HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Miranda 05-11-2022

Ik ben deze week voor het eerst in aanraking gekomen met HelloTV en ik ben netjes geholpen. Ik ben op de site terecht gekomen na wat online prijs vergelijk en het was ook zeker interessant dat je bij HelloTV oude artikelen kan inruilen. Dat scheelt weer leuren via internet om het door te verkopen of eventueel weg te gooien.
Via de site werd ik keurig via de chat te woord gestaan en geholpen, en ook in de winkel ben ik netjes/snel geholpen bij het afhalen.

Madness1966 05-11-2022

Via de chat een leuke aanbieding ontvangen voor een product dat ook direct verzonden kon worden.
Ik en dag later alles netjes ontvangen. Mooi!

Frank 04-11-2022

Wij zijn vandaag zeer geslaagd in de winkel in utrecht, voor 2 nieuwe tv's. Zeer vriendelijk geholpen door X. Prima vakkennis, veel geduld, niet opdringerig en vooral ook meedenken met jouw wensen. Zulke verkopers zie je niet veel meer helaas. Na onze keuze rustig alles doorgenomen onder het genot van een drankje en ook een hele goede prijs gekregen.Gewoon een hele prettige en fijne ervaring met hello tv. Zou hier rustig mijn volgende aankoop weer doen!

Mitchell 04-11-2022

Vandaag de winkel van HelloTV in Den Bosch bezocht op zoek naar een nieuw audio systeem voor de woonkamer. Aangezien ik nog twijfelde over de verschillende oplossingen was ik op zoek naar inhoudelijk advies over de opties en was het ook wel gewenst om de verschillende opties uit te proberen om te kijken wat bij mij past.

Zoals ik gewend was van eerdere bezoeken aan deze winkel ben ik ook dit maal uitstekend geholpen door personeel met uitgebreide productkennis. Ze nemen hier uitgebreid de tijd voor je om uitleg te geven en de verschillende opties te demonstreren.

Nadat ik mijn keuze had gemaakt was bijna alles op voorraad aanwezig in de winkel. Het missende artikel is de dag erna kosteloos bij mij thuisbezorgd. Zonder dat ik erom heb gevraagd is ook meteen aangeboden om een extra persoonlijke korting toe te passen en werden de benodigde niet standaard meegeleverde aansluitkabels gratis aan mij meegegeven. Als laatste is alles netje mee naar de auto gebracht en ingeladen.

Waar zie je dergelijke service nu nog? Voor mijn toekomstige audio/video aankopen kom ik hier zeker weer terug!

Bedankt!

Ans 04-11-2022

In de winkel in Naarden erg goed geholpen.
Vandaag is de TV en soundbar geleverd en aangesloten door 2 top installateurs, X en Y.
De kennis van X en zijn adviezen en uitleg waren echt top, erg vriendelijk dus al met al zeer tevreden over deze installateurs

Argos123 04-11-2022

Hele mooie en ruimtelijke winkel . Alles netjes en goed duidelijk ingericht.

Johan en Mariska van Rij 04-11-2022

Zeer netjes geholpen door de verkoper hij lag alles goed uit en probeerde niets te dwingen .
Ga zo door met verkopen .

B. Schoenmakers 04-11-2022

Ik ben niet in de winkel geweest.
Heb de lg 75 inch online besteld.
Vandaag binnen gekregen,een lust voor het oog.
Ben zeer tevreden over het beeld en geluid.
Heb een mooie korting gekregen. Raad iedereen aan om bij jullie een tv te kopen.
Moet nu alleen nog een lg soundbar en subwoofer kopen die erbij past. Jullie hebben weer een tevreden klant.

John 04-11-2022

Ruime mooie ingerichte winkel.
Na het beantwoorden van onze vragen, zijn we met een goed gevoel en mooie Qled Tv naar huis gegaan.
Er was ook nog ruimte om te onderhandelen.

Sumeet 04-11-2022

Na meerdere winkels mel elkaar vergeleken te hebben viel ons oog op HelloTV. Het assortiment biedt veel variëteit en in de winkel zijn diverse producten te vinden die je kunt uitproberen. De medewerker hielp ons na binnenkomst in de winkel in Naarden. Onder het genot van een kop koffie werden onze wensen aangehoord en kregen we een aantal opties te zien. Na goed advies hebben we een goede keus kunnen maken. Al met al top service wat met deskundig advies wat we een ieder zouden aanraden.

Danny 04-11-2022

Tv kopen gaat prima met goed advies en afhandeling, echter de levering via post nl is een ramp.
4 dagdelen vrij moeten nemen om steeds weer teleur gesteld te worden dat toch niet geleverd wordt, leverafspraak wordt half uur voor leverafspraak gewijzigd naar de volgende dag.
Na 4x afzeggen nog steeds niets geleverd, afwachten dus omdat postnl niets wil/kan leveren.
Jammer, ook al kan hellotv hier niets aan doen is dit slechte reclame.

Remi Versluis 04-11-2022

Vogel tv beugel gekocht. Snel geleverd volgens afspraak. Prijs prima. Ik zou zo weer wat bij hello tv bestellen

Tim Bakker 04-11-2022

Online super geholpen aan een goede deal. De soundbar ‘s avonds besteld en nog de volgende dag in huis.

André Lauterslager 04-11-2022

Super geholpen en geadviseerd door het personeel (Stephano) en een verkoper die er net een weekje werkte.

Binnen een half uur was de beslissing genomen. Snel, accuraat, duidelijk en afspraak is afspraak.

Service is everything!

Dank,
André Lauterslager

H. Vroon 04-11-2022

Zeer vriendelijk, bekwaam en kundig.
Alle zenders die gedecodeerd waren zijn weer in de lucht.
En de kleuren van het beeld zijn ook veel beter ingesteld.

Tim 04-11-2022

Ik ben online snel geholpen en in de winkel ben ik voorzien van nette hulp en goed advies van.....

Marga 04-11-2022

Mooie winkel in Eindhoven (Ekkersrijt).
Groot assortiment tegen scherpe prijzen.
Vakkundig en zeer vriendelijk personeel dat met je meedenkt.
Zeker aanbevelingswaardig.
Dank voor de service ......

Harrie 04-11-2022

Mooie winkel met groot assortiment tegen scherpe prijzen.
Vakkundig en vriendelijk personeel met eerlijke adviezen.
Zeker aan te bevelen.

R. Van loon 04-11-2022

Goed en overzichtelijke winkel vriendelijk personeel en niet te opdringerig en verstand van zaken.

VvW 04-11-2022

Bij HelloTV Utrecht ging ik afgelopen week langs om een nieuwe tv te kopen. Ik heb mijn oude tv ingeruild en geweldig advies gekregen met betrekking tot de tv die ik op het oog had. Al 1,5 maand bezig geweest met onderzoeken welke tv voor mij het beste zou zijn, en eigenlijk nooit afgeweken van de eerste keus tot de verkoper (of eigenlijk adviseur) mij tóch op andere gedachten wist te brengen.
Zeer tevreden met het resultaat, bedankt!

Peet en Nini den Breems 04-11-2022

Hele mooie winkel, overzichtelijk en heel vriendelijk en goed geholpen . Tot de volgende koop.

Eindhoven 04-11-2022

Overzichtelijk alles opgesteld veel keuze en vriendelijke verkopers is voor iedereen aan te raden

Henk van Veldhuizen 04-11-2022

Goed en helder advies en de adviseur had veel kennis! Ook de prijs was goed en helder!

Familie Janssen 04-11-2022

We hadden online een tv gezien die alleen bij Hello TV nog te krijgen was. Winkel in de buurt dus daarheen. Goed geadviseerd over het juiste type tv voor ons door een vriendelijke adviseur. Duidelijke uitleg en een mooie deal. Nette en bekwame bezorgers. Wij zijn tevreden.

Sandra de Goeij 04-11-2022

Goed geholpen door.... niet te opdringerig, luisteren naar je en geven je goed advies.wij zijn met een goed gevoel de winkel uitgegaan.