HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jacq 28-11-2020

Ruime winkel met veel personeel, er is dus altijd iemand voor je beschikbaar om je te helpen. Ik heb een mooie tv en sonos gekocht, een scherpe aanbieding. In alle rust kan ik mijn aankoop doen.
De reden waarom ik geen hoger cijfer geef, is dat ik voor deze twee producten beide een garantie heb gekocht. Ik zat zelf niet op te letten, en heb voor beide producten apart zo'n garantie afgesloten. Dit zou ik, nu ik er thuis rustig over na denk, niet meer doen. Onze Europese garantie is al heel goed, hier hoeft niet een extra verzekering bij. Had mij geld bespaart, maar zoals gezegd, had ik zelf maar beter moeten opletten (denk ik?)

Hans Moenen 28-11-2020

Vriendelijk en bekwaam geholpen...koffie was ook erg lekker 👌
Hij nam ook echt de tijd voor ons.

BeRt 28-11-2020

We werden op buitengewoon prettige manier wegwijs gemaakt bij de aanschaf van een nieuwe tv. Ook de installateur werkte heel netjes en nam de tijd om twee senioren uitleg en informatie te geven. Wij zijn verrast en zeer tevreden met de hele procedure van aanschaf tot en met installatie. Plattetv, beetje rare naam (vinden wij) maar een perfecte afhandeling!
Gerda en Bert

Brouwers 28-11-2020

Duidelijke en goede uitleg over de tv's, ook voor een leek. Goede service, goede prijs. Aanrader!

ThoHee 28-11-2020

Zeer vriendelijk personeel. Je wordt er snel geholpen en ze denken goed met je mee.mm

Andre 28-11-2020

Prima service zeker een adres om alles voor je woning te kopen en zeker niet duur.

Paul 28-11-2020

Omdat ik in de buurt woon, heb ik niet van de site gebruik gemaakt, maar heb advies ingewonnen in de winkel in Naarden. Kundig en goed advies en de spullen waren zelfs op voorraad!

Paul 28-11-2020

Deskundige en uiterst vriendelijke uitleg in de winkel in Eindhoven. Duidelijk verhaal en geen stress omdat we pas iets na sluitingstijd klaar waren met onze aankoop. Top service!

Kevin 28-11-2020

Goede aanbieding in combinatie met inruil oude tv. Gelukkig gekozen voor montage want hoe Danny het heeft afgeleverd was super! Heel vriendelijk, netjes en goed advies.

Aad 28-11-2020

Zelf een fout gemaakt met bestellen, even chatten en alles kwam gelijk weer goed.
Direct doorgereden naar filiaal Zoeterwoude en vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst.
Even later kwam de verkoper en deze heeft mij nog verder goede uitleg gegeven van de mogelijk heden.
Met de Samsung Frame 65” naar huis en deze geïnstalleerd, nu verder uitproberen.
Plattetv bedankt voor de goede prijs en uitleg.

Johan040 28-11-2020

Goed advies gekregen bij de keuze tussen een 8K QLED of 4K OLED TV. Zijn advies heeft mij overtuigd om voor de LG65GX6LA te gaan.

M. van Schieveen 28-11-2020

Hele goede ervaring bij PLatte tv winkel te Utrecht. De verkoper gaf hele goede uitleg. Wij kozen een model dat helaas niet meer voorradig was, en kregen voor dezelfde prijs een iets duurder model.Wij vonden dit heel erg netjes van de winkelverkoper.Prima geholpen door Marc en collega,s

Joost 28-11-2020

Zeer slechte ervaring helaas. Aankoop verliep perfect, verkopen kunnen ze wel. Levering daarna niet volgens afspraak, was niet binnengekomen, vreemd verhaal en uiteindelijk zelf TV maar opgehaald (ipv gratis thuisbezorgen) want ineens was hij er toch, een noodvoorraad, wazig verhaal. TV aangesloten maar geleverde coax kabel paste niet goed in contactdoos, contact opgenomen en printscreen gestuurd vd kabel die wel goed was, vanaf hun eigen website en op voorraad. Ik kon hem komen omruilen dus weer naar Doetinchem, daar aangekomen lag echter exact dezelfde kabel die ik al had weer klaar, dit was de enige die ze leverden en ik verwees naar hun website, nee die leveren wij niet was het antwoord. Boos vertrokken en kabel elders gekocht. Na twee weken is TV defect, doet niets meer. PlatteTV gebeld, dagen lang onbereikbaar ivm black friday drukte, ook per chat niet bereikbaar en geen reactie op mail. Niet eerder zo'n slechte service ervaren, het gaat natuurlijk ook maar over een TV van bijna 2.000,-, daar mag je ook niet zoveel van verwachten... Bewust gekozen voor aankoop in een winkel en niet voor een (veel goedkopere) online only webshop, nou dat heb ik geweten. Voor mij geen platteTV meer, bar slechte service, dit had ik niet verwacht. Alles draait alleen maar om verkopen daar!

Wim Veenman 28-11-2020

In Zoeterwoude uitstekend geholpen door Jim, ook al was het druk vanwege de Pre-Black Friday dagen.
Goed geadviseerd, naar huis gegaan met een duurdere 4K UHD Samsung TV dan ik me voorgenomen had. ;)
Thuis flink onder de indruk van het moderne 65" Qled beeldscherm.
Maar ja, als je eens in de 11 jaar een tv koopt is de oude natuurlijk wat gedateerd. haha.
Mijn vriendin kijkt nu tv zonder bril, ondertiteling groot en scherp.
Samengevat: Prima geholpen, prima TV, uitstekende prijs, je moet er wel van houden om te dealen.

Sander 28-11-2020

Ook voor een kleine TV, kun je goed terecht bij Platte TV.
Voor een oudere mevrouw die woonachtig is in een oudere appartement een tv uitgezocht.
Goed advies dat de tv niet te groot moet zijn.

Liezl 28-11-2020

Vandaag bij Plattetv een mooie televisie gekocht! We zijn daar heel vriendelijk en geduldig geholpen door R uit filiaal Nijmegen!! We zijn daar door familie terecht gekomen en raad het ook iedereen aan!! Echt een fijne winkel met super gemotiveerd personeel! R je bent een topper😊

Marcel 28-11-2020

Prima winkel waar je een goed persoonlijk advies krijgt van goeie eerlijke verkopers. Ben blij dat dit soort winkels met scherpe prijzen nog bestaan.

Esther 28-11-2020

Had de shop gekozen omdat ze goed bekend staan bij een groot publiek. Ging daarheen voor de aanschaf van een tv, aangezien het black friday was had ik al een drukte verwacht. We werden vrijwel meteen begroet door een dame, die ons vriendelijk uitlegde dat als we vragen hadden zij ons toe zou wijzen aan een adviseur. Wij besloten even rustig rond te kijken en nadat we wisten wat we wilden moesten maar even wachten op een adviseur.

We werden weer vriendelijk te woord gestaan en er werd ook echt geluisterd naar onze wensen en hier goed op in gespeeld. Wel heb je zoals bij andere winkels de up selling producten bij een done deal. Zoals het schoonmaakpakket voor het tv scherm en een verzekering voor een aantal jaar tegen dode pixels en inbranding van het scherm. Ik vond dit overbodig en een keer nee zeggen was genoeg bij deze winkel.

Daar zouden er nog een hoop van mogen leren. Nadat de koop afgehandeld was, werd de tv door een medewerker nog in de auto getild. Top service. Mocht ik ooit nog eens een tv nodig hebben dan zien ze mij daar zeker terug.

Niels 28-11-2020

Medewerker die mijn vraag begrijpt en flexibel is omgegaan met het feit dat de tv niet leverbaar was. Enthousiast en uiterst behulpzaam.

H.Adriaans 28-11-2020

Alleen TV s daar was alle soorten en maten en super goed geholpen en een top uit leg echt toppie 👌

Dave Stam 28-11-2020

Ruim voor de Black Friday actie een prijsopgaaf gedaan voor een samsung QE55Q90T. Deze konden ze eenmalig aanbieden voor 1149,- een perfecte prijs ipv 1399,-

Gereserveerd voor vandaag en afgehaald.

Dat beetje hulp met inladen is net dat puntje op de i.

Wij zijn erg tevreden met zowel de service, uitstraling vd winkel en de mooie 4k samsung qled tv.

Bedankt.

H.Adriaans 28-11-2020

Ton 28-11-2020

Vaak als je een media zaak binnenloopt is het moeilijk om een medewerker te vinden die van de 'hoed & de rand' weet. Bij platte tv Amsterdam geholpen door 'Sanne' die op iedere vraag een gedegen antwoord had...deze dame is vakbekwaam ..echt top

JPLA Montee 28-11-2020

Prima prijs, vriendelijke medewerker zowel op de chat als in de winkel echt een aanrader om hier uw aankoop te doen

Ton 28-11-2020

Bij platte tv geholpen door 'Sanne' die op iedere vraag een gedegen antwoord had...deze dame is vakbekwaam ..echt top.