoper en vanuit mijn woonadres de moeite waard om te gaan kijken in Naarden. Ik kwam in een mooie en overzichtelijke shop, niet zo massaal als in reguliere shop. Daar staan 1001 artikelen en lastiger om een keus te maken. Ik ben prettig en vriendelijk geholpen door Bryan en op al mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord. Na configureren had ik nog een probleem, dat werd met een telefoontje en via mail netjes opgelost. Kortom, helemaal top bij Platte TV in Naarden!!

Bouman-van der Wal 03-03-2022

Keurige en attente medewerker die ons goed geadviseerd heeft. Beslist niet opdringerig. Fraai vormgegeven en ruim opgezette winkel in Rotterdam

Klaas 03-03-2022

Vandaag na een chat in de chatbox wat heel leuk verliep een tv gekocht bij platte tv .
Super leuk geholpen en hele goede uitleg over de aankoop .
Als extra service hetgarantie pakket voor de oled tv erbij genomen om er zeker van te zijn dat als er iets mis is dat wij toch goed geholpen gaan worden en dat vertrouwen hebben wij zeker in platte tv .
Op aanraden van mijn zwager en de desbetreffende verkoper voor de philips 65oled806/12 gegaan en vol verwachting klopt ons hart.
Direct de juiste kabels erbij en de juiste beugel ok dittegen een messcherpe prijs .
Top service en een top prijs thx platte tv .
Gr klaas

Hakima Azaaj 03-03-2022

Super goede service. Personeel denkt mee. De monteur (Edwin) die komt installeren neemt echt de tijd voor je alles wordt perfect geregeld. Goede communicatie tussen het personeel als er iets niet goed is gegaan en wordt meteen opgelost. Ik raad iedereen aan om bij Platte TV zijn/haar aankoop te doen.

Erik 03-03-2022

Prima geholpen! In eerste instantie direct contact via de chat. Dat was een leuk gesprek en er werd snel gereageerd. Uiteindelijk met een scherpe aanbieding en afgesproken dat ik de tv de volgende dag in een filiaal zou komen ophalen. De volgende dag werd ik tijdig gebeld dat de tv onverhoopt niet voorradig was in het filiaal, maar wel in een ander filiaal. De tv kon worden opgestuurd (gratis) of daar worden opgehaald. Ik heb hem uiteindelijk in Amsterdam kunnen ophalen - helemaal prima. Ook goed dat pro-actief werd gecontroleerd op de order en dat ik ook pro-actief gebeld werd om te overleggen over de beste oplossing voor het ontstane issue. In de winkel kreeg ik een kop goede koffie en een uitbreide toelichting op de tv. Prima service!

Henk 03-03-2022

Platte tv in Zoeterwoude is een fijne winkel om een tv te kopen. Ik heb een goede deal kunnen maken op de Philips oled tv. De Installateur was ook een zeer prettig persoon. Vriendelijk en behulpzaam. TV hing in een fluitje van een cent

Guido 03-03-2022

Ik was op zoek naar twee sets soundbars waarmee ik ook muziek kan luisteren. Dus wilde ik eerst advies en vooral zelf luisteren naar de verschillen. Ik kwam bij PlatteTV in Den Bosch. Een enorme winkel, met groot assortiment en vriendelijke en deskundige medewerkers. De verkoper / adviseur (Christiaan) nam de tijd om verschillende sets te laten horen en had op alle vragen antwoord. Zo weet je zeker dat je naar buiten loopt met de voor jou beste keuze! Een aanrader dus!

Ben Gejas 03-03-2022

Ik ben erg prettig geholpen door naveem en Danny in de winkel in Utrecht ik ga jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen .

Suzan. 02-03-2022

Héle mooie winkel.
Breed assortiment.
Sfeervol interieur.
Vakkundige verkoper.( Thomas v.d Platte tv regio Eindhoven)

Cdw 02-03-2022

Online de beste prijs gekregen, een prijs die ik nergens anders heb gevonden, en in de winkel goed geholpen

Fam goldstein 02-03-2022

We hebben het als zeer prettig gevonden we zijn geholpen door brain het was zeer prettig zaken doen en eerlijk advies we hebben 2 tv gekocht en zeker een aanrader om daar te kopen. Bedankt voor alles en goede service.

Kees 02-03-2022

De winkel in Doetinchem bezocht, waar ik vriendelijk en deskundig werd geadviseerd over de aanschaf van een lg televisie. Had nav bezoek aan de site telefonisch contact gehad met de winkel waarop ze de tv al voor me hadden gereserveerd. Een uur daarna in de winkel aangeschaft en meegenomen: klaar! PlatteTv: een perfecte ervaring!

Frits en Gerdine 02-03-2022

Een goed, vriendelijk en eerlijk gesprek. Waarin goede info werd verstrekt zonder bla bla en/of interessant gedoe van een gladde verkoper die je in een bepaalde richting duwt. Hij luistert naar je eisen/verwachtingen en denkt mee in oplossingen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een LG Oled55C16LA met een beugel voor aan de muur. Zo lopen we niet het risico dat de katten met TV van het dressoir vallen, ze kunnen er gewoon niet achter. Thomas Koense vestiging Amsterdam bedankt.